Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bcl vagoni s ležajevima


  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 13.01.2013. - 21:35

Bcl četveroosovinski putnički vagoni sa ležajevima 2. razreda sa odjeljcima i hodnikom sa strane, sa sjedalima za putovanje danju, koji se mogu preurediti u ležajeve za putovanje noću, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u tvornici GOŠA 1984. g. Imaju po 10 odjeljaka od čega je jedan namijenjen za pratitelja vagona. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 9 Bcl vagona za max. brzine 120 - 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u rangu brzih vlakova.


Tehnički podaci:

Slovna oznaka vagona: Bcl
Brojčana oznaka vagona: 51 78 59-70, 51 78 59-00
Tip vagona: UIC-Y
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1984.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: -
Vlastita masa: 41t
Vozna brzina: 120 - 160 km/h
Vagonski razred: 2
Broj odjeljaka: 9 (10)
Broj sjedala/ležajeva: 54/54
Dužina preko odbojnika: 24500 mm
Dužina sanduka: 24200 mm
Širina sanduka: 2883 mm
Visina od GRT: 4050 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA-100 (Minden-Deutz 52)
Tip kočnice: Oerlikon O-PR-D (Zračna), Oerlikon O-PR-D-Ep (Elektro zračna)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Nema
Osvjetljenje vagona: Električno fluo
WC: Otvoreni sustav

Slika Bcl vagona:

5900010-1.jpg

Link na staru temu:

http://www.zeljeznic...153-bcl-vagoni/

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 10.04.2013. - 09:55

Bcl 51 78 59-00 006-2 vratio se prije par dana iz Gredelja kao 51 78 59-70 006-7.

 

Još jedan više za 160 km/h.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#3 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 10.04.2013. - 10:00

Bcl 51 78 59-00 006-2 vratio se prije par dana iz Gredelja kao 51 78 59-70 006-7.

 

Još jedan više za 160 km/h.

 

Pripremanje za sezonu.. :smile:


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#4 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:21

Ovog ljeta trebao sam kao i svakog ljeta otići sa spavaćim kolima iz Splita za Zagreb i onda se vratiti također sa spavaćim kolima.

Međutim zbog velike gužve više nije bilo mjesta  pa mi ljubazna blagajničarka u Splitu predložila da uzmem kušet.

 

Vlak spreman za polazak prema Zagrebu. Split 7.8.2013

 

Kako sam zadnji čas ušao u vlak nisam bio u mogućnosti da fotografiram interjer vagona jer u oba kušeta bila gužva. Osjećao sam kao da sam u hostelu.

Međutim na povratku u Split uzeo sam fotoaparat u ruke i krenuo fotografirati.

 

 

Zagreb 16.8.2013

 



#5 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:32

Došao sam dosta ranije i evo prilike...

 

 

 

Problem kod kušeta je manjak prostora za prtljagu. Računao sam da ću moći kufer zgurati ispod najnižeg ležaja međutim pozicija najnižeg ležaja je niža nego klupa u običnom kupeju. Kada se kušet presloži u "dnevnu" varijanti najniži ležaj se podiže za 20-tak cm.

 

 

Nikola izvana prati dali sam sve poslikao.

Gore sa desne strane se vidi preklopiva polica za prtljagu.



#6 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:35

 

 

Kao i kod spavaćeg mjesta za prtljagu ima i iznad hodnika.



#7 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 29.08.2013. - 20:41

Kak je bio popunjen kušet?



#8 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:42

 

Obavezno zaključavanje u odjeljku. 

 

 

Tu se lijepo vidi izgled brave koja je dostupna sa najnižeg ležaja. Pored svakog ležaja postoji nočna svjetiljka koja je ugrađena u pregradnu stijenu.

 

 

 

 

 



#9 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:43

Kak je bio popunjen kušet?

100%



#10 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:57

 

 

Srednji ležaj je po meni najkvalitetniji. Može se gledati kroz prozor. nisi previše nisko i ne previsoko.

Iznad kreveta je ogledalo i kukice za kapute koje dobivaju smisao preslagivanjem interjera u dnevnu varijantu.

Treba napomenuti da se dobije jastuk sa presvlakom i dvije plahte. Čini mi se da je posteljnina iz nekakvog papirnatog materijala.

Uz to vam ljubazno osoblje donese  jednu flašu vode i jedne mokre maramice.

 

 

 

 



#11 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 20:58

 

Ispod srednjeg ležaja se nalaze nasloni za glavu.

 

 



#12 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:05

 

 

 

Svi spavaju... Za razliku od kušeta sa prijašnjeg putovanja u ovom kušetu postoje zavjese koje puno znače da se zaštiti od svjetla sa hodnika.



#13 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:07

dsc04918.jpg

 

dsc04920.jpg

 



#14 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:12

 

Na početku hodnika se nalazi se prostor vlakopratnje. 

 

 

 

Ima tu svega. šporet, sudoper, frižider,...



#15 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:15

 

 

Kuhinjski viseći ormarić.

 

 

Garderobni ormar.



#16 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:20

 

 

Ormar sa postelnjinom, flaširanom vodom ...  nalazi se nasuprot garderobnog ormara.

 

 

Sjedalica od vlakopratnje



#17 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:23

Treba napomenuti da sam sobu vlakopratnje sam slikao sa susjednog vagona



#18 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:24

dsc04956.jpg

 

Još malo i u Splitu smo.

 

dsc04938.jpg

 

 



#19 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.08.2013. - 21:32

 

 

U ovom zadnjem vagonu je slikan odjelak vlakopratnje a interjer kupeja u kojem sam bio sam slikao u predzadnjem vagonu.

 

 

Lokomotiva koja nas je dovela u Split



#20 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 30.08.2013. - 09:24

Srednji ležaj je po meni najkvalitetniji. Može se gledati kroz prozor. nisi previše nisko i ne previsoko.

Iznad kreveta je ogledalo i kukice za kapute koje dobivaju smisao preslagivanjem interjera u dnevnu varijantu.

Zar nije bilo mogućnosti da uzmes krevet u odjeljku sa 4 ležaja? Tada su ti srednji sklopljeni, ostaju samo donji i gornji ležaji...






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users