Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Zaprešić - Varaždin


  • Please log in to reply
1857 replies to this topic

#21 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 15.03.2006. - 09:32

E sad moram demantirat...

Bolja je solucija elektrifikacija do krapine, pa krapinu uključit u prigradski promet grada zagreba, a po onoj prugi od zaboka do vž-a nek voze izravni vž-zg, mislim da isto ljudi ide do kr kao do budinščine..

A i ak se elektrificira do krapine, to im je pametniji posao..
Zbog moguće pruge preko lepoglave i nove pruge za maribora (pyhrn pravac) ili sam spoj preko rogateca na prugu za slo i austriju..


Naravno da hoćeš najbolje za svoj kraj, ali ja nisam baš siguran da u onom pravcu ide baš toliko ljudi. Da ide, išlo bi više vlakova direktno za Krapinu. Elektrificiranje do Varaždina i granice je jedina pametna investicija. Naravno da ta elektrifikacija ne isključuje i elektrifikaciju druge grane, ali ona je sama za sebe besmislena. :wink:
BTW kaj nam fali dieselima? Radije neka troškove elektrifikacije preusmjere u povećanje brzine, naročito na brdskoj dionici prema Varaždinu. Onaj krak preko Krapine bi trebalo složiti za Maribor i to bio posao.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#22 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 15.03.2006. - 09:34

I onda bi za tu prugu do đurmanca odlično došla ona kantica...
Šinobus.. :wink:

Odgovara kaj se tiče brzine, a i udobnosti za tih 3 stanice..

#23 Ivek-VŽ

Ivek-VŽ
  • Članovi
  • 41 posts
  • Joined 06.03.2006.

Posted 15.03.2006. - 11:46

O kojim novcima se radi u slučaju 100km/h, 160km/h te koji je vremenski period potreban za realizaciju projekta u idealnim uvjetima?

E, sad... Ja ne znam, no sigurno ne o malim. Jer, za brzinu od 100km/sat minimalni radijus je 450m s tim da onda prelazne krivine moraju biti minimalno 160m. Što znači da ukupna duljina krivine mora biti veća od 370 metara. To se može izvesti na postojećoj trasi pruge pa nije potreban otkup zemljišta. Za brzinu 160km/sat minimalni radijus je 1160m s tim da onda prelazne krivine moraju biti minimalno 260m. Što znači da ukupna duljina krivine mora biti veća od 600 metara. To znači da bi na pojedinim mjestima trebalo otkupiti zemljište cca 50 m(možda i više) od pruge i na tim mjestima izgraditi novu trasu, a to znači i izgraditi nove mostove, prelaze, nadvožnjake. Pitanje je dal' to konfiguracija terena dozvoljava i dal se to uklapa u prostorne planove pojedinih općina. Možda bi tome smetale i pojedine kuće il postojeći objekti. Za brzinu od 160 km/sat zaustavni put je 1500metara (za 100km/sat je 700m), a to znači da bi trebalo izmjestiti svu signalizaciju, predsignale itd., a i sve (i poljske) ŽCPR-e osigurati sa rampama, neke i ukinuti dok za 100 km/sat to nije potrebno.
Ja mislim da stvarno za sad nije realno ići u takvu investiciju.
Elektifikacija??
Do Zaboka prvenstveno zbog tog prigradskog prometa, a do Varaždina navodno da ide. Obećao Kalmeta kad je bio u Varaždinu.
E, sad, jel' san il java... vidjet ćemo?????

Pozdrav

Ivek-VŽ

#24 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 15.03.2006. - 13:47

Ja mislim da stvarno za sad nije realno ići u takvu investiciju.


Ja mislim da je mnogo bolja opcija 120... Zašto se to na razmatra?

Elektifikacija??
Do Zaboka prvenstveno zbog tog prigradskog prometa, a do Varaždina navodno da ide. Obećao Kalmeta kad je bio u Varaždinu.
E, sad, jel' san il java... vidjet ćemo?????


Da nisu mislili od Koprivnice? :evil:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#25 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 16.03.2006. - 00:32

Elektrifikacija postojeće dionice Budinšćina - Turčin (Varaždin) je apsurd!!! Bacanje novaca ili kako već hoćete!
Iplativije bi bilo ulaganje u "ispravljanje" trase ili u spoj Krapina - Lepoglava.
Btw, nedavno sam čital planove o izgradnji telekomande na ličkoj pruzi. Da ne povjeruješ kakvih gluposti ima kod nas. Pa zar ne bi bilo logično prvo napraviti još bolju trasu, pa onda nju, nekoliko godina kasnije opremati kontaktnom mrežom i suvremenijom signalizacijom.

Dakle, do Zaboka, struja OK! Putnički vlakovi Zg- Zabok, Varaždin - Zabok i ZAbok - Krapina. Direktni ubrzani i brzi vlakovi (Kotoriba) - Varaždin - Zagreb. Ti vlakovi bi stajali npr. samo u kolodvorima, a od Zaboka, praktički do ZG Zap. kol. također nema potrebe za zaustavljanjem.

Bok!

Ante

#26 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.03.2006. - 09:24

Elektrifikacija uopće je bacanje novaca u Zagorju, al kad se već forsa struja, ajde...

Tu *gomilu* novca bi daleko bolje bilo utrošiti u peglanje brdske dionice kojoj uopće ne treba ne znam kak puno da se dovede do brzina od 80 km/h a uz Bednju čak i više. Jedino je malo problematično kako u to uvjeriti nadležne... Ima tko kakvu ideju po tom pitanju? Isto mislim da bi bilo bolje novce od drugog kolosjeka usmjeriti na modernizaciju ove dionice jer je efekt isti a profitiraju i Zagorci i Varaždinci i Međimurci.

@Ante-vž: ovo je malo bedasto kaj si napisal da putnički idu od i do Zaboka... Ja ti prvi ne bi presjedal kad se već mogu vozit u jednom komadu... Vjerujem da niti drugi. Mislim da bi prigradski promet do Zaboka trebalo riješiti dodatnim direktnim za Krapinu iz Zg te ubrzanima i brzima za Varaždin.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#27 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.03.2006. - 10:15

Je li pruga dovoljno propusna za uvođenje prigradskog prometa do Zaboka? Mislim pri tome na to da li je jedan kolosijek dovoljan.

#28 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 16.03.2006. - 10:52

Velikoj većini putnika (u koje spadam i ja) je sasvim svejedno hoće li tom prugom prometovati električni, dizel ili vlakovi na nuklearni pogon. Nama je bitno da se izvedu zahvati da se 39 kilometara od Zaboka do glavnog kolodvora vozimo manje od sadašnjih minimalno sat vremena.

#29 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.03.2006. - 11:48

Kaj se tiče broja putnika do krapine, nije zanemariv broj...
Sigurno je po broju isti kao onaj do budinščine..
A to je samo loša organizacija prijevoza zašto nemamo direktne iz zagreba kad imamo 3 direktna za zagreb, a nijedan iz... :!:
Putnika ima, na svakoj liniji barem 80-ak putnika iz zagreba (negdi više, negdi manje)..

Mislio sam o elektrifikaciji do budinščine, kaj si spominjao, pa da je onda bolje da ide do krapine...
A ak se misli cijelom trasom do vž-a onda nemam prigovora...

Propusna moć bi bila dovoljna samo da se osposobi pruga za veće brzine..
Ima dovoljan broj kolodvora u kojem se mogu križat vlakovi (novi dvori, luka, trgovišće)..

#30 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 16.03.2006. - 11:49

@Ante-vž: ovo je malo bedasto kaj si napisal da putnički idu od i do Zaboka... Ja ti prvi ne bi presjedal kad se već mogu vozit u jednom komadu... Vjerujem da niti drugi. Mislim da bi prigradski promet do Zaboka trebalo riješiti dodatnim direktnim za Krapinu iz Zg te ubrzanima i brzima za Varaždin.


Putnički vlakovi do i od Zaboka koriste se za lokalne putničke potrebe (putovanje na posao, u školu i na fakultete). Lokalni putnički promet uvjerljivo nosi najviše novaca u ukupnom putničkom prometu, zbog toga se podjela cijele pruge na dvije dionice s gravitacijama u dva različita smjera uopće ne čini "bedasta". Direktni (Varaždin - Zagreb, Čakovec - Zagreb) putnici u putničkim vlakovima u Zagorju su zanemarivi, pa direktni putnički vlakovi kao takvi i nisu potrebni. Potrebni su brzi i ubrzani vlakovi koji bi opsluživali daljinske putnike, oni bi bili direktni i stajali bi samo u kolodvorima do Zaboka, a dalje samo na Zg. Zap. Kol.
Putnički vlakovi bi svaki opsluživali svoju zonu: Kotoriba - Zabok, Zabok - Krapina (Đurmanec), Zabok - G. Stubica i na kraju Zabok - Zagreb GK (moguće i do Dugog Sela) i vozili bi đake i radnike koji putuju do radnih mjesta ili škola.

Slične prilike imaš na pruzi Zagreb - Rijeka i Zagreb - Osijek. Prema Rijeci postoje neki vlakovi koji voze na relacijama Rijeka - Moravice, Moravice - Karlovac, Moravice - Zagreb i Karlovac - Zagreb. Mnogo tih vlakova može se koristiti za direktno putovanje od Zagreba do Rijeke, ali daljinski putnici ipak koriste direktne brze i IC vlakove, jer su lokalni vlakovi namijenjeni za lokalne korisnike (đake i radnike) koji putuju na kraćim relacijama.

Također, postoje putnički vlakovi Osijek - Koprivnica i Koprivnica - Zagreb. Mogućnost presjedanja postoji, ali ipak 99,9% putnika na dužim relacijama koristi direktne brze i IC vlakove.

Sličan model je ovo kaj sam opisal na početku posta i primjenjiv je.

Bok!

Ante

#31 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.03.2006. - 11:53

Velikoj većini putnika (u koje spadam i ja) je sasvim svejedno hoće li tom prugom prometovati električni, dizel ili vlakovi na nuklearni pogon. Nama je bitno da se izvedu zahvati da se 39 kilometara od Zaboka do glavnog kolodvora vozimo manje od sadašnjih minimalno sat vremena.


Naravno.. Ali isto tako i onima iz Krapine, Bedekovčine, Zlatara, Budinšćine a bome i Varaždina... Tako da treba odmah u startu razmišljati o najisplativijoj varijanti da se pokriju sve potrebe. Koliko god to običnom putniku i tebi bilo nevažno na koje gorivo ide vlak, postavljanje struje košta, a trenutno ima bitnijih investicija. Ako se ima love za sve - još bolje. Ali to mi je (malo) prebajkovita varijanta.

@seabral: pruga je dovoljno kapacitetna, pod uvjetom da se znatno povećaju brzine. I ne samo za putnički, već i za teretni promet. Sadašnji problem je što se vlakovi vuku stoljetnom brzinom :twisted: što ruši iskoristivost pruge bar 50%. A "prigradski promet" neće ništa riješiti. Oni koji su i do sada išli vlakom u Zg, ići će i dalje, samo puno brže, a oni koji nisu taj "prigradski promet" ih baš i neće privući jer zbog količine stanica nije moguće drastično sniziti vrijeme putovanja. Više ubrzanih vlakova iz Varaždina na brzoj pruzi je po meni najisplativija varijanta jer će onda vlakovi biti puni i Međimuraca i Varaždinaca i naravno Zagoraca.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#32 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.03.2006. - 11:54

|||
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#33 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.03.2006. - 13:22

Al mislim da ak se pruga osposobi za veće brzine i vrijeme putovanja putničkog vlaka bi trebalo biti 40-45 min, što je već prihvatljivije...
Za ubrzane 30 min je dovoljno..

U jutarnjim satima (špica) nek voze ubrzani i za njima ili ispred njih putnički..
Putnički mogu biti i motorke iz krapine, a ubrzani nek budu iz vž-a (zbog veće udaljenosti putovanja)..


I ipak se neš radi, mijenjat će se pragovi između novih dvora i luke 18 i 19-og... :!:

#34 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 16.03.2006. - 14:09

Al mislim da ak se pruga osposobi za veće brzine i vrijeme putovanja putničkog vlaka bi trebalo biti 40-45 min, što je već prihvatljivije...
Za ubrzane 30 min je dovoljno..

U jutarnjim satima (špica) nek voze ubrzani i za njima ili ispred njih putnički..
Putnički mogu biti i motorke iz krapine, a ubrzani nek budu iz vž-a (zbog veće udaljenosti putovanja)..


I ipak se neš radi, mijenjat će se pragovi između novih dvora i luke 18 i 19-og... :!:


pa i prošle godine su nekaj delali na tom dijelu

#35 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.03.2006. - 14:21

Al se i osjeti malo poboljšanje tamo iza novih dvora...
Ljepše vlak klizi po pruzi, ne trese tak... :wink:

#36 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.03.2006. - 15:01

U jutarnjim satima (špica) nek voze ubrzani i za njima ili ispred njih putnički..
Putnički mogu biti i motorke iz krapine, a ubrzani nek budu iz vž-a (zbog veće udaljenosti putovanja)..


najbolje rješenje...
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#37 xman345

xman345
  • Članovi
  • 80 posts
  • Joined 01.02.2006.

Posted 17.03.2006. - 12:17

Ma i te pragove mjenjate ko da su od zlata. Na tu dionicu ćete opet dovesti 50 pragova i zamijeniti svaki stoti.

#38 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 17.03.2006. - 13:49

Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...

#39 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 17.03.2006. - 13:51

Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...


Koji? Otkud?
Pa mislim stvarno onda...

Ja to nisam znal... :wink:

#40 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 17.03.2006. - 14:04

Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...


Koji? Otkud?
Pa mislim stvarno onda...

Ja to nisam znal... :wink:


Branimir Jerneić. Sram me reči da je iz Zaboka, zapraf nije iz Zaboka nego iz Repovca.
Sad znaš.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users