Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Carpe diem: kolodvor Novoselec, 18. listopada 2012.


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 18.10.2012. - 15:18

Tema ''Kolodvoropisi'' podosta se napunila, ali je ostalo još puno neobrađenih službenih mjesta. Pa sam odlučio ponovo zakoračiti na prugu. O liniji i lokaciji nije trebalo puno razmišljati. S obzirom da u meni teče (i) moslavačka krv, a rodno mjesto moje majke Ivanić Grad je već apsolvirano, odlučih se uputiti malo dalje - do Novoselca. Usput, imam nešto dalje rodbine i u obližnjem Križu pa ispada da sam opet na neki način dospio ''među svoje''.
Nažalost, zbog obiteljskih obaveza raspoloživo vrijeme bilo je ograničeno i nisam stigao prošetati kroz naselja Novoselec i Križ. Nadam se da ću se jednog dana i tamo uputiti, te dopuniti ovaj putopis.
Na početku - kao obično - nešto informacija o mojem odredištu.
Kolodvor Novoselec je međukolodvor na magistralnoj pruzi pruzi Dugo Selo - Novska (X. koridor). Od Zagreba je udaljen 52 km, od Dugog Sela 30 km i od Novske 54 km. Susjedni kolodvor u smjeru Dugog Sela je Deanovec (7,3 km), a u smjeru Novske Ludina (6,3 km).

Novoselec & Križ

Nekoliko podataka o naselju Novoselec našao sam u zanimljivoj knjižici autora Vladimira Gajskog ''Novoselec u riječi i slici''.
Novoselec je nastao između 1649. i 1654. godine. Ime sela govori da su ga stvorili novi naseljenici (novoselci). Prema podacima Vladimira Gajskog selo su utemeljili doseljenici iz bliže i dalje okolice, a kasnije su se u većem broju naselili ljudi iz Like, Podgorja, Gorskog Kotara, iz Češke te osobito mnogo iz Hrvatskog Zagorja i Prigorja.
Mjesto se prvi put spominje 1654. pod imenom Novoselci (Novozelczy). U kanonskim vizitacijama se pod tim imenom javlja do početka XVIII. stoljeća. Godine 1704. prvi put je zapisan kao Novoselec (Novoszelecz).
U Novoselcu je 1654. godine bilo samo 8 kuća. Broj kuća do 1732. povećao se četiri puta, a zatim se opet smanjio. Godine 1825. u selu su bila samo 24 domaćinstva s 397 žitelja, da bi se zatim broj postupno povećavao. Najveći broj stanovnika Novoselec je imao prema popisu iz 1991. (1.595), dok je 2001. imao 1.525 stanovnika.
Za vrijeme Vojne Krajine u Novoselcu su smješteni ulaneri (konjanici). Posljednja granica za obranu Zagreba od Turaka bila je u području od rijeke Česme do Lonje, odatle naziv za Novoselčane ''Graničari''.
Budi spomenuto ponešto i o općini Križ, kojoj pripada i Novoselec. Nalazi se na krajnjem istoku Zagrebačke županije, obuhvaća 118 km2 i ima oko 8.000 stanovnika u 16 naselja: Bunjani, Donji Prnjarovec, Gornji Prnjarovec, Johovec, Konšćani, Križ, Mala Hrastilnica, Novoselec, Obedišće, Okešinec, Razljev, Rečica Kriška, Širinec, Šušnjari, Velika Hrastilnica i Vezišće. Područje općine pripada Posavsko-moslavačkom zemljopisnom prostoru. Na rijeci Česmi graniči s općinom Velika Ludina tj. sa Sisačko-Moslavačkom županijom. Na sjeveroistočnom dijelu graniči s gradom Čazma tj. Bjelovarsko-bilogorskom županijom, a na zapadnom dijelu graniči s gradom Ivanić Gradom. Povoljnog je prometnog položaja, a kroz općinu prolazi pruga Zagreb - Vinkovci i autocesta A3 Zagreb - Lipovac.
Najstariji podaci o naseljenosti ovoga kraja potječu sa lokaliteta Sipćina u Okešincu. Radi se o rimskom logoru ili prolaznoj prostoriji u kojoj je obitavala Rimska vojska.

Grb općine Križ prikazuje krajolik ravnice s Moslavačkom gorom na horizontu, u sredini je zvonik crkve Svetog Križa i hrastov list, a cijeli grb obrubljen je pleterom.
Grb i zastava općine Križ:

Posted Image

Posted Image

Na području današnje općine Križ rođene su ili su uz nju bile vezane i neke znamenite osobe: operna umjetnica Milka Trnina (Vezišće 1863. - Zagreb 1941.), katolički prezbiter i pravaški političar Juraj Tomac (Molve 1866. - Vojni Križ 1930.), ekonomist, demograf i stručnjak UN Vladimir Žerjavić (Križ 1912. - Zagreb 2001.), sveučilišni profesor, povjesničar književnosti, slavist i prevoditelj Josip Badalić (Deanovec 1888. - Zagreb 1985.) te pravaški političar i zastupnik kotara Vojni Križ u Hrvatskom saboru Josip Frank (Osijek 1844. - Zagreb 1911.).

Milka Trnina:

Posted Image

Spomenik u rodnom selu Vezišće:

Posted Image

Sâmo naselje Križ puno je starije od Novoselca. Ime je dobilo po crkvi Uzvišenja Svetog Križa, koja se u povjesnim izvorima po prvi puta bilježi 1334. godine u vizitaciji čazmanskog arhiđakonata. U zapisima iz 1577. godine "Kaštel Križ" je opisan kao manja utvrda na rubu Vojne Krajine, s oko 50 hrvatskih vojnika-plaćenika. Kada je car Franjo Josip I. svojim proglasom od 8. lipnja 1871. ukinuo Vojnu krajinu, Križ je s okolnim područjem ušao u sastav Banske Hrvatske.
Naselje je kroz dugo razdoblje nosilo ime Vojni Križ. Nakon Drugog svjetskog rata gubi naziv "Vojni", te se naziva Križ.

Križ, snimka iz zraka (preuzeto s interneta):

Posted Image

Križ, snimka iz vlaka:

Posted Image

Počeci željeznice u Moslavini

U knjižici Vladimira Gajskog ima i zanimljivih podataka o počecima željeznice u Moslavini. Početkom 1896. godine podnio je grof Berchtold Ministarstvu trgovine u Pešti molbu za dodjelu koncesije za izgradnju pruge kroz Moslavinu od Dugog Sela do Banove Jaruge, s produžetkom do Novske. U isto vrijeme je Vilim Deutsch zatražio koncesiju za izgradnju pruge od Banove Jaruge do Pakraca. S obzirom na zajedničke interese Deutsch je svoje pravo na koncesiju prenio na grofa Berchtolda, koji je tako postao nositelj koncesije za obje pruge - od Dugog Sela do Novske i od Banove Jaruge do Pakraca.
Koncesiju je 30. svibnja 1896. potpisao ministar trgovine Gabor Baross. Odmah nakon odobrenja koncesije grof Berchtold je utemeljio Lonjsko-poljsku vicinalnu željeznicu d.d. Uz njega su glavni dioničari u tome društvu bili grof Janković, grof Teleky, barun Tukory, zagrebački nadbiskup i Kaptol.
Izgradnja je uslijedila odmah nakon potpisivanja koncesijskog ugovora i u daljnjih godinu i pol dana obje pruge u ukupnoj duljini od 114,3 kilometara (Dugo Selo - Novska 84,2 km, Banova Jaruga - Pakrac 30 km) bile su dovršene i 29. studenog 1897. otvorene za promet.
Novoselec se nalazi neposredno uz naselje Križ, sjedište istoimene općine, koje se nalazi na brijegu i s kojim je praktično spojen. Stoga je i željeznički kolodvor svojedobno nosio ime Novoselec-Križ.
Serija 05 je zakon!

#2 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 18.10.2012. - 18:03

Idemo na putovanje

Postoji veza izravnim vlakovima Vrapče - Novoselec - Vrapče, ali sam od te solucije odustao jer mi se nije uklapala u vremenski raspored. Plan za put zamislio sam ovako: Vrapče - Zagreb GK 8033; Zagreb GK - Novoselec 2013; Novoselec - Zagreb GK 2106; Zagreb GK - Vrapče 8048. Kako je zamišljeno tako je i ostvareno. Pa pogledajmo dojmove s ovog putovanja.

Moj 8033 kasnio je u dolasku oko 5 minuta, ali sam svejedno stigao vidjeti prilazak i kopčanje 1141-011 na vlak 2013:

Posted Image

Posted Image

Dokaz da nisam fulao vlak:

Posted Image

Smjestio sam se u prvi vagon i bio sam sve do Novoselca sâm u odjeljku. Jesu li to ona famozna ''Šelina'' sjedala? Ne djeluju naročito udobno, no ja sam se navozio po drvenim klupama (čak jednom i u ''kravljem'' tj. G-vagonu) pa nisam neka mimoza. A i ne putujem na kraj svijeta:

Posted Image

Pozdrav forumaškom kolegi iz Tr(n)ave:

Posted Image

Evo nas u Sesvetah. Tu smo imali davljenje, pardon bavljenje, od nekih desetak minuta. Nisam odolio napasti i pitao sam kondora (upravo je šetao ispod mog prozora) koga vraga čučimo ovdje. Odgovorio je lakonski: - Imamo križanje. - Naravno da tu foru nisam popušio: - Oprostite, kakvo križanje kada je pruga dvokolosječna? - Uvidio je da nema posla s amaterom pa mi je otvorio karte: - Ovdje se mijenjaju strojovođe, onaj iz Vinkovaca treba preuzeti našu lokomotivu i naš strojovođa njegovu, ali vlak kasni jer se nešto dogodilo u Starom Petrovom Selu. - Tako mi reci, odmah mi je lakše jer sada znam zašto ću moliti Svevišnjeg da u Novoselec ne stignemo s prevelikim zakašnjenjem:

Posted Image

Stigao je i taj vlak (putnički iz Vinkovaca) i strojovođe su razmjenili strojeve. Filozofsko-antropološkim pitanjem zašto se strojovođe razmjenjuju u nekakvim Sesvetama uopće se nisam htio zamarati, dan je bio previše lijep za takve digresije:

Posted Image

Iz Dugog Sela samo pogled na Mađara koji miruje dok ga ne pošalju u Zagreb - Savski Marof - Harmicu. Tko zna koliko puta sam se u njemu gužvao i laktario idući na posao i s posla:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#3 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 04:47

Moj Ivanić uvijek mora biti zabilježen:

Posted Image

Tu smo imali križanje s brzim iz Vinkovaca:

Posted Image

Dvije lepe tete u Deanovcu:

Posted Image

I ovdje nas je zapalo križanje:

Posted Image

Stajalište Širinec. Pozdrav za bivšeg forumaškog kolegu (i zemljaka) Thomcroa:

Posted Image

Konačno - pogled na Križ:

Posted Image

Mala digresija prije izlaska:

Posted Image

U Novoselec smo stigli s petnaestak minuta zakašnjenja, što je s obzirom na usputne zavrzlame bilo podnošljivo. Bacilo nas na 4. kolosijek pa sam morao skakati na šoder:

Posted Image

Opći povodanj križanja vlada ovim prostorima:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#4 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 05:16

Kolodvor pamti i bolje dane. Nažalost nije oronula samo fasada (o tome kasnije):

Posted Image

Kao što je red i običaj najprije sam se javio lokalnom autoritetu i predočio papirologiju. Gospođa prometnica bila je vrlo ljubazna i susretljiva. Pitao sam je hoće li u idućih sat i nešto vremena biti kakvih teretnih vlakova, pa je provjerila podatke na računalu. Odgovor je bio: - Nažalost ne. - A što se može, tako se trefilo. Zapravo, za vrijeme cijelog putovanja vidio sam jedan jedincati teretnjak i to na povratku - upravo je izlazio iz Dugog Sela prema Koprivnici.
Nekoliko fotografija iz prometnog ureda:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Prometnici sam obećao da neću objavljivati njezine slike, ali sam joj poslao via mail šest komada - neka se nađe za uspomenu. A ona je slikala mene:

Posted Image

Pokojna baka tjerala je nâs unučiće iz kuće u dvorište riječima: - Na zrak, na sunce. - Pa me evo na zraku i na suncu, istina slabašnom zbog visokih oblaka. Najprije sam se uputio prema zapadnom kraju kolodvora, u smjeru Deanovca:

Posted Image

Kolodvor Novoselec nije imao vodonapojnike za parne lokomotive, a nije bilo ni potrebe. Najbliži su bili u Dugom Selu i Popovači.
Ovo su ostaci vodonapojnika za ljude:

Posted Image

Na kolodvoru se nađe ponešto od ukrasnog bilja…:

Posted Image

… a i bilja s praktičnijom namjenom:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#5 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 05:44

Izolator (prvi kolosijek nije pod naponom):

Posted Image

Skretnice:

Posted Image

Posted Image

Zavoj na izlazu u smjeru Deanovca. I u vrijeme puno većih brzina ovdje se moralo smanjiti na 80 km/h:

Posted Image

Napuštena blok-kućica:

Posted Image

Pogled na kolodvor iz smjera zapada:

Posted Image

Dok sam se motao oko skretnica na mene su se razlajale dvije psine iz obližnjih dvorišta. Ove kokice nisu lajale već su se uskokodakale. Vjerojatno je životinje iritirao moj prsluk. A meni je na pamet pao kotlić s paprikašem :klopa: :

Posted Image

Valja mi krenuti na drugu stranu. Prvi (manipulativni) kolosijek očito se nije u zadnje vrijeme nauživao vagona. Pitao sam prometnicu ima li što tereta. Vrlo malo, kaže, tu i tamo šumarija doveze trupce:

Posted Image

U jednom trenutku prometnica je izašla i viknula mi: - Gospodine, sada će vam doći jedan vlak. Zapravo samo strojni. Znate, to vam je… - Znam, ona lokomotiva iz Dijanovca (oteo mi se stari ivanićki izraz za Deanovec).
I bi tako:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#6 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 06:04

Malo motiva s kolodvora:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

I onaj gore ide strojno (ne vuče jedrilicu).
Nebo iznad Novoselca je prošarano tragovima aviona. Za neupućene: u Ivaniću je takozvani VOR, a zračni koridor ide točno iznad ovog dijela Moslavine:

Posted Image

Ponovo smo na zemlji. Bivše robno skladište:

Posted Image

Navoz za pretovar tereta pretvoren je u parkiralište…:

Posted Image

… a ovaj jadničak se polako pretvara u savanu:

Posted Image

Ovo je sve što Novoselec tovari:

Posted Image

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#7 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 06:25

Korov i željeznica:

Posted Image

I ova skretnica pamti bolje dane…:

Posted Image

… jer je industrijski kolosijek nekada posluživao drvnu industriju u Novoselcu:

Posted Image

Polako zalazimo u područje arheologije:

Posted Image

Još jedna skretnica - industrijski kolosijek se račvao u dvostruki:

Posted Image

Samo što ne viče ''upomooooć'', zadaviše me:

Posted Image

Ovaj graničnik još odolijeva vegetaciji:

Posted Image

Ima i žive infrastrukture:

Posted Image

Godina rođenja praga:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#8 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 06:44

Ovaj je najstariji od svih koje sam vidio:

Posted Image

Samoniklo ukrasno bilje:

Posted Image

Ima li foto-natječaj na temu ''Iskliznica u džungli''?:

Posted Image

Kad smo već kod džungle:

Posted Image

Od tuge i jada prešao sam na drugu stranu kolodvora. Ovo je nekada bio željeznički objekt:

Posted Image

Stari pragovi:

Posted Image

Godište praga s četvrtog kolosjeka (glavni tj. prolazni sam izbjegavao, vrag ne spava):

Posted Image

Osvrtanje na kolodvor prema zapadu. Ono je Mađar koji je stigao iz Savskog Marofa i odmah se vraća natrag:

Posted Image

Nešto su me zaokupili rođendani tih pragova:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#9 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 08:34

Ovo bi trebao biti hektametarski stupić:

Posted Image

Eto me ponovo na sjevernoj strani. Čeka me uspon, a nisam uzeo planinarske čizme:

Posted Image

Još malo aktivne infrastrukture:

Posted Image

Iz ovog šaša čuo se žablji koncert:

Posted Image

Skretanje s prvog kolosjeka prema prolaznom. Desno je opet struja:

Posted Image

Posted Image

Nije bjelouška nego je smotana žica:

Posted Image

Od slijepog kolosjeka odvaja(o) se još jedan industrijski (valjda?):

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#10 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 08:59

Bilo bi zgodno istražiti kamo je ovaj kolosijek išao i gdje je završavao, no za to bi trebalo imati više vremena na raspolaganju. Plus skafander od kevlara, mačetu, a možda i bacač plamena:

Posted Image

Ulaz i bivša blok-kućica iz smjera Ludine:

Posted Image

Skretnica broj 1:

Posted Image

Pogled na kolodvor s istočne strane:

Posted Image

Još jedna iskliznica izgubljena u prašumi i bespuću X. koridora:

Posted Image

U ovog bika ništa nije udarilo još od vremena Franje Josipa:

Posted Image

Istočni izolator:

Posted Image

Izlazni signali u smjeru Ludina - Novska:

Posted Image

Vrijeme je za povratak prema zgradi kolodvora i peronu gdje ću čekati svoj vlak za Zagreb. Za razliku od onih iz brdsko-planinskih krajeva hodati ću po ravnom:

Posted Image
Serija 05 je zakon!

#11 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 09:45

Ovaj brzak me iznenadio pa sam ga uhvatio samo s leđa:

Posted Image

Tehnički gledano ovo je most. Ispod teče (zapravo piški) neki potočić, dakle stalna voda tekućica:

Posted Image

Preostalo mi je vremena da slikam kolodvor s civilne strane:

Posted Image

Da ne bi bilo ''nismo znali'':

Posted Image

Još i nešto slika iz prostora za putnike:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Prije mog putničkog otprašio je (da ne kažem propuzao) još jedan brzi:

Posted Image

Neposredno prije dolaska vlaka za Zagreb. Među putnicima primijetio sam najviše školaraca:

Posted Image

Što reći na kraju?
Ne budi mi potuženo što se prisjećam Novoselca iz mlađih dana. Tada je slika bila potpuno drugačija. Primjerice, kada sam putovao (a naputovao sam se) u IC Zagreb/Emona/Sava za Vinkovce u kolodvoru su obično stajala dva dugačka teretna vlaka, koji su čekali pretjecanje. Na manipulativnom kolosjeku je bilo teretnih vagona, a industrijski kolosjeci su bili u funkciji. Kolodvor je naprosto vrvio životom, a ono što sam u svom aktualnom pohodu našao nije ni blijeda (pre)slika iz onog vremena.
Moj je dojam da je današnji kolodvor Novoselec slika i prilika općeg stanja na Hrvatskim željeznicama. Zgrada oronula i vapi za obnovom, industrijski kolosjeci zapušteni i zarasli, a na pruzi se vide uglavnom putnički vlakovi (kako-tako popunjeni). Sada možemo dalje lamentirati o uzrocima takvog stanja, ali si ne bih htio kvariti jedan lijep railfanovski doživljaj.
Serija 05 je zakon!

#12 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 19.10.2012. - 11:25

Po običaju i uzancama - lijepo, iscrpno i sa zanimljivim tekstom. Što reći nego: Seniorska rutina!

Jel' se meni čini ili nevidljiva teta prometnica vozi motocklina?

Po glavi mi se mota "DIP Novoselec"? Jel' neki od onih kolosjeka u džunglu ima veze s time? A kladatrans s hrvatskih željeznica je očito najveći ekonomski i transportni doseg na prugama Lijepe naše :rolleyes:

Još jednom: Bravo, majstore Posted Image

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#13 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 19.10.2012. - 13:46

Vidio sam kako pripremaš putopis, ali ga čitam tek nakon objavljivanja. Standardno odlično odrađeno uz pohvalu što si izašao na svjež zrak umjesto da čamiš u stanu. Mogli bismo na koje meso sa žara + gemišt dok je još ovako lijepo vrijeme, jest da na lokaciji nema vlakova ali moglo bi biti railfanova?

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#14 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 14:08

Jel' se meni čini ili nevidljiva teta prometnica vozi motocklina?
Po glavi mi se mota "DIP Novoselec"? Jel' neki od onih kolosjeka u džunglu ima veze s time?[/img]

Na prvo pitanje ne bih znao odgovoriti, a odgovor na drugo je - da.
Poduzeće se sada zove DIN Novoselec (kao Drvna industrija Novoselec). Radi, kroz onaj dimnjak povremeno izbija dim i imaju svoju web stranicu (koja kombinacija argumenata :mrgreen: ). Ali je od željeznice - kako se vidi - diglo ruke.
Serija 05 je zakon!

#15 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 14:11

Vidio sam kako pripremaš putopis, ali ga čitam tek nakon objavljivanja. Standardno odlično odrađeno uz pohvalu što si izašao na svjež zrak umjesto da čamiš u stanu. Mogli bismo na koje meso sa žara + gemišt dok je još ovako lijepo vrijeme, jest da na lokaciji nema vlakova ali moglo bi biti railfanova?

Pro primo, tko ti je rekao da ja čamim u stanu? Pro secundo, nemoj ti meni ''mogli bi'' nego cijepaj drva za potpalu. :wink:
Serija 05 je zakon!

#16 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 19.10.2012. - 15:04

Prelep putopis(tj. kolodvoropis), samo steta sto opste stanje(pruge i zgrade) nije bolje iako je na koridoru!

#17 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 19.10.2012. - 15:48

Na prvo pitanje ne bih znao odgovoriti...

Mene je zaintrigirao artefakt u desnom donjem uglu slike:

http://imageshack.us...61/pa180068.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#18 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,622 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2012. - 16:47

Mene je zaintrigirao artefakt u desnom donjem uglu slike:

Bilo je tamo još jedno žensko čeljade (prodavačica karata), ali je uteklo od slikanja. Tako da ne znam koja od dama vozi motorkotač. Ili je možda muški kolega iz prethodne smjene malo popio nakon posla, pa je za svaki slučaj otišao kući pješice? Ovaj misterij dakle ostaje nerazjašnjen.
Serija 05 je zakon!

#19 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,228 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 19.10.2012. - 18:06

Opći povodanj križanja vlada ovim prostorima:


I onda neka kažu da nije potreban drugi kolosjek od Dugog Sela do Novske.
Naravno i još jedan odličan putopis kao što i priliči mome kolegi penziću !

Pozdrav iz Osijeka !


#20 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 19.10.2012. - 18:41

Bravo, pravi detaljni kolodvoropis. Onaj predgovor s malo poviješću mi se baš svidio, dobra ideja kao početak svih kolodvoropisa.
Levente -- pozdrav iz Mađarske




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users