Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Beet vagoni za prigradski promet


  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#21 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,341 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 20.07.2013. - 15:53

Nisam se još oglasil na ovoj temi, ali s obzirom da sam Beet-ove dosta "probao" na Zagorskoj i Žakanjskoj (Zg-Kc) štreki imam za napisati slijedeće:

Dobre strane:
- klimatizirana unutrašnjost (ako ispravno radi)
- vanjska vrata - odlično rade, vrlo su praktična i uvijek se zatvaraju

Loše strane:
- Preuski, prekratki i totalno neudobni stolci
- Premali razmak za noge između sjedalica
- Loša završna obrada, loši spojevi, habanje unutrašnjosti
- Loša vrata između pregrada
- Samo jedan wc u cijelom vagonu
- Nema prostora za bicikle
- Smrad po plastici u unutrašnjosti koji vjerojatno proizlazi od loših materijala
- Loša postolja s puno trzaja i vibracija u vožnji

Ocjena: NEDOVOLJAN

Ah...

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#22 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 22.07.2013. - 06:37

Hmmm, Ante.. Od tebe sam bar očekival da buš mu dal malo bolju ocjenu, barem dvojku. :)

 

Barem zato kaj je to jedini tip vagona namijenjen za prigradski i regionalni promet u RH.



#23 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 22.07.2013. - 09:38

S Antom se u dosta stvari ne slažem  :ljut: ali kaj se tiče ovih kvazivagona tu smo 100% složni. :kul3


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#24 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,390 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 22.07.2013. - 22:10

...
Ocjena: NEDOVOLJAN
...

Ispada da sam ga još dosta i dobro ocjenio ali bi i moja ocjena vjerovatno bila manja da sam se i vozio u njemu. Btw, ovo sa razmakom za noge ... dan nakon što sam snimio one fotke bili smo Kapo i ja sjeli u jednom od ona dva i doista se nema kuda sa nogama. Obavezno se koljena sudaraju (istina, nebi imao ništa protiv da se lupkam sa kakvom zgodnom curom ali sa kakvim brkatim baš i nebi)


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš


#25 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,341 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 01.08.2013. - 14:28

I rekel budem opet - ah...

 

Vagon stvarno nije dobar. Navodno je u njih uloženo jako puno novca. Uza sve mogućnosti koje su danas tehnološki moguće i financijski dostupne, te uza sve dobro što se može napraviti u Gredelju, ovo što su napravili od starih Bt-a izgleda kao perfidno smišljena sabotaža. 

 

Ja ovaj vagon izbjegavam kad god je to moguće. On jednostavno nije udoban niti ugodan za boravak. A smrad plastike i loših materijala u njemu stvarno zna biti nesnosan.

 

To što je jedini takav ne čini ga ništa boljim. Nažalost, jako loše.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#26 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 01.08.2013. - 21:03

Potpuno se slažem, osim što je vagon življih boja i svjetliji u odnosu na prije te klimatiziran (ako klima radi :o ) sve ostalo je katastrofa.


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#27 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 02.08.2013. - 05:50

Potpisujem Antišu u svemu.

 

Vagon lijepo izgleda izvana, ušminkali ga fino, vrata i klima ok, sve ostalo nije.

 

To su vagoni da se provozaš maksimalno par stanica tipa Glavni kolodvor - Gajnice ili Zabok - Bedekovčina, ali nikako ne cijelu relaciju Kotoriba/Čakovec/Varaždin - Zagreb, i još k tome su redoviti na ubrzanim i brzim vlakovima za Zagreb.

 

To je samo jedna u nizu od Gredeljevih gluposti.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#28 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 05.08.2013. - 21:20

Gredeljeva glupost je loše izveden v.p. na postoljima. Neka bacaju manje, a neka lupaju, bacaju, cvile, grebu itd. Završna obrada u nekima skroz ok, u nekima manjkava. Klima ako radi je ok. Vrata između odjeljaka izrazito loša. Plastika? Hm da, osjeti se. Ali nije Gredelj naručival kaj se treba napraviti i kak. I nije Gredelj na kraju preuzel vagone... Prema tome... Čestitke HŽ PP-u.

Ante, o kojoj lovi se tu radi?



#29 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 05.08.2013. - 21:24

p.s. uz bolju infrastrukturu (čitaj: znatno kraća vremena vožnje) i drugačiji raspored bi čak i takvi stolci mogli proći (uz napomenu da stvarno ne kužim, kak je i Ante rekel, pored svih mogućnosti, ugrade takva sjedala i naprave takav raspored). Nepostojanje prostora za bicikle - izrazito veliki minus. 1 wc po vagonu - sasvim dovoljan.



#30 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,057 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 06.08.2013. - 13:11

Kad bi se vagoni koristili kao u naslovu teme, jedan WC (što je inače svugde standard na svim Betejcima sa vratima ne na kraju vagona) i nešto neudobnije stolice bi bile sasvim OK. Nije greška Gredelja što oni idu na brze vozove.



#31 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,624 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 06.08.2013. - 17:14

Kad bi se vagoni koristili kao u naslovu teme, jedan WC (što je inače svugde standard na svim Betejcima sa vratima ne na kraju vagona) i nešto neudobnije stolice bi bile sasvim OK. Nije greška Gredelja što oni idu na brze vozove.

 

Upravo sam i ja razmišljao da li bi napisao isto, a vidim da si me pretekao. Potpuno se slažem s dijagnozom - ti vagoni su namijenjeni (ili bi trebali biti) za vožnje na prigradskim linijama (maksimalno jedan sat). To što ih trpaju na višesatne relacije i vlakove višeg ranga je neka druga priča. Inače, ja kad u Vrapču čekam Zagorca za Glavni (i obratno) obično ciljam upravo Beet. Na te vagone nemam apsolutno nikakvih primjedbi, no moje mišljenje nije relevantno obzirom na kratkoću relacije. 


Serija 05 je zakon!

#32 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 07.08.2013. - 12:14

Možete vi pljuvati po njima i to s pravom ali:

Sjetite se od kojih vagona su nastali, kakva su sjedala imali ti vagoni kada su bili glanc novi i kako su neudobni tada bili. Imali su postolja drugačija od Bl-ova i kao takvi nisu niti mogli biti rashodovani i kasirani a postolja iskorištena za neku vagon-Gredelj-novogradnju. Bili su smeće od vagona i svi su se izbjegavali u njima voziti. Umjesto da ih se rashoduje i kasira uređeni su i po mom mišljenju poprilično dobro, iako su i dalje neudobni i problematični ipak su postali podnošljiviji za vožnju u njima. Glavni problem je to što ih PP koristi i na totalno neodgovarajučim relacijama ali s obzirom da tih vagona ima ipak podosta a naše su kompozicije uglavnom 3-5 vagona jednostavno ih je teško disponirati samo na kratkim relacijama pogotovo jer na takvima uglavnom voze Mađari a ne klasika. Dakle po meni su za njih idealne relacije Zg-Duga Resa, Zg-Novska i Zg-Koprivnica jedino je problem što putovanje na svim tim relacijama traje duže od 1 sata.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#33 dfranc

dfranc
  • Članovi
  • 905 posts
  • Joined 27.12.2006.

Posted 08.08.2013. - 08:23

Možete vi pljuvati po njima i to s pravom ali:

Sjetite se od kojih vagona su nastali, kakva su sjedala imali ti vagoni kada su bili glanc novi i kako su neudobni tada bili. Imali su postolja drugačija od Bl-ova i kao takvi nisu niti mogli biti rashodovani i kasirani a postolja iskorištena za neku vagon-Gredelj-novogradnju. Bili su smeće od vagona i svi su se izbjegavali u njima voziti. Umjesto da ih se rashoduje i kasira uređeni su i po mom mišljenju poprilično dobro, iako su i dalje neudobni i problematični ipak su postali podnošljiviji za vožnju u njima. Glavni problem je to što ih PP koristi i na totalno neodgovarajučim relacijama ali s obzirom da tih vagona ima ipak podosta a naše su kompozicije uglavnom 3-5 vagona jednostavno ih je teško disponirati samo na kratkim relacijama pogotovo jer na takvima uglavnom voze Mađari a ne klasika. Dakle po meni su za njih idealne relacije Zg-Duga Resa, Zg-Novska i Zg-Koprivnica jedino je problem što putovanje na svim tim relacijama traje duže od 1 sata.

Ja bi se složil s Portosom, meni je jače neudoban nagibni vlak, samo jednom sam se vozil od Gospića do Zagreba i nije mi se dopalo, ne govorim o nagibanju nego o komforu, stolcima itd



#34 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 09.08.2013. - 09:05

Portos, nije problem u tome kakvi su bili. Nitko ne osporava da vagoni sad izgledaju skroz ok. Problem je da se - opet - prije rekonstrukcije nije puno razmišljalo. I ako dodaš malo šlamperaja, jako puno kašnjenja: nije se dobilo ono kaj se trebalo dobit. A komotno su mogli pružati razinu udobnosti končar/gredelj vlakova. I još, u slučaju DMG-a, s manjom razinom buke. Sumnjam da je netko od nas očekival vagon za IC vlakove nakon rekonstrukcije.

Ponavljam postavljeno pitanje - kolko love je to koštalo?

p.s. veliki plus je novi pod - za razliku od Aeelt-a, ovaj djeluje čvrsto i kvalitetno.



#35 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 09.08.2013. - 12:49

Portos, nije problem u tome kakvi su bili. Nitko ne osporava da vagoni sad izgledaju skroz ok. Problem je da se - opet - prije rekonstrukcije nije puno razmišljalo. I ako dodaš malo šlamperaja, jako puno kašnjenja: nije se dobilo ono kaj se trebalo dobit. A komotno su mogli pružati razinu udobnosti končar/gredelj vlakova. I još, u slučaju DMG-a, s manjom razinom buke. Sumnjam da je netko od nas očekival vagon za IC vlakove nakon rekonstrukcije.

Ponavljam postavljeno pitanje - kolko love je to koštalo?

p.s. veliki plus je novi pod - za razliku od Aeelt-a, ovaj djeluje čvrsto i kvalitetno.

 

Sve ima svoju cijenu. Da je moglo biti i bolje moglo je ali pitanje za koliko novaca i da li bi to PP mogao platiti a Gredelj rekonstruirati. Šlamperaja ima uvijek, a s obzirom na doba kada su se rekonstrukcije radile i u kakvoj je predstečajnoj situaciji bio Gredelj ispali su takvi kakvi su ispali. Čisto sumnjam da je itko bio prisiljavan preuzimati "šlampavo" rekonstruirane vagone. Preuzeti su takvi zato što su očito po kvaliteti zadovoljavali svoje vlasnike. Nemam dakako pojma koliko su koštale rekonstrukcije, niti znam koliko košta ijedna rekonstrukcija željezničkih vozila. No u svakom slučaju iako nisu pogodni za duža putovanja osobno bih se radije vozio u njima nego u neklimatiziranim Bl vagonima sa 10 kupea u kojima su Goša sjedala zamijenjena onima koje je proizveo Šela.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#36 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 01.09.2013. - 17:50

001 sa prekrasnim krovom. :kul

 

Beet-001.jpg


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#37 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.09.2013. - 16:18

Zna li netko zašto su vlakom 702 iz Zagreba u Rijeku upućena tri prazna Beet vagona. :?:

 

Radi li se o kakvom izletu ili... :hm


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#38 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 24.09.2013. - 19:40

Ovaj vagon stoji u Križevcima skoro tjedan dana
96773080.jpg


Željeznice su ogledalo države :deda:

#39 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 07.10.2013. - 16:37

Jedan od nedostataka u Beet vagonima je, što u sredini između sjedala nema naslonjača za ruku. :roll:

 

P30400233_zpsaec5cef2.jpg

 

O ostalim nedostacima neću... Važno da klima radi! :mrgreen:

 

Btw: Kada sam išao iz Zg-a baš u tom vagonu (broj neznam) jedna vrata nisu radila i kondukter je rekao imate druga, pa takav vagon treba povuč iz prometa i na popravak poslat. :twisted:  A ne, na putnički za Novsku...  :sad:


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#40 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 07.10.2013. - 17:15

Kak se zeme, debelim ljudima je to prednost :mrgreen:

 

Al danas je običaj i vani da u prigradskim vlakovima rukonaslona nema.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users