Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Veliki zeleni dizeli


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#1 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 03.06.2012. - 13:23

Evo, otvaran novu temu, kojoj je svrha da se u nju stavljaju povijesne i raritetne fotografije naših EMD-a od njihovog samog dolaska pa nadalje.
Napominjem da se u ovu temu stavljaju isključivo fotografije vezane za dizel lokomotive, znači samo EMD :kul

Kolega rotkod, imate glavnu riječ u ovoj temi :)
________________________________________________________________________________________________________

Posted Image

Posted Image

Stvarno ne znam gde ove pripadaju... pomoć admini... stavite gde im je mesto... :mellow:

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Na ovoj je moj deda, prvi sa leve strane... :)
Posted Image
Posted Image
Istovar 663 u Splitu, otac mi kaže da je prva 006 bila puštena u pogon...
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Snimljeno u okolini Bendera, u blizini stanice Plavno i mosta Čupković
Posted Image

#2 zagi988

zagi988
  • Članovi
  • 4,863 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 03.06.2012. - 14:26

:o
prave fotke, nema kaj daj još daj još!

#3 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 03.06.2012. - 20:09

:o
prave fotke, nema kaj daj još daj još!

Biće, samo da sortiram fotografije... Ima dosta nacrta, bokocrta i tlocrta od EDM lokomotiva, pa će mi trebati dosta vremena.
Naime, to je originalna dokumentacija od tih lokomotiva...
;)

#4 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 03.06.2012. - 20:37

Biće, samo da sortiram fotografije... Ima dosta nacrta, bokocrta i tlocrta od EDM lokomotiva, pa će mi trebati dosta vremena.
Naime, to je originalna dokumentacija od tih lokomotiva...
;)


svaka ti cast Rotkod!! :hai :hai :hai

pa ovo je prava riznica fotografija!

hvala ti na ovome! zeljno iscekujemo jos :skok
MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#5 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 03.06.2012. - 21:21

Prekrasno, hvala ti što si ovo podijelio sa nama :)

P.S. što je bilo s onom 661? Gdje se onako slupala?

#6 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 06.06.2012. - 15:40

Posted Image

Posted Image

Stvarno ne znam gde ove pripadaju... pomoć admini... stavite gde im je mesto... :mellow:

Posted Image
...

Prvo, zahvaljujem Rotkodu na postanim fotografijama i ponavljam da vjerojatno bez odlučujuće uloge njegova oca ŽTP Zagreb ne bi nabavio GT26CW-2 (SD40-2), nego možda veći broj G16 sa dinamičkom kočnicom (661.3). :jup :prof :mudri
Na prvoj fotografiji, mjesto za podizanje lokomotive označeno je na makedonskom jeziku ćirilicom: TUKA PODIGNI, umjesto na hrvatskom latinicom: OVDJE PODIGNI. Vjerojatno su u isto vrijeme proizvedene makedonsko/slovenske 661.4 (uostalom na trećoj slici je makedonska 661-405, na ovoj lokomotivi piše na srpskom latinicom: OVDE PODIGNI), a radnici u GMC u London, Ontario su nehotično promijenili maske za špricanje žutim lakom. Inače, lokomotive serije 663 bile su ispisane hrvatskom verzijom natpisa krovne tvrtke: JUGOSLAVENSKE ŽELJEZNICE, jer je naručitelj i vlasnik bio ŽTP Zagreb.
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#7 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 06.06.2012. - 15:46

I da, očito je da su na lokomotivi 663-006 izvorno okrugli, a ne elipsasti odbojnici. Dakle, i odbojnici su bili u tvornici montirani kako je koja lokomotiva dolazila na montažu, pa je većina lokomotiva serije 663 izvorno imala elipsaste, a par lokomotiva iz te serije okrugle odbojnike.
Ne zaboravimo, to je Kanada (London, Ontario) a ne Sjedinjene Države (LaGrange, Illinois).
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#8 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 06.06.2012. - 16:04

Citat: Toma,renumeracija 663 u 2063 :

EMD 712353 663 006 2063 011

Ista lokomotiva slikana 1996., prva koja je prebojana u novu shemu bojanja:

Posted Image

Izvor fotografije, ova lokomotiva ima čak i svoju temu!!

Iz ove teme, šesta strana, 663-006 (alias 2063-011) danas, druga lokomotiva u "zaprezi":

Posted Image

Na svu sreću, u ovoj priči postoji sretan kraj: stričeki iz Gredelja udahnuti će joj novi život, pa će još godine i godine vući teret u Saudijskoj Arabiji ili Africi! :rolleyes:
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#9 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 06.06.2012. - 16:16

Pretpostavljam da je druga slika snimljena 1972. u Splitu ili Kninu (pretpostavljam da su lokomotive iskrcane u Splitu, a ne u Rijeci) i na njoj se vidi kako su za brodski transport pozicijska svjetla lokomotive bila zaštićena kartonom, koji je bio pričvršćen industrijskim selotejpom. Čini se da su radnici u Splitu malo prebrzo skidali tu zaštitu, jer su uočljiva oštećenja laka oko pozicijskih svjetala.
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#10 VortaBlack

VortaBlack
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 06.06.2012. - 18:03

Ono što me iznimno jako zanima su mjere, tlocrt, nacrt i bokocrt GT26CW-2, to već preko godinu dana tražim, bio sam kod nekih osoba koje imaju nacrte za razne lok. ali nijedan nije imao 663... :neutral:

#11 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • Članovi
  • 1,620 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 06.06.2012. - 18:07

Ono što me iznimno jako zanima su mjere, tlocrt, nacrt i bokocrt GT26CW-2, to već preko godinu dana tražim, bio sam kod nekih osoba koje imaju nacrte za razne lok. ali nijedan nije imao 663... :neutral:


cini mi se da je rotkod najavio da ih ima, ali mu treba vremena da to sve svrsta i skenira. Ja sam shvatio da ce uskoro tu sve objaviti :klopa:
MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#12 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 06.06.2012. - 19:49

Prekrasno, hvala ti što si ovo podijelio sa nama :)

P.S. što je bilo s onom 661? Gdje se onako slupala?


Radi se o 661 145, lokomotiva je bila vlasništvo ŽTP Skoplje.
Nesreća se dogodila 70-tih godina ( 1974 ili 1975 ). Vlak je vozio na relaciji Skoplje-Zagreb. Vlak je iskliznuo iz tračnica na jednom propustu u blizini Vranjske Banje ( Južna morava ili Banjska reka ). Te noći vodostaj je naglo porastao i natopio materijal, prolaskom vlaka preko propusta došlo je do ulegnuća i raširenja kolosjeka, uslijed čega je vlak iskočio iz tračnica. epilog te nesreće je 12 poginulih.

Izvor podataka: railserbia.net

#13 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 06.06.2012. - 20:23

I da, očito je da su na lokomotivi 663-006 izvorno okrugli, a ne elipsasti odbojnici. Dakle, i odbojnici su bili u tvornici montirani kako je koja lokomotiva dolazila na montažu, pa je većina lokomotiva serije 663 izvorno imala elipsaste, a par lokomotiva iz te serije okrugle odbojnike.
Ne zaboravimo, to je Kanada (London, Ontario) a ne Sjedinjene Države (LaGrange, Illinois).


Nije istina, lijepo se vidi da se radi o elipsastom odbojniku, pogledaj još jednom!

#14 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 06.06.2012. - 22:26

Hvala svima! Fotografija ima mali milion, a kao što samo obećao, potrudiću se da nabavim (skeniram) još...

Na onoj fotografiji, gdje je sneg, slikao u blizini stanice Plavno, lokomotiva je iskočila iz šina (vidi se na slici), otac mi je rekao,da su tada bili veliki smetovi i da je "lička" pruga bila van prometa... Tada su oni sa tri lokomotive krenuli u "čišćenje"... Kaže mi da je samo sreća spasila njihove "guzice" od smrti... Svi su bili u zadnjoj mašini, a na pitanje strojovođe, "dal' da gase budilnik...", ako sam dobro razumio, rečeno mu je "ne"... I što reče moj otac, bez ikakve pomisli, to im je spasilo glave... Kada su ušli u namet, iza Zrmanje... Namet je bio jako velik i lokomotive su se doslovce zabile u snjeg... To se sve odikralo za tren, od siline i brzine, puklo je staklo kabine zadnje lokomotive i snjeg je bacio strojovođu i ostale natrag i počeo je ulaziti unutra... kaže mi... da bi se podavili kao mačići da nisu same stale... E kad su se "opasuljili", onda su polako, jednu po jednu vadili iz nameta... kada su mislili da je gotovo, da je vrijeme da se vraćaju kući i da sakriju štetu od "komiteta"...Jedan od lokomotiva je iskočila... Pa su išli po bližnjim selima, Bender-Oton... Juruti radnike, a svi su radili na željeznici, da se lokomotiva vrati na šine... Ovo je onako, kako sam čuo... Možda sam nešto i zaboravio, ali uglavnom je bilo tako nekako... ;)

Hvala još jednom, eh da! Sad da čitam... 663 su istivarene u Splitu, a dole na slici, se vidi i moj otac, prvi sa lijeve strane... Posted Image
Ovdje je nagegan na ogradu, pored "brke-amera" :D
Posted Image

#15 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 06.06.2012. - 22:38

Ono što me iznimno jako zanima su mjere, tlocrt, nacrt i bokocrt GT26CW-2, to već preko godinu dana tražim, bio sam kod nekih osoba koje imaju nacrte za razne lok. ali nijedan nije imao 663... :neutral:

Heh... Nemam ja, al' ima Luka (otac), tako da će biti rešeno, nego... toga ima dosta, od malih svešćica (bilježnica), do konkretnih upustava, servisnih upustava, ja ću ga zamoliti da mi odvoji od 663... , pa će i to da padne na forum, nemoj te mi samo zameriti na vremenu, jer sam ovih dana po 14h na poslu... Tako, čim uhvatim vremena, eto slika... Važno da ih ima, a slobodno mi šaljite na PM šta Vam treba, molim samo za razumevanje, jer možda pogrešim u nečemu... Ono... Tipa...
Tražio upustvo, dobio sliku upravljačke konzole 663... :)
Nadam se da neću biti toliko smotan... Žao mi je što nema kome da dam tu dokumentaciju, da iskopira, pa da imate, ali moj otac ide uskoro za HR, da se nađe sa svojim društvom... Mislim sa Žilićem... Pa možda da ponese deo toga... Njemu, ma videćmo...

#16 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 07.06.2012. - 07:02

Kninski depo... :)
Posted Image

#17 rotkod

rotkod
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 03.08.2008.
  • LocationBeograd

Posted 07.06.2012. - 07:03

Prekrasno, hvala ti što si ovo podijelio sa nama :)

P.S. što je bilo s onom 661? Gdje se onako slupala?

Stvarno ne znam... ;)

#18 josip

josip
  • Članovi
  • 5,748 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 07.06.2012. - 08:13

Stvarno ne znam... ;)

Objasnio mi je je Vice, svejedno hvala :)

#19 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 07.06.2012. - 11:35

Nije istina, lijepo se vidi da se radi o elipsastom odbojniku, pogledaj još jednom!

Sjedi nedovoljan. Lokomotiva ima OKRUGLE odbojnike, samo se čine elipsasti u perspektivnom skraćenju. :prof
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#20 gordana357

gordana357
  • Članovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 07.06.2012. - 21:03

Sjedi nedovoljan. Lokomotiva ima OKRUGLE odbojnike, samo se čine elipsasti u perspektivnom skraćenju. :prof

Bili su okrugli odbojnici tzv."caurasti".




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users