Jump to content


Photo

Vozni red 2012 - 2013


  • Please log in to reply
377 replies to this topic

#1 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 288 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 01.07.2012. - 17:44

Novi vozni red za kraj ove i iduću godinu trebao bi stupiti na snagu već u studenome, a kao prva moguća promjena navodi se ukidanje putničkog i terentog prometa na relaciji Knin Zadar i obratno.
Iako sam dosta vezan za željeznicu u svakom pogledu, čak bih komentrao da je ova opcija po meni relativno u redu jer vlak na ovoj relaciji svakako nije konkurentan autobusu koji od Zagreba do Zadra dođe za nešto više od 4 sata (vlaku samo od Knina do Zadra treba oko 2 sata). No, ako se ovo već dogodi, svakako bi htio da se uvede autobusna linija u organizaciji HŽ-a od Knina do Zadra (kao što je to bilo na liniji Kumrovec - Savski Marof)I kao što ej na relaciji Rijeka - Lupoglav. Mislim da bi to bilo jedino logično rješenje.

Link:
http://www.slobodnad...t-do-Knina.aspx
Pozdrav iz Stubaka

#2 railman

railman
  • Članovi
  • 39 posts
  • Joined 31.01.2011.

Posted 01.07.2012. - 18:09

Nažalost ukidanje dosta pruga visi u zraku godinama. Desetljeća nebrige i neodržavanja moraju dati rezultate. Žalosno, žalosno. :neutral: Hrvatkoj je pod hitno potrebna gradnja novih pruga. Jer su rijetko gdje trase optimalne i konkurentne cestovnom prijevozu.

#3 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 14,610 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 01.07.2012. - 19:07

a kao prva moguća promjena navodi se ukidanje putničkog i teretnog prometa na relaciji Knin Zadar i obratno.

A obilaznica Bibinja? :mrgreen:
A ambicije Luke u Zadru? :hm
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#4 Pfaff

Pfaff
  • Moderatori
  • 12,731 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.07.2012. - 19:54

A obilaznica Bibinja? :mrgreen:
A ambicije Luke u Zadru? :hm

Prugu se svejedno može izmjestit iz Bibinja - tim lakše što zatvor pruge neće nikoga pogoditi.
A soju će voziti šleperima kamo već treba pa će se grlice s pruge preseliti na Dalmatinu :mrgreen:

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg


#5 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,506 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 01.07.2012. - 20:13

Mogu samo zamisliti ako ukinu vlak kako će ljudi(svakodnevni putnici ) putovati jer ljudi idu vlakom koji im je jeftiji od busa

#6 Pfaff

Pfaff
  • Moderatori
  • 12,731 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.07.2012. - 21:33

Mogu samo zamisliti ako ukinu vlak kako će ljudi(svakodnevni putnici) putovati jer ljudi idu vlakom koji im je jeftiniji od busa

Posve nebitno - osobni auto je još uvijek najjeftiniji.

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg


#7 Dean24zg

Dean24zg
  • Članovi
  • 1,000 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationZagreb

Posted 01.07.2012. - 22:31

Kako sad informacija da novi vozni red stupa na snagu u studenom?
Dean24zg

#8 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,665 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 02.07.2012. - 09:55

Posve nebitno - osobni auto je još uvijek najjeftiniji.

Naročito onima koji ne poseduju automobil.


Kako sad informacija da novi vozni red stupa na snagu u studenom?

Ne stupa, već se tad zna šta će biti u 12. mesecu.

#9 ivan 2

ivan 2
  • Članovi
  • 83 posts
  • Joined 13.01.2011.

Posted 02.07.2012. - 11:12

Ukoliko gledamo cijenu karte (redovita prijevozna cijena) i samo potrošnju goriva. Cijene su jednake i za vlak i za auto. Ali ako je auto svaki dan u pogonu, moraju se svake godine mjenjati barem prednje (pogonske) gume. Ni registracija nije baš jeftina i svakih 10 tisuća km zamjena ulja.
Kod auta je velika prednost što se ne mora držati nikakvog reda ni vremena i vozi se od vrata do vrata. Ali po mom mišljenju on je ipak skuplji od vlaka ( Znam po primjeru mog oca).

#10 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 572 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 02.07.2012. - 11:48

Ne stupa, već se tad zna šta će biti u 12. mesecu.

Jel se zna hoće li o(p)stati Nikola Tesla, pogotovo 412?

#11 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 173 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 02.07.2012. - 12:08

ZG-ST-ZG
Vlak: 3 odrasla + 1 dijete sa svim mogućim povlasticama (K-15, K-33J, HAK) povratne karte oko 930-950 Kn
Auto: bez autoputa mene dođe 500 Kn diesela + 12 sati vožnje i 750 Km puta. Putem jedeš i piješ bez obzira kako putuješ.
Osobno bi radije išao vlakom ali vlakom nismo komotni i vezani smo na jedno mjesto a autom idemo kud misli nam vrludaju. No kada se skupe kilometri dogodi se slučaj Pfaffmobila pa se sve refundira. :-)

Ali ja bi i dalje vlakom...
Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog

#12 inflameswetrust

inflameswetrust
  • Članovi
  • 3,200 posts
  • Joined 28.02.2009.
  • LocationPožega

Posted 02.07.2012. - 16:40

Čujem da je konačno gotovo s autobusnim prijevozom na našičkoj i daruvarskoj pruzi. Već mjesecima na busevima nema konduktera, a čini se da je ovo i definitivno kraj za te dvije lokalne pruge. :neutral:
Poslana slika

Moje fotografije.

#13 HijenA

HijenA
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 02.07.2012. - 19:40

moram pod hitno do knina da prodjem barem jednom prugu knin - zadar prije nego sto se ukine putnicki prijevoz po istoj :-(
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#14 ivan 2

ivan 2
  • Članovi
  • 83 posts
  • Joined 13.01.2011.

Posted 02.07.2012. - 20:18

Ja isto planiram ovo ljeto iz Strizivojne za Čapljinu dok još voze međunarodni vlakovi, jer kako se čini to če se ukinit zaozbiljno!

#15 Joshko

Joshko
  • Članovi
  • 572 posts
  • Joined 17.05.2012.
  • LocationZadar

Posted 02.07.2012. - 23:17

Kako vam se čini ovaj prijedlog: spoji se vlak 740 na 700, a vlak 701 na 747, da nema manevriranja ni presjedanja, i da cijela kompozicija od/do Vinkovaca nosi broj 700/1. Ako su mogli 702/3 do Osijeka, mogu i ovo, samo treba imati sluha za to (i organizirati slobodan peron za prolaz). Jer je ovako sadadšnje barem po meni glupo: brzi iz Vinkovaca stiže u 6:38, a brzi za Rijeku ode u 6:30. A Teslu su do prije par godina spajali na ubrzani gdje se čekalo za RI 2 i po sata, a za VK sat i po, pa se čude otkud malo putnika.

#16 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 04.07.2012. - 15:20

Srbija | sreda 4.07.2012 | 10:53
Hrvatska ukida 6 vozova do Srbije
Izvor: Tanjug

Beograd -- Hrvatske železnice traže 677.000 evra godišnje od železnica Srbije, Srpske i BiH, da bi voz između Beograda i Sarajeva mogao da koristi 87 km hrvatske pruge.

Voz je planiran po novom redu vožnje od 9. decembra, rečeno je u Železnicama Srbije.

Hrvatske železnice su najavile da će od novog reda vožnje obustaviti saobraćaj 46 međunarodnih železničkih vozova, što će se odraziti i na železnički saobraćaj između Srbije i Hrvatske.

Tako će od 10 vozova koji saobraćaju između dve države, čak šest biti ukinuto, izjavio je direktor Medija centra srpske železnice Nenad Stanisavljević.

"Ovih dana planirano je da se održi sastanak između predstavnika železničkih uprava Srbije, Hrvatske i Slovenije, na kojem će se razgovarati o mogućnostima međunarodnog saobraćaja u novom redu vožnje, u skladu sa najavama Hrvatskih železnica", kazao je Stanisavljević.

On je rekao da Železnice Srbije nisu u mogućnosti da obezbede dodatna finansijska sredstva sa kojima bi učestvovali u plaćanju dela troškova ostalih vozova koji tranzitiraju mrežom hrvatskih pruga, pa će se u saobraćaju između Srbije i Hrvatske po novom redu vožnje naći samo dva para vozova, za čiji saobraćaj se neće izdvajati novčana sredstva.

Hrvatske železnice predložile su, takođe, da u saobraćaju od 9. decembra ostanu dva para vozova koji saobraćaju hrvatskim prugama, a za koje se neće plaćati novčana nadoknada i to između Beograda i Filaha u Austriji (sa polaskom iz Beograda u 5.13 sati, a iz Filaha u 12.52 sati), kao i između Beograda i Sćvarzaha u Austriji, sa direktnim kolima za Cirih (sa polaskom iz Beograda u 10.28 sati, a iz Ciriha u 20.40 sati).

Železnice Srbije su predložile da u saobraćaju ostanu po jedan dnevni i noćni voz.

Prema predlogu Hrvatskih železnica, ukoliko zainteresovane železničke uprave ne obezbede dodatna finansijska sredstva za nadoknadu za korišćenje infrastrukture u saobraćaju neće biti vozova između Beograda i Sarajeva, kao i između Beograda i Zagreba.

"Prema našim saznanjima, razlozi za ovakvu najavu Hrvatskih železnica su ekonomske prirode i nužne tržišne poslovne orjentacije", rekao je Stanisavljević.

Putnički prevoz Hrvatskih železnica je, prema njegovim rečima, navedene linije procenio kao nerentabilne i predložio njihovo ukidanje.

Pojedini od vozova koji su predloženi za ukidanje mogu ostati u saobraćaju, ukoliko se zainteresovane železničke uprave saglase sa plaćanjem troškova vožnje hrvatskim prugama - tzv. naknade za pristup železničkoj infrastrukturi Hrvatskim železnicama.

http://www.b92.net/b...4&nav_id=623696
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#17 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 09.07.2012. - 21:11

LINIJE
Od prosinca Baranja bez vlakova prema Mađarskoj

Autor/izvor: SEEbiz / Glas Slavonije
Datum objave: 09.07.2012. - 20:06:11

BELI MANASTIR - HŽ-ova najava ukidanja velikog broja međunarodnih vlakova izravno će pogoditi Baranju i Osijek. Prema neslužbenim informacijama koje smo dobili od dobrog poznavatelja situacije, od prosinca više neće prometovati vlakovi na relaciji Beli Manastir - Pečuh, a navodno se ukida i međunarodni vlak Budimpešta - Sarajevo koji prolazi "belomanastirskom" prugom.

- Ovo je skandalozna odluka! Prema podacima koje imam, spomenutim vlakovima mjesečno se vozi u prosjeku 1.500 ljudi - tvrdi izvor Glasa Slavonije, napominjući kako će zbog ukidanja spomenutih vlakova najviše trpjeti studenti koji se školuju u susjednoj Mađarskoj, pretežno stanovnici baranjskih "mađarskih" sela.

Sugovornik dodaje kako su novi vozni redovi već stigli do kolodvora diljem Hrvatske pa nema razloga sumnjati kako nije riječ o konačnoj odluci čelnika Hrvatskih željeznica.

Ističe i loše stanje baranjskih kolodvorskih zgrada. U najgorem je stanju zgrada u Čemincu, koja se više uopće ne koristi, a ništa bolje nije ni s darđanskim kolodvorom. Onaj u Belom Manastiru, doduše, nedavno je obnovljen, ali, tvrde putnici, lijepo izgleda samo izvana.

Dio razgovora vođen je i u smjeru eventualnih otkaza baranjskim željezničarima.

- Koliko znam, do otkaza neće doći, a broj radnih mjesta bit će smanjen umirovljenjem onih koji imaju uvjeta za mirovinu. Novi ljudi neće biti primljeni - kaže.

Ukidanjem međunarodnih željezničkih veza iz Baranje će se u Mađarsku moći doći samo osobnim automobilima, budući da prema susjednoj zemlji nema ni jedne redovite autobusne linije.

Zanimljivo je da o odluci Hrvatskih željeznica "bruje" i bosanskohercegovački portali. Tako portal javno.ba, komentirajući ukidanje spomenutih vlakova, tvrdi da prvi put od Austro-Ugarske Hrvatska neće biti željeznički povezana sa susjednom Mađarskom. Ministar prometa i veza Federacije BiH Enver Bijedić sarajevskom Dnevnom avazu izjavio je kako će nastati šteta i za BiH i za Hrvatsku.

http://rs.seebiz.eu/...rskoj/ar-39633/
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#18 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 451 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 10.07.2012. - 07:24

Pitanje za HZ "insajdere" na forumu: sto ce se dogoditi sa nacionalnim trasama ukinutih medjunarodnih vlakova od prosinca, npr.: 412/413, 258/259? Razumijem da HZ kaze da im se 498/499 ne isplati. Pa ako svima ostalima na trasi taj vlak fali, neka ga organiziraju bolje ngeo HZ. Ali nekako ne vjerujem, da ce prvi jutarnji vlak iz ZG za VK biti sadasnji 741 a zadnji sadasnji 748. Ako 412/413 i dalje budu vozili (vec so odavno u VR) - sto ce se tu izgubiti? Ako je ZS u interesu zadrzati tu liniju, zar je onda toliko tesko dogovoriti se za vezu iz/za VK aki se HZ toliko inati i ne zeli dalje od VK jer im je premalo putnika?

#19 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 10,924 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 10.07.2012. - 10:32

Pratim ovu priču i mislim si svoje...
Ukidanje putničkih vlakova, međunarodnih i svih ostalih, nije rezultat ''nezainteresiranosti'' putnika već je odraz neorganiziranosti, nesposobnosti i posvemašnje tuposti šupljoglavaca koji vode željezničke uprave (i dijela zaposlenika!), a naročito njihovih političkih tutora.
Putnici se ne broje, nego se privlače na prugu. Što se u uvjetima totalne zapuštenosti željezničke infrastrukture, neudobnih i smrdljivih vagona, nedostatka/krepavanja vučnih sredstava itd. naoko čini nemogućom misijom. Ali to je samo privid, nužna je temeljita promjena politike prema željeznici i spašavanje onoga što se još spasiti može.
Serija 05 je zakon!

#20 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,751 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 10.07.2012. - 10:49

Bojim se da sadašnja politika isto nije u stanju nešto pokrenuti. Glavno da su sve naokolo mazali crvenom šminkom! :evil:

2z8q8zt.jpg





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users