Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

SŽ: Grosuplje - Kočevje


  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#1 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,479 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.04.2006. - 21:07

Ima li prometa na ovoj pruzi ? Prema službenom redu vožnje, putničkog prometa nema, a zanima me da li ga je ikad bilo i do kada. Kako je s teretnim prometom?

#2 ghpacer

ghpacer
  • Članovi
  • 859 posts
  • Joined 04.02.2006.
  • LocationKoper, SLO

Posted 08.04.2006. - 23:18

Ima li prometa na ovoj pruzi ? Prema službenom redu vožnje, putničkog prometa nema, a zanima me da li ga je ikad bilo i do kada. Kako je s teretnim prometom?

Pruga Grosuplje - Kočevje (49 km) izgrađena je prije svega za odvoz drva iz Kočevskih šuma te za odvoz ugljena iz Kočevskog rudnika. Predana je prometu 1883 g.; putnički promet je je 1967. jako reduciran (do Kočevja više nije dolazio: zadnja stanica su bile Velike Lašče). Od 1970. putničkog prometa više nije bilo, osim tu i tamo kakvog "muzejca".
Tereta je nešto ostalo, ali vrlo malo.

#3 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,602 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 10.04.2006. - 18:08

Ima li prometa na ovoj pruzi ? Prema službenom redu vožnje, putničkog prometa nema, a zanima me da li ga je ikad bilo i do kada. Kako je s teretnim prometom?

Pruga Grosuplje - Kočevje (49 km) izgrađena je prije svega za odvoz drva iz Kočevskih šuma te za odvoz ugljena iz Kočevskog rudnika. Predana je prometu 1883 g.; putnički promet je je 1967. jako reduciran (do Kočevja više nije dolazio: zadnja stanica su bile Velike Lašče). Od 1970. putničkog prometa više nije bilo, osim tu i tamo kakvog "muzejca".
Tereta je nešto ostalo, ali vrlo malo.

Slika je iz VR 1969/70, putnički promet samo do stanice Dobrepolje.
Pretpostavljam da od svibnja 1970 nije više bilo niti toga :(

Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#4 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 20.04.2006. - 08:03

V načrtu je rekonstrukcija proge Grosuplje-Kočevje. V prvi fazi(2006-2007) bodo obnovili odsek Grosuplje-Ortnek. Glede na vsakodnevne prometne zastoje na vpadnicah v Ljubljano se resno razmišlja o povni uvedbi potniškega prometa, za začetek Ljubljana-Ribnica, kasneje tudi do Kočevja. Drugače pa zelo slikovita proga in kot taka kot ustvarjena za muzejske vlake, a na žalost premalo izkoriščena.

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#5 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 20.04.2006. - 08:37

Še malo podrobneje o tej progi:

GROSUPLJE-KOČEVJE

Proga je enotirna in neelektrificirana. Potniški promet se je na progi odvijal do leta 1968 (do Velikih Lašč) oziroma do leta 1972, ko je bil redni potniški promet na progi dokončno ukinjen.
Dolžina proge je cca 49 km (prva kretnica postaje Grosuplje – konec proge za postajo Kočevje). Tir proge je na celotni dolžini stikovan in sestavljen iz različnih sistemov tirnic to je Xa, XI JŽ, S 45, S 49. Tirnice in drobni tirni material so utrujeni. Pragovi so leseni in dotrajani. Proga je zaradi različnih sistemov tirnic in geometrije tira zelo težavna za vzdrževanje. Remonti v klasičnem smislu se niso izvajali, pač pa samo posamezne izmenjave pragov in tirnic. Med leti 1988 in 1993 se je izvajala obnova s starorabnim materialom.
Na progi se nahaja 88 križanj s cesto, od tega je 9 izven nivojskih 79 pa je nivojskih. Od nivojskih jih 72 ni zavarovanih (označenih samo z Andrejevim križem), 4 so varovani z mehanskimi zapornicami in ročnim upravljanjem, 3 pa z avtomatskimi pol zapornicami. Med objekti spodnjega ustroja na progi prevladujejo predvsem prepusti in podvozi z
razponom do 5 m. Od večjih premostitvenih objektov so na progi trije jekleni mostovi. SV naprave na progi so mehanske, na postajah se kretnice postavljajo ročno, razen na postajah Dobrepolje in Ortnek kjer se postavljajo centralno. TK naprave predstavlja prostozračni vod od postaje Grosuplje do postaje Kočevje, ki v telekomunikacijskem
smislu povezuje službena mesta na progi. Na postaji Kočevje se nahajata dispečerska in ŽAT centrala, slednja pokriva prometna mesta Kočevje, Ortnek in Ribnica.
Na progi se redno odvija le tovorni promet (par nabiralnih vlakov), potniški promet pa se opravlja le po posebnem naročilu.
Maksimalne hitrosti vlakov na progi so pretežno 40 km/h, delno tudi 50 km/h (na posameznih postajah zaradi kretnic tudi samo 20 km/h).

ODSEK GROSUPLJE-ORTNEK

Proga poteka na tem delu, glede na geomorfološke značilnosti, po precej zahtevnem terenu in ima skromne trasne parametre (prilagajanje trase terenu). Merodajni nagib na odseku (in progi) je 22 ‰. Niveleta je pretežno v vzponu razen na krajšem delu pred postajo Dobrepolje (cca1,5 km) in na delu pred postajo Ortnek (cca 4 km), kjer je v padcu. Na obravnavanem odseku dolžine 26,8 km je 10,2 km proge v premi (38%) preostali del pa v krivini. Za del proge v krivini je značilen velik delež zelo ostrih krivin (radiji od 200 do 300 m). Poleg začetne in končne postaje sta na odseku še postaji Dobrepolje in Velike Lašče.

ODSEK ORTNEK-KOČEVJE

Proga ima na tem odseku boljše trasne parametre saj poteka po ravninskem terenu (izjema del trase med Ortnekom in Žlebičem). Niveleta je pretežno v blagem padcu in delno v horizontali, razen na delu med Ortnekom in Žlebičem, kjer je padec cca 12‰ in pred Staro
cerkvijo, kjer je kratek (650m) vzpon cca 10‰. Na odseku dolžine 22,4 km prevladuje prema v skupni dolžini 17,55 km (78,3%). Poleg začetne in končne postaje odseka se v km 33+719 nahaja še postaja Ribnica.

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#6 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,479 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 20.04.2006. - 10:24

V načrtu je rekonstrukcija proge Grosuplje-Kočevje. V prvi fazi(2006-2007) bodo obnovili odsek Grosuplje-Ortnek. Glede na vsakodnevne prometne zastoje na vpadnicah v Ljubljano se resno razmišlja o povni uvedbi potniškega prometa, za začetek Ljubljana-Ribnica, kasneje tudi do Kočevja. Drugače pa zelo slikovita proga in kot taka kot ustvarjena za muzejske vlake, a na žalost premalo izkoriščena.


Hvala ti za informacije o pruzi i o prometu na njoj. Vjerujem da dosta ljudi s tog područja gravitira na posao u Ljubljanu, pa ideja o rasterećenju ceste izgleda dobra.

Je li već bilo kakvih muzejskih vlakova na toj pruzi?

#7 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 20.04.2006. - 16:13

Vsako leto je vsaj po ena vožnja muzejskega vlaka na tej progi, niti slučajno pa ni toliko voženj kot na Bohinjski progi(Jesenice-Nova Gorica).

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#8 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,479 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 20.04.2006. - 20:52

Vsako leto je vsaj po ena vožnja muzejskega vlaka na tej progi, niti slučajno pa ni toliko voženj kot na Bohinjski progi(Jesenice-Nova Gorica).


Bohinjska pruga je izuzetno atraktivna, po meni jedna od najljepših pruga uopće kojom sam prošao, pa me ne čudi da ima toliko muzejskih vlakova.

Kako izgleda prema Kočevju? Veliš da je pruga slikovita - koja je najljepša dionica ?

#9 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 21.04.2006. - 20:02

Za mene osebno je najlepši del relacija postaja Predstruge-Velike Lašče-Ortnek-Žlebič. V glavnem po gozdu, polno usekov, škarp in podpornih zidov in kar nekaj kamnitih mostov preko proge.

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#10 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 03.06.2007. - 08:41

V kratkem bom poskusil poslikati objekte na trasi te proge in pripravim kratko fotoreportažo.:D

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#11 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 04.06.2007. - 07:30

Obljubljena fotoreportaža:

Postajno poslopje v kraju Grosuplje, kjer se kočevska proga odcepi od proge Ljubljana-Novo Mesto
Posted Image

Lokomotiva JŽ 51-156 kot eksponat na postaji Grosuplje
Posted Image

Okretnica na postaji Grosuplje
Posted Image

Kamen z oznako 0 km na postaji Grosuplje
Posted Image

Napajalnik za parne lokomotive na postaji Grosuplje

Posted Image

Leva proga pelje za Novo mesto, desna za Kočevje
Posted Image

Stavba nekdanje postaje v kraju Spodnja Slivnica
Posted Image

Pred vasjo Račna teče proga po kamnitem nasipu
Posted Image

Eno od treh križanj proge s cesto, ki je opremljeno z avtomatskimi polzapornicami
Posted Image

Eden od signalov ob progi
Posted Image

Cestni nadvoz pri Zdenski vasi
Posted Image

Proga se po nasipu spušča proti postaji Dobrepolje
Posted Image

Postajno poslopje Dobrepolje
Posted Image

Zanimive zapornice
Posted Image

Eno od križanj opremljeno z Andrejevim križem
Posted Image

Stavba nekdanje postaje v kraju Velike Lašče
Posted Image

Kamniti cestni nadvoz pri kraju Veliko Retje
Posted Image

Uvoz na postajo Ortnek
Posted Image

Postajno poslopje Ortnek
Posted Image

Cestni nadvoz pri kraju Žlebič
Posted Image

Stavba nekdanje postaje v kraju Žlebič
Posted Image

Postajno poslopje v Ribnici
Posted Image

Desno je industrijski tir podjetja INLES Ribnica
Posted Image

Proga se nadaljuje po ravnini proti Kočevju
Posted Image

Še eno križanje proge s cesto
Posted Image

Proga in cesta pri vasi Stara Cerkev
Posted Image

Stavba nekdanje postaje v kraju Stara Cerkev
Posted Image

Uvoz na postajo Kočevje
Posted Image

Mehanizem ene od kretnic na postaji Kočevje
Posted Image

Okretnica na postaji Kočevje
Posted Image

Lokomotiva v travi
Posted Image

Lokomotiva JŽ 22-092 žalostno propada
Posted Image

Postajno poslopje v Kočevju
Posted Image

Mehanizem ene od kretnic na postaji Kočevje
Posted Image

V glavnem prevažajo po tej progi les iz kočevskih gozdov
Posted Image

Zadnje kretnice na postaji Kočevje
Posted Image

Še zanimivost na postaji Kočevje - levo leseni in desno kovinski pragovi.
Posted Image

Še zadnje zapornice na kočevski progi
Posted Image

Mehanizem za ročno spuščanje in dviganje zapornic
Posted Image

Proga se konča s slab km dolgim opuščenim industrijskim tirom
Posted Image

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#12 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,479 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.06.2007. - 07:42

Odlične fotke, hvala ti !!! :D
Pruga je još i u dosta dobrom stanju, obzirom na to koliko se malo upotrebljava. Zapravo mi je teško zamisliti zašto se pruga koja prolazi kroz toliko naseljenih mjesta i migrira k Ljubljani nije više koristila u putničkom prometu. Veličina kolodvora u Kočevju daje naslutiti puno bolje dane, ali oni su čini se izostali ...

#13 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 04.06.2007. - 11:38

Odlične fotke, hvala ti !!! :D
Zapravo mi je teško zamisliti zašto se pruga koja prolazi kroz toliko naseljenih mjesta i migrira k Ljubljani nije više koristila u putničkom prometu. Veličina kolodvora u Kočevju daje naslutiti puno bolje dane, ali oni su čini se izostali ...

Kdo bi le razumel aktualne politike in njihov odnos do prometa in transporta. :?
Na žalost tudi v SLO vse več transporta potuje po cestah in to tudi tam, kjer vzporedno teče železnica. Norost brez primere!! :evil:

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#14 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,311 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 04.06.2007. - 12:48

Slavc, prekrasne fotke!
Podsjećaju me na šezdesete godine, tj. na vrijeme kada smo puno putovali ''fićekom'', uključivo i Dolenjsko.
A što se tiče putničkog prometa na pruzi Grosuplje - Kočevje, zadnja linija (na izdisaju) bila je Ljubljana - Grosuplje - Spodnja Slivnica.
P.S. i Off Topic, kad smo već na Dolenjskem, je li još na zgradi kolodvora Višnja Gora naslikan onaj puž (polž, Polževo)?
Serija 05 je zakon!

#15 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 04.06.2007. - 16:05

Slavc, prekrasne fotke!
Podsjećaju me na šezdesete godine, tj. na vrijeme kada smo puno putovali ''fićekom'', uključivo i Dolenjsko.
A što se tiče putničkog prometa na pruzi Grosuplje - Kočevje, zadnja linija (na izdisaju) bila je Ljubljana - Grosuplje - Spodnja Slivnica.
P.S. i Off Topic, kad smo već na Dolenjskem, je li još na zgradi kolodvora Višnja Gora naslikan onaj puž (polž, Polževo)?

Potniški promet se je nazadnje odvijal na relaciji Grosuplje-Dobrepolje-Grosuplje(glej vozni red v postu zgoraj - STIB).
Kar se tiče polža pa ne vem, saj se postaja Višnja Gora nahaja na progi Grosuplje-Novo Mesto. Ob priliki pogledam in napišem. :D

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#16 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 27.03.2008. - 00:16

V torek 25. marca 2008 na postaji Ortnek okoli 14 ure višina snega še 36 cm.

Posted Image

Tega dne noben vlak ni peljal od Ortneka do Ribnice oziroma Kočevja. Takole izgleda splužen cestni prehod preko železnice in neokrnjena trasa železniške proge.

Posted Image

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#17 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,145 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 27.03.2008. - 00:32

Odlično izgleda, snijeg i zatim sunčani dan su nažalost bili rijetki ove zime kod mene. :(

Metro über (unter) alles! :kul3


#18 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,479 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.03.2008. - 05:40

Tega dne noben vlak ni peljal od Ortneka do Ribnice oziroma Kočevja. Takole izgleda splužen cestni prehod preko železnice in neokrnjena trasa železniške proge.

Interesantne fotke. Srećom, snijeg se ne bi trebao predugo zadržati, pa možda ralica i neće biti potrebna prije prolaska sljedećeg vlaka. :)

#19 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 15.04.2008. - 20:53

Ponavljam že objavljeno fotoreportažo z dodanimi novimi podatki in fotografijami

Postajno poslopje v kraju Grosuplje, kjer se kočevska proga odcepi od proge Ljubljana-Novo Mesto

Posted Image

Ohranjena okomotiva JŽ 51-156 na postaji Grosuplje

Posted Image

Okretnica na postaji Grosuplje

Posted Image

Kamen z oznako 0 km na postaji Grosuplje - začetek proge proti Kočevju

Posted Image

Napajalnik za parne lokomotive na postaji Grosuplje

Posted Image

Remiza-garaža na postaji Grosuplje

Posted Image

Leva proga pelje za Novo mesto, desna za Kočevje

Posted Image

Stavba nekdanjega postajališča v kraju Spodnja Slivnica se nahaja na 2.500 km

Posted Image

Pred vasjo Račna teče proga po kamnitem nasipu

Posted Image

Eno od treh z avtomatskimi polzapornicami opremljenih križanj proge s cesto

Posted Image

Eden od signalov ob progi

Posted Image

Cestni nadvoz pri Zdenski vasi

Posted Image

Proga se po nasipu spušča proti postaji Dobrepolje

Posted Image

Uvoz na postajo Dobrepolje

Posted Image

Postajno poslopje Dobrepolje se nahaja na 15.045 km

Posted Image

Zanimive zapornice v kraju Videm-Dobrepolje

Posted Image

Kovinski most na progi pri kraju Videm-Dobrepolje

Posted Image

Eno od križanj opremljeno z Andrejevim križem

Posted Image

Stavba nekdanje postaje Velike Lašče se nahaja na 19.665 km

Posted Image

Kamniti cestni nadvoz pri kraju Veliko Retje

Posted Image

Uvoz na postajo Ortnek

Posted Image

Postajno poslopje Ortnek se nahaja na 26.725 km

Posted Image

Del betonskih pragov na postaji Ortnek

Posted Image

Zanimiva namestitev kamna z oznako 26.8 km v kamniti škarpi na postaji Ortnek

Posted Image

Cestni nadvoz pri kraju Žlebič

Posted Image

Stavba nekdanje postaje v kraju Žlebič-Sodražica se nahaja na 29.418 km

Posted Image

Uvoz na postajo Ribnica

Posted Image

Postajno poslopje v Ribnici se nahaja na 33.601 km

Posted Image

Proga se nadaljuje po ravnini

Posted Image

Še eno križanje proge s cesto

Posted Image

Na 38,560 km se nahaja stavba nekdanjega postajališča Lipovec

Posted Image

Proga in cesta pri vasi Stara Cerkev

Posted Image

Stavba nekdanjega postajališča v kraju Stara Cerkev se nahaja na 45.632 km

Posted Image

Likovni signal in uvoz na postajo Kočevje

Posted Image

Mehanizem ene od kretnic na postaji Kočevje

Posted Image

Okretnica na postaji Kočevje

Posted Image

Odslužena lokomotiva v travi

Posted Image

Lokomotiva JŽ 22-092 žalostno propada na postaji Kočevje

Posted Image

Postajno poslopje v Kočevju se nahaja na 48.572 km

Posted Image

Mehanizem ene od kretnic na postaji Kočevje

Posted Image

Danes v glavnem prevažajo po tej progi les iz kočevskih gozdov

Posted Image

Še zanimivost na postaji Kočevje - levo leseni in desno kovinski pragovi.

Posted Image

Zadnje kretnice na postaji Kočevje

Posted Image

Še zadnje zapornice na kočevski progi

Posted Image

Mehanizem za ročno spuščanje in dviganje zapornic

Posted Image

Uradno se je železniška proga končala tule pri 49.000 km,

Posted Image

se je pa proga nadaljevala še z nekaj industrijskimi tiri za različna podjetja v Kočevju, predvsem za Rudnik rjavega premoga Kočevje.
A več o tem enkrat v nadaljevanju.

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php


#20 slavc

slavc
  • Članovi
  • 679 posts
  • Joined 02.03.2006.
  • LocationLjubljana Koseze, Slovenija

Posted 16.04.2008. - 13:30

V nadaljevanju tokrat nekaj o industrijskih tirih na progi Grosuplje-Kočevje

Na postaji Dobrepolje se je nekoč s tega tira pri 15.147 km odcepil industrijski tir za kamnolom-apnenico Videm.
Posted Image

Tir se danes konča po 85 m kot slepi tir na postaji Dobrepolje .
Posted Image

Včasih se je tir nadaljeval preko današnje ceste Dobrepolje-Rašica po nasipu, kjer danes raste drevje in grmovje
Posted Image

in mostu, kjer je danes vidnih in ohranjenih cca. 40 m tirov.
Posted Image

V razdalji 106 m od današnjega konca slepega tira je bila včasih na tem mestu kretnica. Na sliki je ostanek mehanizma kretnice.
Posted Image

Danes se tirnice končajo v grmovju,
Posted Image

včasih pa sta se tira dolžine vsak 140 m končala približno tukaj v kamnolomu.
Posted Image

Na postaji Ortnek se pri 26.718 km levo v odklon odcepi industrijski tir do skladišča blagovnih rezerv RS.
Posted Image

Dolžina tira od kretnice na postaji Ortnek do kretnice v skladišču je 659 m, za drugo kretnico sta še dva tira, vsak dolžine 175 m. Tir ima zaradi majhnega radija dodano notranjo tirnico.
Posted Image

Na postaji Žlebič-Sodražica se je včasih pri 29.449 km levo v odklon odcepil industrijski tir podjetja LIP Ribnica. Dolžina tega tira je bila 165 m. Kretnica je bila približno tukaj.
Posted Image

Na postaji Ribnica se pri 33.523 km levo v odklon odcepi industrijski tir za podjetje RIKO Ribnica.
Posted Image

Tir ima zaradi majhnega radija dodano notranjo tirnico in se danes konča po 35 m takole. Včasih se je tir nadaljeval do druge kretnice, dolžina tira od kretnice na postaji Ribnica do druge kretnice je bila 312 m, za drugo kretnico sta bila še dva tira, vsak dolžine 75 m.
Posted Image

Na postaji Ribnica se pri 34.026 km desno v odklon odcepi industrijski tir za podjetje INLES Ribnica.
Posted Image

Industrijski tir se konča po 269 m takole.
Posted Image

Na postaji Stara Cerkev se je včasih pri 45.630 km desno v odklon odcepil industrijski tir za podjetje SNEŽNIK iz Kočevske Reke. Kretnica je bila približno tukaj.
Posted Image

Po 190 m se je tir končal tukaj. Vidni so le še ostanki vijakov.
Posted Image

Na postaji Kočevje se pri 48.298 km desno v odklon odcepi industrijski tir za podjetje DINOS Kočevje.
Posted Image

Tir se danes konča po 920 m takole.
Posted Image

Naprej od postaje Kočevje se pri 49.272 km desno v odklon odcepi industrijski tir. Po 27 m se nahaja nova kretnica in ravni tir do podjetja Farma Ihan-mešalnica krmil Kočevje za kretnico se konča po 326 m, tir v odklonu do podjetja Melamin za kretnico pa se konča po 143 m.
Posted Image

V nadaljevanju se pri 49.530 km nahaja kretnica,
Posted Image

za katero se nadaljuje tir naravnost, ki se danes konča po 140 m takole. Včasih - do leta 1976, ko je bila proga ukinjena in nato odstranjena se je tukaj nadaljeval industrijski tir za Rudnik rjavega premoga Kočevje.
Posted Image

Za prej omenjeno kretnico pa se proga v odklonu danes konča pri 49.575 km,
Posted Image

včasih pa se je industrijski tir podjetja Snežnik iz Kočevske Reke nadaljeval tukaj, kjer je še ohranjenih cca. 15 m tirov na cestnem prehodu
Posted Image

in se končal pri 49.879 km kot tir z nakladalno rampo.
Posted Image

V tem useku se je nadaljeval industrijski tir rudnika Kočevje - vzporedno so bili trije tiri z dolžinami 400 m, 348 m in 353 m.
Posted Image

Prva kretnica je bila pri 50.403 km in druga kretnica pri 50.429 km. Tiri so se združili s kretnico pri 50.835 km in drugo kretnico pri 50.862 km. Današnji izgled ostankov stavb rudniške separacije.
Posted Image

Dejanski konec Kočevske proge je bil pri ograji za tole stavbo nekdanje rudniške separacije in to pri 50.962 km.
Posted Image

Lastnik makete ZMŽMK - http://www.zeleznica.net/
Lastnik VP Ljubljana Koseze - http://vreme.zajcek.org/koseze/

Lastnik VP Gradišče nad Pijavo Gorico - http://vreme.zajcek.org/gradisce/

Član vremenskega društva ZEVS - http://forum.zevs.si/
Član foruma CROMETEO - http://www.crometeo....phpbb/index.php





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users