Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bee klimatizirani vagoni


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.01.2013. - 22:34

Bee četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni sa sjedalima 2. razreda sa odjeljcima i hodnikom sa strane, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u razdoblju od 1976. do 1984. g. kao A, AB odn. B vagoni u tvornici GOŠA, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 2004 - 2009. g. Rekonstrukcija i modernizacija je između ostalog obuhvaćala kompletan novi interijer i eksterijer, klimatizaciju vagona, ugradnju zatvorenog vakuumskog sustava WC-a, ugradnju vrata sa automatskim upravljanjem itd. Vagoni rednog broja 051-076 imaju postolja GOŠA-26 samo sa disk kočnicama, dok oni rednog broja 077-094 imaju postolja GOŠA-100-1 sa disk kočnicama i sa dodatno ugrađenim elektromagnetskim kočnicama (Mg).Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 44 Bee vagona za max. brzinu 120 - 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.
 
 
Tehnički podaci:
 
Slovna oznaka vagona: Bee
Brojčana oznaka vagona: 61 78 20-70, 61 78 20-00
Tip vagona: UIC-Y
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1976 - 1984.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 2004 - 2009.
Vlastita masa: 47-51t
Vozna brzina: 120 - 160 km/h
Vagonski razred: 2
Broj odjeljaka: 10
Broj sjedala: 60
Dužina preko odbojnika: 24500 mm
Dužina sanduka: 24200 mm
Širina sanduka: 2883 mm
Visina od GRT: 4050 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA-26 (Wegmann), GOŠA-100-1 (Minden-Deutz 522)
Tip kočnice: Knorr KE-PR-D-Ep (Elektro zračna), Knorr KE-PR-Mg-D-Ep (Elektro zračna + Mg)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Električno zračno
Osvjetljenje vagona: Električno fluo
WC: Zatvoreni vakuumski sustav

 

Slika klimatiziranog Bee vagona.

 

DSC05114.jpg

Foto: ZlayoZg

 

Link na staru temu:

 

http://www.zeljeznic...oni-stara-tema/


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 22.04.2013. - 16:38

Danas je klimatizirani Bee 61 78 20-00 052-0 zalutao na vlak 3012. :jup


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#3 zeljko256

zeljko256
  • Članovi
  • 2,049 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationKonjščina

Posted 30.08.2013. - 10:36

Ponavlja se..

 

61 78 20 00 068 6     na 3012 i 29.08. - informacija iz prve ruke.

 

Čul sam dosta prigovora na taj vagon, ali na zagorskoj prugi mi je baš ok voziti se u njemu. Kad izađem van iz vlaka - nemam osjećaj ko da me je neko zrital.


Ja nemrem zmisliti PUSH PULL vlak.


#4 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 07.04.2016. - 08:11

61 78 20-00 055-3

 

20160318_072520_zpsv9zytgne.jpg

Virovitica 3/2016


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#5 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 24.09.2016. - 15:30

na 064 fali staklena prjelaz vrata na istoku vagona za informaciju nisu lagana teže 15-20 Kg zbog stakla i i mehanizma u njima , na večini prve srerije ima puno strganih zavjesa ,truli podovi čela i predulaz , vrata puno ih ima strganih ili polu strganih , poklopci na kutijama ulaz vrata i čela u večini su polu otvorena ili jako slabo drže ,bravice cjeli vagon u večini nisu stegnite i vidi se da dugo nisu mjenjene jer su kocke na ćetvorkama su izlizane i potrošene , ne mjenjaju ventile na vrjeme pa ili pucaju ili se ručke na njima nedaju stegnut , problemi sa baterijama , poneki imaju problema sa kočionim cilindrom isto ne mjenjan na vrjeme čim on ispuhuje kod kočenja kao vrata mora se mjenjat , hodničke karniše rjetki vagoni su da su svi vijci na njima , hodnički teški plafoni tko god radi graba ili gredelj luđaci stvljaju jedan vijak umjeto 2 ,znači jedna strana fali dali itko zna kolko je taj plafon težak kad se otvori i kad bi se sam može nekog ubit bez problema jer je velika površina i težina , ručke nisu original na kupejskim vratima večini prve serije su ugradili klasične sa goša vagona , više nema na svima kutije prve pomoči fali , nisu originalni vijci imbus 6 dugi 60 mm  na ručkama po hodniku likovi stvili 13 mm obični vijak iste dužine , sjedala i leđonasloni večina jako isprljana to ukazuje na ne redovno pretapiciranje , na 2 seriji sve više krivo vračeni leđonaslon nije feder sjeo ili mu je pukao kod stvljanja , krivo spojeni leđonaslon i sjedalo toga ima najviše prosjek je 5-10 sjedala po vagonu i za kraja kolko sve navedeno ukazuje kolko su ispravni i održvani i da po uobičajeno je da voze se pukuntim rezervarima vode loše se poprvalja zimi večina ventila su smrznuti te pucaju te kompletan wc je tad zaleđen i stradaju svi ventili za zrak i vodu te dovodi do totalnog kolapsa vakum wc-a 



#6 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 02.11.2018. - 18:13

Izgleda da je počelo vraćanje brzine 160 km/h vagonima kojima je prije nekoliko godina smanjena brzina na 120 km/h.

 

Zadnjih tjedan dana brzina je povećana na četiri vagona. To su:

 

61 78 20-00 055-3  >>> 61 78 20-70 055-8

61 78 20-00 056-1  >>> 61 78 20-70 056-6

61 78 20-00 059-5  >>> 61 78 20-70 059-0

61 78 20-00 066-0  >>> 61 78 20-70 066-5


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#7 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,940 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 02.11.2018. - 19:17

Što je s vagonima 053 i 058; čini mi se da ta dva već prilično dugo ne voze, gdje su?


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#8 011/012

011/012
  • Članovi
  • 157 posts
  • Joined 15.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 02.11.2018. - 23:17

Sva komada stoje u Gredelju klimatizirana (otpis valjda) , dva stoje u radioni Graba.
Brojevi mi nisu poznati.

#9 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 03.11.2018. - 07:20

Nekako ne vjerujem da je otpis u pitanju. Možda se radi o kvaru statičkog pretvarača, pa čekaju novi.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#10 zacky

zacky
  • Članovi
  • 316 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 04.11.2018. - 19:00

Nema do alternatora,druge četkice i vozaj.

Statički kao rezerva.



#11 74460

74460
  • Članovi
  • 460 posts
  • Joined 01.08.2017.
  • Location

Posted 05.02.2019. - 00:55

Ovakvo nešto vidim prvi put...  :mrgreen:

 

5N4G3J6.jpg



#12 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,773 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 25.05.2019. - 22:45

...I tako ja zovem prijatelja dali je za jednu nedjeljnu laganu vožnjicu na biciklu. Odbije me on, kaže da je pod temperaturom. Pa kako, pitam ga. Kaže on, vozio se HŽ-om, prehladio se zbog klime u vagonu, on i njegova sestra. Znam dobro o čemu govori. HŽPP ko da je u 19 stoljeću. Kondukter kaže da on ne može regulirati temperaturu u vagonu. Ili hladi ili ne radi. Ako hladi, prehladno je u vagonu. Ako ne radi, nema zraka, zagušljivo je. Ventilacija - što je to? Isti slučaj je sa vlakovima serije 6112. Osoblje vlaka uopće nema osjećaj da je putniku hladno dok se na miru vozi....



#13 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 26.05.2019. - 01:31

iskreno može saf to kaj večina konduktrea illi nezna , kod 6112 temperaturu u putičkom prostoru regulira strjvođa kapo i protok zraka to je njihova ogvornost oduvjak sad nešto se promjenilo  a li to je na njima slobodno pošalji prijavu na hžpp zbog toga jer je krivica 3 činmbenika strojvođa , kkndukter kad je kopčanje garniture ili kod izmjene lkomtive njemu destimlacija jer i pregledače u večini boli lopata :-) samo da nisu odgvorni 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users