Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

H 2043 (J 646) Kramp


  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#221 drstoka

drstoka
  • lanovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 23.10.2014. - 14:55

       Fala,meni je taj komad stalno zgledal nekak dulji-svejedno,razlika u snagi lok , je očita- i ne, nisam vozil 12 pulmana sa 2044 120 km/h jer nisam imal de,ali sam vozil 11 pulmana 100 km/h (maestral ČK-VŽ) i za to joj je trebalo iz ČK do "čepa" - to je ona šuma na pol puta prema VŽ, znači cca 5 km-i to je 100 a ne 120

 

Eto, sada bi bilo u redu da i ja kažem relaciju, 2044 sa 12 pullmana 120 km/h za 5 km bez grijanja iz dotične priče je bio izlazak iz Križevaca prema Vrbovcu.


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#222 drstoka

drstoka
  • lanovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 23.10.2014. - 14:59

Osobno sam stekao dojam da je problem u tranziciji, ali ne smatram se dovoljno stručnim tvrditi kako sam u pravu.

 

Tranzicija, šentiranje, kaj god ali i dalje je tu PG regulator koji regulira uzbudu GG a time i struju VM-a odnosno snagu lokomotive.


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#223 eljko halambek

eljko halambek
  • lanovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 17.02.2016. - 13:42

Na ovom dole linku sam našao  članak o pregradnji 661 u 646 (ŽELJEZNICE godina 47 (1991) broj 4.

Ima li možda tko bolji scan tog članka: 

http://wehicle-drive...61-u-seriju-646

 

12745734_848492205277518_560326149289082

 

12729039_848492355277503_620746823893591

 

12742133_848492278610844_641235598324527

 

12705166_848492395277499_244716651385876

 

 

 

 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users