Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bcee klimatizirani vagoni s ležajevima


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 13.01.2013. - 21:48

Bcee četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni sa ležajevima 2. razreda sa odjeljcima i hodnikom sa strane, sa sjedalima za putovanje danju, koji se mogu preurediti u ležajeve za putovanje noću, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u tvornici GOŠA 1984. g. kao B vagoni, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 2008. g. Rekonstrukcija i modernizacija je između ostalog obuhvaćala kompletan novi interijer i eksterijer, klimatizaciju vagona, ugradnju elektromagnetske kočnice (Mg) na postojeća postolja, ugradnju zatvorenog vakuumskog sustava WC-a, ugradnju vrata sa automatskim upravljanjem itd. Imaju po 10 odjeljaka od čega je jedan namijenjen za pratitelja vagona. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, EN norme, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 7 Bcee vagona za max. brzinu 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.



Tehnički podaci:

Slovna oznaka vagona: Bcee
Brojčana oznaka vagona: 61 78 59-70
Tip vagona: UIC-Y
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1984.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 2008.
Vlastita masa: 51t
Vozna brzina: 160 km/h
Vagonski razred: 2
Broj odjeljaka: 9 (10)
Broj sjedala/ležajeva: 54/54
Dužina preko odbojnika: 24500 mm
Dužina sanduka: 24200 mm
Širina sanduka: 2883 mm
Visina od GRT: 4050 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA-100-1 (Minden-Deutz 522)
Tip kočnice: Knorr KE-PR-Mg-D-Ep (Elektro zračna + Mg)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Električno zračno
Osvjetljenje vagona: Električno fluo + LED
WC: Zatvoreni vakuumski sustav

Slika Bcee vagona:

DSC06613.jpg
Foto: ZlayoZg

Link na staru temu:

http://www.zeljeznic...02-bcee-vagoni/


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 225 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 22.01.2018. - 23:19

Jučer na 821 stigao je 617859700073 Bcee i večeras odlazi u zagreb na 820 a umjesto njega dolazi  617859700065. Čudi me kako sad HŽ počeo stavljat nove Bcee 820, 821. Več su ovdje par dana.

   


TOMISLAV 2062


#3 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 27.01.2018. - 20:47

da znam na 820 su dali novi spavači i novi kušet , razlog končno su prmjetili da su stari kušeti i spvaći u lošem stanju i traže pažnju i pošten poprvak 



#4 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 225 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 16.12.2018. - 23:05

I dočekali smo konačno. Klimatizirani Bcee večeras ide put Splita na 821 no nažalost nije se našao jedan Wlee.


TOMISLAV 2062





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users