Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HŽ 2062 (JŽ 664) Ličanka


  • Please log in to reply
2091 replies to this topic

#1 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 09.09.2011. - 22:39

Link na staru temu:
http://www.zeljeznic...3-2062-pitanje/

Lokomotiva 2062 0xx u starom JŽ bojanju
PA150069res.jpg
Photo by: seabral

Lokomotiva osnovne podserije 2062 0xx u standardnom HŽ bojanju
2062056-1-1.jpg
Photo by: Zeus

Lokomotiva 2062 025 u najnovijoj shemi bojanja
IMG_0494_01_07_11_osijek-cepin.jpg
Photo by: mini cooper
 

Diesel-električne lokomotive serije 2062 u početku je gradila tvrtka "General Motors" u SAD-u, a poslije i u kooperaciji s tvornicom "Đuro Đaković" iz Slavonskog Broda.Nabavljane su u više navrata počevši od 1972.g pa sve do 1985.g.Lokomotive ove serije su identične lokomotivama serije 2061, samo što im je snaga veća.Izvorna graditeljeva oznaka je G 26 C.Ove lokomotive imaju šest osovina, pojedinačni osovinski pogom i osovinski raspored C'oC'o.Namijenjene su isključivo za vuču teških teretnih vlakova na prugama s manjim osovinskim opterećenjem.U današnje vrijeme rabe se i za vuču putničkih vlakova, jer su opremljene generatorom za električno grijanje vlakova tvrtke "Uljanik".Građene su za najveću voznu brzinu od 124 km/h.Opremljene su dvotaktnim dieselskim motorom V izvedbe sa šesnaest cilindara.Prijenosnik snage je električni, a sastoji se od istosmjernog glavnog generatora i šest istosmjernih elektrovučnih motora, od kojih po tri u svakome osovinskom postolju.Lokomotive serije 2062 imaju vrlo snažnu konstrukciju i u radu su vrlo pouzdane.Osovinski raspored : C'o C'o

Godine 2002. u TŽV-u Gredelj u Zagrebu počela je modernizacija 20 lokomotiva serije 2062 0xx koje na taj način postaju lokomotive podserije HŽ 2062-100 i nose oznake od 2062 101 do 2062 120. Njihove vučne značajke jednake su zanačajkama standardnih lokomotiva serije 2062 0xx jer su dizelski motor, kompresor i uređaj za grijanje vlaka ostali nepromijenjeni. No, ugrađeno je puno nove opreme. Zbog ugradbe dopunske opreme lokomotive podserije 2062 1xx jesu masivnije, pa im ukupna masa iznosi nešto više od 103 tone, ali su zadržale istu klasu osovinskoga opterećenja.
HŽ Vuča vlakova d.o.o posjeduje 32 lokomotiva serije 2062 0xx, od čega ih je u 21 voznom stanju i 20 lokomotiva podserije 2062 1xx.
Sudbina neaktivnih lokomotiva osnovne podserije je najvjerovatnije otpis i prodaja u NREC program.

 

Sve lokomotive ove serije podjelom HŽ Vuče Vlakova pripale su HŽ Cargu.

Sredinom 2017. godine 5 lokomotiva podserije 1xx poslano je u TŽV Gredelj na VP, prilikom čega ce dobiti i novu shemu bojanja.

 

Lokomotiva 2062 1xx
DSC02727_24_10_08_ogulin_depo.jpg

Photo by: mini cooper

Nova shema bojanja

4Vux7B9.jpg

Photo by: Siniša Sinkec Abramović

 

Instalirana snaga :2231 KS (1571 kW)
Snaga lokomotive za vuču : 2029 KS (1428 kW) ( bez grijanja vlaka ) / 1464 KS (1031 kW) ( sa grijanjem vlaka )
Maksimalna brzina : 124 km/h
Duljina preko odbojnika : 17050 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 2764 mm
Najveća visina od GRT : 4114 mm
Ukupna masa lokomotive : 103 t
Najveće osovinsko opterećenje : 17,3 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 6 t/m

Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznic...a-2062-lieanka/



#2 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 09.09.2011. - 23:45

Bile su dobre, ali i one su pomalo za sklanjanje u stranu jer su dale svoje. Bilo ih je lijepo slušati u osmom položaju uzbrdo, ali sad nam treba nešto novo i tiho. One su za vuču lakih vlakova po Slavoniji i Zagorju. Za Liku trebaju jake lok sa osovinskim pritiskom 20 t. Moja prva lok iz te serije koju sam povezao na vlaku Dalmacija Express do Karlovca sa 120 km/h (još u trećem srednje) je 664-007. Ta lok sada trune u Kninskom depou, ako već nije prodana u Gredelj.

Edited by Karavela, 09.09.2011. - 23:47.

Samo osmi položaj!!!


#3 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 10.09.2011. - 00:00

Bile su dobre, ali i one su pomalo za sklanjanje u stranu jer su dale svoje. Bilo ih je lijepo slušati u osmom položaju uzbrdo, ali sad nam treba nešto novo i tiho. One su za vuču lakih vlakova po Slavoniji i Zagorju. Za Liku trebaju jake lok sa osovinskim pritiskom 20 t. Moja prva lok iz te serije koju sam povezao na vlaku Dalmacija Express do Karlovca sa 120 km/h (još u trećem srednje) je 664-007. Ta lok sada trune u Kninskom depou, ako već nije prodana u Gredelj.



Dale su one svoje višestruko, a uzmemo li u obzir kolko voze i kolko se muče, i k tome dodamo loše održavanje dobro i služe, ali ipak je to moć i snaga, gvozdena mašina, naizgled nepoderiva, ali zub vremna i loše održavanje čini svoje.
A tvoja prva ličanka trune i dalje u Kninu, mada je službeno i otpisana i navedana u oglasu za prodaju 18 otpisanih dizelki.

#4 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 10.09.2011. - 06:45

Ako ikad dođe nova lokomotiva na Ličku prugu nikad neće moći zamjeniti dobre stare Ličanke i Turnere. Nema ljepšeg od zvuka motora u 8. položaju koji se penje uzbrdo i čuje se još kilometrima daleko...

Edited by josip, 10.09.2011. - 06:48.


#5 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 10.09.2011. - 10:34

Ako ikad dođe nova lokomotiva na Ličku prugu nikad neće moći zamjeniti dobre stare Ličanke i Turnere. Nema ljepšeg od zvuka motora u 8. položaju koji se penje uzbrdo i čuje se još kilometrima daleko...


Varaš se poprilično. J.... zvuk motora kad je to za lokomotivu mučenje, Lika vapi za novim lokomotivama, a ličanke za odmorom.

#6 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,603 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 10.09.2011. - 10:38

Varaš se poprilično. J.... zvuk motora kad je to za lokomotivu mučenje, Lika vapi za novim lokomotivama, a ličanke za odmorom.


Ako je suditi po intervjuu gosp. Olivera Krilića iz Željezničara, Jamesovi i Turneri bi polako trebali dobiti adekvatnu zamjenu u obliku dvokabinske šestosovinske lokomotive od oko 4000ks koju će iznajmiti od Gredelja, naravno kad ih ovaj napravi, a oni kažu da bi prva loksa mogla van do kraja ove godine, živi bili pa vidjeli!!! 8)

#7 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 2,002 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 10.09.2011. - 12:28

Ako je suditi po intervjuu gosp. Olivera Krilića iz Željezničara, Jamesovi i Turneri bi polako trebali dobiti adekvatnu zamjenu u obliku dvokabinske šestosovinske lokomotive od oko 4000ks koju će iznajmiti od Gredelja, naravno kad ih ovaj napravi, a oni kažu da bi prva loksa mogla van do kraja ove godine, živi bili pa vidjeli!!! 8)

Čitam ovu temu pa nemogu a da se nejavim da si zamislim da bi HŽ mogao napraviti takvu glupost, te lok. pretvoriti u dvokabinske, što je Amerikanac napravio to je najbolje ne dirati jer im ulaziš u dušu isto kao dok su radili Turnere. Ja te lok. poznajem od malena i mogu reći da mi je to najljepši i najbolji zvuk koji sam dosada čuo, zbog tih lok. sam prešao kilometara i kilometara da bi ćuo taj zvuk. To dobro znaju Bjelovarski, Virovitički i Novljanski strojovođe a i drugi ljudi. Nestanak 2 061 lok. sam nekako progutao ali 2 062 bogme neću moći zbog njih sam i zavolio željeznicu najviše zbog zvuka a ti ljudi koji to smišljavaju da bi trebalo biti nemaju pojima o lok. Jest da su te lok. stare ali napominjem vijek im je 60 god.sa dobrim održavanjem, meni se ćini da će željeznica takvim stavom potonuti još dublje i Slovenci i ostali imaju te lok. pa na njima nisu ništa dirali eto toliko od mene.

#8 josip

josip
  • Članovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 10.09.2011. - 18:25

Varaš se poprilično. J.... zvuk motora kad je to za lokomotivu mučenje, Lika vapi za novim lokomotivama, a ličanke za odmorom.


Nisam mislio na eksplotaciju nego na zvuk ;)

#9 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 13.09.2011. - 19:50

Zvuk me privukao do prozora, a evo i efekta prolaska 2062 029 "u naponu snage" sa teretnjakom. Fino je "zaprašila" sve od Heinzelove do Držićeve.
Posted Image
Čekajući tramvaje...

#10 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,773 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 13.09.2011. - 19:58

029 fino praši varaždinskim krajem..

#11 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 13.09.2011. - 20:02

Hm, ne pari mi baš da je to 029 :hm ?

#12 zagi988

zagi988
  • Članovi
  • 4,863 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 13.09.2011. - 20:06

čak se i vidi broj...ne baš jasno al se vidi.
prekrasna slika!

#13 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 2,002 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 13.09.2011. - 20:17

029 fino praši varaždinskim krajem..

2 062 029-0, od danas u Varaždinskom kraju umjesto 2 062 019-1.

#14 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 13.09.2011. - 21:21

Zvuk me privukao do prozora, a evo i efekta prolaska 2062 029 "u naponu snage" sa teretnjakom. Fino je "zaprašila" sve od Heinzelove do Držićeve.
http://img801.images...1/dscf6392p.jpg



Kad je to slikano???

Nisam znao da je dobila na boku natpis HŽ VUČA VLAKOVA. :shock:

Očito je dugo nisam vidio. :twisted:

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#15 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 13.09.2011. - 21:23

Kad je to slikano???

Nisam znao da je dobila na boku natpis HŽ VUČA VLAKOVA. :shock:

Očito je dugo nisam vidio. :twisted:



Broj na njoj me podsjeća na 029, ali boja baš i ne, a i natpis Vuča vlakova mi je čudan :hm:?:

#16 HijenA

HijenA
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 13.09.2011. - 22:13

ili je 029 ili je 021. nema druge :-)
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#17 Zagrebec

Zagrebec
  • Članovi
  • 43 posts
  • Joined 13.01.2011.

Posted 13.09.2011. - 22:37

Vidio na svoje oči da 029 ima natpis HŽ Vuča vlakova sa strane. I to već neko vrijeme.

#18 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,163 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 13.09.2011. - 23:03

Da riješimo i taj misterij...2062 029.
Posted Image

Fotka je sa početka 8.mjeseca 2011.

#19 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 14.09.2011. - 00:45

Da riješimo i taj misterij...2062 029.


Fotka je sa početka 8.mjeseca 2011.


Znači OVV je imao posla na njoj, izgleda da je bila na kakvom MP kad je dobila novo bojanje ?

#20 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,245 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 14.09.2011. - 06:42

2 062 029-0, od danas u Varaždinskom kraju umjesto 2 062 019-1.



Khm..., čini se da baš i nije tako. :hm

Noćas, nakon što je odvezla 65401, ostala je na RK. Na 65400 je 2 044 006, umjesto koje je 2 062 029 jučer na 3000 stigla u Vž.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users