Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Beet (Beelt) vagoni


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#21 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,599 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 08.12.2016. - 12:52

Možda taj vagon ima takav naziv radi toga što nema kupeje i ima klizna vrata koja se otvaraju pritiskom tipke na vagonu kao i u nagibnim vagonima.

Ajd pojasni kakvi su to nagibni vagoni? :rolleyes:



#22 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 225 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 06.08.2017. - 13:27

Mislio sam na nagibnog koji ima vrata pritiskom gumba.


TOMISLAV 2062


#23 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 07.08.2017. - 11:07

ovaj vagon ima ručke na ulaznim vratima koje otvaraju i zatvaraju vrata nikave gumbiče od kud ti to 



#24 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,210 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 08.08.2017. - 08:06

Točno, taj vagon ima ručke izvana (to se vidi i na videu na prethodnoj stranici), a iznutra se vrata otvaraju isto na ručke, ali onakve kakve ima Macosa... upravo po tim vratima se sjećam tog vagona jer mi je to uvijek bilo zanimljivo za vidjeti... Beelt nije ništa čudno ni rijetko, to je kao Aeelt samo 2. razreda.... Iako moram priznati da ga ni ja nisam dugo vidio... tu i tamo se prije par godina znao pojavljivati na B790 ako bi među putnicima bilo invalida.


Pozdrav iz Stubaka

#25 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 09.08.2017. - 09:13

Svi Invalidi voze na brzim za vinkovce i kao prizvod 90 -h još su u solidnom stanju 



#26 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 10.08.2017. - 15:21

Možda ta tri još voze, ali što je s 001? Već je par godina van prometa, da nije možda rashodovan?


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#27 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 10.08.2017. - 17:54

001 je čeko Statički pretvrač i gdinama stoji u Gredelju radi toga jer originalni strani LIberthither koji je bezpjekorno radio 10 godina je krepao te su ugradili Končar kojem se očito jako ne sviđa taj vagon pa stalno krepava 



#28 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 13.08.2017. - 11:24

jučer je jedan otišao sa Podravkom u sklopu vagona za Budimpeštu a to nisam več vidio bar 10 godina da je bio na podravskoj pruzi a drugi je bio na 212 jučer 



#29 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 23.02.2018. - 19:21

Posljednji Beelt vagon u tirkizno bijeloj shemi bojanja 61 78 20-70 002-0, nakon SP-a koji je na njemu napravljen u studenome prošle godine, vozi u standardnoj shemi bojanja, sivo bijeloj s crvenom crtom. To znači da više nema niti jednog Beelt vagona u tirkizno bijeloj shemi bojanja.

 

Beet vagon 61 78 20-70 001-2 još je uvijek u TŽV Gredelj. Prema zadnjim informacijama privremeno je prebačen u neaktivni vozni park.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#30 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 23.02.2018. - 22:52

Taj 001 je već godinama van prometa.

 

A od tih bijelo-tirkiznih vagona ako se ne varam u prometu je ostao samo jedan jedini, ABeel 51 78 39-00 200-6. Sivo-plavih više nema, zadnji je bio 50 78 29-00 001-1 koji je lani skupa s ostalim žlajferima rashodovan. To znači da ćemo konačno imati unificirano bojanje vagona!


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#31 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 23.02.2018. - 23:33

Taj 001 je već godinama van prometa.
 
A od tih bijelo-tirkiznih vagona ako se ne varam u prometu je ostao samo jedan jedini, ABeel 51 78 39-00 200-6. Sivo-plavih više nema, zadnji je bio 50 78 29-00 001-1 koji je lani skupa s ostalim žlajferima rashodovan. To znači da ćemo konačno imati unificirano bojanje vagona!



Točno, ali Murphijev zakon kaže da će HŽPP sve vagone prefarbati u novi vizualni identitet(crvene i plave crte sa kružićima na krajevima) i opet sve ispočetka. 😂

#32 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 25.02.2018. - 00:37

Čekaj, ovaj vagon već skoro 6 godina ne vozi zbog statičkog ispravljača. Koliko je novaca TŽV Gredelj uložio od 1994-1999 u njega i da je sad neaktivan dio voznog parka. Aposlutno nedopustivo je da radi zamjenskog statičkog pretvarača od Končara on stoji već skoro 5 godina. Tko je tud, vlasnik proizvoda ili proizvođač koji je praktički natjeran da uzme smeće od statičkog koji taj vagon uredno odbacuje nakon manje od 3 mjeseca prometa, a to pokazuje da kvalitetan vagon traži i kvalitetno srce električno. Znači jedina opcija je Siemens statički pretvarač da ovaj vagon nadživi namjerno izazvano rezanje i neaktivnost.


Edited by Zeus, 25.02.2018. - 11:09.


#33 josip

josip
  • Članovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 25.02.2018. - 11:12

Čekaj, ovaj vagon već skoro 6 godina ne vozi zbog statičkog ispravljača. Koliko je novaca TŽV Gredelj uložio od 1994-1999 u njega i da je sad neaktivan dio voznog parka. Aposlutno nedopustivo je da radi zamjenskog statičkog pretvarača od Končara on stoji već skoro 5 godina. Tko je tud, vlasnik proizvoda ili proizvođač koji je praktički natjeran da uzme smeće od statičkog koji taj vagon uredno odbacuje nakon manje od 3 mjeseca prometa, a to pokazuje da kvalitetan vagon traži i kvalitetno srce električno. Znači jedina opcija je Siemens statički pretvarač da ovaj vagon nadživi namjerno izazvano rezanje i neaktivnost.

Jesi ti obavljao dijagnostiku kvara pa ovako javno pljuješ? Ili su to, kao po običaju, tvoje dezinformacije?

Btw. Lovu je uložio HŽ, ne Gredelj.

#34 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 25.02.2018. - 11:13

Drempa, vagon neće biti izrezan. Lijepo sam napisao da je privremeno prebačen u NVP, budući da ima dovoljno vagona za pokrivanje voznog reda. Kako će Bl vagoni slijedećih dvije do tri godine ispadati iz prometa, tako će se vagoni koji su privremeno prebačeni u NVP vraćati u promet, jer su moderniji od Bl  vagona.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users