Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

H 2132 (J 732) Jenbach


  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#1 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,560 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 11.09.2011. - 15:54

Stara tema:
http://www.zeljeznic.../151-manevarke/
 

Diesel-hidraulične lokomotive serije 2132 sagradila je tvornica Đuro Đaković po licenci austrijske tvrtke "Jenbach" u razdoblju od 1969. do 1970. Namijenjene su za lako manevriranje i za rad na industrijskim kolosijecima. Imaju ugrađen dvotaktni diesel motor Jenbach JW 600 sa dvanaest cilindara u V rasporedu, ukupne snage 600 KS, hidraulični prijenosnik snage Voith L26 St/v, međuprijenosnik Voith N6 600/2 i osovinski prijenosnik Voith A30SK, a osovinski raspored je C.

Godine 1971,1972,1983. i 1996. lokomotive serije 2132 doživjele su izvjesnu doradbu radi poboljšavanja radnih uvjeta. Na taj način nastale su podserije 2132 000, 2132 100 i 2132 200. Lokomotive podserije 2132 000 zadržale su stare performanse. Lokomotive podserije 2132 100 nastale su preradbom lokomotiva serije 2131 jer su dobile novi hidraulični prijenosnik i
novi dizelski motor. Lokomotive podserije 2132 200 proizašle su preradbom lokomotiva serije 2131 također ugradbom novoga hidrauličnog prijenosnika i novoga dizelskog motora.
Preradba se dakle sastojala od zamjene hidrauličnoga prijenosnika i dizelskoga motora. Ugrađen je novi hidraulični dvostupanjski reverzibilni prijenosnik snage Voith L 3r4U2 s mogućnošću kočenja, koji je zamijenio Voith L 24, i meduprijenosnik NG 600. Ugrađen je i novi četverotaktni dizelski motor Pielstick 6PA4V 184 VG, koji je zamijenio dizelski motor Jenbach JW 600.
Podserija 2132 100 i podserija 2132 200 imaju jednaku masu, jednaku snagu, jednaki prijenosnik i jednaku vučnu karakteristiku.

Negdje oko 2004. godine Uprava HŽ-a odlučila je modernizirati 10 lokomotive serije 2132, te ih pretvoriti u novu podseriju 2132 300. (s vremenom se broj moderniziranih lokomotiva ove serije penjao na 15, pa na 20 da bi ih na kraju bilo napravljeno 30 komada, u periodu od 2004. pa do 2010.) Cilj modernizacije bila je remotorizacija lokomotive ugradnjom Caterpillar 3412 E motora nazivne snage 478 kW pri 1500 o/min.

Više informacija o podseriji 3xx:
http://www.zeljeznic...la/2132_300.pdf
http://tzv-gredelj.b...nts/download/49
 

U inventarskom parku Hrvatskih željeznica nalazi se 80 lokomotive serije 2132.
Od tog 36 lokomotiva 0xx, 6 lokomotiva 1xx, 7 lokomotive 2xx i 30 lokomotiva 3xx.
Broj aktivnih lokomotiva ove serije nije moguće točno utvrditi. Jedan dio je neaktivan, dio svakodnevno vozi, a ostatak je po raznim popravcima, pogotovo starije podserije (0xx,1xx i 2xx)
 

 

Lokomotiva 2132 0xx
HZ_2132_025_Crnomerec_050810_04_TB.jpg
Photo by: Toma


Lokomotiva 2132 1xx
2132101.jpg
Photo by : Zeus

Lokomotiva 2132 2xx
DSC05135.jpg
Photo by: M-1142

Osnovni podaci za lokomotive 2132 000,100i 200
Osovinski raspored : C
Instalirana snaga :
-Motor JW 600 : 600 KS (441 kW)
-Snaga lokomotive za vuču : 545 KS (401 kW)
-Motor Pielstick 6PA4V 184 VG : 600 KS (441 kW)
-Snaga lokomotive za vuču : 540 KS (397 kW)
Maksimalna brzina : 30 / 60 km/h
Duljina preko odbojnika : 10500 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3020 mm
Najveća visina od GRT : 3440 mm
Ukupna masa lokomotive : 44 t
Najveće osovinsko opterećenje : 14,7 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 4,2 t/m

Lokomotiva 2132 3xx
zz06podsusedtv091217dst.jpg
Photo by:Dragutin Staničić

 

 

Podjelom HŽ Vuče vlakova, dio lokokmotiva je pripao HŽ Cargu, a dio HŽ Putničkom prijevozu. 


Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznic...ja-2132-jenbah/



#2 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • lanovi
  • 7,752 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationZagreb

Posted 07.10.2011. - 19:11

Lokomotiva za Petrokemiju Kutina juer i danas vrila probe koenja i juer je prvi puta upaljena nakon kaj je sastavljena .

Buena Vista Zagreb , Nikon i DJI Spark nova igračka  


#3 kalimero

kalimero
  • lanovi
  • 86 posts
  • Joined 04.10.2008.

Posted 13.10.2011. - 11:59

Moe li mi netko napisati brojeve aktivnih lokomotiva 2132 podserije 100 i 200???

#4 josip

josip
  • lanovi
  • 5,551 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 13.10.2011. - 12:14

Moe li mi netko napisati brojeve aktivnih lokomotiva 2132 podserije 100 i 200???


Od 200 ima 2 aktivne (tako mi je rekao sv na RK), jedna je 201, a druge se nemrem sjetit.

#5 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,560 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 13.10.2011. - 12:53

Opet lijeni prstii...ah...:po guzi:

http://www.zeljeznic...dpost__p__13365

#6 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,940 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 13.10.2011. - 14:02

Od 200 ima 2 aktivne (tako mi je rekao sv na RK), jedna je 201, a druge se nemrem sjetit.

Druga ti je 2 132 205-2,ta ti je u Osijeku i moe ju vidjeti u Virovitici.

#7 igor 409

igor 409
  • lanovi
  • 489 posts
  • Joined 05.02.2008.

Posted 28.10.2011. - 18:27

Danas oko 17:00 sam u Resniku vidio manevarku 732-008 s natpisom INA Sisak. Pretpostavljam da se radi o posjetu Gredelju.

#8 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • lanovi
  • 7,752 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationZagreb

Posted 28.10.2011. - 18:45

Ne nije tono ta manevarka je bila na SP-u i radila se od poetka ljeta i danas u 14 sati napustila Gredelj ,otisla bi i prije ali nije bilo lokomotive za otpremu dalje .

Buena Vista Zagreb , Nikon i DJI Spark nova igračka  


#9 igor 409

igor 409
  • lanovi
  • 489 posts
  • Joined 05.02.2008.

Posted 29.10.2011. - 07:15

A kaj nije tono? Napisao sam da je vjerojatno bila u Gredelju, a sam potvruje da je. Od kada do kada je bila nisam mogao znati budui da ne radim u Gredelju niti na Resnuiku, a nisam ni vidoviti Milan. Budui da ima oznake od INE, pretpostavljao sam da je ila neaktivna u sastavu nekog vlaka pa mi se nije dalo kopati po maperu kako bi je eventualno naao u nekom sastavu.

#10 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,560 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 04.07.2012. - 21:24

Zaboravljena 2132 074

Posted Image

u pozadini 2131 025 i ostaci ostataka nesretnog nagibnog 7123 009/010.

#11 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,222 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovie

Posted 10.07.2012. - 20:54

Izgleda da stanje s Jenbachima na Glavnom ba i nije najbolje, jer su juer i danas neispravne vagone u Gredelj i popravljene iz Gredelja na Glavni, vukli teki dizeli. Juer 2 062 029, danas 2 044 012.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#12 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,127 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG itnjak

Posted 10.07.2012. - 21:20

A u subotu je bilo još gore.Manevre po GK su vršile i 2044 029 i 2062 051.

#13 Brunoh

Brunoh
  • lanovi
  • 7,739 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 06.12.2012. - 16:23

Lokomotiva 034 stigla iz Vinkovaca u Varaždin. O kakvoj je ispomoći riječ?


2z8q8zt.jpg


#14 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,940 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 07.12.2012. - 01:27

Lokomotiva 034 stigla iz Vinkovaca u Varaždin. O kakvoj je ispomoći riječ?

Nije Vinkovačka nego Osječka! Jedna 2 132 025 isto Osječka je u Koprivnici u zamjenu je u Osijek otišla 2 132 326.



#15 Crna Guja

Crna Guja
  • lanovi
  • 1,107 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 07.12.2012. - 19:28

Nije to nikakva ispomoć, polako se postavljaju manevre kako su čije. Pod putničku službu su spale 321-330, ostale sve Cargo....



#16 Brunoh

Brunoh
  • lanovi
  • 7,739 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 07.12.2012. - 20:01

Znači, 034 je cijelo vrijeme bila u Osijeku?


2z8q8zt.jpg


#17 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,940 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 07.12.2012. - 21:11

Znači, 034 je cijelo vrijeme bila u Osijeku?

Prije je bila" Vinkovačka" onda prije nekih sedam-osam godina je postala "Osječka" točnije kako su iz prometa povućene lok. serije 2 131 stari Jenbahi!



#18 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,940 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 07.12.2012. - 21:20

Nije to nikakva ispomoć, polako se postavljaju manevre kako su čije. Pod putničku službu su spale 321-330, ostale sve Cargo....

Samo nije mi jedna stvar tu jasna ako su lok. od 321 do 330 pripale pod P.P. to znaći da onda one nebudu postavljale teretne vagone nego samo putničke npr. ako se lok.321 nalazi na bloku dva onda znaći da će na toj strani teretne vagone doći prevlaćiti druga manevra iz Carga recimo 305 a ovaj se bude morao maknuti sa bloka dva da ovaj može postavljati teretne vagone.Malo mi je to glupo dvije manevre na jednom mjestu?



#19 zagi988

zagi988
  • lanovi
  • 4,861 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 02.01.2013. - 14:49

027 je u Podsused Tvornici. Cudno mi je vidjet 0XX u krugu Zg-a.

#20 Crna Guja

Crna Guja
  • lanovi
  • 1,107 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 02.01.2013. - 14:55

027 je u Podsused Tvornici. Cudno mi je vidjet 0XX u krugu Zg-a.

Vozi se ona dosta dugo po čvoru i po RK.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users