Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HŽ 2043 (JŽ 646) Kramp


  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#21 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 22.09.2011. - 22:19

Ako je loksa dobra, i treba je se samo poštelati, zašto ju nisu poštelali da bude dobra nego su ju otpisali zbog "greške u proračunu" i izradili samo 6kom od planiranih 10kom?

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#22 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 22.09.2011. - 22:28

Slažem se da 2043 može ić 70 km/h ali koliko mu (u ovom rastelanom izdanju) treba da nabere tih 70 km/h?


Sa 4 pullmana oko 3,5-4 km. ;-)
Za usporedbu, 2044 sa 12 pullmana nakon 5 km ima 120 km/h. :kul
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#23 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 22.09.2011. - 22:30

Ako je loksa dobra, i treba je se samo poštelati, zašto ju nisu poštelali da bude dobra nego su ju otpisali zbog "greške u proračunu" i izradili samo 6kom od planiranih 10kom?


Zato jer se pred kraj njihove izrade krenulo u projekt Turner.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#24 HijenA

HijenA
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 23.09.2011. - 00:20

Zato jer se pred kraj njihove izrade krenulo u projekt Turner.


s tim da su budaletine relativno jednostavno mogle sve dotadasnje krampove napraviti kao 2062 100 seriju. ali nisu. ostavili su ih ovakve kakve su danas.
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#25 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 23.09.2011. - 10:56

Ja protiv 2043 nemam ništa, svaki EMD mi je drag, a 2043 posebno zbog zvuka koji je ostao isti kao i kod 2061, ali kao što sam naveo lokomotiva je lijena, ima veze i održavanje s tim, ali loksa se ne održava niš lošije od ostalih loksi. Ne govorim ja bezveze da se fulalo negjde, hijena je lijepo napisao da se fulalo u proračunima i da je loksa zato zeznuta. Slažem se da 2043 može ić 70 km/h ali koliko mu (u ovom rastelanom izdanju) treba da nabere tih 70 km/h?


Rješenje problema je na shemama 7 i 8. Sve je u dva ili tri releja. Zašto nitko nije do sada ništa popravljao? Ja mislim zato što to nije odgovaralo Giljeviću i Ožboltu pa dokumentaciju nisu proslijedili u radionice tako da se lokomotiva podešava po dijagramima za lokomotivu 2061 a to nije ispravno.

Pozdrav svima

Edited by tehnika, 23.09.2011. - 10:57.


#26 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 28.09.2011. - 10:29

Kao što sam i očekivao, kada se nastupi sa argumentima nastaje muk, HŽ šuti jer bi podešavanje lokomotive kako treba pokazalo bi da se proteklih 20 godina sustavno uništavalo lokomotive kako bi se udovoljilo pojedincima i njihovom profitu. Da se pojedinci nisu osjetili ugroženi ne bi bili istjerani Bulovec i ja ali i još drugi dobri radnici Gredelja i HŽ-a koji su znali i željeli kvalitetno održavati lokomotive. To se odnosi i na šefove održavanja elektrolokomotiva i dizelskih lokomotiva na Ranžirnom kolodvoru.
Ja sam davno a ostajem i sada pri tome da je lokomotiva dobra ako se podesi prema proračunatim vrijednostima.

Pozdrav svima

#27 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 28.09.2011. - 11:14

Kao što sam i očekivao, kada se nastupi sa argumentima nastaje muk, HŽ šuti



Shvati da veelika većina nas ovdje nije HŽ. Da jesmo a što nije nimalo lako postati (znam metodom vlastite kože; nikako da uspijem), gdje bi nam bio kraj.....
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#28 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 28.09.2011. - 15:13

Shvati da veelika većina nas ovdje nije HŽ. Da jesmo a što nije nimalo lako postati (znam metodom vlastite kože; nikako da uspijem), gdje bi nam bio kraj.....

Nisam ni napisao da su svi forumaši u HŽ-u. Napisao sam da ni preko foruma ali ni preko drugih sustava, vlade ministarstva pa čak i direktne ponude da ću lokomotivu podesiti besplatno HŽ ne želi da se izvrši podešavanje lokomotive prema proračunu.
Ja mogu misliti zašto je tako ali je bitno da je lokomotiva takva njihovom voljom a ne mojom.
Iz knjige koji su napisali stručnjaci doktori znanosti HŽ-a koja se navodi kao knjiga iz koje treba crpsti podatke meni nije jasno da li je lokomotiva sa spojevima vučnih motora tako da ostvaruje spojeve serija i paralela sa slabljenima pola ili su vučni motori spojeni u paralelu i sa dva stupnja slabljenja polja.


Pozdrav svima

#29 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 06.10.2011. - 11:56

Nitko još od strojovođa koji je vozio lokomotivu nije napisao dali lokomotiva vrši:
1.serija - puno polje
2.serija - oslabljeno polje
3. tranzicija - paralela puno polje
4. paralela . oslabljeno polje

Dakle tri puta se vrši rasterećenje generatora

ili varijanta:

1.paralela - puno polje
2.paralela - oslabljeno polje 50%
3.paralela - oslabljeno polje 77%

Dakle dva puta se vrši rasterećenje generatora.

Osim što postoji razlika u broju rasterećenja generatora vuče ova druga varijanta ima manju vučnu silu pokretanja. Druga varijanta ako pistoji je ILEGALNA jer projektna dokumentacija je propisala prvu varijantu.

Pozdrav svima

#30 HijenA

HijenA
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 06.10.2011. - 15:29

kakve veze ima vucna sila pri pokretanju o duljini tranzicije na 30 ili 45 km/h i na 70+ km/h gdje motor doslovce URLA u 8. polozaju a loksa ni makac?!
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#31 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 06.10.2011. - 16:54

Nitko još od strojovođa koji je vozio lokomotivu nije napisao dali lokomotiva vrši:
1.serija - puno polje
2.serija - oslabljeno polje
3. tranzicija - paralela puno polje
4. paralela . oslabljeno polje

Dakle tri puta se vrši rasterećenje generatora

ili varijanta:

1.paralela - puno polje
2.paralela - oslabljeno polje 50%
3.paralela - oslabljeno polje 77%

Dakle dva puta se vrši rasterećenje generatora.

Osim što postoji razlika u broju rasterećenja generatora vuče ova druga varijanta ima manju vučnu silu pokretanja. Druga varijanta ako pistoji je ILEGALNA jer projektna dokumentacija je propisala prvu varijantu.

Pozdrav svima

Što te zanima konkretno ?
Iz tvog posta se ne razabire što bi trebalo ili što jest.Jedino što mi je razumljivo je to da pretpostavljaš da lokomotiva kreće sa paralelom.

#32 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,764 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 07.10.2011. - 12:42

Organizirajte se u noćne smjene! Večeras na 65901 za Resnik iz Varaždina idu 2043 004, 2043 005 i 2044 009!

2z8q8zt.jpg


#33 Nikola-Zabok

Nikola-Zabok
  • Članovi
  • 1,829 posts
  • Joined 13.11.2009.
  • LocationZabok

Posted 07.10.2011. - 12:54

Revizija ili NERC :?:

HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!


#34 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,599 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 07.10.2011. - 13:15

Revizija ili NERC :?:


NREC!! :evil: :evil:

#35 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,153 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 07.10.2011. - 13:21

Organizirajte se u noćne smjene! Večeras na 65901 za Resnik iz Varaždina idu 2043 004, 2043 005 i 2044 009!

Hoće li dizelke odmah po dolasku ući u "Gredelj" ili će čekati na kolodvoru do jutra i dali vlak ide preko Koprivnice ili Zaprešića?

#36 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,599 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 07.10.2011. - 15:11

Hoće li dizelke odmah po dolasku ući u "Gredelj" ili će čekati na kolodvoru do jutra i dali vlak ide preko Koprivnice ili Zaprešića?


Po broju definitivno je trasa preko Zaboka, a mislim da je tuda i bliže!

#37 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 07.10.2011. - 15:12

Što te zanima konkretno ?
Iz tvog posta se ne razabire što bi trebalo ili što jest.Jedino što mi je razumljivo je to da pretpostavljaš da lokomotiva kreće sa paralelom.


Ovako, ako lokomotiva kreće u spoju serija gdje su dvije paralelne grane sa po dva vučna motora u polasku ima struju vučnih motora 1200 A i struju na generatoru 2400 A pa je vučna sila 250 kN. Ako kreće u sa svim motorima u paraleli tada je maksimalna struja generatora 3000 A pa je maksimalna struja na vučnom motoru 750 A a vučna sila je oko 140 kN. Dakle ako je lokomotiva prepravljana nakon 90-tih i vozi sa vučnim motorima u paraleli tada je jasno da ne može povući vlak i ubrzavati.
Podatak da se nešto događa pri brzini 70 km/h je vrlo indikativan jer bi prema proračunu slabljenje polja 50% u spoju paralela trebalo nastupiti tek kod 90 km/h. Drugi stupanj slabljenja polja se kod lokomotive 2061 uključuje kod 70 km/h a to bi moglo ukazivati na to da je lokomotiva prepravljanja i ne odgovara odobrenoj dokumentaciji koju ja imam.
Ukratko netko se igrao sa spojevima lokomotive a krivicu prebacio na mene.

Pozdrav svima

#38 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,153 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 07.10.2011. - 16:38

Organizirajte se u noćne smjene! Večeras na 65901 za Resnik iz Varaždina idu 2043 004, 2043 005 i 2044 009!

Vlak je formiran! :mrgreen:
Posted Image

#39 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,764 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 07.10.2011. - 18:44

Vlak je formiran još u 12:20 sati, ali lokomotive (19:10) su još na mjestu iza depoa..

2z8q8zt.jpg


#40 MALI

MALI
  • Članovi
  • 573 posts
  • Joined 13.12.2008.

Posted 07.10.2011. - 19:30

Lok. će tek ujutro u Gredelj.
Vjerojatno poslije EMV-a.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users