Jump to content


Photo

Vozni red 2012 - 2013


  • Please log in to reply
377 replies to this topic

#61 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,665 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 10.08.2012. - 17:32

A da mi proglasimo ujedinjenje sa Bavarskom? :palac:

#62 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,491 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationKaštel Gomilica / Budimpešta

Posted 10.08.2012. - 22:27

Slažem se s Rašom! :D

Inače, pročitao sam plan novog VR-a na prugama MAV-a. Nisu ništa pisali o ukindanju Drave za Sarajevo. Na zagrebačkoj pruzi Maestral ostaje, Kvarner se ukida, za Adriju se ne zna još...
Levente -- pozdrav iz Mađarske

#63 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 288 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 11.08.2012. - 09:56

Nisu ništa pisali o ukidanju Drave za Sarajevo. Na zagrebačkoj pruzi Maestral ostaje, Kvarner se ukida, za Adriju se ne zna još...


Ma tko bi više znao kako će to na kraju ispasti kad svako malo se prijedlozi mjenjaju. Najrpije su napisali da se prema MAV-u ukida sve osim Adrije. sad opet kažu da se Adrija možda ukida, a Maestral ostaje... btw, drago mi je ako će ostati barem Maestral.. Bit će mi žao ipak ako Adrija ode, ali opet možda će podesiti da Maestral dolazi u Zg tako da se može hvatatai veza za Split, ili bi bilo ok da ima i 1 ili 2 direktna vagona za Split. Znači u tom je slučaju povezanost s Mađarskom ajmo reći ok :)
Pozdrav iz Stubaka

#64 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,747 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 13.08.2012. - 21:59

980 vozi od Virovitice?

2z8q8zt.jpg


#65 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,350 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationŠibenik

Posted 17.08.2012. - 10:39

Navodno, od VR-a 2012/2013 ukida se drugi par IC vlakova Split-Zagreb. Najvjerovatnije bi to trebali biti 520 i 521, koji bi postali sezonski ( 1520 i 1521), a ostaju 524 i 525. A raspravljalo se nešto i o osoblju na tim vlakovima, neslužbeno, vozili bi zagrebčani.

#66 FreakyST

FreakyST
  • Članovi
  • 444 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 17.08.2012. - 10:47

O tome su raspravljali i prosle godine pa se Splitsko-dalmatinska zupanija pobunila, sindikati i dio putnika. Novine su pisale o tome pa su na kraju odustali od te sulude ideje. Najskuplji su vlakovi koji stoje i ne voze. Mislim da bi bila pogreska ukinit jutarnji vlak jer bi se izgubilo i ovo malo putnika sta imaju. Zimi je vlak spas i za one koji koriste bus buduci da vlak jedini, kako tako, vozi kad su nevremena.
Inace, zimi je prosjecna popunjenost nagibnog oko 60% (cca. 65-70 putnika).

#67 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,350 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationŠibenik

Posted 17.08.2012. - 11:16

O tome su raspravljali i prosle godine pa se Splitsko-dalmatinska zupanija pobunila, sindikati i dio putnika. Novine su pisale o tome pa su na kraju odustali od te sulude ideje. Najskuplji su vlakovi koji stoje i ne voze. Mislim da bi bila pogreska ukinit jutarnji vlak jer bi se izgubilo i ovo malo putnika sta imaju. Zimi je vlak spas i za one koji koriste bus buduci da vlak jedini, kako tako, vozi kad su nevremena.
Inace, zimi je prosjecna popunjenost nagibnog oko 60% (cca. 65-70 putnika).


Da, al ovaj put se niko ne buni izgleda...ionako imamo samo jedan ispravan nagibni...
A logika HŽ PP-a je bila da bi taj novi VR žrtvovali jedan par vlakova, tobože da bi se remonti pruge mogli nesmetano odvijat, pošto 524 polazi nešto prije 15 sati, kad radovi prestaju, a s druge strane Hž Infra nema u planu nikakve veće radove koji bi opravdali taj potez.

Tu nešto gadno smrdi, a točno što će na kraju bit, vidit ćemo...

#68 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 799 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • Location10 km istočno od Vinkovaca

Posted 17.08.2012. - 11:18

trebali bi malo promjeniti vozni red vlakova između vinkovaca i tovarnika, jer postoji u danu rupa od 6 sati između polazaka vlakova iz vinkovaca i tovarnika a to je od 7:42 do 13:48, barem da stave jedan vlak npr. 2509, da samo produži do tovarnika

Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#69 inflameswetrust

inflameswetrust
  • Članovi
  • 3,200 posts
  • Joined 28.02.2009.
  • LocationPožega

Posted 17.08.2012. - 11:27

Sada kad se toliko priča o ukidanju međunarodnih vlakova na X koridoru, postoji li mogućnost da će se prilagoditi veze u Novoj Kapeli za Zagreb? Sad Tesla kreće iz Kapele 12 minuta prije dolaska vlaka 6614 iz Velike, a na sljedeći putnički za Zagreb treba čekati 50 minuta...ista stvar je s vezama za 414/1114 i 744...
Poslana slika

Moje fotografije.

#70 FreakyST

FreakyST
  • Članovi
  • 444 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 17.08.2012. - 11:53

@Vice

Ako se ne varam, prosle godine buka i buna su se digli tek na jesen pa su odustali od ukidanja jutarnjih vlakova.

Inace, mislim da su sezonski IC vlakovi ok ali su ovogodisnji totalni promasaj. Nagibni iz St ide oko 8:25 ujutro a sat vremena nakon njega ide sezonac koji vozi 8 sati?!
Prije 2-3 godine sezonci su bili dosta popunjeni. Kretali su oko 11 a dolazili oko 16:30-16:45 sto je bilo odlicno. Vozili su ih nagibni i nekoliko puta san putova s njima. Iz Zg za St cesto je bilo puno Spanjolaca i to mladih pa sam u jednom razgovoru nacuo da oni dodju nekim jeftinim letom do Zg rano ujutro pa svi idu na taj vlak za St. To nije bilo nista sluzbeno organizirano ali je taj nacin putovanja kao prijedlog stajao na webu doticne avio kompanije.

#71 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,350 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationŠibenik

Posted 17.08.2012. - 12:01

Inace, mislim da su sezonski IC vlakovi ok ali su ovogodisnji totalni promasaj. Nagibni iz St ide oko 8:25 ujutro a sat vremena nakon njega ide sezonac koji vozi 8 sati?!
Prije 2-3 godine sezonci su bili dosta popunjeni. Kretali su oko 11 a dolazili oko 16:30-16:45 sto je bilo odlicno.


Apsolutno se slažem.

Pogotovo je vrime polaska 1522 totalni promašaj, evo mislim da je danas bia rekord popunjenosti, da je bilo više od 15 putnika :mrgreen:
Ajd, Wree je tu i IC Plus, to može malo popravit doživljaj putovanja, al opet je suludo da polazi u 09.26 i vozi 8 sati, a sat prije njega ide IC 520 koji vozi 6 sati i koji je popunjeniji daleko više nego 1522.

EDIT:
Zasad nisam nigdi naišao na objavljenu informaciju o ovom ukidanju jutarnjih vlakova, možda zato što se HŽ PP opet boji reakciej i prosvjeda županije i putnika, stoga je bolje ranije sad reagirat nego poli kad bude kasno :mrgreen:

#72 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 451 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 17.08.2012. - 12:27

Navodno, od VR-a 2012/2013 ukida se drugi par IC vlakova Split-Zagreb. Najvjerovatnije bi to trebali biti 520 i 521, koji bi postali sezonski ( 1520 i 1521), a ostaju 524 i 525. A raspravljalo se nešto i o osoblju na tim vlakovima, neslužbeno, vozili bi zagrebčani.

Koja bi bila logika ukidanja 520 i 521 i ostanak 524 i 525 po sadasnjim polascima? Pa to cak ni HZ nebi valjda bio u stanju napraviti. Ili bi onda ostavili jedan popodnevni iz ZG i jutarnji iz ST (ili obrnuto). Po jedan popodnevni bi znacilo 2 garniture koje bi dnevno vozile par sati a ostatak camile...

#73 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 572 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 17.08.2012. - 12:45

trebali bi malo promjeniti vozni red vlakova između vinkovaca i tovarnika

I između Vinkovaca i Zagreba. Jer pogledaj u Banovoj Jaruzi, između 742 i 744 nema ni sat i po, a između 210 i 746 su četiri sata. Trebao bi se 744 pomaknuti da iz VK kreće pola sata kasnije nego sad, a 210 sat kasnije pa da idu u razmacima od dva sata, kao što su išli u ranijim voznim redovima.

#74 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 572 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 17.08.2012. - 12:51

Ajd, Wree je tu i IC Plus, to može malo popravit doživljaj putovanja, al opet je suludo da polazi u 09.26 i vozi 8 sati, a sat prije njega ide IC 520 koji vozi 6 sati i koji je popunjeniji daleko više nego 1522.

Zbog toga sam ranije i rekao da bi mu se trebao spustiti rang na ekspresni prije početka sezone, jer i "godišnjim" vlakovima je ICN rang samo prolazni, a tarifni je "obični" IC pa je cijena karte jednaka, što nema smisla jer sezonski vozi dva sata duže nego godišnji.

#75 EuroCity

EuroCity
  • Članovi
  • 1,481 posts
  • Joined 09.03.2009.
  • LocationPožega

Posted 17.08.2012. - 16:35

Rekord na 1522 je 46 putnika prije tjedan dana, danas ih je 25.
Inače, sezonac ima preko 60 minuta bavljenja po kolodvorima... A zašto je slabije popunjen od 520 ću napisati u tebi IC PLUS kad uhvatim više vremena.
U novom VR-u iz splita bi išao vlak u jutro, iz Zagreba oko podneva. Nagibni bi bio u igri, za što im je potrebno 2 nagibna. U sezoni bi bio još jedan par, također nagibni - pa kad se sve to zbroji tada bi im trebalo "samo" tri nagibna.

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

rbla.png


#76 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 95 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 18.08.2012. - 10:03

Ako se ukida u većem dijelu međunarodna povezanost Hrvatske željeznicom, jer nije subvencioniran, a onda koja je izlika za storno prometa Zagreb-Split? Ak je to pod subvencijom, koja je svrha ukidanja i to malo vlakova.
A na HŽ-u ništa novo: vozio sam se sa sklopljenim biciklom u vreći do Gospića, i iako mi je to sad bilo prvi put da me je kondukterka ispitivala jel je to bicikl u torbi i još k tome zazurila u piktograme na oplati nagibnog - kao ono prvi put gleda te pikograme jer ako nije bicikl ucrtan - nema putovanja. Znači, morala mi je prigovoriti, a zatim mini krizna situacija sa smještajem u prostor za prtljagu. Prioritet je bio osigurati prolaz za invalida, kao da ulazim u vlak s dvokrilnim ormarom. Na kraju moja je prtljaga stala točno u prostor gdje nisu police do poda. Da je bila malo ratobornija još bi mi branila ulaz u vlak, iako su mnogi pretežno stranci imali ruksake u volumenu tog mog sklopivog bicikla. Drugo, kondukteri (u zlatno ako je i postojalo, doba nagibnog bilo je pod dvoje u pratnji) nisu vični nuditi pića (sendiviče više ne drže), već se ili uvale strojovođi ili sjede u 1R. Od kud bi stranac i znao da se nekaj može popiti kad nema cjenika. A kolikoj je samo ketering oprema koštala za ta nagibala.... Treće, ona sablast od kolodora Gospić....bit će još i manje onih koji će zalaziti u pothodnik gdje fluo cijevi gore 24h na dan.
Treba uvesti predmet u škole da se djeca od malih nogu uče kad ide vlak Zg-St, da jer tako mala frekvecija između najvećih gradova u Hrvatskoj dovest će do raspada raspadnutog sistema. Takvu razinu imala je pruga preko Krndije te preko Daruvara (doduše tamo nije bilo noćnih niti sezonskih vlakova) pa se vidi gdje sinergizam HŽ protiv HŽ-a dovodi.
Još za kraj, 14. 08. probao sam biciklom doseći Ogulin pa da isprobam taj sezonski IC sa IC plus uslugom. Međutim, prekasno sam stigao do Josipdola i bilo je mi je na knap. A i taj IC dodatak dosta povisuje cijenu, pogotovo jednosmjerene vožnje. Vožnju sam završio u Generalskom Stolu, gdje mi je prometnik rekao da bi trebao proći u 16.10, ali da kasni više od 1h. Ja sam lovio putnički Ri-Zg, koji je imao čak 6 vagona. IC nas je sustigao tek u kolodvoru nakon Karlovca, i protutnjao s dodatnim Z-vagonom (?!!), a teško je bilo vidjeti koliko je bilo "glava" u kompoziciji. Barem je sustizanje bilo tako izvedeno da je moj putnički izgubio tek koju minutu.
I zaključak: stranaca vlakom bit će sve manje jer vlakova kojim bi išli do Hrvatske i do Dalmacije bit će sve manje. Kad klasika na ličkoj pruzi nakupi dodatnih 1h zakašnjenja - kao da se putuje s jednog na drugi kraj Evrope. I još k tome iako je ICN dodatak ukinut (ili nije, kad na karti za nagibni piše rang: ICN; dok na brzom 704 koji ima rang putnički kroz Gorski kotar piše rang: putnički) i IC dodatak + rezervacija stolice u klasici je puno za platiti!
zglajzan

#77 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,747 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 18.08.2012. - 10:18

Treba uvesti predmet u škole da se djeca od malih nogu uče kad ide vlak Zg-St, da jer tako mala frekvecija između najvećih gradova u Hrvatskoj dovest će do raspada raspadnutog sistema. Takvu razinu imala je pruga preko Krndije te preko Daruvara (doduše tamo nije bilo noćnih niti sezonskih vlakova) pa se vidi gdje sinergizam HŽ protiv HŽ-a dovodi.

Daruvar je nekad imao noćni vlak.. Oko 2h ujutro je kretao vlak iz Vt prema Daruvaru :rofl

2z8q8zt.jpg


#78 inflameswetrust

inflameswetrust
  • Članovi
  • 3,200 posts
  • Joined 28.02.2009.
  • LocationPožega

Posted 18.08.2012. - 10:32

Daruvar je nekad imao noćni vlak.. Oko 2h ujutro je kretao vlak iz Vt prema Daruvaru :rofl


I našička brdska, za vrijeme rata je bilo noćnih vlakova, te kasnije 6070 Našice-Pleternica.
Poslana slika

Moje fotografije.

#79 Lika express

Lika express
  • Članovi
  • 721 posts
  • Joined 24.01.2011.
  • LocationZAGREB-BLATO

Posted 19.08.2012. - 13:34

Da, al ovaj put se niko ne buni izgleda...ionako imamo samo jedan ispravan nagibni...
A logika HŽ PP-a je bila da bi taj novi VR žrtvovali jedan par vlakova, tobože da bi se remonti pruge mogli nesmetano odvijat, pošto 524 polazi nešto prije 15 sati, kad radovi prestaju, a s druge strane Hž Infra nema u planu nikakve veće radove koji bi opravdali taj potez.

Tu nešto gadno smrdi, a točno što će na kraju bit, vidit ćemo...

Na prolječe remont Zdenčina-Jastrebarsko i obnova tj. dizanje brzine H.Leskovac -Zdenčina i još neki u Lici radovi....
Mile

#80 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,491 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationKaštel Gomilica / Budimpešta

Posted 08.09.2012. - 14:59

Loše vijesti s mađarske strane: neće biti ni Kvarnera ni Maestrala, samo Adria preko ljeta, dvaput na tjedan.

Nadam se da je sve ovo neka noćna mora, pet godina dugo putujem iz Budimpešte za Zagreb i dalje na more. Popunjenost Maestrala preko ljeta je baš dobra. Sad, kad Hrvatska napokon ulazi u EU, neće više biti vlakova preko granice. Užas... :ljut4
Levente -- pozdrav iz Mađarske




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users