Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Aeelt vagoni


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 24.12.2012. - 18:48

Aeelt četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni sa sjedalima 1. razreda bez odjeljaka i prolazom u sredini, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u razdoblju od 1976. do 1983. g. kao A, B odn. AB vagoni u tvornici GOŠA, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 2003. g. Rekonstrukcija i modernizacija je između ostalog obuhvaćala i klimatizaciju vagona, kompletan novi interijer i eksterijer, ugradnju zatvorenog vakuumskog sustava WC-a, ugradnju vrata sa automatskim upravljanjem itd. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 12 Aeelt vagona za max. brzine 120 odn. 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.
 
 
Tehnički podaci:
 
Slovna oznaka vagona: Aeelt
Brojčana oznaka vagona: 61 78 10-70, 61 78 10-00
Tip vagona: UIC-Y
Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1976 - 1983.
Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 2003.
Vlastita masa: 47t
Vozna brzina: 120 – 160 km/h
Vagonski razred: 1
Broj odjeljaka: Bez odjeljaka
Broj sjedala: 54
Dužina preko odbojnika: 24500 mm
Dužina sanduka: 24200 mm
Širina sanduka: 2883 mm
Visina od GRT: 4050 mm
Visina poda od GRT: 1255 mm
Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm
Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm
Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Tip okretnog postolja: GOŠA-26 (Wegmann)
Tip kočnice: Knorr KE-PR-D-Ep (Elektro zračna)
Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno
Rashlađivanje vagona: Električno zračno
Osvjetljenje vagona: Električno fluo
WC: Zatvoreni vakuumski sustav
 
Slika Aeelt vagona:
 
DSC07334.jpg
Foto: ZlayoZg

Link na staru temu:

http://www.zeljeznic...ltbeelt-vagoni/

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#2 Dean24zg

Dean24zg
  • Članovi
  • 1,145 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.06.2015. - 19:53

Da li su svih 12 vagona još uvijek živi?
Dean24zg

#3 Macosa 7121

Macosa 7121
  • Članovi
  • 554 posts
  • Joined 25.10.2012.
  • Location73303

Posted 04.06.2015. - 19:58

005 je izgorio i stoji u Gredelju.

#4 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 04.06.2015. - 20:12

005 stoji več više od godinu dana jer Hž nema novaca da ga obnovi, pa služi za rezervne dijelove. Demontiral sam ga kad je došel zgoren, Čitav dio gdje je elektro ormar treba novi i frem je dobio usljed visoke temperature.


Edited by Zeus, 05.06.2015. - 14:04.


#5 Dean24zg

Dean24zg
  • Članovi
  • 1,145 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.06.2015. - 20:13

Ok.Hvala na odgovorima.
Dean24zg

#6 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.06.2015. - 14:13

005 stoji več više od godinu dana jer Hž nema novaca da ga obnovi

 
Stoji on malo više od godinu dana. Zapalio se 01.12.2011.

http://www.zeljeznic...dhaji/?p=375337

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#7 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 05.06.2015. - 14:52

Da i od kud  HŽ-u milju eura, jer treba skoro pola toga novog, a rezeve nema. Da bi se to složilo mora sve van do golog  frema popraviti,  pa nanovo slagati, tako da njegov popravak je VP, a ne SP.

Edited by Zeus, 05.06.2015. - 20:17.


#8 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 21.12.2015. - 05:08

61 78 10-00 012-6 na vlaku 2102 u potpunosti bez struje, kondukter ga je pokusao "ozivit" ali bezuspjesno.

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#9 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.12.2015. - 23:10

to se dešava kad rikne sttsički pretvrač onda je vagon kompletno mrtav ništa od struje ne radi i onda se u praksi troše njvie baterije od vagona on  ne duže tako ,stoga gam  moraju defektirati prvac u gredelj ili grabu statički  vani poslat ga projzvođaču 



#10 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 13.03.2016. - 20:18

Na što liči 61 78 10-00 003-5:shock:

 

DSC_7624_copy.jpg

 

DSC_7625_copy.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#11 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 13.03.2016. - 20:49

Liči na ono kaj HŽ nema love jer reže održavanje, a to kaj se runi je antigrafitni sloj farbe. Biti će opran za koji dan ili danas. Razmak pranja svakom vagonu je 8 dana. Vidio je on puno boljih dana, a o unutrašnjosti bolje da ne pričam na kaj liči. Puno toga je strgano, a on i dalje uredno vozi brze vlakove.

Edited by Zeus, 13.03.2016. - 21:27.


#12 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 14.03.2016. - 16:44

Plod te strgane unutrašnjosti je razbacivanje tim vagonima po raznoraznim putničkim vlakovima..

Ono što sam govorio od samih početaka kada su ti vagoni počeli standardno voziti u garniturama za koje nisu namijenjeni..

Isto se može povući paralela sa nagibnjacima..



#13 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,764 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 05.06.2017. - 21:38

 Stoji on malo više od godinu dana. Zapalio se 01.12.2011.

 

Večeras At 005 putuje sa RK u Podsused na rezanje :sad:

 

Ako se ne varam, to će biti prvi kasnirani At.


2z8q8zt.jpg


#14 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 06.06.2017. - 12:21

Njega sam demontirao. Opet se vidi da hž štedi. Mogli su ga popraviti da su uložili 400 000 eura. Ovako njegovi dijelovi služe za dijelove. Šteta, vagon star samo 15 godina.


Edited by Zeus, 30.06.2017. - 06:58.


#15 74460

74460
  • Članovi
  • 446 posts
  • Joined 01.08.2017.
  • Location

Posted 02.01.2018. - 16:15

U Varaždinu jedan na novo ofarbani, izašao s SP (31.10.2017), a ubrzo bio i na IP (20.12.2017)...

 

 

rlmmZu1.jpg

 

 

QBuogHj.jpg

 

Pretpostavljam da radionica Gredelj ima šifru 190, a koja je radionica šifra 160?

 

 



#16 niTo

niTo
  • Članovi
  • 1,251 posts
  • Joined 30.01.2014.
  • LocationZagreb

Posted 02.01.2018. - 16:42

Pretpostavljam da radionica Gredelj ima šifru 190, a koja je radionica šifra 160?

Gdje pišu te šifre na vagonu? Ako si kojim slučajem pročitao mrvicu lijevo, nego prikazano na zadnjoj fotografiji, uokvireno "160 RIC", to ti onda znači da je taj vagon za Vmax 160 km/h. Ako je nešto drugo ipak, onda ne bih znao.....



#17 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 02.01.2018. - 17:00

Tabela sa šifrom radionice se nalazi na čelima i ispunjava se kad je vagon na bilo kakvom popravku. Tabela se točnije nalazi  odmah ispod završnog signala sa obje strane vagona. 


Edited by Zeus, 02.01.2018. - 21:35.


#18 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 02.01.2018. - 22:51

Tabela sa šifrom radionice se nalazi na čelima i ispunjava se kad je vagon na bilo kakvom popravku. Tabela se točnije nalazi  odmah ispod završnog signala sa obje strane vagona. 

 

Foto;

 

img_4239_copy.jpg

 

img_5869_copy.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#19 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 18.07.2018. - 09:33

Jučer sa revizije izašao 61 78 10-70 009-7 i odmah uvršten na vlak za Vinkovce.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users