Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

SŽ - Slovenske železnice


  • Please log in to reply
688 replies to this topic

#1 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 691 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 13.11.2012. - 19:50

EDIT ivog: prebačena rasprava o SŽ i brzinama iz teme:
http://www.zeljeznic...r/page__st__520

I opet će se na brzima 48x morati mijenjati lokomotiva (jer je slovenski dio 3kV) i trošiti vrijeme na granici, sad kad konačno neće biti granice.

#2 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,185 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 13.11.2012. - 20:08

Granice će biti još minimalno 2,5 godine, do tada ćemo se valjda dogovoriti za neko prebijanje sa Slovencima.

Metro über (unter) alles! :kul3


#3 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 13.11.2012. - 20:25

I opet će se na brzima 48x morati mijenjati lokomotiva (jer je slovenski dio 3kV) i trošiti vrijeme na granici, sad kad konačno neće biti granice.


Pa ne možemo mi određivati SŽ-u na kojoj će mreži raditi, važno je da će sva naša mreža biti pod 25 kV. Neće biti gubljenja vremena u Moravicama.

#4 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 13.11.2012. - 21:18

I opet će se na brzima 48x morati mijenjati lokomotiva (jer je slovenski dio 3kV) i trošiti vrijeme na granici, sad kad konačno neće biti granice.


Imaju Slovenci i višesistemske lokomotive.
Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#5 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 691 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 13.11.2012. - 23:49

Imaju Slovenci i višesistemske lokomotive.

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.

#6 Barbarpapa1

Barbarpapa1
  • Članovi
  • 396 posts
  • Joined 08.04.2006.
  • LocationMaribor

Posted 14.11.2012. - 07:23

Pozdrav

Joshko, slovenski Taurusi (Žive) izuzetno mnogo rade na usponu Kopar - Divača, gde se isto ne vozi brzo (mislim, da je Vmax 70 km/h), tako, da Riječka pruga po tom pitanju nije neki izuzetak....



...Autor videa malo je pogrešio kod naslova. Ne vozi se ugljen nego željezna rudača...

LP iz maribora (ups... Poljčana)

Jože

#7 stjepan

stjepan
  • Članovi
  • 756 posts
  • Joined 14.03.2009.

Posted 14.11.2012. - 07:39

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.

Nije problem brzina, zbog osovinskog pritiska taurusi ne mogu na prugu Rijeka - Pivka. Gledajući broj vlakova, izmjena lokomotiva u Šapjanama nije nikakav problem,niti bi zbog nemjenjanja vozna vremena bila osjetno kraća.Zamjena se napravi u 10 minuta ...

#8 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,680 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 14.11.2012. - 08:16

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.


Josko ti pises gluposti....

#9 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 14.11.2012. - 08:22

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.


A di to u Sloveniji voze brzo? Stvarno ti je Renato dobro rekao, lupaš bezveze.

#10 klemenčič

klemenčič
  • Članovi
  • 32 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationLaško, Slovenija

Posted 14.11.2012. - 08:36

Taurusi neče voziti na pruzi Pivka - Šapjane zbog osovinskog pritiska.

#11 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 691 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 14.11.2012. - 10:14

A di to u Sloveniji voze brzo?

Zar ne pređu 100 km/h na pruzi Dobova-Jesenice?

#12 Pataky

Pataky
  • Članovi
  • 441 posts
  • Joined 11.10.2006.
  • LocationLjubljana

Posted 14.11.2012. - 11:25

Brzine 100+ km/h Dobova - Jesenice
Dobova Brežice 120 km/h
Brežice Sevnica 100 km/h
Sava Litija 110 km/h
Kresnice Zalog 100 km/h
Zalog Polje 115 km/h
Polje Ljubljana 120 km/h
LJ.Šiška Kranj 100 km/h
Radovljica Žirovnica 100 km/h

Pruga Ljubljana - Koper
LJ.Tivoli Borovnica 100 km/h

Na ostalim prugama ne voze Taurusi zbog osovinskog pritiska.

Na pruzi Kozina - Koper je ograničenje 70 km/h, uspon/pad je 24 promila.
There is no business like show business

#13 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,112 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 14.11.2012. - 12:53

A di to u Sloveniji voze brzo? Stvarno ti je Renato dobro rekao, lupaš bezveze.


Ima i dionica di Pendolino ide 160 km/h i Desiro vlakovi 140 km/h. Ak to nije brzo onda neznam šta je.

#14 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 14.11.2012. - 14:02

Ima i dionica di Pendolino ide 160 km/h i Desiro vlakovi 140 km/h. Ak to nije brzo onda neznam šta je.

Pitanje je koliki je to postotak od ukupnog zadovoljstva. I na Riječkoj pruzi se može voziti ZG - Ka barem 120 km/h pa svejedno putovanje traje 4 sata.

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#15 Pataky

Pataky
  • Članovi
  • 441 posts
  • Joined 11.10.2006.
  • LocationLjubljana

Posted 14.11.2012. - 14:21

Ljubljana - Dobova 192 km pendolino vozi 120 do 140 km/h na 19 km 10%
Zidani Most - Maribor 91 km pendolino vozi 140 do 160 km/h na 21 km 23%

Nijo puno, ali čovjekq veseli!
There is no business like show business

#16 josip

josip
  • Članovi
  • 5,738 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 14.11.2012. - 19:52

Ima i dionica di Pendolino ide 160 km/h i Desiro vlakovi 140 km/h. Ak to nije brzo onda neznam šta je.


Ali ne i klasične garniture na što sam prvobitno mislio!

#17 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,581 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 21.08.2013. - 11:58

http://www.jutarnji....znice-/1121261/

 

'SMANJIO SAM PLAĆE ŠEFOVIMA I SPASIO SLOVENSKE ŽELJEZNICE' Šef državnog diva za novi Globus

 

Tako što sam otpustio 20% ljudi, plaće smanjio za 7, a šefovima čak za 16%. Rezultat je 7 milijuna eura dobiti i spašenih 7900 radnih mjesta. A sad širenje: vozit ćemo i po Hrvatskoj i ne pada nam na pamet prodati ni jedan dio tvrtke

 

Ostao sam prilično iznenađen kad mi je prvi čovjek željeznice u Sloveniji, generalni direktor državnog poduzeća Slovenske železnice d.o.o. Dušan Mes, rekao da se nipošto ne želi slikati pokraj vlaka ili na pruzi iako mu je ured u zgradi preko puta ljubljanskog glavnog kolodvora.

 

“Tamo ću se možda slikati za deset godina ako tada budem ovdje radio”, objašnjava. Na čelu Slovenskih željeznica tek je godinu i četiri mjeseca pa ne bi htio da dugogodišnji željezničari pogrešno shvate njegovo poziranje u njihovu radnom okruženju.

Uostalom Mes, kojem je samo 35 godina, po struci uopće nije željezničar, nego ekonomist, a do preuzimanja funkcije radio je uglavnom u privatnim tvrtkama koje se bave građevinarstvom i turizmom. On se, kaže mi, najbolje snalazi za svojim radnim stolom, među brojkama, a one nepogrešivo govore da mu do sada uložen trud nije bio uzaludan.

Slovenske željeznice u prvoj polovici ove godine ostvarile su sedam milijuna eura čiste dobiti, od čega je 4,26 milijuna dobit iz poslovanja. Već nekoliko godina za redom prihodi im rastu (ove godine za čak devet posto), a u prvih šest mjeseci 2013. za pet posto povećali su i broj putnika u odnosu na prošlu godinu.

U prvoj polovici 2012. imali su gubitak od 7,3 milijuna, pa je ovogodišnji plus i te kako sladak. Slovensko željezničko poduzeće donedavno je bilo kronični gubitaš, baš kao i hrvatski HŽ i još mnoge nacionalne željezničke tvrtke u Europi. Mes se ne slaže da je uspješno poslovanje isključivo njegova zasluga jer su velike reforme u SŽ-u započele još 2009. uz veliku potporu države kao vlasnika.

Ulazak u EU “Nije se ovo dogodilo preko noći, ali i ja sam sigurno dao svoj doprinos. Prošla godina bila je prva u kojoj smo poslovali s dobitkom koji je iznosio 3,5 milijuna eura, a očekujemo da će ovogodišnji biti dvostruko veći. Najvažnije je da smo smanjili troškove poslovanja.

Prihodi su se samo malo povećali, ali su rashodi osjetno pali. Konkurencija nas je natjerala da se počnemo drukčije ponašati. Otkako je Slovenija ušla u EU, kod nas slobodno mogu voziti i drugi prijevoznici pa su tako u Sloveniju došle Austrijske željeznice”, govori Mes i opet pokazuje brojke prema kojima je SŽ u srpnju imao 8272 zaposlenih što je 345 ljudi manje nego prije godinu dana.

Do kraja 2013. ostat će ih oko 7900. U SŽ-u je prije godinu i pol dana, kad je Mes došao, radilo oko 9000 ljudi, a 2009. oko 10.000, što je 2000 ili 20 posto više nego danas.

“Nabolje je krenulo 2009., kad je država kao vlasnik odlučila krenuti u restrukturiranje i započeli su pregovori sa sindikatima koji su shvatili da poduzeće koje svojim radnicima dugoročno želi isplaćivati plaće mora stvarati dobitak, a ne gubitak. Broj zaposlenih uglavnom se smanjivao odlascima u mirovinu ili odlascima uz otpremnine za ljude kojima je ostalo najviše dvije godine do mirovine. Smanjen je broj zaposlenih u svim sektorima, no i dalje je prosječna dob vrlo visoka, čak 51 godinu”, ističe Mes.

Dodaje kako su plaće smanjene u prosjeku za sedam posto, odnosno za 16 posto za stotinjak ljudi na rukovodećim funkcijama. Smanjeni su i svi ostali troškovi, pa su tako svi dobavljači raznog materijala, roba i usluga za SŽ morali spustiti cijene. Ukupno su troškovi u 2012. u odnosu na 2011. smanjeni za 35 milijuna eura. Ove će godine uštede biti još veće.

...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#18 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 21.08.2013. - 12:56

Slovenci već voze po Hrvatskoj putnički ili brzi vlak Divača Pula.

 

A smanjenje plaća raznim šefićima na HŽu ili njihovo otpuštanje neće se u Hrvatskoj dogoditi nikada, pa ni onda, osim ako još uvijek domaći dijelovi HŽ ne budu prodani strancima. Tek tada i to velki ako... Bumo vidli može li Rumunj dovesti exHŽ Cargo u red?


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#19 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,451 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 25.08.2013. - 18:34

Zanima me dali Slovenske železnice u svom voznom parku imaju putnički vagon, tipa ovaj Bl;

 

Bl-2000-024-LJU-11-08-09.jpg

 

Da je samo u jednoj od ovih dvije sheme bojanja. Ili je to samo takva shema bojanja?

...Zahvaljujem se na odgovoru!


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#20 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 25.08.2013. - 18:42

@Laurus

 

To pitanje mi izgleda kao da stavim sliku HŽ Aeelt vagona i pitam dali HŽ u svom voznom parku ima vagon tipa  Aeelt.

 

Ajde smisli malo konkretnija pitanja ako želiš povećati broj postova. Stani malo na loptu, pa puni su te željeznički forumi od Vardara do Triglava.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users