Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

WReelmt vagon restorani


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 02.02.2013. - 16:54

WReelmt četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni za objedovanje, unificiranog tipa Z1, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u tvornici GOŠA 1991. g., zajedno sa Aeelmt vagonima 1. razreda po narudžbi bivšeg ŽTP Zagreb za potrebe poslovnog vlaka Sava express, ali su tada zajedno sa Aeelmt i (tada deklasiranim) Beelmt vagonima ostavljeni za sastavljanje dvije kompozicije novonastalog međunarodnog vlaka EC Mimara. Sastoje se od buffet odjeljka, restoran odjeljka i kuhinje. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 2 WReelmt vagona za max. brzinu 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.
 
 
Tehnički podaci:
 
Slovna oznaka vagona: WReelmt
Brojčana oznaka vagona: 61 78 87-70
Tip vagona: UIC-Z1
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1991.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: -
Vlastita masa: 51-52t
Vozna brzina: 160 km/h
Vagonski razred: -
Broj odjeljaka: Bez odjeljaka
Broj sjedala: 30
Dužina preko odbojnika: 26400 mm
Dužina sanduka: 26100 mm
Širina sanduka: 2825 mm
Visina od GRT: 4050 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 19000 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA 101-1 (Minden-Deutz 522)
Tip kočnice: Knorr KE-PR-Mg-D-Ep (Elektro zračna + Mg)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Električno zračno
Osvjetljenje vagona: Električno fluo
WC: Zatvoreni vakuumski sustav

Slike WReelmt restorana:

dmv59s.jpg

2pocv37.jpg
Foto: Vedi

Link na staru temu:

http://www.zeljeznic...vagon-restoran/

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 02.11.2013. - 19:51

A koja je sudbina 61 78 87-70 002- 0 WReelm -a? Pročitao sam na forumu (ima već) da ima zastrarjelu opremu.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#3 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 28.11.2014. - 17:36

Zagreb GK, danas 14:28h

 

Vlak 29123 (Zagreb GK - Zg. Resnik)

 

Sastav

61 78 71-70 004-4 WLee

61 78 71-70 001-0 WLee

51 78 28-70 005-7 Bee 

61 78 87-00 001-7 WReelmt

 

img2507.jpg

 

img2508.jpg

 

Nekoliko minuta prije toga...

 

img2493.jpg

 

WReelmt otišao na reviziju?

 


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#4 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 28.11.2014. - 20:56

WReelmt otišao na reviziju?


Da, otišao je na SP.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#5 SAW

SAW
  • Članovi
  • 143 posts
  • Joined 11.01.2011.

Posted 30.11.2014. - 01:26

Da, otišao je na SP.

Da li to znači i farbanje u bijelo?



#6 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 30.11.2014. - 11:33

Da li to znači i farbanje u bijelo?

 

Dakako.

 

Osim ako HŽ PP promijeni shemu bojanja. :mrgreen:



#7 EuroCity

EuroCity
  • Članovi
  • 1,777 posts
  • Joined 09.03.2009.
  • LocationPožega

Posted 01.12.2014. - 09:32

WReelmt nije otišao na SP. Nisu odobrena sredstva za popravak. Ide u Gredelj da ga ne bi "očerupali" na GK.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

 


#8 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 06.12.2014. - 15:36

A zašto onda i WReelmt 002 nije otišao u Gredelj na "čuvanje"?

 

img2513.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#9 EuroCity

EuroCity
  • Članovi
  • 1,777 posts
  • Joined 09.03.2009.
  • LocationPožega

Posted 06.12.2014. - 17:32

Jer ne vozi već godinama, očerupan je i porazbijan iznutra. Nemaju što čuvati.

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

 


#10 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 19.06.2015. - 20:01

12.6. je na GK bio 61 78 87-00 001-7 WReelmt

 

S jedne strane išaran;

 

img1565copy.jpg

 

Bez jednog stakla i vrata;

 

img1569copy.jpg

 

Stakla su u vagonu;

 

img1566copy.jpg

 

S druge strane čist, ali fali jedno staklo;

 

img1571copy.jpg

 

img1578copy.jpg

 

A nekoliko postova unatrag se može vidjet kad je išao u Gredelj da je bio cijeli i čisti. 

Prozori i vrata su skinuti za potrebe snimanja filma ili su u Gredelju započeli radit na njemu SP?


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#11 EuroCity

EuroCity
  • Članovi
  • 1,777 posts
  • Joined 09.03.2009.
  • LocationPožega

Posted 19.06.2015. - 20:12

Vrata su skinuli i montirali na ABeemt vagon koji je skupa samnom i WRee vagonom 001-6 nastradao u sudaru sa kamionom kod Zdenčine 13.01. TG. jer su vrata bila otkunuta sa kranom.

Dan kad je došao iz Gredelja za potebe snimanja filma je imao sve prozore.

Nema novca za SP za ovaj vagon. Jedini WR koji ide na SP ove godine je WRee 001-6.

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

 


#12 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 19.06.2015. - 20:18

A nekoliko postova unatrag se može vidjet kad je išao u Gredelj da je bio cijeli i čisti. 
Prozori i vrata su skinuti za potrebe snimanja filma ili su u Gredelju započeli radit na njemu SP?


Kad je došao na Zapadni Kolodvor radi snimanja filma imao je prozore s obje strane, skinuti su tijekom drugog dana snimanja filma, ako se dobro sjećam. Svako jutro i večer sam prolazio pokraj njega, filmska ekipa bi obično bila tamo navečer.



#13 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 19.06.2015. - 20:18

To su čitavi prozori, što znači da su i gume unutra. Sve se to brzo vrati. Za vrata je jedino rješenje naručiti nova izvana, jer ih ovdje ne proizvode. I vidi se na fotki da je i stepenica skinuta, što znači da fali čitav mehanizam od vrata. Sve navedeno treba nanovo ugraditi. 


Edited by Zeus, 20.06.2015. - 18:48.


#14 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 19.06.2015. - 20:24

Za vrata je jedino rješenje naručiti nova izvana, jer ih ovdje ne proizvode.

 
... ili ih skinuti sa dvojke!

#15 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 19.06.2015. - 20:36

Ne skidati ništa sa 002, jer onda će falit za nju i stvorit će se začarani krug manjka dijelova. Treba nraučiti i montirati nova vrata, novi mehanizam i novu stepenicu, jer to sve dolazi kao jedna cjelina. Godinama je praksa skinuti sa jednog da se montira na drugi. To ne valja, jer onda nisu vagoni kompletni i nastaju veliki problemi za drugi vagon sa kojeg je skinuto. Po običaju za njega će se tražiti da se brzo popravi i od kuda onda izmisliti vrata sa mehanizmom i čitavim tim paketom?

Edited by Zeus, 20.06.2015. - 18:54.


#16 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 19.06.2015. - 21:20

Ne skidati ništa sa 002, jer onda će falit za nju i stvorit će se začarani krug manjka dijelova. Treba nraučiti i montirati nova vrata, novi mehanizam i novu stepenicu, jer to sve dolazi kao jedna cjelina. Godinama je praksa skinuti sa jednog da se montira na drugi. To ne valja, jer onda nisu vagoni kompletni i nastaju veliki problemi za drugi vagon sa kojeg je skinuto. Po običaju za njega će se tražiti da se brzo popravi i od kuda onda izmisliti vrata sa mehanizmom i čitavim tim paketom?

Slažem se drempa, da bi bilo potpuno normalno i korektno nabaviti potpuno nova tvornička vrata za 001!
Nitko sretniji od mene, da su nam oba Mimarina restorana u funkciji! :smile:
Ali, objektivno gledajući situaciju kod nas,ova dvojka već duže vrijeme stoji neaktivna, dosta je propala, i tko zna što će biti sa tim restoranom.
Fakat se bojim i ništa nažalost ne bi bilo čudno, da skinu ta vrata za jedinicu :sad:

#17 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 19.06.2015. - 22:10

A kad je WReelmt 002 zadnji put redovno bio u prometu?


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#18 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 19.06.2015. - 22:35

A kad je WReelmt 002 zadnji put redovno bio u prometu?

Ima više od 4 godine!



#19 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 20.06.2015. - 02:23

Oba restorana su trebala na VP još prije par godina, ali HŽ nikako da skupi novce za to. Prvo je trebao ići 001, pa godinu kasnije 002 koji duže ne vozi i teško da će voziti. Krivo je skidati dijelove,osim ako se vozilo prebaci u status kasacije. Tada bi sve dijelove koji su ispravni i mogu produžiti vijek drugog vagona trebalo skinuti, uskladištiti i reparirati, tako da ih se može u izvanrednim slučajevima odmah ugraditi.

Pravo stanje rezervnih djelova je da se naručuju novi djelovi po ulasku na popravak jer se pokušava ugasiti začarni krug skini sa jednog i stavi na drugi.

Edited by Zeus, 20.06.2015. - 19:02.


#20 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 20.06.2015. - 18:39

Pravo stanje rezervnih djelova je da se naručuju novi djelovi po ulasku na popravak jer se pokušava ugasiti začarni krug skini sa jednog i stavi na drugi.

Pa, zasto se onda nisu takva nova vrata nabavila za popravak ABeemt vagona,
nego su se skidala sa restorana?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users