Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Beograd prvi dio


  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#41 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.07.2012. - 17:14

Otvoren je prilikom remonta pruge Batajnica - Golubinci, koja je ujedno i nasa najbolja pruga jer je remontovana 2009. godine pa nije mogla tako brzo da propadne :mrgreen:
Inace taj vijadukt je izgradjen cini mi se 90-tih posto su tad socijalisti (Zlobini ljudi :666: ) imali plan ,,Brzih pruga Srbije" koji naravno nece nikad ni zaziveti, tako da se vijadukt koristi tek se od 2009. godine...

Ja sam se putovao u Beograd 2009 godine sredinom svibnja (maja) i ne sjećam se da sam se tuda vozio?

#42 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 15.07.2012. - 23:06

Ne secam se tacno kada se zavrsio remont, cini mi se da je poceo u zimu 2009. godine i da se zavrsio do kraja godine - odnosno da je do novog RV bio gotov. Verovatno je to razlog zasto niste isli preko njega, jer su jos tekli radovi...

#43 SrkiEON

SrkiEON
  • Članovi
  • 43 posts
  • Joined 15.07.2008.

Posted 19.07.2012. - 13:03

nazalost, beogradska stanica kao da odumire. sve je manje pari vozova, sve manje putnika. tek u letnjoj sezoni, kada u bg ima puno stranaca i kada je turisticka sezona u jeku, zna da bude guzva ali ovog leta ka moru saobracaju samo vozovi do bara i sezonski do splita. mozda se takav utisak stekao zbog velicine same stanice. ipak je ona pravljena za ex yu i za tu kolicinu prometa i polazaka bila je vise nego adekvatna. deo koridora 10 od st pazove do sida, standardan i za sada neresiv problem. jedini razlog zbog kog vozovi koji saobrcaju ka hrvatskoj i bosni putuju toliko dugo. 2 sata i 45 minuta za 100 km koliko je sid udaljen od bg...previse.

#44 HijenA

HijenA
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 19.07.2012. - 13:33

Ne secam se tacno kada se zavrsio remont, cini mi se da je poceo u zimu 2009. godine i da se zavrsio do kraja godine - odnosno da je do novog RV bio gotov. Verovatno je to razlog zasto niste isli preko njega, jer su jos tekli radovi...


sigurno je bilo 2009. ili 2010. jer sam se ja vozio 2010. u Beograd i znam da je vlak prosao preko tog vijadukta (bilo je to u 5. mjesecu otprilike). i bas mi je bilo cudno da se pruga odvaja od juznog kolosijeka, vec sam mislio da sam se ukrcao na krivi vlak.
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#45 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,230 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 21.07.2012. - 13:44

Odlična putopis Fox !

Dva puta sam ga pročitao i pregledao sve slike i zaista je šteta što te stalno pratila kiša.
Ima još jedan znamentitost u Beogradu koju railfan treba svakako posjetiti a to je Željeznički muzej u upravnoj zgradi ŽS u Nemanjinoj ulici.

Evo nekoliko slika sa mojih putopisa iz Beograda :

http://www.zeljeznic...326-za-beograd/

Pozdrav iz Osijeka !


#46 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 31.07.2012. - 11:35

Ja se izvinjam sto tek sad odgovram. Zeleznicki muzej smo hteli da posetimo ali nije bilo vremena.
Na dan kada je stigao Fox u Beograd, ja sam trebao da budem u muzeju gde je Beogradski klub spremao maketu muzeja koju su oni ustupuli za Noc muzeja zahvaljujuci J. Weberu sa kojim sam i trebao da se nadjem, ali su iskrsle druge obaveze - u sustini failo nam je vreme... Ali i da je video sve, ne bi se Fox brzo vratio tako da sam mu ja na pokazao min da bi ostalo za drugi put :mrgreen:

#47 baltazar

baltazar
  • Članovi
  • 307 posts
  • Joined 05.03.2006.
  • Locationblizu ložione

Posted 05.08.2012. - 19:51

Otvoren je prilikom remonta pruge Batajnica - Golubinci, koja je ujedno i nasa najbolja pruga jer je remontovana 2009. godine pa nije mogla tako brzo da propadne :mrgreen:
Inace taj vijadukt je izgradjen cini mi se 90-tih posto su tad socijalisti (Zlobini ljudi :666: ) imali plan ,,Brzih pruga Srbije" koji naravno nece nikad ni zaziveti, tako da se vijadukt koristi tek se od 2009. godine...

Zanima me konkretno čemu služi ta rampa, koja je prednost prema dosadašnjem odvijanju prometa? Direktna veza je bila i prije,zar ne?

#48 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 05.08.2012. - 23:55

@ baltazar jeste i pre je postojala direktna veza. Medjutim bilo je planirano da od Stare Pazove(u cijoj se blziini nalazi vijadukt) do Batajnice(ulaz u Beograd) budu 4 koloseka, tj. dve dvokolosecne pruge - jedna od Subotice, a druga od Sida/Zagreba, pa bi se u Batajnici razdvajale. Pruga je trenutno dvokolosecna i nema potrebe za vijaduktom, ali kada bude cetvorokolosecna(ako bude) mnogo ce znaciti... Evo npr kako to danas izgleda:


Poslana slika

ovo su pothodnici za izlazak na perone na stanici Vojka koja nije izgradjena. Kao sto vidis imaju samo 2 koloseka a u sredini je prazno:

Poslana slika

jer su na obodima ta 2 koloseka koji se koriste, a ta 2 sto fale ce biti u unutrasnjosti...

autor na slikama potpisan, izvor railserbia

#49 baltazar

baltazar
  • Članovi
  • 307 posts
  • Joined 05.03.2006.
  • Locationblizu ložione

Posted 06.08.2012. - 07:43

@ baltazar jeste i pre je postojala direktna veza. Medjutim bilo je planirano da od Stare Pazove(u cijoj se blziini nalazi vijadukt) do Batajnice(ulaz u Beograd) budu 4 koloseka, tj. dve dvokolosecne pruge - jedna od Subotice, a druga od Sida/Zagreba, pa bi se u Batajnici razdvajale. Pruga je trenutno dvokolosecna i nema potrebe za vijaduktom, ali kada bude cetvorokolosecna(ako bude) mnogo ce znaciti... Evo npr kako to danas izgleda:

Ma razmišljam onako ekonomski dali je ta investicija bila nužna da se napravi baš sad , gdje se mogao taj novac iskoristiti za remont drugog kolosjeka prema Šidu ili neke nužnije opravke. I na kraju: Hoće li se realizirati te brze pruge prema Subotici? Ima li za to nekog ekonmskog opravdanja?

#50 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 06.08.2012. - 09:41

Naravno da nije bila nuzna, ali sto se mene tice bolje je sto su to odradili - jer treba misliti unapred... E sad naravno da je bolje da su pare iskoriscene za kolosek ka Sidu, ali opet ne smatram da je ovo bacanje para - iako realno nema potrebe za njim! Cini mi se da je nadvoznjak vec bio postojao tj. da je izgradjen 90-tih, a da je u tom remontu spojen sa prugom tj dobio vezu sa stanicom S.Pazova. Sto se Subotice tice tesko da ce biti u skorije vreme ista odradjeno, a ima opravdanje jer dosta tereta ide ovuda... Realno trebali bi biti zadovoljni kada bi se odradio remont za vracanje projektovanih brzina, a nakon toga drugi kolosek i to bi zavrsilo stvar!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users