Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

WLee klimatizirani vagoni za spavanje


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#21 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 343 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 25.07.2016. - 22:51

U španjolskim Talgo spavaćim kompozicijama (vozil na relaciji Bareclona-Milano, Zurich i drugo) nije se ni moglo leći dok stujard ne preokrene stolce kao zasebne foteljice u položaj spavanja, tj. ne preklopi postelje. Sigurno da je mudro da donja postelja u našim WL vagonima ima tri odvojena naslona za tri osobe kao u običnom kupeu, te dok se još na gurtnu podigne srednja postelja, dobiva se mjesta za normalno sjedenje. Takav položaj kod nas se zauzima ne na početku putovanja, nego na kraju, kad je spavanje gotovo pa putnici trebaju i žele sjediti, jesti i slično. Ne znam kako je bilo na Simplonu, jer on je polazi u poslijepodne za Genevu, pa nije bilo do Italije potrebe za spavanjem. Današnje relacije spavaćeg su takve da započinju relativno kasno pa nema puno potrebe za sjedenjem prije spavanja - na vlaku za Zurich pošto su postelje postavljene od zagreba, suputnici se trebaju snalaziti, ali u pravilu svaki na svojoj postelji, pogotovo ako je donje mjesto rezervirano od negdje dalje (Villacha često), jer tad se ne može biti pitati za podjelu donjeg mjesta za sjedenje. Ja sam često i stajao ali u razgovoru sa suputnikom u kupeu kad bi krenuli od Zagreba... Ne ne znam zbog čega bi nekom bio problem da vidi spavači kupe s naslonima na zidu, koji služe za sjedenje i zajedno s donjom posteljom čine sjedala kao u običnom kupeu i ne onako nisko kao u kušetima?!! Za razliku od starih Talgo kompozicija u našem je Wl vića širina prostora prema umivaoniku, a u španjolskom šire su postelje. I još, Talgo je u Grand klasi imao i malu tuš-kabinu.


zglajzan

#22 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 558 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 26.07.2016. - 15:52

U španjolskim Talgo spavaćim kompozicijama (vozil na relaciji Bareclona-Milano, Zurich i drugo) nije se ni moglo leći dok stujard ne preokrene stolce kao zasebne foteljice u položaj spavanja, tj. ne preklopi postelje. Sigurno da je mudro da donja postelja u našim WL vagonima ima tri odvojena naslona za tri osobe kao u običnom kupeu, te dok se još na gurtnu podigne srednja postelja, dobiva se mjesta za normalno sjedenje. Takav položaj kod nas se zauzima ne na početku putovanja, nego na kraju, kad je spavanje gotovo pa putnici trebaju i žele sjediti, jesti i slično. Ne znam kako je bilo na Simplonu, jer on je polazi u poslijepodne za Genevu, pa nije bilo do Italije potrebe za spavanjem. Današnje relacije spavaćeg su takve da započinju relativno kasno pa nema puno potrebe za sjedenjem prije spavanja - na vlaku za Zurich pošto su postelje postavljene od zagreba, suputnici se trebaju snalaziti, ali u pravilu svaki na svojoj postelji, pogotovo ako je donje mjesto rezervirano od negdje dalje (Villacha često), jer tad se ne može biti pitati za podjelu donjeg mjesta za sjedenje. Ja sam često i stajao ali u razgovoru sa suputnikom u kupeu kad bi krenuli od Zagreba... Ne ne znam zbog čega bi nekom bio problem da vidi spavači kupe s naslonima na zidu, koji služe za sjedenje i zajedno s donjom posteljom čine sjedala kao u običnom kupeu i ne onako nisko kao u kušetima?!! Za razliku od starih Talgo kompozicija u našem je Wl vića širina prostora prema umivaoniku, a u španjolskom šire su postelje. I još, Talgo je u Grand klasi imao i malu tuš-kabinu.

 

Ukoliko se ne varam, tarifno pravilo u vagonima s lezajevima i posteljama je da se istt u "nocni" polozaj postavljaj tek od 22 sata. Problem je u tome sto majstori bas nemaju volje time se baviti (zasto raditi to za sto sam placen?). U Lisinskom je postelja uvijek u nocnom polozaju. Nema sjedenje - suti i spavaj od 21:20h... :smile:

 

No, nije ni drugdje drugacije: zalostan primjer je moje zadnje CitynightLine putovanje iz Rima za München. Planirani polazak u 19 sati (tko u to doba zeli u krevet?), radi kvara lokomotive smo krenuli sa +120´. Postelje u svim odjeljcima spavaceg vagona su bile u nocnom polozaju - znaci, putnik koji mora masno platiti tu postelju mora je i cijelo vrijeme koristiti - ili stajati u prolazu... (dodatak za Single DeLuxe odjeljak sa vlastitom kupaonicom i velikim doruckom je 107 EUR). 

 

Pa se netko onda cudi zasto nocni vlakovi umiru...



#23 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 343 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 26.07.2016. - 20:20

Sigurno je jedino da u svim re4dovima vožnje od kad se spominje kušet, postoji i napomena na kojoj dionici je "ležeći" položaj - za spavaće to nisam nikad vidio kao neku napomenu, jednino stari JŽ redovi imaju mogućnost zakupa spavaćeg kupea za dnevni odmor. Činjenica je, da je nezgodno kad vožnja u spavaćem vagonu počinje prerano za spavanje.... da se možda uvedu pulmani, ha ha?


zglajzan

#24 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.07.2016. - 00:09

Putovao sam iz Munchena za Berlin u kušetu njemačkom prije par godina. Kondukterka je podjelila posteljinu i išla dalje pregledavati karte. Sami smo morali krevete praviti. Kondukterka je u jednom od Berlina čak i vagon sa automobilima postavljala na istovar. Nakon što je to obavila nakon nekih dvadesetak minuta je vlak nastavio vožnju. Putovao sam u Poljskoj iz kolodvora Jelenia Gora za Warszawu u kušetu. Pratitelj je samo podijelio plahtu. Niti jastuka niti bilo što drugo nisam dobio.

Nekad je u VR pisalo na kojoj dionici je kušet u noćnom položaju. Toga više nema jer su ukinute uglavnom sve linije gdje su kušet i spavaći vagoni prometovali po danu (ovo ne vrijedi za zagorske vlakove jer kod njih kušeti voze po danu i noći u dnevnom položaju :br:). To je preporuka od prije nekoliko godina sa sastanka željezničkih uprava da se dnevne vožnje spavaćih i kušet vagona izbjegnu. Izbjegli su kako mi se čini na dosta željeznica skroz noćne vlakove. Nekad je na primjer na vlaku išao kušet ujutro na vlaku 296 iz ploča ili na Dalmaciji iz Splita. Morali su kušeti biti u dnevnom položaju. Druga stvar je i da se tako smanje troškovi osoblja.



#25 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 223 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 11.07.2018. - 22:16

617871700028 je večeras upućen prema Splitu. Bizarno je to što u špici sezone kad su klimatizirani spavači najpoterbniji na međunarodnim linijama oni uspiju odjednom utrpat novi spavači na brzoga 820,821 Split-Zagreb i obrnuto.


TOMISLAV 2062


#26 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 17.07.2018. - 16:51

617871700028 je večeras upućen prema Splitu. Bizarno je to što u špici sezone kad su klimatizirani spavači najpoterbniji na međunarodnim linijama oni uspiju odjednom utrpat novi spavači na brzoga 820,821 Split-Zagreb i obrnuto.

jer poznato je da su kroz Austriju ljeti u špici sezone paklene vrele noći, a u Dalmaciji se maltene smrzavaš u 7.mjesec. U špici sezone.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#27 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 22.06.2019. - 17:22

Stanje vagona koji vozi na međunarodnim vlakovima (hrđa na krovu):
2w5isyv.jpg

Quod licet Iovi, non licet bovi.


#28 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 223 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 22.06.2019. - 18:32

Krvi ti ! Kako si ovo dopuštaju.


TOMISLAV 2062





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users