Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

SŽ - Slovenske železnice


  • Please log in to reply
688 replies to this topic

#681 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 17.04.2019. - 20:41

Predobro izgledaju.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#682 Solčavac

Solčavac
  • Članovi
  • 193 posts
  • Joined 07.01.2016.
  • Location/

Posted 25.06.2019. - 19:17

Neuradno: Zaradi iztirjenja pri Hrastovljah en mesec prekinjena železniška povezava med Koprom in Ljubljano

 

https://www.delo.si/...zin-199042.html

 

https://www.24ur.com...vorni-vlak.html

 

65595010.jpg



#683 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,670 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 25.06.2019. - 21:25

Jedne novine pišu da će trebati najmanje tri dana, a druge najmanje mjesec dana za popravak pruge.

U svakom slučaju za Luku Koper su to loše vijesti.


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#684 Solčavac

Solčavac
  • Članovi
  • 193 posts
  • Joined 07.01.2016.
  • Location/

Posted 26.06.2019. - 06:52

Jedne novine pišu da će trebati najmanje tri dana, a druge najmanje mjesec dana za popravak pruge.

U svakom slučaju za Luku Koper su to loše vijesti.

Zadnja uradna informacija je najmanje tri dana, mjesec dana je bila prva neuradna, mediji kao uvijek dosta pretjerivaju. Naravno u svakom slučaju to so jako loše vijesti za Luko Koper, 60% njihovog tereta je vezanog na ovu prugu pruge, oko 40% ide cestama.

 

Foto; https://www.facebook...192544944251350



#685 Solčavac

Solčavac
  • Članovi
  • 193 posts
  • Joined 07.01.2016.
  • Location/

Posted 26.06.2019. - 14:44

Slovenske železnice: Vzpostavitev prometa predvodoma v petek

https://www.delo.si/...Xsc0asnFoW81DYU



#686 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,185 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 29.06.2019. - 14:35

Divača - Koper jutros otvorena za promet, trebala je biti jučer ali su išli na uklanjanje dodatne količine materijala zagađenog kerozinom.

 

Železniška proga Divača-Koper znova odprta za promet

 

Po torkovem zaprtju železniške proge Divača-Koper zaradi iztirjenja tovornega vlaka pri Hrastovljah je proga zdaj ponovno odprta za promet. Iz Kopra je tako že odpeljal prvi vlak, so za STA povedali na Slovenskih železnicah.

 

HRASTOVLJE > Železniška proga Divača-Koper je bila zaprta od torka popoldne, ko je v predoru pri Hrastovljah iztirilo šest vagonov tovornega vlaka, ki je prevažal kerozin. Ena od cistern se je poškodovala in iz nje je izteklo okoli 10.000 litrov tega goriva.
Promet po železniški progi Divača-Koper naj bi po prvotnih napovedih odprli že v petek, a so se po posvetu z Agencijo RS za okolje (Arso) in Geološkim zavodom Slovenije odločili za izkop dodatnega materiala, v katerem bi lahko bil kerozin.

Agencija za okolje (Arso) je v petek začela izvajati izredni monitoring podzemne vode v zaledju izvira Rižane. Gre za preventivni ukrep, povezan s torkovo nesrečo tovornega vlaka pri Hrastovljah, pri kateri se je razlilo okoli 10.000 litrov kerozina. Meritve se izvajajo enkrat dnevno, po prvih ugotovitvah onesnaženje ni doseglo nobenega od vodnjakov. Arso monitoring izvaja v štirih vodnjakih, ki ležijo gorvodno od izvira Rižane. Monitoring se izvaja tudi gorvodno od vrtine Podračje, od koder Rižanski vodovod trenutno črpa pitno vodo, so sporočili iz Arsa. S preventivnim monitoringom bi agencija za okolje zaznala morebitno zaznala morebitno onesnaženje, preden bi se razširilo do črpališč pitne vode. Meritve se do nadaljnjega izvajajo enkrat dnevno. Prvi rezultati kažejo, da onesnaženje ni doseglo nobenega od vodnjakov, vsi rezultati so pod mejo določljivosti. V sodelovanju z Rižanskim vodovodom poteka monitoring še na samem izviru Rižane. Tudi tu onesnaženja ni zaznati. Vzorčenje se sicer izvaja vsakih osem ur.

Kot so danes sporočili iz Arsa, so Slovenske železnice pod strokovnim vodstvom agencije izvedle odstranitev onesnaženega materiala, kot jim je bilo naloženo v dopolnilni odločbi - skupaj so izkopali 160 kubičnih metrov materiala -, in s tem realizirale ukrepe za maksimalno zmanjšanje okoljske škode. Dopolnilni ukrepi so bili nujno potrebni, saj se je pri pregledu kraja nesreče našla še precejšnja količina materiala, onesnaženega s kerozinom, so še navedli v agenciji.
Če bi prišlo do pronicanja vode skozi strop ali stene predora na razdalji 50 metrov na vsako stran od onesnaženega odseka, bodo Slovenske železnice v skladu z usmeritvami Arsa in Geološkega zavoda Slovenije zagotovile, da se ta voda zajame in odvede iz predora, so še navedli v Arsu.
Iztirjenje vlaka pri Hrastovljah in razlitje kerozina je sicer poleg ohromitve železniškega prometa iz koprskega pristanišča razkrilo ranljivost vodnih virov v Sloveniji. Zaradi izlitja kerozina bi bilo namreč lahko ogroženo vodno zajetje Rižane. V Rižanskem vodovodu, ki Obalo in njeno zaledje oskrbuje s pitno vodo, sicer ves čas analizirajo vzorce vode, tudi najnovejše analize pa kažejo, da je pitna voda neoporečna.
V Luki Koper pričakujejo, da bo vlakovni promet, ki je sicer še nekoliko oviran zaradi nižjih hitrosti vlakov na območju nesreče, postopoma normalno stekel. Do jutri zjutraj naj bi tako v pristanišču sprejeli oziroma odpremili skupaj približno 20 do 25 vlakovnih kompozicij. “Računamo, da bomo zamude nadoknadili v naslednjih dneh, pri čemer bomo angažirali vse razpoložljive resurse,” so sporočili iz Luke Koper.

https://www.primorsk...om-naj-bi-odprl


Metro über (unter) alles! :kul3


#687 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,220 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 17.07.2019. - 20:17

Pitanje, kako to da na vlakovima tipa 210/211 putuju slovenski vagoni sa prvom znamenkom "5", tj. vagoni namjenjeni za unutarnji promet? To mi je palo napamet jer SZ ima i klimatizirane pulmane namjenjene medjunarodnom prometu. Da li postoji neki posebni dogovor sa HZPP-om i OBB-om da ti vagoni smiju prometovati van Slovenije, kao sto je to HZPP imao sa operaterima u BiH dok su vozili vlakovi iz Zagreba za Sarajevo i Ploce ?


Pozdrav iz Stubaka

#688 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 17.07.2019. - 22:10

Pitanje, kako to da na vlakovima tipa 210/211 putuju slovenski vagoni sa prvom znamenkom "5", tj. vagoni namjenjeni za unutarnji promet? To mi je palo napamet jer SZ ima i klimatizirane pulmane namjenjene medjunarodnom prometu. Da li postoji neki posebni dogovor sa HZPP-om i OBB-om da ti vagoni smiju prometovati van Slovenije, kao sto je to HZPP imao sa operaterima u BiH dok su vozili vlakovi iz Zagreba za Sarajevo i Ploce ?

 

HŽ je imao dogovor i sa ŽS-om i sa SŽ-om, vjerujem da tako imaju i Slovenci, trebalo bi pogledati na vagonu, vjerujem da je ispisano u kojim državama može prometovati. 



#689 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,220 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 21.07.2019. - 13:33

OK hvala :)


Pozdrav iz Stubaka




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users