Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Pruga Zaprešić - Varaždin


  • Please log in to reply
1857 replies to this topic

#1 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 23:35

Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?
I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#2 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 13.03.2006. - 00:07

Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?
I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...


Kreće se u sanaciju dijela između Bedekovčine i Zlatara koji je propal (potonul) zbog lošeg terena. Tamo je sada u dužini od oko 6 kilometara lagana vožnja 40 km/h. Inače je Zabok - Budinšćina 80 km/h.

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

Bok!

Ante

#3 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.03.2006. - 07:48

I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...


Kaj su sanirali onu laganu vožnju od 20 kmh, tamo negdje oko Luke? Mislim da je bio neki most u pitanju.

#4 Ivek-VŽ

Ivek-VŽ
  • Članovi
  • 41 posts
  • Joined 06.03.2006.

Posted 13.03.2006. - 10:10

Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?
I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...


Kreće se u sanaciju dijela između Bedekovčine i Zlatara koji je propal (potonul) zbog lošeg terena. Tamo je sada u dužini od oko 6 kilometara lagana vožnja 40 km/h. Inače je Zabok - Budinšćina 80 km/h.

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

Bok!

Ante


Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:
Kao drugo: ZOP Zagreb održava prugu do Luke tj. malo iza Luke (km 14+500), a od 14+500 do Zaboka (km 23+847) i dalje do Čakovec prugu održava ZOP Varaždin. :twisted:

#5 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,680 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 13.03.2006. - 10:53

Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?
I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...


Kreće se u sanaciju dijela između Bedekovčine i Zlatara koji je propal (potonul) zbog lošeg terena. Tamo je sada u dužini od oko 6 kilometara lagana vožnja 40 km/h. Inače je Zabok - Budinšćina 80 km/h.

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

Bok!

Ante


Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:
Kao drugo: ZOP Zagreb održava prugu do Luke tj. malo iza Luke (km 14+500), a od 14+500 do Zaboka (km 23+847) i dalje do Čakovec prugu održava ZOP Varaždin. :twisted:



Ja takodjer moram ispraviti netocnu informaciju....
Zlatar nema pruge, stanica je Zlatar Bistrica.

#6 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 13.03.2006. - 11:40

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

Bok!

Ante


U zadnje vrijeme mi se nekoliko puta pričinilo da se i Luka - Zaprešić vozi brže od 40 pa sam jučer otišao vidjet brzinu i brzinomjer na 2062 je prikazivao oko 55 km/h, pokraj stanice Pojatno.

A ona spora vožnja je kod Velikog trgovišća i ona nije sanirana :evil: . Mislio sam na ostali dio.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#7 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 13.03.2006. - 11:43

Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:


Ideš, možda je dignu na 100 - 120 :D
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#8 Ivek-VŽ

Ivek-VŽ
  • Članovi
  • 41 posts
  • Joined 06.03.2006.

Posted 13.03.2006. - 12:07

Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:


Ideš, možda je dignu na 100 - 120 :D


Nažalost, ništ od toga. Brzina će biti 80 km/sat.

#9 Ivek-VŽ

Ivek-VŽ
  • Članovi
  • 41 posts
  • Joined 06.03.2006.

Posted 13.03.2006. - 12:12

Ja takodjer moram ispraviti netocnu informaciju....
Zlatar nema pruge, stanica je Zlatar Bistrica.[/quote]

Ja sam i mislio na Zlatar Bistricu al, doduše nisam tako i napisao.
Mislio sam da se to podrazumjeva. :oops:

#10 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 13.03.2006. - 12:39

Nažalost, ništ od toga. Brzina će biti 80 km/sat.


Šteta...
Vidim da si upućen... Ajd mi molim te reci kakvi su planovi za tu prugu, ako znaš?
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#11 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.03.2006. - 13:45

Povećana je brzina na dionici od novih dvora do pojatna, te iza luke izlaz iz kolodvora...
Sve ostalo je isto..

#12 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 13.03.2006. - 14:00

Zlatar nema pruge, stanica je Zlatar Bistrica.


Svi željezničari u Varaždinu ti krate nazive, pa nije Zlatar - Bistrica, nego Zlatar, nije Hrašćina - Trgovišće, nego samo Hrašćina, itd. Ne radi se o grešci, nego o žargonu. :kul

Ispričavam se ako sam unesel neke zabune!

Bok!

Ante

#13 xman345

xman345
  • Članovi
  • 80 posts
  • Joined 01.02.2006.

Posted 13.03.2006. - 15:19

Teoretski što bi bilo potrebno napraviti da se pruga u takvom stanj digne na 120-160 km/h.
Promjeniti tračnice, promijeniti pragove, promjeniti donji stroj, promijeniti signalizaciju, prilagoditi kolodvore. Što je od toga doista nužno i da li je to moguće na postojećoj pruzi ili treba graditi novu trasu.

Pozdrav

#14 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.03.2006. - 15:25

Kaj se tiče ove trase do zaboka mislim da je veći dio trase pogodan za veće brzine, samo bi tu i tamo trebalo ju mali izgladit, jer ima nekih totalno nerazumljivih i nepotrebnih zavoja...

#15 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 13.03.2006. - 22:50

Teoretski što bi bilo potrebno napraviti da se pruga u takvom stanj digne na 120-160 km/h.
Promjeniti tračnice, promijeniti pragove, promjeniti donji stroj, promijeniti signalizaciju, prilagoditi kolodvore. Što je od toga doista nužno i da li je to moguće na postojećoj pruzi ili treba graditi novu trasu.

Pozdrav


Najbitniji preduvjet je radijus zavoja na pruzi. To praktično znači da ako su na trasi radijusi zavoja premali za takve brzine, treba izgraditi nove dijelove kolosijeka s "mekšim" zavojima. ZOP-ovci će o tome reći još više.

bok!

Ante

#16 Ivek-VŽ

Ivek-VŽ
  • Članovi
  • 41 posts
  • Joined 06.03.2006.

Posted 14.03.2006. - 09:40

Teoretski što bi bilo potrebno napraviti da se pruga u takvom stanj digne na 120-160 km/h.
Promjeniti tračnice, promijeniti pragove, promjeniti donji stroj, promijeniti signalizaciju, prilagoditi kolodvore. Što je od toga doista nužno i da li je to moguće na postojećoj pruzi ili treba graditi novu trasu.

Pozdrav


Najbitniji preduvjet je radijus zavoja na pruzi. To praktično znači da ako su na trasi radijusi zavoja premali za takve brzine, treba izgraditi nove dijelove kolosijeka s "mekšim" zavojima. ZOP-ovci će o tome reći još više.

bok!

Ante


Da se brzina digne ne 120-160 km/sat potrebno je napraviti sve to i još mnogo toga plus. Kao što veli Ante, potrebno je ublažiti zavoje i produžiti prelazne krivine, a za to je na nekim dijelovima potrebno izmicati trasu pruge; potrebno je osigurati sve prelaze sa svjetlosno-zvučnom signalizacijom. Sve se to može no pitanje je koliko to košta i da li se isplati. :roll:
Planovi za tu prugu su slijedeći: izrađeni su idejni projekti za kompletan remont pruge i kolodvora do Zaboka. Postoje tri varjante, za brzinu do 100 km/sat, 140 km/sat i 160 km/sat. Najvjerojatnije će se raditi za brzinu od 100 km/sat jer to ne zahtijeva veće otkupe zemljišta za ispravljanje zavoja. U izradi je izvedbeni projekat (radi neka Slovenska firma). Ove godine bi trebala početi izgradnja centra za daljinsku kontrolu u Zaboku, a u planu je i izgradnja teretnog kolodvora u Zaboku(ispred Zaboka, preko DUNAPACK-a) te rekonstrukcija postojećeg (sa podzemnim prilazima peronima). Pruga se planira i elektrificirati do Zaboka. Sve bi se to trebalo dogoditi u slijedećih nekoliko godina, a novaca je malo. Političari su obećali, nešto se maklo s mrtve točke. Na nama je da vidimo.. :?: :?: :?:

#17 xman345

xman345
  • Članovi
  • 80 posts
  • Joined 01.02.2006.

Posted 14.03.2006. - 11:43

O kojim novcima se radi u slučaju 100km/h, 160km/h te koji je vremenski period potreban za realizaciju projekta u idealnim uvjetima?

#18 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.03.2006. - 15:53

Ne vidim zašto bi se bacalo novce na elektrifikaciju do Zaboka? To je velika glupost. Ili neka elektrificiraju do Varaždina (i dalje do Mađarske) ili ništa.(šmrc, dieseli :cry: ) Koja korist od elektrifikacije do Zaboka pa tamo kapčiti 20XX? Bezveze. A ako misle napraviti "prigradski promet" to opet nema smisla raditi do Zaboka jer sadašnje stanje sasvim dobro pokriva taj "segment", naravno izuzmemo li smiješne brzine kojima se tamo vozi.
U ovom slučaju prigradski promet bi trebao ići barem do Zlatara ili još bolje do Budinšćine (dalje je sporo zasad) a najbolje do Varaždina uz glađenje i naginjanje serpentina ili podzemljavanje pruge (ok, sad pretjerujem, mada da se ima $$, tunel nije uopće loša ideja).
A što se tiče visokih brzina (120+), odlična ideja. Mnogo bolja nego dupla pruga Zg - Koprivnica. Ovako će profitirati (oba)dva kraja, ako se nešto tereta preusmjeri po Zagorju. Ta dionica ima ogroman potencijal i šteta što je sustavno zanemarivana, nadajmo se ne više.
Još jedna bitna stvar: žalosno je koliko je Zagorje prometno odsječeno od Zg. Za dvadesetak km zračne udaljenosti (Zlatar-Zg), vlak vozi sat i pol. 120+ km/h i više ubrzanih vlakova bi donijelo značajan prosperitet i kulturno-društveni i ini razvoj Zagorju. Mnogi se žale da gore nema nikakvih sadržaja (ima ali na kapaljku) a 3 - 4 sata trošiti na putovanje u metropolu nije nimalo lagan ni ugodan čin.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#19 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 14.03.2006. - 17:46

E sad moram demantirat...

Bolja je solucija elektrifikacija do krapine, pa krapinu uključit u prigradski promet grada zagreba, a po onoj prugi od zaboka do vž-a nek voze izravni vž-zg, mislim da isto ljudi ide do kr kao do budinščine..

A i ak se elektrificira do krapine, to im je pametniji posao..
Zbog moguće pruge preko lepoglave i nove pruge za maribora (pyhrn pravac) ili sam spoj preko rogateca na prugu za slo i austriju..

#20 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.03.2006. - 19:59

E sad moram demantirat...

Bolja je solucija elektrifikacija do krapine, pa krapinu uključit u prigradski promet grada zagreba, a po onoj prugi od zaboka do vž-a nek voze izravni vž-zg, mislim da isto ljudi ide do kr kao do budinščine..

A i ak se elektrificira do krapine, to im je pametniji posao..
Zbog moguće pruge preko lepoglave i nove pruge za maribora (pyhrn pravac) ili sam spoj preko rogateca na prugu za slo i austriju..


Mislim da ako bi se elektrificiralo do Krapine, onda bi se mogli pozdraviti s putničkim prometom od Krapine do Đurmanca. Ne vjerujem da bi netko ostavio da DMU-ovi i dalje voze za onih preostalih par stajališta koliko ih još ima do Đurmanca, pogotovo uz sadašnju brzinu od onih smiješnih 20-30 kmh?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users