Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bl vagoni s kočionim papučama (žlajferi)


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#21 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 05.06.2013. - 15:23

Kako to oni misle staviti "vagon restoran" u sredinu EMV???


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#22 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 05.06.2013. - 15:54


Ak bude para za vlakove(motorne garniture), kako nam je prof. na faksu pričao za min. 5 god. bi putnički vagoni ostali samo za međunarodne i noćne vlakove

Nebi se uopće složil s ovim. U kojoj to državi u Europi je profesor naišel na tu praksu? Nigdjezemska?

 

 

dok bi za brze vlakove koji imaju vagon restoran Gredelj napravio novi vagon-restoran koji bi se nalazio u sredini EMV i DMV,

Gredelj će raditi vagon restoran koji će naknadno ugrađivati u već sastavljeni EMV ili DMV?? Ako će netko napraviti restoran za kompoziciju, onda će to biti sam proizvođač u tijeku proizvodnje, a ne naknadno Gredelj.

 


Rasprodaja vagona ići će tempom kak budu novi vlakovi dolazili.

Do toga bi moglo doći, ali tko će kupiti staru kramu sa šelinim kičmolomcima? Čisto sumnjam u to, ali živi bili pa vidjeli.


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#23 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 05.06.2013. - 15:58

Klasika bi trebala ostati i za IC vlakove. Osim ako ne kupe garnituru tipa Pendolino ili ICE.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#24 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 05.06.2013. - 18:37

Naravno da su se mogla ugraditi nova postolja, uvijek se to može, samo je pitanje da li se to isplati. Ti misliš da ti vagoni izlaze iz prometa zbog tipa kočnica (i postolja)? Ti vagoni izlaze iz prometa jer su iz sredine 60-ih, dakle stari su skoro 50 godina! Koliko bi se isplatilo ići kupovati nova postolja (cca. 10000 EUR po komadu) za vagon star 50 godina? Žlajferi su još tamo oko 2006. trebali biti izbačeni iz prometa, ali evo, tek sada se izbacuju (nažalost, neki su u međuvremenu dobili čak i novo bojanje). Da se trebaju izbacivati vozila koja imaju te kočione papuče koje koče po obodu kotača, HŽ nebi imao nijednu lokomotivu, a bome niti teretni vagon jer svi oni koče izmeđuostalog i na taj način. ;)

 

Ne postoji višak postolja sa disk-kočnicama. Prije nekoliko godina Gredelj je proizveo nove vagone na način da je rashodovano isto toliko vagona od kojih su iskorištena samo postolja. Ali ti vagoni imali su postolja za 160km/h i postolja su bila u odličnom stanju.

Ne bi bio problem na vagon staviti postolja sa diskovima ali to je totalno neisplativo za vagone starosti oko 45 i više godina. Šteta vagona isključivo zato što su za putnike izuzetno udobni ali rashod je kad-tad neminovan.

Nisam upućen baš u tipove postolja na pojedinom tipu vagona, možda bi se u šturcu na Branimirovoj ili na kolosijecima kraj Borongaja našlo vagona sa postoljima koja imaju diskove te bi se žlajferi mogli spasiti no to mi se čini dosta komplicirano a i neisplativo.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#25 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,112 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 05.06.2013. - 18:43

Nisam upućen baš u tipove postolja na pojedinom tipu vagona, možda bi se u šturcu na Branimirovoj ili na kolosijecima kraj Borongaja našlo vagona sa postoljima koja imaju diskove te bi se žlajferi mogli spasiti no to mi se čini dosta komplicirano a i neisplativo.

Ti vagoni iz Borongaja su odvučeni na RK i tamo se polako rezuckaju...



#26 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 05.06.2013. - 19:22

Ti vagoni iz Borongaja su odvučeni na RK i tamo se polako rezuckaju...

 

Hvala na info!


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#27 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,911 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 05.06.2013. - 21:31

Na Borongaju više nema ni auto-vagona! Odvučeni 31. 5. na RK. Još je ostalo petnajstak Gas vagona. (sorry na off-topicu)


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#28 brko_fpz1

brko_fpz1
  • Članovi
  • 5 posts
  • Joined 28.04.2013.
  • LocationZagreb

Posted 05.06.2013. - 21:35

Svi mi želimo najbolje HŽ-u. I nove pruge, kolodvore, vlakove, al to sve košta. Treba to brže rekonstruirat HŽPP i HŽC i svest troškove na minimum.
Ma bez brige, prodat će se :D U najgorem slučaju će neki vagoni završit u željezu. Već su trebali popisat vagone koji im ne trebaju i prodat ih. Samo se nadam da će se ti novci usmjerit u popravke vlakova, a da se neće vratit u državni proračun i potrošit za nešto drugo. 



#29 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.07.2013. - 12:18

Još tri žlajfera odoše su neaktivni vozni park. To su:

 

50 78 20-00 003-6, 50 78 20-00 014-3 i 50 78 29-00 020-1.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#30 domy95

domy95
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 30.10.2011.
  • LocationPleternica <-> N.K.-Batrina

Posted 05.07.2013. - 12:31

Uskoro bi im se mogao pridružiti i 50 78 29-00 021-9? Nema već dugo u prometu.


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.


#31 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.07.2013. - 12:50

Uskoro bi im se mogao pridružiti i 50 78 29-00 021-9? Nema već dugo u prometu.

 

On je u Grabi i čeka dijelove.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#32 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 19.08.2013. - 21:39

Još dva žlajfera s 31.07. odoše u neaktivni vozni park (NVP).

 

Radi se o sivo plavim 50 78 29-10 001-9 i 50 78 29-00 015-1.

 

Još ih ima četrnaest u prometu, od čega će još četiri biti uskoro povučena u NVP.  Na njih deset je napravljen SP 2011. i 2012., tako da bi oni još neko vrijeme trebali trčati našim prugama.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#33 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 01.09.2013. - 17:48

Još jedan žlajfer povučen iz prometa u neaktivni vozni park. Radi se o 50 78 29-00 019-3.
 
Bl-019-1-1.jpg
 
Bl-019-2-1.jpg


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#34 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 03.09.2013. - 11:32

Sad sam tek vidio da je žlajfer 29-00 019-3 svoje posljednje dvije vožnje imao na prigradskom paru vlakova 8011/8016 - Zagreb-Dugo Selo-Zagreb, što je za klasiku pravi raritet.

 

.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#35 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 19.09.2013. - 06:31

50 78 20-00 001-0 također povučen iz prometa u neaktivni vozni park.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#36 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 19.09.2013. - 10:51

50 78 20-00 001-0 također povučen iz prometa u neaktivni vozni park.

Ode najstariji... :cry: Još sam ga ovu subotu gledao na kolodvoru i prošetao se njime...


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#37 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 19.09.2013. - 12:58

zašto smo baš mi generacija koja se ovako brutalno mora opraštati od svojih omiljenih željezničkih vozila.. :(


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#38 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 19.09.2013. - 13:35

Jučer sam se vozio u žlajferu 50 78 29-00 001-1 na relaciji Zagreb - Duga Resa. Kočenje je strašno bučno i u sredini vagona, ali opet, stolci su tako udobni da bih svaki put odabrao žlajfera umjesto nekog vagona sa Šelinim sjedalima.
 
507829000011.jpg



#39 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,911 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 19.09.2013. - 16:59

Jučer sam se vozio u žlajferu 50 78 29-00 001-1 na relaciji Zagreb - Duga Resa. Kočenje je strašno bučno i u sredini vagona, ali opet, stolci su tako udobni da bih svaki put odabrao žlajfera umjesto nekog vagona sa Šelinim sjedalima.

Tim vagonom sam se ja vozio u ponedjeljak. Vagon izvana još uvijek izgleda uredno a ni iznutra nije loš. Zanimljivo je da na vratima hodnika još uvijek stoji oznaka 1.

Slažem se da su sjedala udobna. Šelina sjedala zato izbjegavam.

 

Ode najstariji...

Ima jedan prije tog 001 - 50 78 20-00 000-2.

227.jpg

 

Slijedeći na listi za odstrijel mogli bi biti 20-00 012 i 29-00 021.

 

Na današnji dan (19. 9. 2013.) ih je ostalo još dvanaest:

50 78 29-00 001-1

50 78 29-00 005-2

50 78 29-00 012-8

50 78 29-00 014-4

50 78 29-00 017-7

50 78 29-00 021-9

50 78 20-00 000-2

50 78 20-00 002-8

50 78 20-00 005-1

50 78 20-00 010-1

50 78 20-00 012-7

50 78 20-00 019-2 (posljednji s kupeima s 8 sjedala)

 

Šteta što se moramo s tim vagonima rastati ali nažalost njihovo vrijeme je prošlo...


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#40 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 19.09.2013. - 18:24

Ima jedan prije tog 001 - 50 78 20-00 000-2.

Ne, nema. Po godinama starosti 50 78 20-00 001-0 je bio najstariji vozni vagon, još tamo iz 1965. g. ;)


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users