Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Izmjeničnom vučom do Lokava i nazad!

1141 Rijeka Lokve Škrljevo ASEA

  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#21 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,835 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.01.2013. - 22:39

 

Što se tiče 1141 lokomotiva, jasno da su puno udobnije, prostranije. SV-đama svakako dan i noć uvjeti rada. Mala zamjerka je na lokomotive koje nemaju elektrodinamičko kočenje, znači 0 i 200... Kaže Glažar da osjetno slabije koče od 1061.

 

Ono što mene kao fana raduje je da nema NIKAKVIH, za sad, problema s izvlačenjem teretnih vlakova -- sveznalice i zloguki proroci sad nisu baš glasni! :) Sve to ide kako je i do sada išlo, rutinski, sa 800t uz planinu nema problema niti se lokomotive jako muče.

 

Meni je tandem 6-osovinskih Žutki + 12 Easa do vrha natovarenih ugljenom kako jure uzbrdo kroz Meju neprežaljena slika, ali progres je neminovan...  Mislim da će ASEA lokomotive i kod nas biti na ponos švedskim kontruktorima i ostalim firmama koje su ih radile.

A što su sve prije par mjeseci pisali protiv ovih lokomotiva? Koliko sam informiran posebnih nekih problema nema. Stanje uglavnom kao i na ostalim prugama.







Also tagged with one or more of these keywords: 1141, Rijeka, Lokve, Škrljevo, ASEA

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users