Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Cipelcug: Rijeka - Krnjevo, 28.12.2012

cipelcug Rijeka Krnjevo Meja most

  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#21 sakuntala park

sakuntala park
  • Članovi
  • 1,994 posts
  • Joined 29.03.2009.
  • LocationOsijek

Posted 29.12.2012. - 19:10

Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... :sad:

 

Moram priznati da sam zaboravio kud vodi ovaj srednji kolosijek :hm:

Slika - nešto sam smrdao link

 
Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga :)
 
30a58jl.jpg


Edited by sakuntala park, 29.12.2012. - 19:11.

"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs


#22 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,228 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 29.12.2012. - 19:51

Kao i uvijek seabral je opet uradio odličan putopis !


Pozdrav iz Osijeka !


#23 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 29.12.2012. - 20:49

Moram se pridružiti Stanleyevom mišljenju. Jest da si imao predivan sunčan dan, ali Tvoje fotke uvijek imaju neku posebnu sunčanu toplinu. Nadam se da ćeš mi pred smrt otkriti kako si to postizao.
Lijepo je kad netko sastrane stigne u tvoj rodni grad pa ti ga pokaže na malo drugačiji način. Aboridžani uvijek stvari uzimaju zdravo za gotovo.

Hvala za lijepi doživljaj.

A sad par dobroćudnih komentara:

 

Moram priznati da sam zaboravio kud vodi ovaj srednji kolosijek :hm:

http://i174.photobuc...PC280122res.jpg


Ravno naglavačke u spiralni tunel prema kolodvoru Rijeka-Brajdica i kontejnerskom pristaništu

 

 

Ovo mi nikad nije bilo jasno ... čemu rampe i ŽCPR u nivou, ako već postoji pothodnik. Ili obratno ??

http://i174.photobuc...PC280136res.jpg


Da si ikada prisustvovao jednom od legendarnih riječkih povodnjeva kad ujedno krepaju pumpe u podhodniku, znao bi koliko vrijedi alternativni put. Iako se zadnje vrijeme nešto šuška o proširenju podvožnjaka. Podvožnjak je izvorno prokopan kako bi se trolejbusi mogli križati s 3 KV kontaktnom mrežom.

 

 

 

 

Za ovo nisam siguran da li je službena ili civilna zgrada ... prema vešu na balkonu, rekao bih ipak ovo drugo

http://i174.photobuc...PC280159res.jpg


Nekadašnje željezničke stambene zgrade, ali mislim da u njima danas ima i stanara koji sa željeznicom baš i nemaju puno veze.

 

 

 

 

Još jedan pogled na ranžirni (?)

http://i174.photobuc...PC280171res.jpg


Bez upitnika molim, iako je konfiguracija riječkog kolodvora malo drugačija od uobičajenih pa je teretni/ranžirni dio između putničkog dijela i luke po manje-više cijeloj dužini

 

 

 

 

http://i174.photobuc...PC280242res.jpg


Propustio si napomenuti da gledaš ravno u lepezastu lokomotivsku šupu u žarištu koje se nalazi riječka okretaljka s KM za električne lokomotive

 

 

 

 

Ova pruga dolje se očito više ne koristi (osim za parkiranje, naravno)

http://i174.photobuc...PC280184res.jpg

Završetak parkirališ... pardon kolosijeka ispod :grin:

http://i174.photobuc...PC280193res.jpg

 

Pruga je bila alternativni pravac u situacijama kad se gradio nadvožnjak na Mlaki preko kojega si upravo prošao ili kad su ga popravljali nakon miniranja. (Inače, sagrađen je u 3. Maggio i svojedobno je bio jedan od najvećih bez središnjeg upornjaka)
Kobler je onomad prodro iza lese. Pruga završava s malom industrijskom okretaljkom i nekakvom šupom

 

 

 

 

Putem sam spazio ovu građevinu, sa željeznim štitnicima na prozorima. Čudna neka zgrada, usječena u brdo.
Parolu sam skužio tek naknadno, prilikom pregledavanja fotki :mrgreen:

http://i174.photobuc...PC280281res.jpg

... mislim da sam negdje vidio da se ovaj dio grada zove Torpedo, ali nemojte me loviti za riječ


S druge strane zida bila je nekoć ljevaonica tvornice "Torpedo". Ono na građevini nisu prozori nego ispusti za materijal koji se tamo skladištio i tuda mogao iskipati na nižu razinu.

A kvart se zove "Piopa" što Ti lijepo piše lijevo od parole (u Rijeci uz grafite obavezno pišu i ubikaciju grupe koja je autor odgovarajuće žvrljotina)

 

 

 

 

Još jedan napušteni kolosijek
Zapravo, ovdje su dva kolosijeka, jedan zapušteniji od drugog

Ovdje se spajaju/odvajaju ...

http://i174.photobuc...PC280295res.jpg

... na skretnici koja ima samo jedan pokretni jezičac

http://i174.photobuc...PC280296res.jpg


Lijevi kolosjek je u funkciji iako rijetko i kroz pogone nekadašnjeg "Torpeda" vodi ravno u tzv. Dolinu gladi ("3. maj") i tuda se voze vagoni s brodskim limovima. Brodogradilište ima i vlastitu manevricu.

Skretnica s jednom prevodnicom je standardna za industrijske kolosjeke položene u tijelo cestovne prometnice. Znaimljivo je da ova ima skretnički uređaj sastrane, a ne usred kolosjeka.


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#24 Nikola-Zabok

Nikola-Zabok
  • Članovi
  • 1,829 posts
  • Joined 13.11.2009.
  • LocationZabok

Posted 29.12.2012. - 22:50

Svaka čast na odličnom putopisu i vrhunskim fotografijama. :palac:

 

Ovo spuštanje prema Rijeci uz veličanstveni pogled na Kvarner me uvijek iznova oduševljava.. :)


HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!


#25 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 29.12.2012. - 23:30

U svojem prepoznatljivom stilu, na prekrasan način si nam dočarao dio pruge koju nemamo prilike često vidjeti.

 

Hvala ti na izuzetno zanimljivom tekstu i odličnim fotkama. :palac:


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#26 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 30.12.2012. - 06:54

Hvala svima na lijepim komentarima ! Drago mi je da vam se dopao ovaj putopis. :grin:

 

 

Ako sam dobro zamijetio, ti si prvi koji je probio led cipelcugova po ovoj pruzi. Znatiželjno čekam neki nastavak od Krnjeva  8)

 

Izgleda da je tako. Slažem se, bilo bi interesantno krenuti dalje prema Šapjanama. Vodit ću računa o tome .... :grin: :grin:

 

Izvanredno lijepi putopis koji punim plućima odiše autorovu ljubav prema željeznicama, naročito hrvatskim (dobro, o EMD ... de gustibus non discutandum), prelijepe fotografije koje autora otkrivaju kao talentiranog umjetničkog fotografa, ali ...

 

Lijepo je ovo čuti od nekog koga poznajem već tri i pol desetljeća :grin:

A ono za EMD je više bilo bila zafrkancija ... zato tamo i stoji smajli s mrgreenom. Ja zaista nemam nikakvih prevelikih preferenci u vezi lokomotiva, a tipove dizlova mogu razlikovati jedino prema broju koji je na njima napisan :grin:

 

U prvi mah sam pomislio da se radi o zabuni, ali nakon guglanja i pregleda voznog reda mogu samo :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry:  (Ist nichts zu tun! :cry:  :cry:  :cry: :cry:  :cry: ) 

 

Nažalost, ovo je istina ... a pogotovo tužna nakon što su ukinuli jutarnji brzi vlak iz Zagreba za Rijeku. Ovo čime sam se vozio je najranija mogućnost da se vlakom dođe iz Zagreba do Rijeke. Takvu vožnju fakat može poželjeti samo railfan.

 

A beskrajno truckanje do Rijeke i natrag prugom koju poznajem gotovo napamet i pamtim luksuzne vožnje u IC vlakovima, pa makar i u najnovijem Končarevom čudu tehnologije, nije mi posebno privlačno.

Kad već spominjem vodu i vodotoke, ovaj izvrsni putopis našeg forumaškog kolege predstavlja jednu kap u prikazu slapova gluposti koje ubijaju našu željeznicu. Pri čemu je ukidanje putničkog prometa Rijeka - Šapjane samo jedna epizoda.

Što još reći osim: seabral, još jedan vrhunski uradak. :palac:

 

Hvala ti ! Ipak nije loše ponekad ponoviti gradivo i ponovno se provozati ovom prugom. Možeš to gledati pozitivno: sad vlak vozi puno sporije i puno dulje nego nekad ranije, pa onda više toga možeš vidjeti i opaziti gledajući kroz prozor ;)

 

Mislio sam na tebe danas gledajući sa jednog brda pokraj Meje prema Krčkom mostu. Dan je bio vedar ali bilo je užasno hladno i puhao je jak vjetar, dobro me rashladilo i napuhalo. Moju ekipu i dalje više privlači slikanje vlakova koji voze ispod 25kV nego vožnja u njima mada se neki od nas voze u njima i po službenoj dužnosti. Današnji promet bio je dosta skroman, s obzirom na broj vlakova koje smo slikali nije se isplatilo smrzavati.

Lijep putopis, u tvom stilu!

 

Eh sad, kako si ovo napisao, mogao bi netko pogrešno zaključiti da sam samo slučajno s tobom i ekipom ovdje  naslikavao vlakove u okolici Plasa. Ili nedajbože da me fotkanje vlakova uopće ne zanima, pa sam ovdje slučajno s fotićem zalutao u kamenjar iznad Škrljeva i proveo čitav dan u njemu. I dalje sam dovoljno šašav za sve te stvari, ali zbog kroničnog cajtnota trenutno ne stignem u svako vrijeme i svuda gdje bih htio. Promijenit će se to nabolje, najkasnije nakon kraja ove školske godine :grin:

 

U svakom slučaju, jako mi je drago da si me se sjetio gledajući dolje prema Krku. A još da vam je bilo vlakova koliko i vjetra, bilo bi mi još i draže :palac:



#27 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 30.12.2012. - 07:29

Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... :sad:

 
Još uvijek stigneš navratiti i obići ... imam ja još (manje ili više šašavih) ideja ;)
 

Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga :)

 

Da, mogao sam si i misliti da je to onaj čuveni riječki kružni tunel :grin:

 

Moram se pridružiti Stanleyevom mišljenju. Jest da si imao predivan sunčan dan, ali Tvoje fotke uvijek imaju neku posebnu sunčanu toplinu. Nadam se da ćeš mi pred smrt otkriti kako si to postizao.

 

A ja se onda nadam da ćeš se na to još jako jako dugo načekati ;)

 

Lijepo je kad netko sastrane stigne u tvoj rodni grad pa ti ga pokaže na malo drugačiji način. Aboridžani uvijek stvari uzimaju zdravo za gotovo.

 

Iz tog istog razloga ja jednostavno obožavam tvoj serial "Provincijalac u metropoli - xxxxxx dio" :palac:

I pitam se kad će novi nastavak ;)

 

 

Da si ikada prisustvovao jednom od legendarnih riječkih povodnjeva kad ujedno krepaju pumpe u podhodniku, znao bi koliko vrijedi alternativni put. Iako se zadnje vrijeme nešto šuška o proširenju podvožnjaka. Podvožnjak je izvorno prokopan kako bi se trolejbusi mogli križati s 3 KV kontaktnom mrežom.

 

Iako često boravim blizu Rijeke, sram me je priznati da sam tako malo puta bio u Rijeci. A i kad dođem i imam prilike ostati u gradu, onda me moj crv u riti natjera na landranje prema Krnjevu, Škrljevu ... itd itd. Zato baš i ne znam sve pikanterije i detalje ... a ovo s pumpama mi se čini vrlo logičnim.

Zapravo, sad mi je žao da u Zagrebu u Selskoj nisu pored podvožnjaka ostavili i onaj stari ŽCPR ... ponekad bi i on dobro poslužio svrsi :mrgreen:

 

Bez upitnika molim, iako je konfiguracija riječkog kolodvora malo drugačija od uobičajenih pa je teretni/ranžirni dio između putničkog dijela i luke po manje-više cijeloj dužini

 

Sad sam naučio  .... idući put više ne stavljam upitnik :grin:

 

Propustio si napomenuti da gledaš ravno u lepezastu lokomotivsku šupu u žarištu koje se nalazi riječka okretaljka s KM za električne lokomotive

 

Znaš onu staru izreku: "ono što ne posjeduješ, to nisi mogao niti izgubiti". Znači, nisam propustio, kad nisam niti znao. ;)

Stoga su mi ovi komentari i dopune itekako dragi i poučni ... pogotovo će poslužiti kad idući put dođem u Rijeku (nadam se, skoro)

 

S druge strane zida bila je nekoć ljevaonica tvornice "Torpedo". Ono na građevini nisu prozori nego ispusti za materijal koji se tamo skladištio i tuda mogao iskipati na nižu razinu.

 

OK; znači ipak nije ostatak neke srednjevjekovne tvrđave. Nećeš vjerovati, i to mi je u jednom momentu palo na pamet :lol:

 

Lijevi kolosjek je u funkciji iako rijetko i kroz pogone nekadašnjeg "Torpeda" vodi ravno u tzv. Dolinu gladi ("3. maj") i tuda se voze vagoni s brodskim limovima. Brodogradilište ima i vlastitu manevricu.

Skretnica s jednom prevodnicom je standardna za industrijske kolosjeke položene u tijelo cestovne prometnice. Znaimljivo je da ova ima skretnički uređaj sastrane, a ne usred kolosjeka.

 
U Zagrebu (više) nemamo takvih industrijskih pruga, i ono što je bilo su sve uspješno povadili. :neutral:

Pa se onda raspametim kad vidim toliko industrijskih pruga na jednom mjestu :grin:

 

Ovo spuštanje prema Rijeci uz veličanstveni pogled na Kvarner me uvijek iznova oduševljava.. :)

 

Slažem se u potpunosti. Meni je ovo bio drugi put da sam u vlaku imao fotić sa sobom i putem fotkao taj spust (prvi put je bilo ovdje). I ne znam kad mi je ljepši ... kad ga ovako fotkam ili kad neopterećeno gledam dolje i u miru uživam u pogledu koji se pruža. U svakom slučaju, ovaj pogled je jedan od najljepših doživljaja vožnje vlakom.



#28 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,026 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 30.12.2012. - 08:10

an_smiley.gif

 

Kao i uvijek pratim s guštom pogled tvoje kamere... mada jednostavno to ne kažem dovoljno često.

 

Medo


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#29 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 30.12.2012. - 17:57

Hvala ti, Medo ! :grin:
 
Još samo nekoliko riječi o povratku. Vraćao sam se s brzim 701. Na čelu je bila Brena, a iza nje samo dva vagona: B i AB.
Moram priznati da me je taj prizor prilično razočarao .... samo dva vagona, a i oni su bili poluprazni. Kamo vodi ovaj HŽ-ov svijet ... :roll:
 

___________________


BTW, ovo je bio moj dvadeset šesti (26.) hodopis/cipelcugopis na našem forumu.
Indeks svih tih hodopisa (ne računajuči klasične putopise) sam objavio u prvom postu ove teme: --> link



#30 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 31.12.2012. - 13:40

Odli;na putopis, fotografije sa visina iznad Kvarnera su odlične. Takođe i sličice koje hvataju svakodnevicu Rijeke su odlične.


Čekajući tramvaje...

#31 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 31.12.2012. - 18:32

Takođe i sličice koje hvataju svakodnevicu Rijeke su odlične.

 

Sličice su definitivno bolje nego sama svakodnevica...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#32 kico101

kico101
  • Članovi
  • 493 posts
  • Joined 20.08.2006.

Posted 31.12.2012. - 20:41

Jako lijepo i kvalitetno odrađeno. Osobito me oduševljavaju fotografije s dubinom ( dionica od Melnica do Škrljeva ).

Usput, zavoj ispod Novog Lista je vrlo nepregledan i opasan, jer vlak se iz smjera Krnjeva stvori gotovo bešumno, a ni mjesta za sklanjanje nema previše.

U svakom slučaju bolje je odabrati ovaj smjer kretanja prema vlakovima u spustu, nego obratno. :palac:



#33 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 01.01.2013. - 16:21

Brunoh je već pitao za nastavak hodopisa prema Matuljima :smile:

 

S tim u vezi imam dva pitanja za domaće:

  • kakav je profil pruge između Krnjeva i Matulja ? Je li pruga isto ide kroz nekakve usjeke ili je u ravnini tla ? Udaljenost Krnjevo-Matulji iznosi cca 7 km, pa ako i tu pruga vodi kroz usjeke, radije bih ju preskočio. A na Google Earthu se sve to ne može baš dobro skužiti.
  • da li u blizini kolodvora Matulji postoji nekakav smisleni javni prijevoz natrag prema Rijeci ? Ako ima, koliko košta karta ?


#34 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,153 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 01.01.2013. - 16:40

  • da li u blizini kolodvora Matulji postoji nekakav smisleni javni prijevoz natrag prema Rijeci ? Ako ima, koliko košta karta?

U centru Matulja imaju busevi na linijama 22, 23, 28 i 30 koji voze za Rijeku,a cijena je 16kn.Stajalište je točno ovdje: http://maps.google.h...2,99.55,,0,9.98

(hvala kikiju)



#35 Thommo

Thommo
  • Članovi
  • 2,243 posts
  • Joined 06.04.2006.
  • LocationRijeka

Posted 01.01.2013. - 21:32

Za ovo nisam siguran da li je službena ili civilna zgrada ... prema vešu na balkonu, rekao bih ipak ovo drugo

http://i174.photobuc...PC280159res.jpg

 

Cijelo prizemlje ti je službeno - tu su prostorije riječke Vuče, dispečer, svlačionice, itd.


Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/


#36 LLeon

LLeon
  • Članovi
  • 49 posts
  • Joined 26.07.2011.
  • LocationNa 3 kV

Posted 13.01.2013. - 00:34

Rijetko kada pišem ovdje i još manje komentiram putopise, ali na ovo jednostavno moram :hai  :jup

Odličan izlet, još bolje fotografije... :palac:

 

Prije nekoliko godina sam ja odcipelcugao svih 27,5 km od Rijeke do Šapjana u jednom danu i sve mi se nešto mota ideja po glavi da bih to mogao ponoviti. ;)

 

 

Kako su moji pretpisnici već objasnili sve nedoumice i pitanja, meni je ostalo samo ovo:

 

Pedesettri kilometra od nečega :hm:

http://i174.photobuc...PC280207res.jpg

Od Pivke.


 
S tim u vezi imam dva pitanja za domaće:

  • kakav je profil pruge između Krnjeva i Matulja ? Je li pruga isto ide kroz nekakve usjeke ili je u ravnini tla ? Udaljenost Krnjevo-Matulji iznosi cca 7 km, pa ako i tu pruga vodi kroz usjeke, radije bih ju preskočio. A na Google Earthu se sve to ne može baš dobro skužiti.
  • da li u blizini kolodvora Matulji postoji nekakav smisleni javni prijevoz natrag prema Rijeci ? Ako ima, koliko košta karta ?

 

 

 

1. Od Rijeke do Matulja  ima par "čupavih" usjeka (na Zametu, ispod OMV-a "Vrata Jadrana", pred ulazom na kolodvor Opatija- Matulji), ali ništa strašno ni ekstremno opasno. Isto tako i dalje prema Šapjanama ima par usjeka, i tunel Rukavac koji se lako može zaobići prolaskom kroz selo Rukavac.

 

2. Zlayo ti je već odgovorio. Kroz Matulje, kao i kroz Jušiće, Jurdane i Permane prolaze Autotrolejeve linije 22, 23, 28, 30

Vozni red je ovdje: http://www.autotrole...22_23_28_30.pdf

a cijena karte je 16 kn (Matulji, Jušići) odnosno 21 kn (Jurdani, Permani)

 

Ako se javiš kada budeš išao u nastavak cipelcuga, ja ti organiziram auto i vozača za cijenu jednog piva. :pivo



#37 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 13.01.2013. - 01:43

 
S tim u vezi imam dva pitanja za domaće:

  • kakav je profil pruge između Krnjeva i Matulja ? Je li pruga isto ide kroz nekakve usjeke ili je u ravnini tla ? Udaljenost Krnjevo-Matulji iznosi cca 7 km, pa ako i tu pruga vodi kroz usjeke, radije bih ju preskočio. A na Google Earthu se sve to ne može baš dobro skužiti.


Najsigurnije i najjednostavnije Ti je pogledati ovo!


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#38 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.01.2013. - 06:48

Rijetko kada pišem ovdje i još manje komentiram putopise, ali na ovo jednostavno moram :hai  :jup
Odličan izlet, još bolje fotografije... :palac:

 
Hvala ti ... jako mi je drago da si se javio i da si na ovaj način komentirao. :grin:
Sjetio sam te se kad sam hodao onuda ....
 

 
Prije nekoliko godina sam ja odcipelcugao svih 27,5 km od Rijeke do Šapjana u jednom danu i sve mi se nešto mota ideja po glavi da bih to mogao ponoviti. ;)

 
...  a sjetio sam se i ovog tvog sjajnog podviga kojeg si svojevremeno postavio na forum Vlakovi. :palac:
Vidiš, morao bih opet jednom navratiti na Vlakove ... jako dugo me nije bilo tamo.
 
 

1. Od Rijeke do Matulja  ima par "čupavih" usjeka (na Zametu, ispod OMV-a "Vrata Jadrana", pred ulazom na kolodvor Opatija- Matulji), ali ništa strašno ni ekstremno opasno. Isto tako i dalje prema Šapjanama ima par usjeka, i tunel Rukavac koji se lako može zaobići prolaskom kroz selo Rukavac.
 
2. Zlayo ti je već odgovorio. Kroz Matulje, kao i kroz Jušiće, Jurdane i Permane prolaze Autotrolejeve linije 22, 23, 28, 30
Vozni red je ovdje: http://www.autotrole...22_23_28_30.pdf
a cijena karte je 16 kn (Matulji, Jušići) odnosno 21 kn (Jurdani, Permani)

 
Ovo će mi dobro doći za idući puta. Kod ovog putovanja nisam toliko dalekosežno planirao, a nisam htio riskirati da par sati provedem čekajući na autobusnoj stanici Matulji i razmišljajući da li će bus za povratak naići prije polaska mog vlaka za Zagreb.
 

Ako se javiš kada budeš išao u nastavak cipelcuga, ja ti organiziram auto i vozača za cijenu jednog piva. :pivo

 
Vrlo rado ću ti se javiti. Naravno, prije toga ću nekako nabaviti tvoj broj mobitela :grin:
 

Najsigurnije i najjednostavnije Ti je pogledati ovo!
 

 
Hehe ... prve četiri minute filma su mi nekako jako dobro poznate :grin:
A ostatak .... ima tu svačega. Nažalost, i dosta usjeka. Zadnji dio prije Matulja izgleda dosta interesantno.
(sad si me uspio motivirati da nakon jako dugo vremena pogledam neki filmić, a to inače baš nikada ne činim) ;)



#39 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 08.01.2014. - 16:49

Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... :sad:

 

 
Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga :)
 
30a58jl.jpg

 

Jedini kružni tunel u tadašnjoj Austro-Ugarskoj, u bivšoj Jugoslaviji i sada u Hrvatskoj. Znači to je ipak neizbježivi objekt za railfanove. :grin:


Levente -- pozdrav iz Mađarske





Also tagged with one or more of these keywords: cipelcug, Rijeka, Krnjevo, Meja, most

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users