Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Beet (Beelt) vagoni


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 24.12.2012. - 18:51

Beelt odn. Beet četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni sa sjedalima 2. razreda bez odjeljaka i prolazom u sredini, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u razdoblju od 1976. do 1977. g. kao AB odn. B vagoni u tvornici GOŠA, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 1997 - 2002. g. Rekonstrukcija i modernizacija je između ostalog obuhvaćala kompletan novi interijer i eksterijer, klimatizaciju vagona, ugradnju zatvorenog vakuumskog sustava WC-a, itd. Vagoni rednih brojeva 002 – 004 imaju prostor predviđen za prijevoz invalida. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 4 Beelt odn. Beet vagona za max. brzinu 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.

Tehnički podaci:

Slovna oznaka vagona: Beelt / Beet
Brojčana oznaka vagona: 61 78 20-70
Tip vagona: UIC-Y
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1976 - 1977.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 1997 - 2002.
Vlastita masa: 45-48t
Vozna brzina: 160 km/h
Vagonski razred: 2
Broj odjeljaka: Bez odjeljaka
Broj sjedala: 62, 78
Dužina preko odbojnika: 24500 mm
Dužina sanduka: 24200 mm
Širina sanduka: 2883 mm
Visina od GRT: 4050 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA-26 (Wegmann)
Tip kočnice: Knorr KE-PR-D (Zračna)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Električno zračno
Osvjetljenje vagona: Električno fluo
WC: Zatvoreni vakuumski sustav
 

Slika Beet vagona 61 78 20-70 001-2 s novom slovnom oznakom i novom shemom bojanja:

fotografija0348.jpg
Foto: EuroCity

Slika Beelt vagona 61 78 20-70 003-8 s starom slovnom oznakom i starom shemom bojanja:

25k5swl.jpg
Foto: Vedi

Link na staru temu:

http://www.zeljeznic...ltbeelt-vagoni/

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 28.01.2014. - 14:19

61 78 20-70 004-6 je prošlog mjeseca u sklopu SP-a obojan u standardnu shemu bojanja - bijelo-sivo s crvenom crtom.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#3 domy95

domy95
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 30.10.2011.
  • LocationPleternica <-> N.K.-Batrina

Posted 28.01.2014. - 16:06

Jesu mu oduzeli 'l' iz slovne oznake (kao 001) ili je ostao i dalje Beelt?


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.


#4 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 28.01.2014. - 18:52

Ostao i dalje Beelt.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#5 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 29.01.2014. - 10:41

Ostao i dalje Beelt.

 

Pa ko onda određuje takve (po meni) važne sitnice?

 

Jednom vagonu ostave slovo "l", drugom maknu...


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#6 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 29.01.2014. - 17:51

 

Pa ko onda određuje takve (po meni) važne sitnice?

 

Jednom vagonu ostave slovo "l", drugom maknu...

Pa to "L"" ima nekakvo svoje značenje.



#7 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 30.01.2014. - 14:02

Pa to "L"" ima nekakvo svoje značenje.

 

Ima, to da vagon ima ozvučenje, a zašto nekim vagonima ostavljaju, a nekim miču to slovo "l" iako i jedni i drugi imaju ozvučenje, e to mene zanima.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#8 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 30.01.2014. - 23:57

 

Ima, to da vagon ima ozvučenje, a zašto nekim vagonima ostavljaju, a nekim miču to slovo "l" iako i jedni i drugi imaju ozvučenje, e to mene zanima.

 

Mislim da sam negdje pročitao da se ozvučenje podrazumjeva s oznakom "ee". Tako da gdje god je "ee" nije potrebno i "l". (iako je ee = Vagon sa središnjim napajanjem energijom iz visokonaponske zbirnice) :ne zna:



#9 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 06.02.2014. - 10:49

 

Mislim da sam negdje pročitao da se ozvučenje podrazumjeva s oznakom "ee". Tako da gdje god je "ee" nije potrebno i "l". (iako je ee = Vagon sa središnjim napajanjem energijom iz visokonaponske zbirnice) :ne zna:

 

Nije baš neka informacija, budući da imamo i dalje ABeel, Beel, Aeelt, Beelt vagone..


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#10 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 06.02.2014. - 13:09

Informacija je točna. Mimare su izgubile l (npr.). Pitanje je zbog čega HŽ PP nema standardiziran pristup označavanja vagona slovnim oznakama...



#11 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,388 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 06.09.2015. - 17:09

Jedno mudro pitanje, dobio sam svojevremeno PTU za Unutrašnji promet vezanu za VR 2012/2013 ...

scan0002_zpsaeow1har.jpg

 

... i na 29. stranici ima ovo ...

scan0003_zpsh8ndliy7.jpg

 

... da li je tko vidio ovakav vagon za smještaj invalida? Ima tko možda kakvu fotografiju unutrašnjosti takva vagona?

 

Ustvari, ako i postoji takav vagon, kako invalid sa kolicima može uć u njega jer vidi se da nema ama baš nikakve rampe :hm!?


Najmračniji krugovi pakla su rezervirani za one koji u vremenima moralne krize ostanu neutralni i suzdržani - Dante Alighieri


#12 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 06.09.2015. - 17:45

Ima tko možda kakvu fotografiju unutrašnjosti takva vagona?

 

http://www.orban-teh...elt/Beelt_3.gif



#13 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,388 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 06.09.2015. - 17:58

Nisam mislel veceja (je*eš vc) nego putničkog djela


Najmračniji krugovi pakla su rezervirani za one koji u vremenima moralne krize ostanu neutralni i suzdržani - Dante Alighieri


#14 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 06.09.2015. - 18:10

Nisam mislel veceja ... nego putničkog djela

 

Ima nešto (viđao sam u Beeltima).

 

Poslužit će ovaj filmić kojeg je snimio naš forumaš. :)

 

 

A taj prostor za invalide bi trebao biti ovo

 

hqdefault.jpg


Edited by .Laurus., 06.09.2015. - 18:20.

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#15 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,388 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 06.09.2015. - 19:51

Moram priznati, ovo nisam nikad vidio. Ima koji taj vagon da još vozi? Zna li se koliko ima (ili je bilo) takvih vagona na HŽ-u?


Najmračniji krugovi pakla su rezervirani za one koji u vremenima moralne krize ostanu neutralni i suzdržani - Dante Alighieri


#16 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 06.09.2015. - 19:59

Ima ih četiri i svi su u aktivnom voznom parku HŽ-PP-a.

Doduše, trenutno vozi samo 003. Ostali su privremeno out.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#17 Sky

Sky
  • Članovi
  • 405 posts
  • Joined 18.10.2006.

Posted 06.09.2015. - 20:11

Nisam mislel veceja (je*eš vc) nego putničkog djela

Pa, tražio si kakvu fotografiju unutrašnjosti tog vagona, a ja sam ti stavio link na fotku WC-a, u čemu je problem?

Pa vidiš da je specifičan, tj. posebno dizajniran za potrebe invalida i u skladu sa tlocrtom vagona iz tvojeg posta?

Ne stavljam fotku bezveze....



#18 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,388 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 06.09.2015. - 20:29

... tražio si kakvu fotografiju unutrašnjosti tog vagona, a ja sam ti stavio link na fotku WC-a,

 

Sorry, malo sam nespretno to napisal, mislil sam na unutrašnjost putničkog djela jer i iz same skice je vidljivo da je vc veći od uobičajenih i to mi nije baš nešto napeto.

 

Svejedno hvala i za tu fotku!


Najmračniji krugovi pakla su rezervirani za one koji u vremenima moralne krize ostanu neutralni i suzdržani - Dante Alighieri


#19 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 06.09.2015. - 20:39

15 godina u prometu, i službeni podaci nisu točni. 1. vagon je građen od 1996.-1999. kad je u 6. mjesecu i prvi službeno predstavljen javnosti. Sjećam se jer sam došao u firmu kad su tamo bili mediji i sve galvešine. Nadalje, ovaj vagon veže puno političkog utjecaja da se Gredelju onemogući proizvodnja od strane same države, jer vagon je rađen u tajnosti i polako, zato je izrada prvog trajala 3 godine.  Nadalje da bi ga u uopće Gredelj napravio, morao je otkupit licencu od Siemensa. što se državi nije sviđalo. Zato je jedan dio Siemensove  opreme u njemu,  kao i originlani statički pretvarač marke LIberhiter. Razvoj vagona je Gredelj financirao svojim novcem i za njega ga je država ga ganjala da svi prihodi za djelatnike i firmu i porezi moraju biti plaćeni na vrijeme, u protivnom ključ u bravu. , Taj vagon je većinom projekt Gredelj -Siemens i zato je to država kočila i zato stoji da Siemens još od početka 90-ih želi u Hrvatsku. 


Edited by Zeus, 06.09.2015. - 21:15.


#20 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 223 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 07.12.2016. - 20:22

Možda taj vagon ima takav naziv radi toga što nema kupeje i ima klizna vrata koja se otvaraju pritiskom tipke na vagonu kao i u nagibnim vagonima.

TOMISLAV 2062





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users