Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

ŽS - Železnice Srbije


  • Please log in to reply
1035 replies to this topic

#41 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 25.11.2012. - 18:22

Znači, modernizacija pruge Podgorica-Nikšić je gotova.


Vidio na svoje oči kontaktnu mrežu kad sam u listopadu prolazio kroz Nikšić.

Lijepo, barem Crnogorci idu naprijed, barem ona jedina vicinala što imaju je u dobrom stanju.


Pa, s obzirom da ukupno imaju tri pruge (od toga dvije aktivne), nije teško.

#42 hadzibane

hadzibane
  • Članovi
  • 2,793 posts
  • Joined 16.08.2006.
  • LocationSombor,Vojvodina

Posted 27.11.2012. - 18:12

Stigla već neko vreme dva "Rusa" u Suboticu. Pa,hajde da vidimo kako će to sokoćalo da fercera. Žao mi samo što će nestati putnički sa 661,ali ušteda od 400+++ kilograma nafte + mazivo/dnevno/
+ udobniji prevoz je ipak zakon.
Druže Stari,skrenuo sam s' puta...
Sad me jaše i Kurta i Murta.......

#43 baltazar

baltazar
  • Članovi
  • 307 posts
  • Joined 05.03.2006.
  • Locationblizu ložione

Posted 27.11.2012. - 19:10

Stigla već neko vreme dva "Rusa" u Suboticu. Pa,hajde da vidimo kako će to sokoćalo da fercera. Žao mi samo što će nestati putnički sa 661,ali ušteda od 400+++ kilograma nafte + mazivo/dnevno/
+ udobniji prevoz je ipak zakon.

Ništa , morat ću opet u Vojvodinu :rock ,ali dok se smire strasti :fajt . Da vidimo kako taj :loko vozi po Banatu,Bačkoj i Sremu. :mah

#44 hadzibane

hadzibane
  • Članovi
  • 2,793 posts
  • Joined 16.08.2006.
  • LocationSombor,Vojvodina

Posted 28.11.2012. - 12:57

Mirne su strasti u Vojvodini,svako "čudo - tri dana,a i u Centralnoj Srbiji. Već su i zaboravili ko je taj Master Card,tako da slobodno naleti kad god hoćeš i vožnja je zagarntovana :-)
Druže Stari,skrenuo sam s' puta...
Sad me jaše i Kurta i Murta.......

#45 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 28.11.2012. - 16:58

28/11/2012 16:08
Dileme o saobraćajnim prioritetima Srbije - železnicom ka Zapadu ili autoputem ka Kosovu
Van mape evropskih železnica
Autor: Milan Bojović

Manjak novca i visoke tarife koje Hrvatska naplaćuje za korišćenje svoje železničke infrastrukture jesu razlog zbog kojih je Srbija, po svemu sudeći, ostala van železničkih karti Evrope, s obzirom da Železnice Srbije nemaju interes za većim brojem putničkih vozova usmerenih ka zapadnoj Evropi.

Istovremeno čujemo najave gradnje jednog dela puta koji bi se mogao nazvati „VIA Ilirica“, a koji bi trebalo da spoji KiM sa ostalim delovima Srbije. To je još jedan od putnih koridora koji nije do sada analiziran, u stvari možda nije stigao na red pored koridora 9, 10, 11. U međuvremenu sustigla nas je vest o nemogućnosti ili neisplativosti ŽS da na trasi pruge Beograd - Zagreb održe kakav-takav železnički saobraćaj. Najavljeno je i bitno smanjenje broja vozova koji saobraćaju ka Budimpešti, Bukureštu i Sarajevu.

Pre više od 130 godina, tadašnja Kneževina Srbija zaključila je Međunarodni ugovor sa Austrougarskom, koji se odnosio na poboljšanje saobraćajne infrastrukture. Knez Milan Obrenović je srebrnim budakom udario temelj Srpskim državnim železnicama kraj mosta na Mokroluškoj rečici „do Topčiderskog puta“, u blizini današnjeg mosta Gazela u Beogradu, a to je trenutak koji se može smatrati početkom evropskog umrežavanja Srbije i srpskog naroda u međunarodne koridore. Krajem XIX i početkom XX veka usledila je ekspanzija železničkog saobraćaja na ovim prostorima, kada je Srbija, iako iscrpljena ratovima, uspela da u najvećoj meri izgradi pruge i da omogući nekadašnjoj raji da umesto prašnjavim „turskim džadama“ putuju na način primereniji čoveku.

Postavlja se pitanje gde smo sada nakon svih tih godina, a i onih potom, kada su u mnogim omladinskim radnim akcijama naši roditelji glumili američke pionire - osvajače Divljeg zapada. Odgovor može da bude i ovaj: zarobljeni smo između putnih koridora projektovanih na temelju puteva rimskih legija i današnje potpuno devastirane železničke infrastrukture, kojom se ne može u Evropu. Ovo je poslednji momenat kada treba da se zapitamo da li je baš imperativ razvoja u Srbiji kopirani Nemački autoban. Ne treba isticati koliko je u jednoj drugoj zemlji - Švajcarskoj, čiji je standard života takođe veoma popularan kod nas, železnički saobraćaj doveden do savršenstva. Pitanje je da li iko misli da radišni i prebogati Švajcarci i njihova država nemaju mogućnosti da svoju alpsku državu premreže autoputevima. Odgovor, kao i u mnogim drugim slučajevima, pored potreba građana može da leži i u finansijskim ograničenjima.

U evropskim državama, članicama EU, železnički prevoz je danas najmasovniji prevoz. Pored prihvatljive cene, njegove prednosti su da je znatno jeftiniji od saobraćaja privatnim vozilima, da štiti životnu sredinu i pruža mogućnost da se izbegnu gužve na putevima i u gradovima, ali i da međugradski saobraćaj bude uključen u mrežu gradskog saobraćaja i na taj način u potpunosti bude na usluzi građanima. Ne smemo zaboraviti da su u velikim gradovima Evrope glavne železničke stanice u samom centru. Treba imati na umu i veliki napredak u sferi putničkih železničkih sredstava, odnosno vozova. To su izuzetno sofisticirana sredstva masovnog prevoza, koja u Francuskoj, Japanu i Kini služe i za takmičenja sa avionima u pogledu brzine, udobnosti i prikladnosti za putovanja na srednjim relacijama. U Evropi su nam svima poznati Thalys, TGV, Eurostar, Interrail i ostali vozovi koji na distancama većim od najdužih u Republici Srbiji prevoze za prihvatljivo vreme čak i najizbirljivije poslovne ljude.

Danas je neophodno da se stručna i šira javnost uključe u razrešavanje dileme da li je povećanje putne mreže u Srbiji prioritet van svake kritičke rasprave, pa čak i po cenu da postojeća železnička mreža u potpunosti izađe iz funkcije. Smatram da je revitalizacija železničkog saobraćaja realniji cilj nego što je prelazak na potpuno korišćenje drumske mreže, koja i kada bude izgrađena i stavljena u funkciju takođe veoma košta. Ukoliko je ulaznica za EU izgradnja boljih i funkcionalnijih prostornih veza sa Srbijom, bolje koridorsko povezivanje u domenu drumskog i železničkog saobraćaja, neophodno je završiti planirane i započete projekte, pre svega železničku stanicu Beograd - Prokop, koja se i nalazi u neposrednoj blizini mesta gde je knez Milan Obrenović srebrnim budakom udario temelj „evropskog puta“.

Autor je rukovodilac u Gradskoj upravi grada Beograda

http://www.danas.rs/...?news_id=251867
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#46 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 28.11.2012. - 17:07

Modernizacija pruge Beograd - Pančevo počinje 1. marta
T. SPALEVIĆ | 28. novembar 2012. 07:52 |
Posle pune tri godine pregovaranja, konačno realizacija ruskog kredita za pet projekta Železnice

ZAVRŠNI pregovori na pripremi i definisanju generalnog izvođačkog ugovora, koji obuhvata svih pet projekata čije je finansiranje planirano iz ruskog kredita za modernizaciju srpske železnice, zakazani su za 4. decembar, saznaju „Novosti“. Rusija je prošle nedelje i zvanično donela odluku da Srbiji odobri kredit od 800 miliona dolara, pa u „Železnicama Srbije“ očekuju da će tokom decembra biti potpisan i međudržavni sporazum između dvaju zemalja, koji će u Skupštini Srbije biti ratifikovan početkom 2013. Realizacija prvog projekta, a to je modernizacija pruge Beograd - Pančevo, počinje 1. marta naredne godine, kažu za „Novosti“ u srpskom javnom preduzeću.

Pregovori oko ruskog zajma počeli su krajem 2009. godine, a glavna kočnica u ovom poslu bio je nedostatak planske dokumentacije. Sa ruskom stranom postignut je dogovor da se zajam realizuje u fazama, pa se u skladu sa tim rade i projekti. Oko finansijskih detalja vodili su se ozbiljni i dugotrajni pregovori, ali i oko učešća domaće operative i srpska strana je uspela našim građevinarima i proizvođačima materijala da obezbedi 30 odsto učešća u ovom velikom poslu. Kredit će se povlačiti u periodu od pet godina, a to je i rok za završetak radova. Godišnja kamata je 4,1 odsto, grejs period je četiri godine, a otplata kredita deset godina.

Modernizacija pruge Beograd - Pančevo obuhvata rekonstrukciju ove deonice u dužini od oko 15 kilometara, uključujući i izgradnju drugog koloseka sa elektrifikacijom na deonici Pančevački most - Pančevo glavna. Trenutno su u toku pregovori o komercijalnim uslovima nabavke novih dizel- motornih vozova ruske proizvodnje i očekuje se da ovi razgovori uspešno budu okončani početkom 2013. godine. Iz ruskog kredita za nabavku novih dizel-motornih vozova opredeljeno je 100 miliona dolara.

U drugoj fazi planirana je izgradnja pruge Valjevo - Loznica i rekonstrukcija 200 kilometara srpskog dela pruge Beograd - Bar. Za izgradnju pruge Valjevo - Loznica glavni projekat je urađen krajem maja ove godine, a u toku je eksproprijacija. Kada je reč o rekonstrukciji barske pruge kroz Srbiju, trenutno se definiše projektni zadatak.

KORIDOR 10

Kada je reč o obnovi šest deonica na železničkom Koridoru 10, u ukupnoj dužini od oko 111 kilometara, glavni projekti i sva druga potrebna dokumentacija biće završeni do kraja godine, tako da će radovi moći da počnu na proleće. Prvo na delu Golubinci - Ruma (17,9 km), a zatim i na deonicama Sopot - Kosmajski Kovačevac (18,4 kilometara), i Mala Krsna - Velika Plana (29 kilometara).

U drugoj fazi, od 2014. godine, izvodiće se radovi na preostale tri deonice: Vinarce - Đorđevo (15 kilometara), Vranjska Banja - Ristovac (17,7 kilometara) i Bujanovac - Bukarevac (13,8 kilometara).

http://www.novosti.r...pocinje-1-marta
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#47 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 29.11.2012. - 10:28

Za izgradnju pruge Valjevo - Loznica glavni projekat je urađen krajem maja ove godine, a u toku je eksproprijacija.


Posted Image

Pruga Valjeno - Loznica i nema baš neku karmu. Kad god je započeta/nastavljena gradnja izbio je neki rat... baš se pitam koji će vrag sad biti Posted Image i jel pametno kretati.

Prvo je krenuta i prekinuta prvim svjetskim ratom, pa onda je krenula pred drugi pa je prekinuta, pa onda pred balkanijadu pa prekinuta i zadnje kad je krenula Srbija je bila bombardirana pa je opet prekinuta....

Medo


----

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

#48 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 29.11.2012. - 16:42

Početkom decembra završni pregovori o ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica
Četvrtak, 29. Novembar 2012.

Početkom decembra u Srbiji će biti održani naredni razgovori između predstavnika "Železnica Srbije" i ruske strane u vezi sa realizacijom ruskog državnog kredita od 800 miliona dolara za modernizaciju srpskih železnica.

Na sastanku će se voditi završni pregovori na pripremi i definisanju generalnog izvođačkog ugovora, koji obuhvata svih pet projekata čije je finansiranje planirano iz ruskog kredita, kao i posebnog ugovora za modernizaciju pruge Beograd – Pančevo, kojim će biti definisana vrednost i svi detalji ovog projekta.

Nakon što je Rusija 23. novembra i zvanično donela odluku da Srbiji odobri kredit od 800 miliona dolara za modernizaciju železnice, "Železnice Srbije" očekuju da će tokom decembra biti potpisan i međudržavni sporazum između dve zemlje, a da će u Skupštini Srbije biti ratifikovan početkom 2013. godine.

Na taj način, nakon potpisivanja posebnog ugovora za modernizaciju pruge Beograd – Pančevo i ratifikacije međudržavnog sporazuma u Skupštini Srbije, steći će se uslovi da 1. marta 2013.počnu radovi na ovoj deonici.Modernizacija pruge Beograd – Pančevo obuhvata rekonstrukciju ove deonice u dužini od oko 15 kilometara, uključujući i izgradnju drugog koloseka u dužini od 1,6 kilometara, sa elektrifikacijom na deonici Pančevački most – Pančevo glavna. Ovaj projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, 5 novih mostova,jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Pored toga, u toku su pregovori o komercijalnim aspektima nabavke novih dizel- motornih vozova ruske proizvodnje i očekuje se da ovi razgovori uspešno budu okončani početkom 2013. godine. "Železnice Srbije" već su do sada kupile dvanaest ovakvih dizel-motornih vozova ruskog proizvođača "Metrovagonmaša", zahvaljujući kreditu međunarodne železničke banke "Eurofime", pa će nabavka dodatnih garnitura iz ruskog kredita u velikoj meri unaprediti kvalitet i ponudu srpskih železnica u lokalnom putničkom saobraćaju, posebno na neelektrificiranim prugama. Iz ruskog kredita za nabavku novih dizel-motornih vozova opredeljeno je 100 miliona dolara.

Kada je reč o obnovi šest deonica na Koridoru 10, u ukupnoj dužini od oko 111 kilometara, glavni projekti i sva druga potrebna dokumentacija biće završena do kraja godine za svih šest deonica, tako da će radovi moći da počnu već u proleće 2013. godine. Radovi će najpre početi na deonici Golubinci – Ruma (17,9 km), a tokom naredne godine odvijaće se i na deonicama Sopot-Kosmajski Kovačevac (18,4 kilometara), i Mala Krsna-Velika Plana (29 kilometara). U drugoj fazi gradiće se preostale tri deonice na Koridoru 10 i to južno od Niša: Vinarce-Đorđevo (15 kilometara), Vranjska Banja-Ristovac ( 17,7 kilometara) i Bujanovac-Bukarevac (13,8 kilometara), a radovi na ovim deonicama počeće 2014. godine.

Podsećamo da je ruskim kreditom vrednim 800 miliona dolara predviđena realizacija pet projekata modernizacije srpskih železnica. U prvoj fazi radiće se modernizacija pruge Beograd – Pančevo, nabavka novih dizel-motornih vozova i obnova šest deonica na Koridoru 10, u ukupnoj dužni od oko 111 kilometara. U drugoj fazi planirana je izgradnja pruge Valjevo – Loznica i rekonstrukcija 200 kilometara srpskog dela pruge Beograd – Bar.

Za izgradnju pruge Valjevo-Loznica glavni projekat je urađen krajem maja ove godine, a u toku su aktivnosti na eksproprijaciji, a zatim i na dobijanju građevinske dozvole. Kada je reč o rekonstrukciji barske pruge kroz Srbiju, u toku je definisanje projektnih zadataka.

Kredit od 800 miliona dolara Srbija će sukcesivno "povlačiti" u roku od pet godina, uz godišnju kamatu od 4,1 odsto. Na svaku potrošenu kreditnu tranšu, grejs period je četiri godine, a nakon toga rok otplate 10 godina.

Definisano je da će sa 30 odsto radnika i materijala učestvovati srpska, a sa preostalih 70 odsto ruska strana, kao i da će učešće srpske strane u kreditu biti 15 odsto.

Maksimalan rok za završetak svih radova je pet godina.

http://www.zeleznice...s_id/37906.html
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#49 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 30.11.2012. - 23:02

Kamata od 4,1 odsto na 800 miliona dolara
Ruski kredit nije bratski, skuplji od zajma iz Kine i EU
Snežana Krivokapić/Katarina Marković | 30. 11. 2012. - 20:20h |
Ruski kredit za železnicu od 800 miliona dolara koji je pre neki dan odobren Srbiji nije “bratski”, kako visoki zvaničnici definišu odnose dve zemlje, jer bi nas manje koštalo da smo se zadužili kod evropskih razvojnih banaka, a i skuplji je od kredita koje Srbija već otplaćuje. Nadležni, međutim, tvrde da je u tom paketu Srbija dobila i opremu za železnice.

 

- Izvojevao sam bolje uslove nego što je prvobitno bilo predviđeno jer smo se izborili za fiksnu kamatu i duži rok otplate - ovako je juče Mlađan Dinkić, ministar finansija i privrede, poslanicima obrazlagao uslove pod kojima se Srbija zadužila. On je pojasnio da će kredit čija je kamatna stopa 4,1 odsto na godišnjem nivou biti otplaćen do 2031. godine uz grejs period od četiri godine.

Primera radi, kineski kredit za izgradnju mosta Zemun-Borča Srbiju manje košta jer se zadužila pod fiksnom kamatom od tri odsto, dok je EBRD finansirao „Puteve Srbije“ za radove na autoputu i most kod Beške pod kamatom koja je trenutno niža od dva odsto.
 
Ekonomista Vladimir Gligorov tvrdi za “Blic” da je ovaj kredit skup u odnosu na pozajmice koje daju Svetska banka i druge evropske razvojne banke za infrastrukturne projekte, ali da bi dodatno mogao da ga poskupi i rast dolara prema evru.

- Ako bi dolar ojačao u odnosu na evro oko pet-šest odsto u narednim godinama, što nije nemoguće, kamatna stopa po kojoj bi se ovaj kredit otplaćivao bila bi 10 odsto - tvrdi Milojko Arsić, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
On kaže da ovo sigurno nije najpovoljniji kredit koji smo dobili.

- Mnogo je, međutim, problematičnije da li će investicije u železnicu opravdati namenu kredita, da li će se na kraju isplatiti - pita se Arsić.

Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu, kaže za “Blic” da je ovaj kredit veoma povoljan jer će Srbija u istom paketu dobiti i opremu za železnicu.

- I ja sam skeptičan kod komercijalnih kredita koje daju druge države, ali ovde se ne radi o klasičnom zajmu. Sa ovim sredstvima mi dobijamo rusku opremu koja je vrlo dobra - šine za železnicu koje nose čak 30 odsto investicije, zatim smo dobili 30 vozova - kaže Mrkonjić.

On tvrdi da smo i uzeli neki drugi kredit, na primer od Svetske banke, opet bismo od Rusa ili nekog drugog morali da kupujemo opremu. - I neka mi neki ekonomista sad objasni šta bismo time dobili! - zaključuje ministar.

Veroljub Dugalić, generalni sekretar Udruženja banaka Srbije, kaže da je pozitivno to što će se obnoviti železnica.

- Ali nije svejedno kolika je kamatna stopa, da li je ona dva, tri ili četiri odsto. Taj dug neće opteretiti železnicu, već državu - ističe za “Blic” Dugalić.

Iako se do juče najavljivalo da bi Rusija svakog trenutka mogla da aminuje i kredit od milijardu dolara namenjen Srbiji za podršku budžeta, od toga, kako stvari stoje, neće biti ništa u skorije vreme. Mlađan Dinkić je juče u parlamentu rekao da još uvek nisu krenuli tehnički razgovori oko kredita.

 

Kredit podržavaju Bekuta i Lukas

Dok smo razgovarali sa ministrom, on se nalazio u društvu pevača Ane Bekute i Ace Lukasa. “Evo dobacuju da podržavaju kredit”, pojasnio je Mrkonjić.

 

http://www.blic.rs/V...ma-iz-Kine-i-EU


OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#50 hadzibane

hadzibane
  • Članovi
  • 2,793 posts
  • Joined 16.08.2006.
  • LocationSombor,Vojvodina

Posted 01.12.2012. - 11:27

Valjevo - Loznica je upravo ono što je Medo rekao. A ja bih dodao kratku:"SKADAR NA ŠINAMA"


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...
Sad me jaše i Kurta i Murta.......

#51 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 01.12.2012. - 13:09

Tijekom zime želim putovati u Peć preko Kraljeva, Raške i Prištine. 

 

Znam da vlakovi ŽS-a voze iz Kraljeva sve do Zvečana, ali šta ima dalje to ne znam. (Ako uopće ima priključna veza sa srpskih vlakova iz Zvečana za Prištinu.) 

 

Iz Prištine za Peć je promet već upostavljen koliko znam, ali najsvježiji podaci što sam našao su stari dvije godine. 

 

Molio bih pomoć forumaških kolega. :D


Levente -- pozdrav iz Mađarske

#52 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 01.12.2012. - 13:58

Ja sam lani slikao vlak u kolodvoru Peć, dakle to nije problem. Jedino je ova prekoibarska dionica problematična...



#53 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 01.12.2012. - 14:04

 

 

Znam da vlakovi ŽS-a voze iz Kraljeva sve do Zvečana, ali šta ima dalje to ne znam. (Ako uopće ima priključna veza sa srpskih vlakova iz Zvečana za Prištinu.) 

 

Nema direktnog zeleznickog saobracaja izmedju Zvecana i Pristine. Zeleznice Srbije voze samo do Zvecana, a Kosovske zeleznice kontrolisu prugu  od/do Kosovske Mitrovice. Najblize ti je da odes do Kosovske Mitrovice, ali izgleda da odatle nema voza za Pristinu, vec je najblize mesto od Zvecana odakle idu putnicki vozovi Kosovo Polje



#54 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 01.12.2012. - 16:18

U redu, onda dolazi u obzir druga varijanta preko Skopja. Prije 2 godine je bio jedan vlak iz Skopja za Pristinu, da li sad prometuje?


Levente -- pozdrav iz Mađarske

#55 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,062 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 01.12.2012. - 16:42

U redu, onda dolazi u obzir druga varijanta preko Skopja. Prije 2 godine je bio jedan vlak iz Skopja za Pristinu, da li sad prometuje?


Ide Skoplje - Priština, samo se raspitaj dobro da li možeš da imaš problema sa kosovskim pečatom kad se budeš vraćao u Srbiju.



#56 Peregrino

Peregrino
  • Članovi
  • 67 posts
  • Joined 14.05.2009.
  • LocationIstanbul, Turkey

Posted 01.12.2012. - 19:30

Jedini problem u tom slucaju ce biti sto ce mu biti udaren pecat ANULEE od strane srpske policije preko pecata koji su lupili sluzbenici na Kosovu nakon cega ce dobiti novi pecat Srbije.



#57 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 01.12.2012. - 20:12

Jedini problem u tom slucaju ce biti sto ce mu biti udaren pecat ANULEE od strane srpske policije preko pecata koji su lupili sluzbenici na Kosovu nakon cega ce dobiti novi pecat Srbije.

To sad mi nije jasno, što je ANULEE i kakav pečat? Žrvtujte mi malo vremena, hvala. :D


Levente -- pozdrav iz Mađarske

#58 Peregrino

Peregrino
  • Članovi
  • 67 posts
  • Joined 14.05.2009.
  • LocationIstanbul, Turkey

Posted 01.12.2012. - 20:44

To ti je jos jedna balkanska ludorija kojih na ovim prostorima nikad ne manjka. Drzava Srbija ne priznaje zvanicne organe na Kosovu od proglasenja nezavisnosti, a time ni njihovu granicnu sluzbu i pecate u putnoj ispravi. To ANULEE oznacava ponistavanje kosovskog pecata. Stranci koji ulaze sa Kosova u Srbiju sa tim nemaju problema, samo ces imati sarenu stranicu u ispravi. Link na vest http://www.naslovi.n...e-kosovo/746111

 

Nije to kao kad imas pecat Izraela u pasosu, pa nema teorije da udjes u neku od arapskih zemalja. Jos mozes da zaglavis i robiju kao cionistisicki spijun.



#59 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 01.12.2012. - 23:38

Najsigurnije je onda i vratiti se u Srbiju opet preko Makedonije (ili Crne Gore). U tom slučaju ne bi trebalo biti problema niti pizdarija s dodatnim žigom.



#60 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 02.12.2012. - 14:34

Misliš Preševo-Skopje-Priština-Skopje-Preševo? Ovako bi bilo malo predugačka avantura, al ako nema druge opcije... 


Levente -- pozdrav iz Mađarske




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users