Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HŽ 2041 (JŽ 642) Đuran


  • Please log in to reply
380 replies to this topic

#21 t-kranj1

t-kranj1
  • Članovi
  • 16 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationSesvete / Zagreb

Posted 04.11.2011. - 22:54

Vozio je zato što su Đurani bili od Depo-a Osijek a oni su pokrivali Požeški bazen oni su dužili Đurane 2 041 023/024/025/026/028/029/030 sve do kraja 2000 god. dok nisu dani u Zagreb jedan Đuran još stoji u Osijeku i to 2 041 026-2.


Jel ima tko kakve slike od te lokomotive 2041-026 što stoji u Osijeku??

#22 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.11.2011. - 15:30

Đuran + Baat-ići je bila krajem osamdesetih i početkom devedesetih redovna pojava na neelektrificiranim prugama, jer još nije bilo šveđana, a plavaca nije bilo dovoljno da sve pokriju.

Ja sam osobno đurana i Baat-iće vidio na slijedećim linijama:

Zabok - G. Stubica

Zabok - Krapina - Rogatec

Zagreb - Varaždin

Zagreb - Kumrovec

Zagreb - B. Jaruga - Virovitica

Vinkovci - Osijek

Nisam vidio, ali znam da je vozio u Požeškom bazenu i na relaciji Varaždin - Golubovec.

Ako još netko ima saznanja da je vozio još negdje, neka slobodno napiše.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#23 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,775 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 05.11.2011. - 17:15

Varaždin-Koprivnica

#24 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 05.11.2011. - 17:21

Varaždin-Koprivnica


E tog se sjećam, vidio sam da je đuro ganjao dva vagona, jedan Bt-jac još u starim bojama i jedan mislim da je bio zeleni Bl..

#25 gemini21

gemini21
  • Članovi
  • 54 posts
  • Joined 02.07.2007.

Posted 06.11.2011. - 04:51

Danas iza sedam sati iz Osijeka kreću dva đurana, 2041 - 026, 027, za Zagreb u TŽV. Idu kao vlak 12550 vuče ih 2044 024.
Član 27a

#26 t-kranj1

t-kranj1
  • Članovi
  • 16 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationSesvete / Zagreb

Posted 06.11.2011. - 09:31

Danas iza sedam sati iz Osijeka kreću dva đurana, 2041 - 026, 027, za Zagreb u TŽV. Idu kao vlak 12550 vuče ih 2044 024.


Jer ima netko da to poslika s obzirom da nema pravih (dobrih!!)slika tih Đurana 026 i 027 iz Osijeka. Ja nažalost nisam u Zagrebu do utorka da ih ulovim i poslikam. Jedino ak sve to ne bu previše kasnilo na putu prema Zagrebu.

#27 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,163 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 06.11.2011. - 12:12

Vlak 12550 je u maperu,u 12:00 je otišao iz Nove Kapele-Batrine i u dobroj sam prilici da to fotodokumentiram.Al vidim da im kao uputni kolodvor piše Zagreb GK,ne Zagreb Resnik.Možda će prenoćiti na GK? :hm

#28 t-kranj1

t-kranj1
  • Članovi
  • 16 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationSesvete / Zagreb

Posted 06.11.2011. - 12:28

Vlak 12550 je u maperu,u 12:00 je otišao iz Nove Kapele-Batrine i u dobroj sam prilici da to fotodokumentiram.Al vidim da im kao uputni kolodvor piše Zagreb GK,ne Zagreb Resnik.Možda će prenoćiti na GK? :hm


Daj to dobro poslikaj jer ovo će biti stvarno rijedak ulov, pogotovo ako idu u seriju 100 odmah za Gredelj. ;)

#29 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,163 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 06.11.2011. - 16:10

Ipak ne budem u prilici fotkati ovu kompoziciju jer ću biti spriječen jer sudeći po brzini kojom ide neće u Zagreb biti prije 17:30 ili čak 18 sati,a tada ne mogu.Da je bio u Zg do 16 sati,mogao bi.Osim ako će prenoćiti na Resniku,onda ću moći navečer skoknuti do tamo.

#30 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,603 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 07.11.2011. - 18:34

Slikice đureka 026 i 027 možete pogledati ovdje!!! 8)
http://www.zeljeznic...604#entry372604

#31 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,775 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 07.11.2011. - 18:49

Na kojoj lokaciji su bili skriveni dok su bili u Osijeku?

#32 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 07.11.2011. - 20:01

Žalosno je da se radije ne ulaže u džemse s groblja. :angry:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#33 Marioo

Marioo
  • Isključeni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 07.11.2011. - 20:07

Žalosno je da se radije ne ulaže u džemse s groblja. :angry:


A cuj da je NREC pokazao zanimanje i za ove lokse nebi bilo nista od modernizacije.

Isto tako da ga nisu zanimali nasi džemsi vrlo vjerojatno bi ih HŽ modernizirao.

#34 Nikola-Zabok

Nikola-Zabok
  • Članovi
  • 1,833 posts
  • Joined 13.11.2009.
  • LocationZabok

Posted 07.11.2011. - 20:11

Bar su se sjetili obnoviti nešto od svih krševa kojih ima i dobro je da će kad ih moderniziraju i dalje ostati na HŽ-u.

Tako bi trebali postupati i s velikim dizelima, a ne ih prodavati NERC-u.

HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!


#35 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 07.11.2011. - 20:29

Možda ću ispasti kao padobranac, ali nisam nigdje čitao o tome.
I Đuran i Jenbach su manevarske lokomotive te jednih i drugih ima dosta kao krševa. Zašto se sređuju Đurani, a ne Jenbahi? Koja je njihova prednost nad J. - raspored (i broj) osovina te instalirana snaga?

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#36 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,603 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 07.11.2011. - 20:43

Možda ću ispasti kao padobranac, ali nisam nigdje čitao o tome.
I Đuran i Jenbach su manevarske lokomotive te jednih i drugih ima dosta kao krševa. Zašto se sređuju Đurani, a ne Jenbahi? Koja je njihova prednost nad J. - raspored (i broj) osovina te instalirana snaga?


Mislim da baš nisi u pravu!!! Što se serije 2132 tiče njih ima mooderniziranih 30komada, tako da krševa baš i nema previše, a kod đurana imaš 5 obnovljenih, 5 koji idu u obnovu i u voznom stanju imaš još 6x2041 i 1x2042!!! Od krševa na Rk bi trebali biti 001,002,005,007,009,013(Vž),017 i 2042-101!!! 8) Neka me netko još nadopuni ako sam nešto ispustio!!!

Edited by 2041024, 07.11.2011. - 20:45.


#37 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 2,003 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 07.11.2011. - 20:54

Na kojoj lokaciji su bili skriveni dok su bili u Osijeku?

Bili su u (šupi) točnije u garaži negdje iza depoa među smećem.Ima negdje slika treba tražiti pod fotografije Đurana.

#38 gemini21

gemini21
  • Članovi
  • 54 posts
  • Joined 02.07.2007.

Posted 08.11.2011. - 15:30

Sve ti đurani su kad budu modernizirani predviđeni da pokrivaju tešku manevru i radno manipulativno vlakove po čvorovima.
Znači RK 1,2,3,4,manevra Caprag, jedna je u Rijeci, kao i bjelovarski radni,radni Novska-Sirač, Osijek - Osijek Donji Grad,radni za bazen Požega (to je i vozio jedno vrijeme đuran, ali zbog dječjih bolesti 2041 100ki povučen).
To je plan za ovih pet komada kad se moderniziraju (plus ovih pet kom kaj su već modernizirani).... E sad bu mo vidli kaj i kad stoga bude :)

Edited by gemini21, 08.11.2011. - 15:32.

Član 27a

#39 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 08.11.2011. - 20:04

A cuj da je NREC pokazao zanimanje i za ove lokse nebi bilo nista od modernizacije.

Isto tako da ga nisu zanimali nasi džemsi vrlo vjerojatno bi ih HŽ modernizirao.

Modernizacija nikako. Radi se o rekonstrukciji. ;-)
Nije stvar o tome da se „uspijevaju” prodati džemsi NREC nego se radi nažalost o lobiranju za nove dizel loxe. Ako starih ima dovoljno, onda ne treba nove, zar ne? ;-)
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#40 Marioo

Marioo
  • Isključeni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 08.11.2011. - 22:50

Nije stvar o tome da se „uspijevaju” prodati džemsi NREC nego se radi nažalost o lobiranju za nove dizel loxe. Ako starih ima dovoljno, onda ne treba nove, zar ne? ;-)


Upravo tako.

Ali kako god okrenes i prodajom i kupovinom lovica nekom kapa ;-)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users