Jump to content

Na granici Dalmacije i Like...Bender...Pribudić


mb1213

Recommended Posts

Hvala ti mb1213 za ovaj pomalo tužni prikaz napuštene stanične zgrade.

Predivna zgrada od klesanog kamena bi se zaista mogla revitalizirati u možda nekoj novoj namjeni, zaista je šteta da ovako propada.

Ima li ta stanica ime ?

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Idemo dalje...

Poslije Stare Straže ili prije nje (ovisi odakle dolazite) u podnožju Debelog brda smjestila se ŽS Pađene na zamalo 210 km Ličke pruge.

Nekad prije dok su ovdje stajali putnički vozovi imala je značajnu ulogu za gotovo 600 stanovnika istoimenog sela. Danas u ovom razbacanom i iscjepkanom kraškom selu na rubu Bukovice kroz koji prolazi i državna cesta D1 ima svega stotinak stanovnika. U zaseocima (ili varošima kako ih ovdje zovu) kuće su uglavnom zidane od kamena kao i u ostatku Bukovice i zasta se mogu vidjeti jako lijepe i skladne građevine koje odoljevaju zubu vremena i pustoši koja ih okružuje.

Mi smo u Pađene došli iz pravca Otona,uskim asfaltnim putem koji u Otonu prelazi u bijeli put i vodi upravo ispod Gradine na glavicu Sudarovu.

Evo pogled na spoj te ceste sa D1 kod male kapele u zaseoku Ilići. Kao što i tabla kaže,desno je Gračac,a lijevo Knin i odvajanje za samu ŽS Pađene.

DSCN3757.jpg

Sa glavnog puta se vidi željeznička stanica i prilaz do nje je vrlo jednostavan.

14102011333.jpg

Zgrada je obnavljane pošto su je "nepoznati počinioci" iz samo njima znanog razloga zapalili. :?: Slično je prošla i Zrmanja.

14102011334.jpg

Poslije skretnice na slici možete vidjeti kako počinje uspon (ne znam koliko promila, to nam može reći neko od strojovođa),ali znam da su dizelke lijepo dimile do Otona.Planina u daljini je Kom koja natkriljuje dolinu Zrmanje sa zapadne strane.

14102011335.jpg

Pogled na drugu stranu u pravcu Stara Straža, Knin.

14102011332.jpg

I još malo...

14102011336.jpg

Evo i slika ostataka nekadašnjeg postrojenja za utovar kamena u vagone. Nekad je Debelo brdo imalo kamenolom. Ne znam puno o tome i ne znam do kada je bio u funkciji,ali bih volio da saznam. Po onome što sam čuo tu je bio mlin za usitnjavanje kamena na potrebnu granulaciju. Da li je bio u vlasništvu željeznice, ne znam.Ja kako pamtim to tako izgleda.

14102011331.jpg

A lijepo se vidi da je požar dobro poharao Debelo brdo. Vojno skladište koje je stradalo u požaru i eksplozijama odavde je na nekoliko stotina metara zračne linije.

Imam jedno pitanje za znalce stanja stvari....ovaj peti kolosjek je....nešto novo???Toliko o Pađenima za sada. Nisam imao puno vremena za slikanje, a i gospodin šef stanice nije baš bio raspoložen za mene. :ne zna:

Link to comment
Share on other sites

Par sitnica sa tog dijela pruge... U tunelu Plavno u smjeru Knina je pad od 16 promila koji se na polovici tunela smanjuje na 5 promila i pred sam kraj opet povećava na 16 promila. A kod putnog prelaza "Vještice" sam zamalo pobrao traktorić Tomo Vinković sa dvoje staraca dok nije bilo osiguranja PP...

E taj traktorić je vjerovatno vozio vaš stariji kolega, sadu u penziji, koji bi danas vjerovatno bolje upravljao Ličankom ili Karavelom nego što to čini sa tim "umornim" Tomom.

A ne odvaja se od njega. :lool

Dobro je što su prelazi obezbjeđeni,ali nije mi jasno zašto nije i onaj kod Šijana. :ne zna:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav svima.

Na redu je stajalište Oton.

Obišli smo ga još u jedanaestom mjesecu sada već prošle godine.

Kao što je svima poznato danas je to samo mjesto sa nekoliko desetina rijetko naseljenih kuća u blizini pruge.Samo stajalište napuštena je zgradica sa dvije odvojene prostorije od kojih je jedna služila kao čekaonica, a druga kao trgovina nekadašnje Dinarke.

Danas to ovako izgleda.

DSCN3730.jpg

Stajalište Oton, samo sa prolaznim kolosjekom, opsluživalo je u vrijeme JŽ oko 300 stanovnika ovog sela.Dnevno su se u njemu zaustavljala tri para putničkih vozova.

Udaljeno od Pađena malo više od 3 km, dakle za malo 207 km LP. A zanimljiva je i razlika u nadmorskoj visini od gotovo 50 m u korist Otona u odnosu na Pađene. Otud onaj nagli uspon poslije skretnice u Pađenima.

Negdje na pola puta između ova dva mjesta nalazila se i vaktarnica (stražara za Pađene).Mi je na žalost nismo uspjeli uslikati.

Dolazak do stajališta sa D1 ide od one kapele u zaseoku Ilići uskim asfaltnim putem.

Tabla iz tog pravca na ulazu u selo.

oton.jpg

O samom naselju Oton sam pisao na samom početku ovog putopisa, ali nije naodmet dodati još nekoliko detalja. Selo je podjeljeno na Polje i Brdo i uz Bender i Kobilice čini jednu mjesnu zajednicu. Stajalište je u Polju ispod Gradine, uzvišeno, sa pogledom na Bukovicu.

Ovdje se nekad moglo i autom do stajališta.

20112011420.jpg

Sad je malo zaraslo i sve se smanjilo....ali kamen odoljeva zubu vremena...

20112011421.jpg

Stajalište Oton....

20112011427.jpg

Pruga nastavlja dalje prema Plavnu...

Naravno i dalje je uspon...

20112011428.jpg

Ispred smo zatekli ovo...

20112011431.jpg

I samo se još više rastužili...

Pogled u pravcu Pađena...

20112011434.jpg

Usjek i krivina...

Ljepota...

DSCN3734.jpg

Pokraj stajališta česma.

20112011423.jpg

I ledena, zdrava, pitka, izvorska voda koja hrani...i duh i tijelo...

20112011426.jpg

A odmah iza nje zarasla u kupinu i draču, kao i naša okamenjena srca, zaboravljena od svih, umorna i na umoru...

...zgrada škole.

DSCN3743.jpg

Na školi mermerna ploča sa petokrakom i imenima palih u drugom svijetskom ratu, streljana...

Ispred škole...bunar...

DSCN3746.jpg

A u njoj kako i spada...računaljka...

DSCN3748.jpg

Iz ove je zgrade izašlo puno dječaka koji su kasnije postali željezničari. A recept je sljedeći; sagraditi školu pokraj pruge ili prugu pokraj škole.

Neko je volio Branimira i vjerovatno "bljesak mokrih tračnica".

20112011444.jpg

I dok smo mi tonuli u prošlost, pokraj nas je protutnjala ličanka na ICN 520.

Sve što smo uspjeli da uradimo, bilo je ovo...

DSCN3755.jpg

Ovo ide u prilog onima koji kažu da škola nikome nije ništa dobro donijela.

Ipak kasnije smo imali malo više sreće i 521 je "uhvaćen".

ic521zgst.jpgProdužili smo dalje.

Link to comment
Share on other sites

Za lakšu orijentaciju, evo još jedna karta. Malo sam intervenisao po njoj, ali mislim da to neće praviti problem.

BenderPrljevo.jpg

O ovim slikama sam razmišljao gdje da ih stavim, ali sam ipak odlučio da to bude u ovoj temi.

Čupković most mislim 1969. Slike su iz privatne kolekcije mog strica koji je inače penzionisani strojevođa.On je i autor.

Prvo samo vijadukt.....

upkovivijadukt1960tih.jpg

A posebno za poštovanog kolegu Stanleya.....jedan Đuran na Čupkovića vijaduktu....

urannaV1960tih.jpg

Čisto da razbijem monotoniju...

Link to comment
Share on other sites

A posebno za poštovanog kolegu Stanleya.....jedan Đuran na Čupkovića vijaduktu

Hvala na posveti. :cool:

Pretpostavljam da je na slici putnički vlak Gračac - Knin. Brze su od Zagreba do Knina (i obratno) obično vukla dva Đurana u zaprezi.

Dobra stara vremena...

 

Čisto da razbijem monotoniju...

Ovo je fantastična tema. Nadam se da imaš još ponekog asa u rukavu. :wink:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da držim vašu pažnju. Naravno i svih ostalih koji prate ovu temu.

Ne treba da ponavljam da mi je ovaj dio pruge prirastao srcu. Na žalost jako teško dolazim do starih fotografija, ali eto nađe se po koja. ;-)

Još jednom veliko hvala poštovane kolege na podršci i razumjevanju.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvala Predator. U pravu si...više desetina puta.

Ali da konačno nastavim.

Na početku sam napisao da se kod ovog znaka sa puta koji vodi do Čupkovića i vijadukta skreće na ŽS Plavno.

DSCN3812.jpg

Dakle ŽS Plavno, km 202,894, nad.vis.490m, drugo službeno mjeto na LP iz pravca Knina.

20112011517.jpg

Stanica se nalazi u zaseoku Runjajići, sela OtonBender, općina Ervenik. ŽS Plavno je dobila ime po selu Plavnu do čijih prvih zaselaka odavde ima oko dva kilometra. U vrijeme gradnje LP i ove ŽS, Plavno je kao najveće selo u okolini imalo samo jako lošu vezu sa Kninom kroz Došnicu i Golubić.

Lička pruga i vozovi otvorili su jednu novu perspektivu, koja se do tada samo nazirala niz uskotračni kolosjek SteinbeisBahn-a koji je krivudao sa one druge strane planine Orlovice.

Veliki broj stanovnika ovog kraja dobio je priliku da se zaposli na željeznici ili da svoju sreću potraži u nekom drugom dijelu svijeta koji je uz pomoć ove pruge postao bliži.

20112011516.jpg

U danima kada se ovdje živjelo i kada su dnevno desetine kompozicija tutnjale od mora i ka moru ova ŽS je opsluživala oko 3000 stanovnika sela Bender, Plavno, Radljevac...

Danas vozovi tu ne stoje, a nemaju ni kome.

20112011518.jpg

Stanična zgrada je identična onoj u Staroj straži i osim prometnog ureda, ostatak zgrade je opljačkan i devastiran.

Uređaj za upravljanje signalima je nestao, tačnije ukraden, ipak je to jedna ozbiljna količina željeza koja se može unovčiti.

Pokraj stanične zgrade nalazi se i magacin.

20112011520.jpg

Sunce je malo odmagalo, ali morate priznati da je ova stanica veoma lijepa.

20112011523.jpg

20112011526.jpg

Tu je i bunar. Sa izvorskom vodom.

Kako je stanica izgrađena na nasipu koji je premostio dva uzvišenja, nivo izvora je ostao duboko ispod. Tada je sagrađen bunar i na taj način riješeno pitanje vodosnabdjevanja.

Inače ispod kolodvora postoji i jedan propust koji je ustvari samo nastavak jaruge koja je nekad bila i na mjestu ŽS.

20112011524.jpg

Bunar se i danas koristi.

20112011525.jpg

Jedan pogled ka izlaznoj skretnici prema Otonu i Kninu. U daljini se vide glavica Sudarova i Otonska Gradina.

20112011519.jpg

I grupa veselih mezimaca staničnog osoblja.

20112011522.jpg

Ulazna skretnica i šturc.

20112011528.jpg

20112011537.jpg

Isto kao u Staroj straži, osim što su ove kućice u funkciji.

20112011532.jpg

Pogled niz kolosjek.

20112011538.jpg

DSCN3808.jpg

PLAVNO

DSCN3809.jpg

Pogled prema usjeku iza kojeg počinje Čupković vijadukt.

I u usjeku je bio jedan lijepo obzidan izvor hladne i bistre vode, ali je na žalost presušio nekoliko godina poslije velikog zemljotresa iz 1986 godine.

20112011531.jpg

Kao što rekoh stanica je sagrađena na nasutom dijelu, tako da ispod nje postoji i ovaj lijepi kameni mostić preko seoskog puta.

10102011316.jpg

Sa druge strane nasipa na naplavku rastu jablanovi.

10102011318.jpg

Uhvatili smo i ICN 521.

DSCN3800.jpg

Samo je usporio .......i otišao.

DSCN3801.jpg

Biće još....

Link to comment
Share on other sites

Ulazna skretnica i šturc.

20112011528.jpg

Kako to da je skretnica na ovom kolosijeku postavljena u skretanje, a ona na ulazu u kolodvor stoji ravno? :shock:

Zar to ne bi trebala biti bočna zaštita?

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

@Lika express....Ja sam čuo priče da još nekih radova treba da bude između mosta i stanice.

Valjda treba da se poveća radijus krivine poslije mosta kroz usjek. Možda će sve ići u istom paketu.

@STIB....Ja je nisam dir'o...očiju mi!!! :ne zna:

Edited by mb1213
Link to comment
Share on other sites

Sljedećeg dana smo odlučili još malo prošetati do ŽS Plavno.

Ujutro je bilo malo mraza, ali sve u svemu jedno predivno jesenje jutro ukrašeno nevjerovatno plavim nebom. Bura je par dana ranije počistila sve što je smetalo...i oblake i maglu i blato.... A poslije nje zrak miriše svježinom Dinarskih visova.

21112011548.jpg

Kita Čupkovića se polako presvlači u odjeću sa bojama jeseni.

21112011547.jpg

Krenuli smo preko mosta pa kroz usjek planirajući da na stanici dočekamo ICN 520.

DSCN3849.jpg

Kako sam već negdje napisao ova dama se zove Lara, voli prugu ne boji se visine i neumorna je u istraživanju svega što je okružuje.

21112011554-1.jpg

Približavamo se skretnici.

21112011557.jpg

Pogled nazad kroz usjek ka Čupkoviću.

21112011555.jpg

Ovdje je nekad bio izvor.

21112011559.jpg

Pogled na stanične objekte sa zadnje strane.

Sve je zaraslo u korov koji godinama nije pokošen.

21112011561.jpg

DSCN3864.jpg

Ovdje se nekad odvijao centralni dio seoskog života.Uz vozove sa kojima se dolazi ili odlazi uvjek ide i kakava gostiona,kafana,krčma,konoba...Ovo je negdašnja gostiona pok.D.Pašića, objekat društvenog karaktera za uživanje u druženju i dobroj domaćoj "žutini".

21112011562.jpg

Kako su godine prolazile stvorila se potreba za većim prostorom pa je narodna vlast narodu poklonila jedan malo moderniji objekat.

Sagrađen je takozvani "Dom" (zgrada u sredini), koja je u sebi objedinjavala sve aspekte potrebne za zdravo i pravilno odrastanje.Na spratu su bile učionice četverogodišnje područne škole, a u prizemlju nova gostiona, ali sada u vlasništvu radnog naroda. Do nje prodavnica neizbježne Dinarke.

U produžetku zgrade bila je pozorišna i kino dvorana. Igrao se na daskama te pozornice "Jazavac pred sudom", P.Kočića.

DSCN3866.jpg

U nekadašnjoj gostioni sada su prostorije mjesnog odbora.

21112011564.jpg

Poslije malog izleta po pratećim objektima vraćamo se na prugu da sačekamo "nagibnog".

DSCN3805.jpg

Stiže i njegovo veličanstvo. Mada bi ja više volio ličanku (kraćim krajem) na čelu klasike od jedno pet vagona ili karavelicu (2044).

Ali aj daj šta ima.

DSCN3868.jpg

I polako ode ka Lici.....DSCN3869.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kako sam i do sada proširivao ovu temu malim izletima u okolicu valjda se niko neće ljutiti ako to i sada učinim.

Tog 04.01.2012 ponovo sam došao na mjesto gdje sam prvi put ugledao svijet. Ili kako bi to did Kikaš reka' "...ovu grebenu dolinu suza!".

Kad sam već tu rekoh sebi ajde da obiđem i želj. stanicu, čisto da vidim da se nija šta promjenilo od jesenas.

Naišao sam baš u trenutku kad je ICN 520 ulazio iz pravca Splita. Ovaj crveni vrag je valjda prije desetak minuta došao iz Šibenika, tako bar kaže vozni red. I opet je negdje nestao.

04012012650-kopija.jpg

Nagibni razmjenjuje putnike.

Ovaj vagon je tu stajao nekoliko dana.

04012012651-kopija.jpg

I tačno po redu vožnje napušta Knin.

04012012652-kopija.jpg

04012012653-kopija.jpg

04012012655-kopija.jpg

Za to vrijeme ličanka 2062 010 strpljivo čeka da krene sa radnim put Zadra.

04012012648-kopija.jpg

04012012649-kopija.jpg

Mali dogovor osoblja pred polazak.

I malo kompozicija sa službenim kolima i tri vagona kreće. A majstor baš lijepo stisnuo i ovih dvjestotinjak tona uz simfoniju šesnest cilindara začas izveo preko skretnica.

Jedino nije trebao trubiti, zvučalo je prilično jadno, taman kao i kompozicija od tri vagona.

04012012656-kopija.jpg

Malo kasnije 521 na Čupkovića vijaduktu.

Neko je dobro obavio zadatak.

DSC02050.jpg

521 sam čekao na provjerenom mjestu.

Kod baračica na početku Čupkovića vijadukta.

Opet ponavljam sa ovim motornjakom treba biti oprezan. Iz ovog pravca se gotovo i ne čuje.

04012012662-kopija.jpg

Na mostu, sa Dinarom u oblacima kao pozadinom, nije loš ovaj "plastikaner".

04012012663-kopija.jpg

E sad pošto je ovaj nagibni imao neki feler, popodne je klasika otišla na 524.

Vidio sam nagibni iz daljine kako ulazi u tunel, pa me je klasika jedno sat vremena kasnije prosto iznenadila. Nagibni je valjda sa kvarom (poslije sam čuo ovdje na forumu da je nagazio vepra) otišao ranije prazan, a klasika sa putnicima po redu vožnje.

Pošto je bio već mrak, turner je ispao.....ovako...

DSC02077.jpg

Link to comment
Share on other sites

06.01.2012

Pošto sam veče ranije čuo zvuk ličanke kako veselo forsira Čupković vijadukt, zadatak za danas je bio jasan.

Uslikati dizelku na mostu. Nemam maper niti internet u ovim krajevima tako da sam očekivao bilo šta.

I evo je dolazi.....

06012012010-kopija.jpg

Malo bliže....

06012012012-kopija.jpg

I još bliže. Kad ono 2062 025.....

06012012013-kopija.jpg

Naravno pogrešnim krajem okrenuta.

06012012016-kopija.jpg

07.01.2012

Opet sam u Kninu pa da malo poslikam šta ima.

Možda se ličanka 025 vrati....pravilno okrenuta.

Ipak kao 521 dolazi nagibnjak 7123 007/008....

07012012017-kopija.jpg

Za pohvalu, 9 minuta ranije.

07012012018.jpg

Sreća ima ova svijetla pa znam u kom pravcu ide.

07012012019.jpg

Eto toliko.

Taj dan je malo zasijalo sunce, dok se bura lagano spuštala sa Dinarskih visova. Najavljivala je promjenu vremena, kiša je već sljedećeg dana prešla u susnježicu i vrijeme je bilo vatati se puta.

Do nekog novog susreta sa Ličkom prugom na granici Like i Dalmacije.

Link to comment
Share on other sites

Pa meni će biti zadovoljstvo i čast, naravno mala je prepreka 600 km razdaljine i moj posao, ali nadam se da će biti moguće uklopiti se.Pozdrav.

Zadovoljstvo će biti i nama.

Ne znam jesi li vidio ovu temu:

 

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10611-ideja-o-izletu-stara-straza-pribudic/

 

Nas desetorica već smo jednom nogom zakoračili na put, a onda nas je zeznulo loše vrijeme. Dio ekipe spremao se poći ujesen, ali ih je spriječila ona eksplozija u vojnom skladištu Stara Straža.

Bilo bi jako lijepo kada bi se uputili na ovaj izlet jedne subote, recimo u travnju/aprilu (meteorolozi najavljuju iznadprosječno toplo proljeće) ili u neko drugo vrijeme kada tebi odgovara.

Ako si načelno suglasan predlažem da nastavimo dogovor o terminu i detaljima u spomenutoj temi.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Kolega Stanley biće mi zadovoljstvo dočekati ekspediciju u Benderu.

Ali (uvjek to ali) to zbog mojih poslovnih obaveza nije izvodljivo ovog proljeća.

Moj okvirni plan je dolazak u Čupkoviće krajem 9 ili Početkom 10 mjeseca. Tada bih tamo proveo minimum dvije sedmice, a možda i više. Tako da u tom periodu koji bi objavio preciznije na ljeto imam i vremena i mogućnosti da dam svoj mali doprinos ekspediciji.

Naravno ako se vi odlučite na neki raniji termin ja mogu pomoći kakvim savjetom, a mislim da i ova moja tema može biti od koristi.

Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dali poštovani forumaši znadu, kde je bila granica izmeđuHrvatske i Dalmacije?

 

Ja znam :wink:

 

Kako to? Nikad još nisam bio tamo...

 

 

...ali sam pročitao članak Ing. M. Crnića: Granični tunel na pruzi Knin-Pribudić, koji je izašao u Tehničkom listu br. 10-11 godine 1923...

 

 

img9754.jpg

 

 

povečava...

 

img9754.jpg

 

 

 

Dalje samo povečava...

 

img9755.jpg

 

 

 

img9756.jpg

 

 

 

 

 

img9756a.jpg

 

 

 

img9756b.jpg

"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima.

Beskrajno sam vam zahvalan kolega Železocestnik na ovom prilogu koji je obogatio i moj putopis i temu o ovom dijelu Ličke pruge.

Kad sam započinjao priču ovakvom nečemu sam se i nadao. Da započnem i izazovem sve one koji imaju bilo kakav podatak o samoj izgradnji ili o ljudima koji su u njoj učestvovali.

Konačno imam i konkretan dokaz (osim usmenog predanja) da je ing.Tomašević radio na ovom dijelu pruge i da je po njemu most Tomaševac dobio ime. Inače jedino taj most od ovih pet, ima proširenu pješačku stazu, tako da nije bilo potrebe za isturenim skloništima. To je prvi most u pravcu Knina od žs Plavno.

Što se tiče i same granice Dalmacije i Like (Hrvatske) evo i par slika....

Uz put koji Kosom ide preko tunela ka Pribudiću postoje ove gomile kamenja (ciljevi)....

DSCN3641.jpg

Sa tog mjesta lijep je i pogled, u svim pravcima. Evo jedan na ulaz u tunel sa Ličke strane i planinu Kom.

20112011388.jpg

Uz onu sliku Dalmatinskog ulaza u vrijeme izgradnje,evo i jedna od prošlog ljeta....

IMG_0082.jpg

Inače imam pričicu o pograničnim odnosima.

Moj pokojni pradjed je cijeli život prodavao vino ličanima ili "japodima" kako ih je zvao kad mu nisu plaćali na vrijeme ili su mu u kompenzaciju uvalili neku brlju od šljive. Ako je bio posebno kivan na nekog od njih stalno je pričao o starim dobrim vremenima(koja inače on nikako nije mogao zapamtiti) kada je granica sa "japodima" išla preko Kose i iza Kite Čupkovića.

Inače ako je posao bio dobar onda bi ispred njegove konobe popili bar onoliko koliko je ličanin kupio.

I da dodam u Benderu nikad nije važila ona stara legenda o ocu koji na samrti sinu odaje tajnu da se vino može praviti i od grožđa.

Kakvo god bilo vino u Benderu je napravljeno od grožđa koje je zorilo na suncu mediterana pod nestvarno plavim, burom umivenim nebom. A tamo preko doline na neosunčanoj strani raste bukva.

Još jednom hvala svima koji čitaju ovu temu,a posebno onima koji je obogaćuju svojim prilozima i dobrom energijom.

Evo i pogled na tunel Plavno sa ličke strane.

DSCN0373.jpg

Edited by mb1213
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...