Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Modernizacija Vinkovci - Vukovar


  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#21 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 08.11.2014. - 20:42

 

He, bilo je i glupljih provala ali to nije važno.

...

 

Mda, samo je to uobičajeno za kojekakve novinare - a ne za resorno ministarstvo.



#22 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 09.11.2014. - 17:02

Teretni promet bi se mogao dignuti iz pepela, dok putnički.... mislim da nemam što reći jer već znamo kako će biti...

Hm, pa ako će pruga biti elektrificirana (a po projektu hoće), zar ne bi bilo normalno da sadašnji vlakovi Zagreb - Vinkovci u unutrašnjem saobraćaju (pa čak i 211) prosto budu produženi do Vukovara.

Udaljenost je mala, Vukovar je nešto malo manji od Vinkovaca, pa kao terminus linije nije mnogo lošiji, kroz Vinkovce bi i dalje svakako svi prolazili. Nekako mi dođe logično da Vukovar sa elektrificiranom prugom postane krajnje odredište svih putničkih vlakova koji idu na istok iz ZG, a da pri tome destinacija nije Beograd ili neki dalja destinacija preko Srbije (Makedonija, Bugarska, Grčka, Turska, ali takvih svakako ni nema trenutno).


Čekajući tramvaje...

#23 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 09.11.2014. - 17:17

Hm, pa ako će pruga biti elektrificirana (a po projektu hoće), zar ne bi bilo normalno da sadašnji vlakovi Zagreb - Vinkovci u unutrašnjem saobraćaju (pa čak i 211) prosto budu produženi do Vukovara.

Udaljenost je mala, Vukovar je nešto malo manji od Vinkovaca, pa kao terminus linije nije mnogo lošiji, kroz Vinkovce bi i dalje svakako svi prolazili. Nekako mi dođe logično da Vukovar sa elektrificiranom prugom postane krajnje odredište svih putničkih vlakova koji idu na istok iz ZG, a da pri tome destinacija nije Beograd ili neki dalja destinacija preko Srbije (Makedonija, Bugarska, Grčka, Turska, ali takvih svakako ni nema trenutno).

Ne ide to baš tako U Vinkovcima već postoji sve za namirivanje putničkih garnitura. Sada bi to trebalo sve imati u Vukovaru. Pa i vlak 315 u sadašnjem VR radi namirivanja ostaje u Dobovi. A da ne spominjemo osoblje, što strojno što vlakopratno. Kako lokomotive i osoblje vratiti po izvršenoj vožnji ili poslati za vlak?



#24 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,340 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 09.11.2014. - 22:01

Hm, pa ako će pruga biti elektrificirana (a po projektu hoće), zar ne bi bilo normalno da sadašnji vlakovi Zagreb - Vinkovci u unutrašnjem saobraćaju (pa čak i 211) prosto budu produženi do Vukovara.

Udaljenost je mala, Vukovar je nešto malo manji od Vinkovaca, pa kao terminus linije nije mnogo lošiji, kroz Vinkovce bi i dalje svakako svi prolazili. Nekako mi dođe logično da Vukovar sa elektrificiranom prugom postane krajnje odredište svih putničkih vlakova koji idu na istok iz ZG, a da pri tome destinacija nije Beograd ili neki dalja destinacija preko Srbije (Makedonija, Bugarska, Grčka, Turska, ali takvih svakako ni nema trenutno).

Imao si primjer sa vlakom 742/745. u noći, odvezu praznu garnituru do Vukovara za 742, pa kada dođe 745 u Vukovar, vraćaju praznu garnituru na čišćenje u Vinkovce i tako svaki dan. Moralo bi još infrastrukture napraviti za ideju koju si rekao koja mi uopće nije loša, ali ima tu još stavki. Jedne od njih je mali.paja rekao.
Ovdašnje stanovništvo je previše naviklo na autobuse i aute. Da bi privukao putnike, treba ti dobar marketing i ponuda koju HŽ nikako nema


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#25 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 09.11.2014. - 23:32

Dajte razmišljajte malo drugačije, pa možda dok se ta pruga izgradi ćemo imati gotove regionalne vlakove.

Oni mogu opet voziti vlakove za Vinkovce. Zar je problem doći do Vukovara s tim vlakom, strojovođa zamijeni upravljačnicu i idemo natrag.

Da je vozni red složen malo bolje, garniture bi se malo više koristile tokom dana, a ne samo da odvezu vlak sim i vlak tam..

 

Imati prugu osposobljenu za vožnju pristojnom brzinom, uvesti dodatne polaske tokom dana i tada će putnici prijeći s autobusa na vlak kad vide što je brže i udobnije.



#26 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,340 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 10.11.2014. - 00:04

 

Imati prugu osposobljenu za vožnju pristojnom brzinom, uvesti dodatne polaske tokom dana i tada će putnici prijeći s autobusa na vlak kad vide što je brže i udobnije.

Pa nije brzina baš sve što je potrebno.
Daj neki popust ljudima, daj nešto što će ljude privući osim brzine.
Nije problem ni da švedu bude početna stanica Vukovar, a završna recimo Županja.
Kažem ti, marketing bi tu itekako privukao putnike. 
Ako se HŽ smatra ozbiljnom tvrtkom koja prati standarde, pa daj neka nabace neku reklamu na TV ili radio. 
Pa marketing je pola zarade sada ;)


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#27 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 10.11.2014. - 00:59

Pa nije brzina baš sve što je potrebno.
Daj neki popust ljudima, daj nešto što će ljude privući osim brzine.
Nije problem ni da švedu bude početna stanica Vukovar, a završna recimo Županja.
Kažem ti, marketing bi tu itekako privukao putnike. 
Ako se HŽ smatra ozbiljnom tvrtkom koja prati standarde, pa daj neka nabace neku reklamu na TV ili radio. 
Pa marketing je pola zarade sada ;)

 

Znači sa sadašnjim stanjem infre, 40 minuta vožnje za 18 kilometara, "tri" polaska dnevno na relaciji Vinkovci - Vukovar, ako dam oglas na radiju il TV-u, ljudi će nahrupiti ko ludi na vlak..

Ipak za reklamu moraš imati neke preduvjete. Dakle dobar vozni red i konkurentno vozno vrijeme, tada možeš ići sa reklamom.

Opet je pitanje, što ti znači za osobu iz Varaždina reklama na TV da vlak iz Vinkovaca za Vukovar polazi svakih pola sata i da vozi 18 minuta..

Dal su Osijek - Vinkovci reklamirali u medijima ili su ljudi skužili više manje sami..

Željeznica može i bez velikog reklamiranja doći u medije besplatno. Medijima će biti zanimljivo otvaranje novih pruga, kolodvora, pogotovo ako se to još iskoristi da neki političar dođe otvoriti, provozati se.

 

U ovom trenutku, reklamiranje na TV-u o vožnji željeznicom može samo završiti tragikomično kao onaj pokušaj traženja slogana.

I što možeš u ovom trenutku ponuditi ispred konkurencije, jedan vlak do Splita, 3h Zagreb - Varaždin, 4h Zagreb - Rijeka, 1h do Zaboka,...

Dobrih primjera što možeš reklamirati je jako malo.. 



#28 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2014. - 07:20

HŽ i atraktivnost prijevoza ? Za sada samo jedna utopija i fantazija. 8)
Ajmo onda još malo fantazirati. Kolodvor Vukovar je dosta udaljen od gradskog središta, ali još uvijek u produžetku postoje koliko-toliko očuvani koridor i pruga prema Starom Vukovaru. Pa kad bi se na tom pravcu uredilo dodatno stajalište koje bi bilo bliže gradu, moglo bi i to privući dodatne putnike.

#29 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2014. - 09:25

... Ajmo onda još malo fantazirati. Kolodvor Vukovar je dosta udaljen od gradskog središta, ali još uvijek u produžetku postoje koliko-toliko očuvani koridor i pruga prema Starom Vukovaru. Pa kad bi se na tom pravcu uredilo dodano stajalište koje bi bilo bliže gradu, moglo bi i to privući dodatne putnike.

 

Do tog kolodvora gotovo da nema pruge, osim same trase - dakle, treba ju prvo (ponovo) sagraditi.



#30 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 10.11.2014. - 12:31

 

Do tog kolodvora gotovo da nema pruge, osim same trase - dakle, treba ju prvo (ponovo) sagraditi.

 

Koliko sam ja vidio tamo i dalje stoji pruga. Za divno cudo ocekivao sam da bu više toga falilo. Izgleda da je povadjena od Sajmišne ulice na dalje.



#31 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2014. - 13:10

Nisam mislio da bi se trebao obnoviti kolodvor Stari Vukovar i prugu sve do njega, nego napraviti neko stajalište između ta dva kolodvora, gdje bi DMU/EMU garniture mijenjale smjer.

Najbitnije bi bilo da to novo stajalište bude bliže gradu od ta dva kolodvora.



#32 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,340 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 10.11.2014. - 13:20

 

Znači sa sadašnjim stanjem infre, 40 minuta vožnje za 18 kilometara, "tri" polaska dnevno na relaciji Vinkovci - Vukovar, ako dam oglas na radiju il TV-u, ljudi će nahrupiti ko ludi na vlak..

Ipak za reklamu moraš imati neke preduvjete. Dakle dobar vozni red i konkurentno vozno vrijeme, tada možeš ići sa reklamom.

Opet je pitanje, što ti znači za osobu iz Varaždina reklama na TV da vlak iz Vinkovaca za Vukovar polazi svakih pola sata i da vozi 18 minuta..

Dal su Osijek - Vinkovci reklamirali u medijima ili su ljudi skužili više manje sami..

Željeznica može i bez velikog reklamiranja doći u medije besplatno. Medijima će biti zanimljivo otvaranje novih pruga, kolodvora, pogotovo ako se to još iskoristi da neki političar dođe otvoriti, provozati se.

 

U ovom trenutku, reklamiranje na TV-u o vožnji željeznicom može samo završiti tragikomično kao onaj pokušaj traženja slogana.

I što možeš u ovom trenutku ponuditi ispred konkurencije, jedan vlak do Splita, 3h Zagreb - Varaždin, 4h Zagreb - Rijeka, 1h do Zaboka,...

Dobrih primjera što možeš reklamirati je jako malo.. 

Mislio sam na marketing kada se napravi infrastruktura, popravi pruga jel..

 

 

 

Koliko sam ja vidio tamo i dalje stoji pruga. Za divno cudo ocekivao sam da bu više toga falilo. Izgleda da je povadjena od Sajmišne ulice na dalje.

Nedavno su nešto radili oko te pruge, vjerojatno su je tek nedavno maknuli, a sjećam se do prije par godina da je bila skoro do Negoslavaca.


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#33 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2014. - 14:06

 

Koliko sam ja vidio tamo i dalje stoji pruga. Za divno cudo ocekivao sam da bu više toga falilo. Izgleda da je povadjena od Sajmišne ulice na dalje.

 

Osobno ju nisam videl (osim samog nastavka iza nadvožnjaka), al mi je šef ZOP-a svojedobno pričal u kakvom je taj kolosjek stanju (doslovno niš nije iskoristivo, osim metal za željezaru), tak da bi prvo sve trebalo očistit - otprilike ko od Capraga do Petrinje (a upitno je ima li po trasi i mina ili neeksplodranih granata).



#34 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.11.2014. - 14:37

Nisam mislio da bi se trebao obnoviti kolodvor Stari Vukovar i prugu sve do njega, nego napraviti neko stajalište između ta dva kolodvora, gdje bi DMU/EMU garniture mijenjale smjer.

Najbitnije bi bilo da to novo stajalište bude bliže gradu od ta dva kolodvora.

 

Sećam se da si nedavno negde nekom odbrusil na račun planiranja i ostvarivanja planova HŽ Infrastrukture ... a onda napišeš ovak skroz nekaj obratno. ^_^

 

Malo sam gledal trasu te pruge i iako nisam našel lokaciju kolodvora, izvjesno je da ide skroz-naskroz periferijom ... tak da ti je želja za blizinom gradu (pretpostavljam centru) asimptotska ... c090.gif



#35 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2014. - 16:27

Prema izvješću o mreži, taj kolodvor je bio nekih 7 km udaljen od kolodvora Vukovar. Znači, negdje usred ničega, ali na drugu stranu.

DB, kaj ti je promaklo da sam jutros u svom postu napisao i ovo ? :lol:

Ajmo onda još malo fantazirati.



#36 033

033
  • Članovi
  • 460 posts
  • Joined 14.05.2005.
  • LocationVaraždin/Obrovac

Posted 16.05.2015. - 22:16

Zanimljiv izričaj šefa korporacijskih komunikacija stanovitog Kartela. Izgleda da se u Hrvatskoj uvodi jednotračnički sustav.
mismotunavek

#37 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2015. - 06:29

I šta sad s tim ? Otvorio si zasebnu temu i u njoj napisao post s dvije kratke rečenice. Pozivaš se na nekakvu izjavu iz nedefiniranog izvora informacija, a ne navodiš niti link na informaciju niti pokušavaš pojasniti gdje si to vidio i čuo ili okolnosti ove rečenice koje počinje sa "izgleda da ... ". A niti nam ne pokušavaš svojim riječima napisati nešto više o ovoj temi.

 

To nije način kako pišemo na našem forumu. Daj nam tokom dana napiši nešto više o svemu ili ova tema ide pod ključ.



#38 410 EXP

410 EXP
  • Članovi
  • 2,405 posts
  • Joined 18.05.2007.
  • Locationnegdje

Posted 17.05.2015. - 09:28

što, gdje, kad, kako, gdje piše....može više info ?!?

Rehabilitacija....misliš obnova, ili ??


...samo mokri snovi za pojedine...


#39 033

033
  • Članovi
  • 460 posts
  • Joined 14.05.2005.
  • LocationVaraždin/Obrovac

Posted 17.05.2015. - 13:01

što, gdje, kad, kako, gdje piše....može više info ?!?
Rehabilitacija....misliš obnova, ili ??


Ispricavam se. Mislio sam da se čitaju priopćenja infre. Dakle www.hzinfra.hr priopćenje od 13.5. Smisao je posta na ukazivanje na aljkavost i povrsnost onih kojima je posao informiranje. Isto tako htio bih potaknuti one koji o svemu znaju vise da komentiraju.
mismotunavek

#40 410 EXP

410 EXP
  • Članovi
  • 2,405 posts
  • Joined 18.05.2007.
  • Locationnegdje

Posted 17.05.2015. - 13:23

Ako se ne varam, trebao bi staviti nekakav link ili poveznicu na priopćenje i citirati zanimljivi dio teksta. Ne možemo svi pratiti sva priopćenja, zato ak imaš nešto "opipljivo" stavi ovdje da vidimo. Istina i bog,

Pruga, tj rehabilitacija Vk-Vu me zanima i to dosta, jer ubi me dosada sa 20 km/h na dionici od Vinkovaca pa do Bršadina.


...samo mokri snovi za pojedine...





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users