Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

H 2061 (J 661) Kennedy


  • Please log in to reply
288 replies to this topic

#21 712-206

712-206
  • lanovi
  • 28 posts
  • Joined 26.01.2011.
  • LocationSombor, Vojvodina

Posted 31.12.2011. - 18:58

Dobro kazete 028 do 034, a sta je onda sa 031, 032 i 033?
661-032 je jos uvek ZG Ljubljana, a bile su i 031 i 033 do pre par godina, kada su prodane ZRS.
Dakle ispostavlja se da je transfer podrazumevao 028-030 i 034 dakle 4 lokomotive?
MACOSA ba je bona kad je voza majstor Bora!

#22 mali.paja

mali.paja
  • lanovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 01.01.2012. - 10:50

Evo jo jedan novogodinji poklon. Lokomotiva je serije 661 od TP-a Sarajevo. Slike su sa vlaka BOSNA EXPRESS 1977 godine. Vlak je iao oko 15.00 sati iz Zagreba. Fotografije su nastale u Zagrebu. Vlak upravo naputa Glavni kolodvor na putu za Sarajevo.

Posted Image

Posted Image

#23 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovie

Posted 01.01.2012. - 13:33

Dobri su ti ovi novogodinji pokloni. :-D

Hvala ti. ;)

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#24 SBB-CFF-FFS

SBB-CFF-FFS
  • lanovi
  • 1,618 posts
  • Joined 31.12.2011.
  • Location58000 Split

Posted 01.01.2012. - 16:26

Evo jo jedan novogodinji poklon. Lokomotiva je serije 661 od TP-a Sarajevo. Slike su sa vlaka BOSNA EXPRESS 1977 godine. Vlak je iao oko 15.00 sati iz Zagreba. Fotografije su nastale u Zagrebu. Vlak upravo naputa Glavni kolodvor na putu za Sarajevo.


Hvala na ovim raritetnim slikama! Kennedy u originalnom lakiranju, apsolutno respect! :hai

Samo se uvijek pitam zbog cega su za vrijeme juge vlakovi morali biti ovako cadzavi, masni i crni? jel toliko tesko bilo proci kroz rotirajuce cetke? (nije puno bolje ni danas u HZ-u)

No unatoc tome, ima nesto lijepo u ovim slikama, pogotovo u tom snjeznom ambijentu...
MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

#25 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 01.01.2012. - 17:42

odlicne slike paja :-D nego, sa kojeg je to perona vlak kretao? ovo je izlaz prema zapadu odnosno jugu, ali ne vidim mrezu za 3 kV. sta je tad prema karlovcu pruga bila vec reelektrificirana?
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#26 gordana357

gordana357
  • lanovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 01.01.2012. - 18:59

odlicne slike paja :-D nego, sa kojeg je to perona vlak kretao? ovo je izlaz prema zapadu odnosno jugu, ali ne vidim mrezu za 3 kV. sta je tad prema karlovcu pruga bila vec reelektrificirana?

Hvala Paji za Novogodisnje poklone (slike).Definitivno je najbolji Djed mraz. Vlak je Poslovni Zagreb-Sarajevo br.141 i izlazi sa II perona 2.kolosjeka sa Dobojskom lok.661-2xx.u pravcu Klare odnosno Siska. Inace je dolazio iz Sarajeva kao vl.broj 140 u 12.24 i nakon obrta, ciscenja snabdjevanja vodom vracao se kao 141 u 15.30. KM 3000 V se vidi iznad manevre i iza portala KM 25 KV u pravcu zgrade Doma zdravlja zeljeznicara.Ova slika je iz 1977. a KM 3000 v na GK je uradjena davno ranije.Pod naponom KM 3000 v je bio IV peron 1. i 2. kolosjek i V peron i izvlacni kolosjeci Velika i Mala Botanika gdje su se smjestale elok 362 i Litorine EMV 311 prilikom obrta.

#27 gordana357

gordana357
  • lanovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 01.01.2012. - 19:05

Hvala na ovim raritetnim slikama! Kennedy u originalnom lakiranju, apsolutno respect! :hai

Samo se uvijek pitam zbog cega su za vrijeme juge vlakovi morali biti ovako cadzavi, masni i crni? jel toliko tesko bilo proci kroz rotirajuce cetke? (nije puno bolje ni danas u HZ-u)

No unatoc tome, ima nesto lijepo u ovim slikama, pogotovo u tom snjeznom ambijentu...

Pa i nisu u ono vrijeme vagoni bili prljavi.Na ovim bjelim Sarajevskim kolima se vidi da je prljav krov,ali u ono vrijeme su svi vagoni na bivsem JZ trcali na daleko vecim relacijama nego danas.Ovaj vlak je na relaciji Doboj-Zagreb-Doboj vukla dizellok. i treba uzeti u obzir da na relaciji od Siska do Doboja ima dosta tunela gdje su se krovovi vagona prljali od izduvnih gasova lokomotiva.

#28 mali.paja

mali.paja
  • lanovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 01.01.2012. - 20:17

Jo jedna sa lokomotivama serije 661. Ovaj put to su zagrebake lokomotive. Nisam siguran da li je to godina 1977 ili moda 1976.

Posted Image

#29 Vedi

Vedi
  • lanovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Sredie, Croatia

Posted 02.01.2012. - 09:58

Evo jo jedan novogodinji poklon. Lokomotiva je serije 661 od TP-a Sarajevo. Slike su sa vlaka BOSNA EXPRESS 1977 godine. Vlak je iao oko 15.00 sati iz Zagreba. Fotografije su nastale u Zagrebu. Vlak upravo naputa Glavni kolodvor na putu za Sarajevo.


Mali offtopic, ali zakaj Bosnu exp. vue 661, a ne 441? Kad je pruga od Bosanskog Novog preko Banja Luke i Doboja prema Sarajevu bila elektrificirana?

BTW, hvala pajo na fotkama. :palac:
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#30 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,987 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 02.01.2012. - 13:57

Mali offtopic, ali zakaj Bosnu exp. vue 661, a ne 441? Kad je pruga od Bosanskog Novog preko Banja Luke i Doboja prema Sarajevu bila elektrificirana?

BTW, hvala pajo na fotkama. :palac:

Od Sunje preko Bos.Novog i Banja Luke do Doboja u to doba pruga nije bila elektrificirana samo preko Siska-Sunje-Jasenovca do Novske,ta dionica je elektrificirana negdje poetkom 80-tih godina neznam sada tono vrijeme tako da nisu niti mogle voziti elektrine lok. Poslije je dolo do elektrifikacije Unske pruge isto 80-tih god.Sa Dalmatinske strane su vozile Kninski dizeli jer je veinom sav promet iao Unskom prugom,a sa Bosanske strane lok.TO-Sarajevo.

#31 gordana357

gordana357
  • lanovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 02.01.2012. - 17:07

Prvo je elektrificirana pruga od Doboja do Bos.Novog.Ali su vukli sa dizelima 661 radi dionice Bos.Novi - Sunja.Pruga Sunja-Bos.Novi je elektrificarana i pocela el.vuca za novi vozni red 26.09.1981.Pruga Bos.Novi - Bihac 1983. i zadnja Bihac - Knin 1987. U ono vrijeme nije bio problem za naftu jer su u Solin Luku stizali tankeri iz Libije i Iraka i vlakovima svakodnevno isla sirova nafta Solin - Sisak Predgradje za INU.

#32 gordana357

gordana357
  • lanovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 02.01.2012. - 17:52

Još jedna sa lokomotivama serije 661. Ovaj put to su zagrebačke lokomotive. Nisam siguran da li je to godina 1977 ili možda 1976.


Odlicna slika i od neprocjenjive vrijednosti i vlo zanimljiva. Ova zadnja se vidi da je 661-018 VV Knin,zanimljiva je ova prva ali mislim da je i ona Kninska 661-0xx.zagrebacke 661 su bile puno cistije a Kninske kad operu dovoljno je bilo dvije voznje kroz tunele od Knina-Bihac-Sisak pa ponovo prljave.Po dobu dana kad je slikano a i po skretnici 23 vidi se da izlaze sa 14. kolosjeka iz lozionice na GK,e sad vjerovatno vozna i zaprega za Dalmaciju Exp.U zimsko vrijeme Bozicnih i Novogodisnjih praznika isao je podjeljeni vanredni Dalmacija Exp. Split - Stutgart i lokomotive prvim brzim iz zagreba vracali kao zaprege u Knin zbog potrebe turnusa.Cak mi se cini da je ovaj pomocnik stari Kninski strojovodja Drobac jer su oni cesto isli po dvojica strojovodja.

#33 Vedi

Vedi
  • lanovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Sredie, Croatia

Posted 02.01.2012. - 18:16

Prvo je elektrificirana pruga od Doboja do Bos.Novog.Ali su vukli sa dizelima 661 radi dionice Bos.Novi - Sunja.Pruga Sunja-Bos.Novi je elektrificarana i pocela el.vuca za novi vozni red 26.09.1981.Pruga Bos.Novi - Bihac 1983. i zadnja Bihac - Knin 1987. U ono vrijeme nije bio problem za naftu jer su u Solin Luku stizali tankeri iz Libije i Iraka i vlakovima svakodnevno isla sirova nafta Solin - Sisak Predgradje za INU.


Odlicna slika i od neprocjenjive vrijednosti i vlo zanimljiva. Ova zadnja se vidi da je 661-018 VV Knin,zanimljiva je ova prva ali mislim da je i ona Kninska 661-0xx.zagrebacke 661 su bile puno cistije a Kninske kad operu dovoljno je bilo dvije voznje kroz tunele od Knina-Bihac-Sisak pa ponovo prljave.Po dobu dana kad je slikano a i po skretnici 23 vidi se da izlaze sa 14. kolosjeka iz lozionice na GK,e sad vjerovatno vozna i zaprega za Dalmaciju Exp.U zimsko vrijeme Bozicnih i Novogodisnjih praznika isao je podjeljeni vanredni Dalmacija Exp. Split - Stutgart i lokomotive prvim brzim iz zagreba vracali kao zaprege u Knin zbog potrebe turnusa.Cak mi se cini da je ovaj pomocnik stari Kninski strojovodja Drobac jer su oni cesto isli po dvojica strojovodja.


Odlino gordana357, hvala na odgovoru i na nekim novim priama i informacijama iz prolosti!
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#34 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 02.01.2012. - 21:43

Hvala Paji za Novogodisnje poklone (slike).Definitivno je najbolji Djed mraz. Vlak je Poslovni Zagreb-Sarajevo br.141 i izlazi sa II perona 2.kolosjeka sa Dobojskom lok.661-2xx.u pravcu Klare odnosno Siska. Inace je dolazio iz Sarajeva kao vl.broj 140 u 12.24 i nakon obrta, ciscenja snabdjevanja vodom vracao se kao 141 u 15.30. KM 3000 V se vidi iznad manevre i iza portala KM 25 KV u pravcu zgrade Doma zdravlja zeljeznicara.Ova slika je iz 1977. a KM 3000 v na GK je uradjena davno ranije.Pod naponom KM 3000 v je bio IV peron 1. i 2. kolosjek i V peron i izvlacni kolosjeci Velika i Mala Botanika gdje su se smjestale elok 362 i Litorine EMV 311 prilikom obrta.


nisi me shvatio/la. znam da su 4. i 5. kolosijek bili za 3 kV, ali ono sto je mene zacudilo jest da ne vidim onaj tip portala kao u sloveniji i kao sto ih i dan danas ima u svim kolosjecima gdje je prolazila 3 kV mreza (ti portali su i dan danas na 4. i 5. kolosijeku). zato sam mislio da je vec tad reelektrifikacija prosla do karlovca, a mozda i dalje.
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#35 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,987 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 02.01.2012. - 21:59

nisi me shvatio/la. znam da su 4. i 5. kolosijek bili za 3 kV, ali ono sto je mene zacudilo jest da ne vidim onaj tip portala kao u sloveniji i kao sto ih i dan danas ima u svim kolosjecima gdje je prolazila 3 kV mreza (ti portali su i dan danas na 4. i 5. kolosijeku). zato sam mislio da je vec tad reelektrifikacija prosla do karlovca, a mozda i dalje.

Pa vide ti se portali iznad vagona koji gura manevarka kod zubarije a od kolosjeka koji su bili pod naponom od 3000 V su 4 peron prvi kolosjek gdje dolaze vlakovi iz V. 4 peron drugi kolosjek i 5 peron, 4 peron prvi kolosjek je nakon izmjene vue 1986 god. do Moravica izmjenjen novim portalima od 25000 V a na 4 peronu drugom kolosjeku i 5 peronu su ostali stari portali samo je izmjenjen napon od 3000 V na 25000 V kao preko Karlovca do Moravica.

#36 mali.paja

mali.paja
  • lanovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 21.01.2012. - 16:40

Posted Image

Slika nije najbolja. Gdje bi ovo moglo biti? Po natpisu na lokomotivi ista je valsnitvo TP-a Beograd ili Novi Sad. Slika je nastala negdje sam kraj ezdesetih ili poetak sedamdesetih.

#37 gordana357

gordana357
  • lanovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 22.01.2012. - 10:06

Slika nije najbolja. Gdje bi ovo moglo biti? Po natpisu na lokomotivi ista je valsnitvo TP-a Beograd ili Novi Sad. Slika je nastala negdje sam kraj ezdesetih ili poetak sedamdesetih.

Mislim da su Vinkovci...

#38 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,623 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 22.01.2012. - 11:11

Mislim da su Vinkovci...

I ja sam razmišljao gdje je ovo snimljeno. Najprije su mi pali na pamet Zagreb i Beograd, zatim i Vinkovci, ali... Malo zbunjuje onaj objekt na lijevoj strani slike, što bi to moglo biti - da nije Palača pravde u Zagrebu?
Gledam i vagon iza lokomotive. Rekao bih da je pripadao ŽTP Beograd i nekako mi vuče na ono nekadašnje bojanje u dvije nijanse zelene boje, s tamnozelenom crtom uzduž vagona.
Sve više sam sklon pomisli da je ipak riječ o Zagrebu. :hm
Serija 05 je zakon!

#39 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,563 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 22.01.2012. - 11:43

I ja sam razmiljao gdje je ovo snimljeno. Najprije su mi pali na pamet Zagreb i Beograd, zatim i Vinkovci, ali... Malo zbunjuje onaj objekt na lijevoj strani slike, to bi to moglo biti - da nije Palaa pravde u Zagrebu?
Gledam i vagon iza lokomotive. Rekao bih da je pripadao TP Beograd i nekako mi vue na ono nekadanje bojanje u dvije nijanse zelene boje, s tamnozelenom crtom uzdu vagona.
Sve vie sam sklon pomisli da je ipak rije o Zagrebu. :hm


Koliko se da primjetit, u livom kantunu fotke nazire se dui kraj manevarke serije 731, pa sad, moe bit i Zg, a mogu i Vinkovci.

#40 ICE-3M

ICE-3M
  • lanovi
  • 1,794 posts
  • Joined 11.01.2011.
  • LocationZagreb

Posted 22.01.2012. - 12:06

Malo zbunjuje onaj objekt na lijevoj strani slike, to bi to moglo biti - da nije Palaa pravde u Zagrebu?

Nije Palaa pravde, jer je ovo preblizu, pa bi rekao da se radi o paromlinu. I ja bi rekao da je Zagreb zbog jednog detalja. Na sliki je nadstrenica na treem peronu dua od one na drugom, a tako i je na glavnom u Zagrebu.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users