Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Veliki zeleni dizeli


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#41 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 16.06.2012. - 13:52

Nisam ja taj koji nabija postove bez veze i piše stalno o jednoj te istoj stvari!

Vice, oprosti morao sam reagirati.


Ne spamajte temu !
Daljnju raspravu i prepirku vodite molim preko PP-a !

#42 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 18.06.2012. - 00:07

evo jedna prava KENNEDY ljepotica u svom originalnom punom sjaju.....

Posted Image

pa da jedna jedina nije mogla biti ovako sacuvana?
MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#43 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 19.06.2012. - 06:25

Bas lepo izgleda... :D

#44 mb1213

mb1213
  • Članovi
  • 250 posts
  • Joined 02.08.2011.
  • Locationsrbija

Posted 19.06.2012. - 13:33

Dobra tema.Sviđa mi se.Pa da i ja malo uskočim....Lutajući po ovom nevjerovatnom svijetu interneta, svašta sam našao i pokupio (naravno i kojeg virusa,ali sve se to da popraviti).No da ne duljim: Autor ovih fotografija je Goran Zelić, novinar i fotograf, koji je na zadovoljstvo svih nas prije 30,40 godina oko svoje kamere veoma često okretao u pravcu Velikih Zelenih Dizela i željeznice uopšte.Uz malu pomoć kolege Vice koji me uputio u pravom smjeru saznao sam ime fotografa i iako nisam nikad tražio dozvolu, dijelim ove fotke sa svima onima koji vole da ih gledaju.Nadam se da to autoru neće smetati, jer i ja sam ih potpuno slobodnu preuzeo.U svakom slučaju najmanje što možemo da učinimo za čovjeka koji je nama pričinio zadovoljsvo da uživamo u ovim fotografijama jeste da pomenemo njegovo ime.Sve slike su iz Knina.
Za početak Kennedy i 441-715. Interesantno je, a taj sam podatak dobio od nadzornika lok. koji je tada radio, da je ova 441-715 vukla zadnji voz na Unskoj pruzi 03.08.1995 godine.Naravno ova slika je nastala dosta prije toga.Posted Image
Posted Image
Na peskari......
Posted Image
I legendarna 661 003.......
Posted Image

#45 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 19.06.2012. - 14:26

Oho... i 5 vagona sa kotlovima za parno grijanje ako se ne varam!

#46 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,702 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.06.2012. - 15:25

Oho... i 5 vagona sa kotlovima za parno grijanje ako se ne varam!

Ne varaš se. Ti vagoni su prometovali na Ličkoj pruzi uz lokomotive serije 664/2062 dok je još bilo aktualno parno grijanje.
Serija 05 je zakon!

#47 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,598 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 19.06.2012. - 19:32

Za početak Kennedy i 441-715.

Marjan express je upravo stigao u Knin, slijedi zamjena lokomotiva, za to vrijeme se putnici iz Marjana opskrbljuju pitkom vodom sa kolodvorske česme :cola:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#48 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 20.06.2012. - 00:21

Interesantno je, a taj sam podatak dobio od nadzornika lok. koji je tada radio, da je ova 441-715 vukla zadnji voz na Unskoj pruzi 03.08.1995 godine.


Zanimljivo, nisam ni znao da je promet Unskom prugom redovno tekao i za vrijeme RSK...mislim, s obzirom da je ta pruga u svom gornjem dijelu presjecala frontu više puta.

#49 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 20.06.2012. - 03:48

Ne varaš se. Ti vagoni su prometovali na Ličkoj pruzi uz lokomotive serije 664/2062 dok je još bilo aktualno parno grijanje.

Tako je i do 1987. kad je pocela elektro vuca Bihac-Knin vukle su 663 i 664 brze Zagreb-Split 821/820 i 827/826 kao i Marijana 131/130 u sezoni grijanja preko Sunje i Bihaca sa energetskim kolima za parno grijanje.Namirivanje vodom kod vlaka 820 i 826 je vrseno u Sunji,a kod vlakova 821,827,130 i 131 u Bihacu.

#50 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 20.06.2012. - 04:04

Dobra tema.Sviđa mi se.Pa da i ja malo uskočim....Lutajući po ovom nevjerovatnom svijetu interneta, svašta sam našao i pokupio (naravno i kojeg virusa,ali sve se to da popraviti).No da ne duljim: Autor ovih fotografija je Goran Zelić, novinar i fotograf, koji je na zadovoljstvo svih nas prije 30,40 godina oko svoje kamere veoma često okretao u pravcu Velikih Zelenih Dizela i željeznice uopšte.Uz malu pomoć kolege Vice koji me uputio u pravom smjeru saznao sam ime fotografa i iako nisam nikad tražio dozvolu, dijelim ove fotke sa svima onima koji vole da ih gledaju.Nadam se da to autoru neće smetati, jer i ja sam ih potpuno slobodnu preuzeo.U svakom slučaju najmanje što možemo da učinimo za čovjeka koji je nama pričinio zadovoljsvo da uživamo u ovim fotografijama jeste da pomenemo njegovo ime.Sve slike su iz Knina.
Za početak Kennedy i 441-715. Interesantno je, a taj sam podatak dobio od nadzornika lok. koji je tada radio, da je ova 441-715 vukla zadnji voz na Unskoj pruzi 03.08.1995 godine.Naravno ova slika je nastala dosta prije toga.

Na peskari......

I legendarna 661 003.......

26.07.1991. je prekinut promet na pruzi Sunja-Bos.Novi.U 10.20 minuta tog dana miniran je portal KM izmedju Sunje i Hrastovca.To je popravljeno i ponovo oko 16 sati je potrgana KM na izlazu iz Majura od granata.Tad je Ubrzani 941 Zagreb - Banja Luka vracen iz Hrastovca preko Trijanla i otpremljen za Banja Luku preko Novske,Vrpolja i Doboja.Tad je definitivno i prekinut promet.Vozilo se od Knina do Bos.Novog i to samo putnicki.Marijan exp je imao zadnju voznju iz Splita za Zagreb vlak 130 23.07.1991. i vise nije vozio.

#51 mb1213

mb1213
  • Članovi
  • 250 posts
  • Joined 02.08.2011.
  • Locationsrbija

Posted 20.06.2012. - 11:49

O ovome je već pisano u temi "Krajina tokom rata" i tamo sam naveo da je elektra radila do 03.08.1995, a sada sam saznao i broj lok.Relacija na kojoj je vozio putnički voz bila je Knin-Ripač-Knin, a zbog ratnih dešavanja to se nekad skraćivalo do Martinbroda.To je o južnom sektoru unske pruge, za sjeverni kolega ima vrlo precizne podatke.Negdje u zimu 1994 sam sa komšijom strojovođom prošao ovu dionicu u el.lokomotivi.Nadam se da nećete zamjeriti zbog malog OT.

#52 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,834 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 20.06.2012. - 21:53

Ne varaš se. Ti vagoni su prometovali na Ličkoj pruzi uz lokomotive serije 664/2062 dok je još bilo aktualno parno grijanje.

Lokomotive pod serijom HŽ 2062 nisu nikad vukle vagone za grijanje. Kao JŽ serija 664 da. Pregradnja i ugradnja elektro grijanja je počela još za vrijeme JŽ-a.

#53 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 21.06.2012. - 04:16

Lokomotive pod serijom HŽ 2062 nisu nikad vukle vagone za grijanje. Kao JŽ serija 664 da. Pregradnja i ugradnja elektro grijanja je počela još za vrijeme JŽ-a.

I mislio sam na period za vrijeme JZ.Nikad necu zaboraviti vlak 219 (TAUERN) Elektricno grijanje iz Njemacke do Zagreb GK a Dobova-Zagreb GK vukla ga je prevozna 441 odvuce u Dobovu 296 pa vraca 219. Redovno su Nadzornici pregledaca kola cekali ga sa ekipom bravara i to "naoruzanih" let-lampama.Pa kad sjedne s druge strane Kninski dizel 664 sa Energetskim kolima pod svaka kola po jedan bravar i odledjuje oduske da sto prije probije para na stoku.To je bio period 1978.-1981.

#54 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 21.06.2012. - 19:33

Jel' 666 oznaka bila za "tiletove" lokomotive?!
Nadam se da ne smeta da i njih ovde pomenemo, bez obzira što nisu bile zelene, već plave boje...
Koliko znam bile su 666-001 (Dinara), 666-002 (Kozara), 666-003 (Sutjeska), 666-004 (Neretva).
Ima dosta slika po netu, a ja sam izdvojio neke, nadam se da me autor slika neće "juriti" zbog toga, ali evo da ih postavim... Na nekima ima i njegovo ime... ;)


Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Hehehe... Nikad nisam kapirao te oznake sa tri "6", isto i na bar kodu... :D

#55 mb1213

mb1213
  • Članovi
  • 250 posts
  • Joined 02.08.2011.
  • Locationsrbija

Posted 21.06.2012. - 20:55

U ovom slučaju je jasno, takav je redosljed bio. :rolleyes:

#56 kalimero

kalimero
  • Članovi
  • 87 posts
  • Joined 04.10.2008.

Posted 28.06.2012. - 21:27

Haha na ovoj trećoj slici izgleda kao da je lokomotiva iskočila na livadu (Nikad joj se ne dogodilo)

#57 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,834 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.08.2012. - 00:56

Lika je iz ovog časopisa. Malo je lošija ali što je tu je. Slika ne znam gdje je. Vjerovatno negdje u Splitu ili Kninu.

Posted Image

Posted Image

#58 mb1213

mb1213
  • Članovi
  • 250 posts
  • Joined 02.08.2011.
  • Locationsrbija

Posted 08.08.2012. - 12:39

Vjerovatno Split,poslije iskrcavanja.Na tabli,ako se ne varam piše "...... import".Vjerovatno naziv uvoznika.I meni lično veoma lijepi elipsasti odbojnici.Ovi američki dizeli i danas izgledaju fascinantno, a kako li je to izgledalo te daleke 1961.Uh.... :shock:

#59 mb1213

mb1213
  • Članovi
  • 250 posts
  • Joined 02.08.2011.
  • Locationsrbija

Posted 10.08.2012. - 21:30

Jedan moj mladi poznanik, preturajući po očevim stvarima pronašao je i ove slike.Autor je njegov otac, a vrijeme nastanka vjerovatno početak 80tih.Mjesto radnje: Bender, vijadukt Čupković.U glavnoj ulozi: prava ličanka JŽ664 nepoznatog broja.
Posted Image
Posted Image
Predivno.....kakvog sve blaga ima po starim sanducima, a da toga vlasnici nisu svjesni.

#60 Thommo

Thommo
  • Članovi
  • 2,243 posts
  • Joined 06.04.2006.
  • LocationRijeka

Posted 26.08.2012. - 12:13

Sada već povijesna fotografija (ne znam da li je već bila na forumu), autor P. Vidaković, vjerojatno kraj 2003. godine.

Posted Image

Izvor: http://trainpagesofl...ek/proga01.html

Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users