Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HŽ 2043 (JŽ 646) Kramp


  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#41 Marioo

Marioo
  • Isključeni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 07.10.2011. - 19:41

Lok. će tek ujutro u Gredelj.
Vjerojatno poslije EMV-a.

A to bi bilo otprilike kad ?

#42 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 07.10.2011. - 19:45

u7 počinje gredelj radit a on mora odmah po EMV-e pa poslje ide po ostatak i parkira na teretnom kolosjeku do lokomotiva tamo je njihov šturc .

#43 MALI

MALI
  • Članovi
  • 573 posts
  • Joined 13.12.2008.

Posted 07.10.2011. - 20:52

Ovisi kakva će gužva biti na Resniku.
Inače subotom se radi od 6 sati a regionalac dolazi prvi oko 6:20.
A strojovođa odlazi po GPP.
E sad lok bi mogle ući između njih.

#44 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 07.10.2011. - 21:53

Ovako, ako lokomotiva kreće u spoju serija gdje su dvije paralelne grane sa po dva vučna motora u polasku ima struju vučnih motora 1200 A i struju na generatoru 2400 A pa je vučna sila 250 kN. Ako kreće u sa svim motorima u paraleli tada je maksimalna struja generatora 3000 A pa je maksimalna struja na vučnom motoru 750 A a vučna sila je oko 140 kN. Dakle ako je lokomotiva prepravljana nakon 90-tih i vozi sa vučnim motorima u paraleli tada je jasno da ne može povući vlak i ubrzavati.
Podatak da se nešto događa pri brzini 70 km/h je vrlo indikativan jer bi prema proračunu slabljenje polja 50% u spoju paralela trebalo nastupiti tek kod 90 km/h. Drugi stupanj slabljenja polja se kod lokomotive 2061 uključuje kod 70 km/h a to bi moglo ukazivati na to da je lokomotiva prepravljanja i ne odgovara odobrenoj dokumentaciji koju ja imam.
Ukratko netko se igrao sa spojevima lokomotive a krivicu prebacio na mene.

Pozdrav svima

Ovako,struja vučnih motora od 1200 A spada u neostvarene želje i sferu SF-a.Gdje se ta vrijednost može očitati ?
Drugi šent pri brzini od 90 km/h je nemoguć jer ta nazovi lokomotiva ne može dobiti tu brzinu bez ranijeg šentiranja,niti je 2061 predvidio šentiranje pri toj brzini jer struja na motorima toliko padne da šentiranje nema smisla kao ni pri 70 km/h.Iskreno,cijela priča počiva na kontrolnom kontaktu na brzinomjeru a ne u dva tri relea.Nadalje,vrlo dobro je poznato da te lokomotive nisu ostvarivale željeno niti prije često spominjanih 90-ih.Da ne spominjem sramotu kada 005 nije mogla izvući brzi vlak iz Gračaca na Cerovac samo zato jer SV nije manipulator bubnuo u 8-i položaj pa kaj bude.Pa taj kramp se nemože strojno pomaknuti s mjesta bez trećeg položaja manipulatora zbog ekstremno niskog porasta struje na motorima,bez obzira na spregu.
Ukratko,modernizacija te lokomotive je težak promašaj koji je donio samo probleme,a priča tko je koga u toj priči prešao je samo nalaženje opravdanja.Da li je krivica na tebi,ne znam.Ali znam da je 2043 kompletan promašaj kao i sve što je dosad tvoja ex tvrtka napravila.Naglašavam ono SVE.Ova priča oko NREC-a me ne zanima jer tamo ionako nema ništa što je produkt vlastite pameti niti sposobnosti.Samo ugradnja tuđe opreme.
Btw tko je napravio taj projekt ?
HŽ ili TŽV ?
Jedino što me iskreno raduje kao krajnjeg korisnika je da se te lokomotive povlače iz prometa,koliko god ružno zvučalo.Niti su pouzdane ,niti snažne niti zadovoljavaju minimum kriterija korištenja a to je barem održavanje voznih vremena.

#45 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 08.10.2011. - 08:25

Jedino što me iskreno raduje kao krajnjeg korisnika je da se te lokomotive povlače iz prometa,koliko god ružno zvučalo.Niti su pouzdane ,niti snažne niti zadovoljavaju minimum kriterija korištenja a to je barem održavanje voznih vremena.


Morati ćeš se složiti da je najveća sramota da u 20 godina nitko nije sjeo i proračunao sve ispočetka (ili makar kupio od EMD-a proračune za npr. GP38, ako već domaća pamet nije sposobna za to) te prilagodio lokomotivu.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#46 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,599 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 08.10.2011. - 09:15

Lokse su tek pred dvadesetak min stigle u Resnik!!
http://vred.hznet.hr...AG=987820430054

#47 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,153 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 08.10.2011. - 12:08

Bio sam na Resniku oko 12 i lokse su u "Gredelju".Iako sam imao malu nadu da će biti tamo... :neutral:

#48 zeljko256

zeljko256
  • Članovi
  • 2,049 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationKonjščina

Posted 08.10.2011. - 12:18

Ja sam sinoć "dežurao" na kolodvoru Konjščina, ali pošto je vlak stajao dva sata u Novom Marofu, malo mi je pomutilo planove i nisam mogao tako dugo čekati. Izgleda da je kroz Konjščinu prošao oko 15 do 2..

Jel neko od varaždinske ekipe uspio uloviti ?

Ja nemrem zmisliti PUSH PULL vlak.


#49 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,765 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 08.10.2011. - 12:34

Jel neko od varaždinske ekipe uspio uloviti ?


Nadam se da ima nekih fotki iz Zagreba!

Evo kako je bilo u Vž

Posted Image

Posted Image

Vozna je bila 2062 014, a potiskivalica 2044 001

Posted Image

Ima i video, ali on nakon nestanka tehničkih problema :)

2z8q8zt.jpg


#50 zeljko256

zeljko256
  • Članovi
  • 2,049 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationKonjščina

Posted 08.10.2011. - 13:03

Ovo je stvarno impresivan prizor... 5 loksi !!!

Ja nemrem zmisliti PUSH PULL vlak.


#51 gugyto

gugyto
  • Članovi
  • 768 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationUvik Malo Misto

Posted 08.10.2011. - 14:15

Baš su ti super fotke. Loksa do lokse,kao u USA.

#52 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,765 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 08.10.2011. - 14:52

Lokomotive su došle na kolodvor 20 min prije polaska vlaka, tak da nije bilo vremena ni prilike za više slikanja.. Neznam kojom je brzinom vlak bio upućen u Zagreb. Možda sa 30 kmh? Kao ni dal su lokse bile kočene?

2z8q8zt.jpg


#53 zeljko256

zeljko256
  • Članovi
  • 2,049 posts
  • Joined 17.01.2011.
  • LocationKonjščina

Posted 08.10.2011. - 14:54

Vozile su sa 20 km/h, prema riječima prometnika u Konjščini.

Edited by zeljko256, 08.10.2011. - 14:55.

Ja nemrem zmisliti PUSH PULL vlak.


#54 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,765 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 08.10.2011. - 14:59

Izgubio sam na maperu kretanje vlaka pa nisam detaljnjije mogao pogledati..

2z8q8zt.jpg


#55 zagi988

zagi988
  • Članovi
  • 4,861 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 08.10.2011. - 20:24

Predivan prizor, doslovno kao u SAD-u.

#56 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.10.2011. - 21:36

Lokomotive su došle na kolodvor 20 min prije polaska vlaka, tak da nije bilo vremena ni prilike za više slikanja.. Neznam kojom je brzinom vlak bio upućen u Zagreb. Možda sa 30 kmh? Kao ni dal su lokse bile kočene?

Lokomotive su išle sa 20km/h i nisu bile kočene. I kvačila su bila stara i nesigurna. Radi toga je išao još jedan dizel iz Varaždina na kraju vlaka da bi kod možebitnog pucanja kvačila zadržala lokomotive. Na isti način će biti i otprema nekih lokomotiva iz Knina.

#57 josip

josip
  • Članovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 08.10.2011. - 21:54

Lokomotive su išle sa 20km/h i nisu bile kočene. I kvačila su bila stara i nesigurna. Radi toga je išao još jedan dizel iz Varaždina na kraju vlaka da bi kod možebitnog pucanja kvačila zadržala lokomotive. Na isti način će biti i otprema nekih lokomotiva iz Knina.

I sa RK zasigurno, jer kad sam vidio da na 050 jedan šaraf drži odobjnik, a loksa usto i nema kvačila sve mi je bilo jasno...

#58 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 08.10.2011. - 21:55

Morati ćeš se složiti da je najveća sramota da u 20 godina nitko nije sjeo i proračunao sve ispočetka (ili makar kupio od EMD-a proračune za npr. GP38, ako već domaća pamet nije sposobna za to) te prilagodio lokomotivu.

Najveća sramota je da se od lokomotive stare 40 i kusur godina pokušavalo napraviti čudo koje će odjednom promijeniti vučni pasoš (kolokvijalan izraz) vući teže vlakove,biti brža i pouzdanija.Od te temeljne lokse se nije moglo ništa više napraviti nego što su ameri napravili u samom začetku.
Da ne zaboravimo,uvjeti vuče na našim prugama nisu niti izbliza kao često spominjana domovina tih loksi gdje nije problem ubaciti par loksi u sastav vlaka i voziti.Polako ali sigurno.Kod nas propisi poznaju tri lokse u sastavu.Točka.
Dakle 2061 je loksa koja je jednostavno "odradila" svoje.Pokraj "krda" ostalih GM-ovih loksi ovaj klon je bio u samom startu osuđen na propast.
Domaćoj pameti jednostavno nije pružena prilika da se pokuša nešto suvislo projektirati.Sve je to bila "vezana" trgovina.
Na osnovnoj seriji (2061) nemaš što proračunavati.Sve poslije osnovnih proračuna je izmišljanje tople vode.
Kada se pokreće mehanizam modernizacije pojedinog vučnog sredstva ?
Kada eksploatacijski elementi pokažu da je :
1. Imobilizacija prešla ekonomski prihvatljiv maksimum.
2. Rezervni dijelovi postali nedostupni.
3. Kad se ukaže potreba za ugradnjom pojedinih elemenata koji će umanjiti troškove eksploatacije tj. održavanja.
Što je od ovoga postalo presudno za onakav pogrešan iskorak ?
Ništa.
Netko je odlučio smanjiti masu lokomotive zbog samo njemu poznatih razloga.I pritom uništio dobru staru loksu koja je bila neprikosnovena na teretnjacima.Gdje 661 nije izvukao....ništa nije izvuklo.
To je osnovna sramota,a ne što se trebalo ili moglo učiniti.Najbolje je bilo ništa ne činiti.Pogledajte za primjer srpske 661.
A mi tu razglabamo o dva-tri relea,promjeni sprega i slično.

#59 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,765 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 08.10.2011. - 22:01

Predivan prizor, doslovno kao u SAD-u.

Imaš tu video

http://www.zeljeznic...209#entry369209

2z8q8zt.jpg


#60 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 09.10.2011. - 02:59

Znači dolaze i karavele iz kninskog depoa za NER-c one nevedene i Ličanke isto one bi trebale sa RK put Gredelja da de napravi rastv ono kaj valja na reparaciju kaj ne se reže - opet če cios imat posla .




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users