Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

WLee klimatizirani vagoni za spavanje


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 13.01.2013. - 22:01

WLee četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni za spavanje s odjeljcima koji imaju postelje, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u tvornici GOŠA 1980. g., a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 2004. g. Rekonstrukcija i modernizacija je između ostalog obuhvaćala kompletan novi interijer i eksterijer, klimatizaciju vagona, ugradnju elektromagnetske kočnice (Mg) na postojeća postolja (na vagone rednih brojeva 006-010), ugradnju zatvorenog vakuumskog sustava WC-a, ugradnju vrata sa automatskim upravljanjem itd. Imaju po 12 odjeljaka od čega je jedan namijenjen za pratitelja vagona. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 10 WLee vagona za max. brzinu 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.


Tehnički podaci:

Slovna oznaka vagona: WLee
Brojčana oznaka vagona: 61 78 71-70
Tip vagona: UIC-Y
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1980.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 2004.
Vlastita masa: 48-50t
Vozna brzina: 160 km/h
Vagonski razred: -
Broj odjeljaka: 11 (12)
Broj sjedala/postelja: 33/33
Dužina preko odbojnika: 24500 mm
Dužina sanduka: 24200 mm
Širina sanduka: 2883 mm
Visina od GRT: 4193 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA-100 (Minden-Deutz 52), GOŠA-100-1 (Minden-Deutz 522)
Tip kočnice: Knorr KE-PR-D-Ep (Elektro zračna), Knorr KE-PR-Mg-D-Ep (Elektro zračna + Mg)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Električno zračno
Osvjetljenje vagona: Električno fluo
WC: Zatvoreni vakuumski sustav

Slika WLee klimatiziranog vagona:

DSC06611.jpg
Foto: ZlayoZg

Link na staru temu:

http://www.zeljeznic...-spavai-vagoni/

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 11.03.2013. - 17:49

Bilo
govora o povečanju broja grafitiranih vagona ... Između ostalog i jedan klimatizirani
spavaći (ne znam dal je to već od prije).

Vidio sam jednog takvog i prije, ali ne da je vozio već je bio odmah izvršten iz prometa. http://www.zeljeznic...agoni/?p=352845

 

Evo ovog friškog:

61 78 71-70 002-8

nova03vs.jpg


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#3 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,506 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 11.03.2013. - 19:30

Hebali ih grafiti da ih hebali!!! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Posted Image

#4 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 12.03.2013. - 11:03

ok, onda sam videl friškog...



#5 SBB

SBB
  • Članovi
  • 22 posts
  • Joined 30.09.2007.
  • LocationŠvicarska

Posted 31.12.2013. - 20:17

Putujem najmanje jednom godišnje u WLee vagonu iz Züricha do Zagreba i obratno, no zadnji put (prije Božića) sam zaključio da iz slavine niti jedna kapljica vode nije izašla. Po mojem mišljenju to znači, da je već s dolaskom iz Zagreba bačva bila prazna, pa sam za umivanje morao koristiti onu flaširanu. Ali isto tako ne razumijem zašto ju u Zürichu nisu napunili. U povratku iz Zagreba je na početku bilo vode ali sve manje i manje, pa se umivaj opet iz flaširane :ljut2.



#6 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 06.08.2015. - 21:31

WLee 61 78 71-70 003-6 je došao iz Gredelja 30.7.

Bio je na SP-u - |SP|30.07.15.|

 

img3877copy.jpg

 

Valjalo bi napomenut kako je dotični vagon uvršten večeras na vlak 1823.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#7 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 07.08.2015. - 22:39

vagon je totalno fensi i super nacifran. Vrlo je reprezentativan. Ogromna i neoprostiva mana mu je ogromna rozeta (rešetka) za zrak pri dnu vrata kabine. S hodnika se čuje apsolutno svaki korak i svaka riječ kao da vrata niti ne postoje. Privatnost i mir = nula bodova. Osim toga donji krevet je extremno uzak radi fixnih naslonjača (ne znam šta uopće traže naslonjači u Wlee vagonu, za Bcl je logično). Stari Wlee je zakon, jedino bi nekom trebalo glavu stuć jer utičnice ne rade ni u jednom jedinom starom Wlee ni u jednoj kabini već 3 godine.

 

Klimatizirani Wlee ima čak 3 utičnice na raspolaganju u svakoj kabini što je vrlo praktično. Klimatizirane vagone općenito smatram isforsiranim skupim luxuzom totalno nepotrebnim.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#8 eXtreme69

eXtreme69
  • Članovi
  • 306 posts
  • Joined 19.12.2014.
  • LocationSplit

Posted 07.08.2015. - 23:24

To si se vraćao iz Zagreba? Kvaliteta madraca je dobra ili loša?

#9 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 08.08.2015. - 03:28

Razlika između starog i novog je ogromna. Stari ima stijene debele do 4 cm. Kod novog to su pregrade sa presvučenim ultrapastom. U sredini nema ništa.

#10 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 09.08.2015. - 22:51

Kao što rekoh, klimatizirani Wlee je samo šminka. Stari Wlee je zakon za putovanje. 

 

@eXtreme69, nisam zadovoljan kvalitetom madraca u klimatiziranom, u starom su daleko udobniji.

 

A kako uvijek ležim na najdonjem, u klimatiziranom mi posebno smeta što je extremno uzak pa desnim laktom stalno udaram u te bespotrebne naslone.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#11 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 10.08.2015. - 06:42

Zanimljivo, stavili su stari logo. Očekivao sam da će staviti novi HŽPP kao na motornjacima ....



#12 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 10.08.2015. - 18:16

stari logo bar liči na nešto, dok ovaj novi užas nije ništa drugačiji od ovog:

 

shema.gif


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#13 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,644 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 10.08.2015. - 20:23

...

Blizu, ali ovo je ipak bliže...

2hqvzn9.gif

Istu stvar sam i ja pomislio :mrgreen:

 

Stari logo bi bio dobar da ne piše onako bezveze "PUTNIČKI PRIJEVOZ", al to je samo moje mišljenje...
hzpp_copy.jpg


Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#14 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 12.08.2015. - 20:44

Ima još razlika u starom i novom, ali on očito voli spavati na pomoćnoj klupi koja je dnevni položaj najdonjeg kreveta. Spuštanjem postaje pravi krevet.


Edited by Zeus, 13.08.2015. - 13:07.


#15 josip

josip
  • Članovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 13.08.2015. - 13:30

Ima još razlika u starom i novom, ali on očito voli spavati na pomoćnoj klupi koja je dnevni položaj najdonjeg kreveta. Spuštanjem postaje pravi krevet.

 

Koja korist od dnevnog položaja u spavaćem vagonu?? Spavaći vagon služi za spavanja, a ne za sjedenje u dnevnim položajima..



#16 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 13.08.2015. - 13:57

 

Koja korist od dnevnog položaja u spavaćem vagonu?? Spavaći vagon služi za spavanja, a ne za sjedenje u dnevnim položajima..

upravo tako, debilana na kvadrat. Bespotrebno. 


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#17 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 13.08.2015. - 15:51

Korist ti je da se može sjesti ako recimo imaš dva gornja zauzeta za spavanje. Ako netko to ne zna, spava na toj klupi umjesto da traži stjuarda da mu spusti taj najdonji krevet.


Edited by Zeus, 13.08.2015. - 19:11.


#18 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,624 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 13.08.2015. - 16:28

Dečki, ohladite malo. Normalno je da se u WL-u može i sjediti kada nije vrijeme spavanju. Ja sam 1977. putovao iz Zagreba u Bar izravnim WL-om, a vlak je iz Zagreba kretao oko 12.30. Riječ je o relaciji od gotovo 900 km. Istina, danas u Hrvatskoj nema tako dugačkih putovanja ali to nije razlog da se putniku uskraćuje udobnost sjedenja.


Serija 05 je zakon!

#19 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 13.08.2015. - 16:43

Istina, danas u Hrvatskoj nema tako dugačkih putovanja...


Radi se na tome, već sad putovanje Zagreb - Rijeka sa svim zakašnjenjima traje skoro pet sati... :ljut2

 

PS: A zašto sjediti kad možeš ležati?


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#20 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.07.2016. - 00:47

Bio nakon dugo vremena u novom spavaćem. Plafon na čelu promijenio je boju u svjetlo plavo, Nestali su originalni difuzori svjetla. Sad su pleksi i sve donje uklade koje su na hodniku. Više nisu tamno plave, nego svijetlo plave. Pričamo o 001-1 klimatizirani i opće stanje njih je jako loše jer sam bio i u 007-7. O kušetima bolje da ne pričam. Promijenili brave nema više originala, nego ili lokot ili sasvim druga brava. Stanje interijera onak jad. 


Edited by Zeus, 21.07.2016. - 20:52.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users