Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Veliki zeleni dizeli


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#21 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 07.06.2012. - 21:33

Prvo, zahvaljujem Rotkodu na postanim fotografijama i ponavljam da vjerojatno bez odlučujuće uloge njegova oca ŽTP Zagreb ne bi nabavio GT26CW-2 (SD40-2), nego možda veći broj G16 sa dinamičkom kočnicom (661.3). :jup :prof :mudri
Na prvoj fotografiji, mjesto za podizanje lokomotive označeno je na makedonskom jeziku ćirilicom: TUKA PODIGNI, umjesto na hrvatskom latinicom: OVDJE PODIGNI. Vjerojatno su u isto vrijeme proizvedene makedonsko/slovenske 661.4 (uostalom na trećoj slici je makedonska 661-405, na ovoj lokomotivi piše na srpskom latinicom: OVDE PODIGNI), a radnici u GMC u London, Ontario su nehotično promijenili maske za špricanje žutim lakom. Inače, lokomotive serije 663 bile su ispisane hrvatskom verzijom natpisa krovne tvrtke: JUGOSLAVENSKE ŽELJEZNICE, jer je naručitelj i vlasnik bio ŽTP Zagreb.

Karavele 663 su nabavljene prvom polovicom 70.-tih Luka je na rukovodece mjesto za Predsjednika poslovodnog odbora ZTP-a Zagreb dosao 1980. tad smo se i upoznali radio sam taj da kao prometnik na postavnici na GK. Martin Katalenic bivsi Sef sekcije ga je vodio u obilazak GK,Kasnije 80.-tih smo se susretali po partijskim sastancima SK inace je bio i vrlo uticajan i u CK SKH i predsjedavao zadnjom sjednicom SKJ. Sto se tice ovih natpisa cirilicom na Makedonskom "TUKA PODIGNI" to je pisalo samo iznad te kuke na prednjoj lijevoj strani na ostala tri mjesta je pisalo "OVDE PODICI","OVDJE PODIGNI" i cirilicom "OVDE PODICI".To je bilo tako samo na seriji 663 vjerovatno ovi u tvornici rukovodeci se time da na JZ su u upotrebi ti jezici,odnosno pisma.Sto se tice odbojnika oni su bili razliciti pa tako recimo prve 661 su dolazile sa original elipsastim odbojnicima koji su kasnije vrlo brzo izmjenjeni jer su elipsasti bili kruti i desavalo se lomljenje odbojnika na vagonima.Jedino lok.661 podserije 300 su dolazili sa original okruglim caurastim odbojnicima.

#22 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 07.06.2012. - 22:11

:) Imam i jednu fotografiju, na kojoj ima dosta ljudi iz rukovodstva, tadasnje JZ, posle HZP... Mislim da je ispred zgrade EDM, samo nije fotografija koja je direktno vezana za zelena cudovista... :) jndirektno, svakako ima veze, to cu staviti, zajedno sa nacrtom 663
Hteo sam nesto dodati, a tice se moje porodice i zeljeznice JZ, a i posebno HZP... Sti bi moj otac rekao... "citav svoj zivot sam posvetio zeljeznicama, dao sam sebe u u to... Nikad necu zaboraviti zeljeznicarski kruh, koji me othranio i otskolovao..." Eto, imate puno pozdrava od njega, dobio je zadacu da sve slike lokomotiva pripremi za skeniranje... ;)
Inace, on dan danas radi u svojoj struci...

#23 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 07.06.2012. - 22:18

Mislim da imam jednu knjigu, koju je stari napisao, elektrifikacija licke pruge i mislim da je u njoj do detalja opisana pretvorba 663 u elektro, bez izbacivanja dizela...

#24 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 08.06.2012. - 01:56

Mislim da imam jednu knjigu, koju je stari napisao, elektrifikacija licke pruge i mislim da je u njoj do detalja opisana pretvorba 663 u elektro, bez izbacivanja dizela...

Znam sve imao je dosta svojih radova objavljenih i u casopisu Zeleznice.Malo skrecem s teme.Pozdravi starog puno.Kazi pozdravio ga Cvijic Milan prometnik iz ZagrebGK i Sunje.

#25 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 08.06.2012. - 19:59

Evo, ćale je otpozdravio... :)

A evo i 663, bolje nisam našao... :(

Posted Image

Posted Image

#26 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 08.06.2012. - 20:02

Posted Image

#27 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 08.06.2012. - 20:25

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Našao sam na netu i ovo...

http://www.railworks....php?f=18&t=210

#28 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 09.06.2012. - 02:51

Samo tako majstore. Hvala ti za ove fotografije.

Samo osmi položaj!!!


#29 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 09.06.2012. - 08:22

Našao sam na netu i ovo...

http://www.railworks....php?f=18&t=210


Mojih ruku djelo :)

#30 SD 40-2

SD 40-2
  • Članovi
  • 56 posts
  • Joined 11.01.2011.

Posted 09.06.2012. - 08:58

Gdje je ova slupana 661 nastradala.

#31 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 09.06.2012. - 12:13

Gdje je ova slupana 661 nastradala.


Radi se o 661 145, lokomotiva je bila vlasništvo ŽTP Skoplje.
Nesreća se dogodila 70-tih godina ( 1974 ili 1975 ). Vlak je vozio na relaciji Skoplje-Zagreb. Vlak je iskliznuo iz tračnica na jednom propustu u blizini Vranjske Banje ( Južna morava ili Banjska reka ). Te noći vodostaj je naglo porastao i natopio materijal, prolaskom vlaka preko propusta došlo je do ulegnuća i raširenja kolosjeka, uslijed čega je vlak iskočio iz tračnica. epilog te nesreće je 12 poginulih.

Izvor podataka: railserbia.net



#32 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 09.06.2012. - 16:49

Samo tako majstore. Hvala ti za ove fotografije.

Nema na čemu... ;)

@Josip

Bravo, jesi li završio do kraja... Ima li negde kakva prezentacija?

#33 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 09.06.2012. - 16:54

Nema na čemu... ;)

@Josip

Bravo, jesi li završio do kraja... Ima li negde kakva prezentacija?


Stoji trenutno, nemam baš vremena zbog škole pa stoji... Kao i Kennedy.

#34 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 15.06.2012. - 16:44

Za usporedbu, starija sestra EMD SD40. Obratiti pažnju na preuzete konstruktivne i pogonske detalje:

Posted Image

10. Main Generator 20. Electrical Cabinet Air Filter

Koga zanima, ovdje može naći EMD SD40 Operator's Manual.
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#35 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 15.06.2012. - 17:02

Usporedba:

Posted Image
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#36 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 16.06.2012. - 07:23

Jako si dosadan sa svojim usporedbama, svi znamo od koga je nastala GT26 i stvarno nema potrebe to konstantno ponavljat.

#37 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 16.06.2012. - 10:53

Dečko ajde oladi.
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#38 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 16.06.2012. - 10:56

Oladite obojica !

#39 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 16.06.2012. - 13:23

...nego... Treba da dodjem do jos nekih fotografija, tako da cu ih uzkoro nakaciti, malo sam kratak sa vremenom, pa ne stizem.. :P

#40 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 16.06.2012. - 13:36

Dečko ajde oladi.


Nisam ja taj koji nabija postove bez veze i piše stalno o jednoj te istoj stvari!

Vice, oprosti morao sam reagirati.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users