Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bl vagoni s kočionim papučama (žlajferi)


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#61 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 03.04.2016. - 12:46

50 78 29-00 001-1 ode u NVP.

 

DSC_9568_copy.jpg

 

Olistan je sa dva papira "na popravak" i "ostaje u mjestu" (full rezolucija, da se može pročitat);

DSC_9562.jpg?noCache=1459683607

 

DSC_9563.jpg?noCache=1459683720

 

Na vratima ima papir na kojemu piše "HŽ Izvan službe";

 

DSC_9565.jpg?noCache=1459683905


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#62 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 03.04.2016. - 18:41

50 78 29-00 001-1 ode u NVP.


Na osnovu čega si to zaključio?

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#63 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 03.04.2016. - 18:53

Na osnovu čega si to zaključio?

 

Ovoga (i papira na vagonu);

... Svi ostali su na imigrantskim vlakovima i čisto sumnjam da će ikada više voziti redovne vlakove...

 

No dobro, ako nije, onda još bolje.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#64 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 04.04.2016. - 09:26

On je olistan i čeka red za temeljno čiščenje, te poslije temeljene ide u Grabu. Po tim lisntcama ako je dovoljno ok poslije Grabe će još jednom biti prođen i pravac promet do isteka revizije, jer ih je par vozilo na izbjegličkim, od toga jedan koji je svježe bio na SP-u. 


Edited by Zeus, 04.04.2016. - 14:10.


#65 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 16.05.2016. - 17:59

000-2 i 014-4 prošli temeljno čišćenje i kroz koji dan bi mogli nazad u promet poslije prolaska kroz Grabu i malo ušminkavanja. Nisu toliko jako uništeni kad su vozili imigrante.

Edited by Zeus, 17.05.2016. - 08:59.


#66 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 26.11.2016. - 19:21

Bl vagoni koji su stajali (NVP) na Glavnom sinoć, su bili postavljeni na prolaznom peronu (osobno sam ih vidio), većina su očerupana iznutra, a neki čak nemaju niti stakla (možda su iskorištena stakla za druge vagone, možda porazbijana).

 

To su:

51 78 29-00 115-8 Bl
50 78 20-00 004-4 Bl

50 78 20-00 012-7 Bl

50 78 20-00 014-3 Bl

50 78 20-00 008-5 Bl

50 78 20-00 003-6 Bl

51 78 29-00 103-4 Bl

50 78 29-00 021-9 Bl
50 78 29-00 015-1 Bl         
50 78 29-00 020-1 Bl        
51 78 29-70 109-6 Bl         
51 78 29-70 096-5 Bl

 

I navodno su (ako sam dobro informiran) danas ujutro odvučeni na RK u dvije kompozicije (6+6).

 

Šteta tih udobnih vagona...  :cry:


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#67 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 169 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 26.11.2016. - 19:53

Bl vagoni koji su stajali (NVP) na Glavnom sinoć, su bili postavljeni na prolaznom peronu (osobno sam ih vidio).

 

I navodno su (ako sam dobro informiran) danas ujutro odvučeni na RK u dvije kompozicije (6+6).

A jesu li i poštanski vagoni odveženi na rk? Zato jer sam s busa na glavnom vidio da su stajali sva tri na čelu kompozicije ili su bili micani da bi se došlo do ostalih Bl vagona.



#68 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 26.11.2016. - 20:01

A jesu li i poštanski vagoni odveženi na rk? Zato jer sam s busa na glavnom vidio da su stajali sva tri na čelu kompozicije ili su bili micani da bi se došlo do ostalih Bl vagona.

 

Mislim da su oni još na Glavnom, vukli su ih van da izvuku ove koji su tamo stajali kod ograde starog Gredelja, jer su poštanski naknadno tamo stavljeni.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#69 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 223 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 07.12.2016. - 16:41

Ovakvih vagona više ni nema u Split Predgrađu ja mislim. I onako gledam stanje željeznice iz autobusa kad idem u školu ali slabo se išta mjenja. No za rezervu u slućaju da se pokvari hž 7123 ili hž 7122 tu su uvijek 3 vagona. Jedanput sam se vozio sa 3 vagona do K. starog. Bila su samo 3 normalna Bl (Split-Perković)vagona ali zašto baš 3 to me ćudilo, no to nije bija jedini put kad sam se vozija sa 3 vagona. Bila su još 2 puta ali nažalost nemam slike od tog jednog puta. :|


TOMISLAV 2062


#70 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 23.02.2018. - 07:55

S datumom 01.07.2017. svi aktivni žlajferi su iz sigurnosnih razloga povučeni iz prometa i prebačeni u neaktivni vozni park. Daljnja sudbina im je CIOS.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#71 mladen_lucky

mladen_lucky
  • Članovi
  • 87 posts
  • Joined 08.01.2011.
  • LocationZagreb

Posted 23.02.2018. - 11:43

Koji su to tocno "sigurnosni razlozi"? Steta, polako ostajemo bez vagona s foteljama...



#72 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 23.02.2018. - 12:15

Sigurnosni razlozi su ti jer kočioni cilindri ne rade kako treba razlohani novih ili rezervnih već dugo nema, ulazna vrata se ne zatvaraju kod 5 km/h u sva 3 položaja, vagoni su pretruli, azbest kao izolacija kancerogen za putnike, sitna prašina od azbesta.


Edited by Zeus, 23.02.2018. - 12:47.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users