Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

H 1141 (J 441) ASEA


  • Please log in to reply
1298 replies to this topic

#1 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 11.08.2011. - 10:36

Stara tema:
http://www.zeljeznic...4570-1141-asea/

Električne lokomotive serije 1141 gradila je ujedinjena tvrtka "Traktion-Union" koje su činile švedska "ASEA", švicarski "Secheron" i austrijski "Elin-Union".Sklopove je montirala austrijska tvrtka "Simmering-Graz Pauker".Poslije je je po licenci "ASEA", izgradju preuzela hrvatska tvrtka "Rade Končar" gdje su kasnije proizvedene mnogobrojne preinake.Lokomotive su diodne, četveroosovinske s pojedinačnim osovinskim pogonom, a namijenjene su za vuču putničkih i teretnih vlakova pri čemu im je maksimalna brzina 120 km/h i 140 km/h.Konstruirane su za rad s jednofaznom strujom nazivnoga napona 25 kV i frekvencije 50 Hz, imaju dvije upravljačnice označene slovima A i B. Lokomotive se proizvedene u nekoliko podserija. U numeraciji HŽ-a to su podserije 0xx, 1xx, 2xx i modernizirana podserija 3xx ( tiristorske lokomotive ). U aktivnom inventarskom parku HŽ Vuča vlakova d.o.o. posjeduje 17 lokomotiva podserije 0xx, 7 lokomotiva podserije 1xx, 17 lokomotiva podserije 2xx i 26 lokomotiva podserije 3xx. Ukupno 67 lokomotiva. Također, unutra podserije 3xx postoje pojedine razlike, pri čemu je lokomotiva 1141 301 prototip na kojoj je napravljena modernizacija te ugrađeno tiristorsko upravljanje. Drugu generaciju moderniziranih lokomotiva ove podserije čine lokomotive 1141 376 do 1141 390. I treća, najnovija generacija moderniziranih ASEA su lokomotive 1141 302 do 1141 311.

 

Podjelom HŽ Vuče vlakova ove lokomotive su podjeljenje između HŽ Carga (pripale si im podserije 0xx, 1xx i 2xx) i HŽ Putničkog prijevoza ( pripale su im lokomotive podserije 3xx.)

Lokomotive serije 1141 su u vremenu JŽ-a bile u crvenom bojanju, kao na slici ispod, a s vremenom kako su odlazile na revizije dobivale su novu plavo-sivu shemu bojanja, što se vidi na donjim slikama .

 

zkYKXJU.jpg
Photo by: Anton Papić

Lokomotive podserije 0xx.

DSC03362.jpg
Photo by: ZlayoZg

 

U 2017. godini 7 lokomotiva HŽ Carga (podserija 0xx2xx) je otišlo na VP(SP) u Končar (KEV).

Nakon popravka izašle su u novoj shemi bojanja.Lokomotive 1141 001 i 015 su bile na SP, a lokomotive 1141 025,029,202,213 i 221

 su bile na VP.

 

WNnhEgC.jpg

Photo by: Josip Petrlić

 

Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'o B'o
Trajna snaga za vuču :3860 kW (5481 KS)
Jednosatna snaga : 4080 kW (5793 KS)
Trajna vučna sila: 176 kN
Maksimalna brzina : 120 km/h
Duljina preko odbojnika : 15470 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3100 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 78 t
Najveće osovinsko opterećenje : 19,5 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 5,03 t/m

Lokomotive podserije 1xx.

Ploe-4.jpg
Photo by: Zeus

Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'o B'o
Trajna snaga za vuču :3860 kW (5481 KS)
Jednosatna snaga : 4080 kW (5793 KS)
Trajna vučna sila: 176 kN
Maksimalna brzina : 120 km/h
Duljina preko odbojnika : 15470 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3100 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 81 t
Najveće osovinsko opterećenje : 20,25 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 5,22 t/m
Lokomotive ove podserije posjeduju i elektrodinamičku kočnicu (nominalne snage 1740 kW / 2470 KS), daljinsko upravljanje (koje se nikad nije koristilo, a i pitanje je da li je kod svih lokomotiva ispravno) i uređaj za podmazivanje vijenca kotača.

Lokomotive podserije 2xx.

1141209.jpg
Photo by: ivog

Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'o B'o
Trajna snaga za vuču :3860 kW (5481 KS)
Jednosatna snaga : 4080 kW (5793 KS)
Trajna vučna sila: 148 kN
Maksimalna brzina : 140 km/h
Duljina preko odbojnika : 15470 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3100 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 82 t
Najveće osovinsko opterećenje : 20,5 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 5,29 t/m
Lokomotive ove podserije posjeduju daljinsko upravljanje (koje se nikad nije koristilo, a i pitanje je da li je kod svih lokomotiva ispravno) i uređaj za podmazivanje vijenca kotača.

Lokomotive podserije 3xx.
Ove lokomotive nastale su modernizacijom neaktivnih lokomotiva ostalih podserija.

Podjelom HŽ Vuče vlakova ova podserija pripala je HŽ Putničkom prijevozu.

Prva generacija tiristorskih ASEA

 

thtPClZ.jpg
Photo by: Ivan Crnkoci

 

U 2017.godini 5 lokomotiva iz prve generacije tiristorki je otišlo na SP u Končar (KEV). Prva od njih 1141 385 je krajem ožujka 2018. je izašla sa popravka u novom bojanju.

 

 

j2YvEOD.jpg

Photo by: Portos

Druga generacija tiristorskih ASEA:
1221zdz.jpg
Photo by: Vedi

Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'o B'o
Trajna snaga za vuču :3860 kW (5481 KS)
Jednosatna snaga : 4080 kW (5793 KS)
Trajna vučna sila: 176 kN
Maksimalna brzina : 120 km/h (140 km/h)
Duljina preko odbojnika : 15470 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3100 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 80 t
Najveće osovinsko opterećenje : 20 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 5,17 t/m
Lokomotive ove podserije posjeduju i elektrodinamičku kočnicu, daljinsko upravljanje i uređaj za podmazivanje vijenca kotača.

Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznic...fija-1141-asea/



#2 swen

swen
  • lanovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaradin

Posted 17.08.2011. - 10:10

trebao bih informaciju kakvo je stanje asea u h te njihove brojevne oznake pa bih molio da mi netko, ako moe, pomogne u tome. unaprijed hvala

#3 wiggum

wiggum
  • lanovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 17.08.2011. - 11:14

trebao bih informaciju kakvo je stanje asea u h te njihove brojevne oznake pa bih molio da mi netko, ako moe, pomogne u tome. unaprijed hvala



Prva tema u podforumu lokomotive:

"Stanje i raspored vunih vozila"
http://www.zeljeznic...dpost__p__13365

Treba samo itati, nita vie.

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#4 Vlado

Vlado
  • lanovi
  • 1,371 posts
  • Joined 29.12.2007.
  • LocationGodinjak

Posted 28.08.2011. - 20:34

Danas u 18:03 sam snimio 1141-208 i 1141-382 u zaprezi ali same. Ili je moda ova zadnja pokvarena ;)


#5 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,156 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG itnjak

Posted 28.08.2011. - 21:04

To je vlak 32022,obe lokse su od 18:34 u Novskoj.

#6 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,994 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 28.08.2011. - 21:06

Danas u 18:03 sam snimio 1141-208 i 1141-382 u zaprezi ali same. Ili je moda ova zadnja pokvarena ;)

Nije pokvarena kada ima dignuti pantograf, to znai da je lok. u punom pogonu isto kao i prva.

#7 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 28.08.2011. - 21:09

di je to snimljeno?
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#8 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,156 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG itnjak

Posted 28.08.2011. - 21:14

Izmeu Starog Petrovog Sela i Nove Gradike.

#9 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 28.08.2011. - 21:17

Izmeu Starog Petrovog Sela i Nove Gradike.


fala :-) a zasto su se vracale strojno za novsku?
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#10 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,156 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG itnjak

Posted 28.08.2011. - 21:41

Tko e ga znati... :???
Moda zato to su potrebne Novskoj za neke vlakove potegnute su ak iz Vinkovaca kao podjeljeni vlak vlaka 2022.

#11 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 29.08.2011. - 01:07

Tko e ga znati... :???
Moda zato to su potrebne Novskoj za neke vlakove potegnute su ak iz Vinkovaca kao podjeljeni vlak vlaka 2022.


blegh. pa mogli su ih onda puknut na neki putnicki iz VK - to bi bio sou :-D 4 pullmana i 3 lokse :-D :lol:
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#12 VortaBlack

VortaBlack
  • lanovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 29.08.2011. - 10:59

Nije pokvarena kada ima dignuti pantograf, to znai da je lok. u punom pogonu isto kao i prva.

Drugoj loksi je pantograf dignut samo zato da bi klima radila. ;)

#13 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Iskljueni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 20.09.2011. - 17:00

1141-110 obavila vagu proli tjedan i trentno se testira na viokom naponu .

#14 2041024

2041024
  • lanovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 21.09.2011. - 23:48

Druga generacija tiristorskih ASEA:
Posted Image
Photo by: Vedi

Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'o B'o
Trajna snaga za vuu :3860 kW (5481 KS)
Jednosatna snaga : 4080 kW (5793 KS)
Trajna vuna sila: 176 kN
Maksimalna brzina : 140 km/h
Duljina preko odbojnika : 15470 mm
irina lokomotivskog sanduka : 3100 mm
Najvea visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 80 t
Najvee osovinsko optereenje : 20 t/os
Najvee optereenje po dunom metru : 5,17 t/m
Lokomotive ove podserije posjeduju i elektrodinamiku konicu, daljinsko upravljanje i ureaj za podmazivanje vijenca kotaa.

Vie podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznic...fija-1141-asea/


Vice samo mala ispravka na grekicu koja ti se potkrala. Elektrama od 302-311 max. brzina je 120km/h!! 8)

#15 Vlado

Vlado
  • lanovi
  • 1,371 posts
  • Joined 29.12.2007.
  • LocationGodinjak

Posted 22.09.2011. - 18:42

Na području ex Yu, sve električne loke se građene tako da je mjesto strojovođe na lijevoj strani lokomotive, stoga je ulaz u upravljačnicu s desne strane, u rumunjskoj su propisi drugačiji, kod njih je komandni stol strojovođe na desnoj strani, vrata upravljačnice na lijevoj, i zato su one zrcalne u odnosu na naše asea-e.

Volio bih pojašnjenje zašto je baš tako jer sam dobio upit na UKTrainSim ali ne znam odgovor... Pitanje glasi ovako: "If I'm right, this loc was built by Yugoslavia. Why has it "left handed" driverstand? You drive on the right track, don't you?
greetings
john"

#16 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 22.09.2011. - 18:54

Volio bih pojanjenje zato je ba tako jer sam dobio upit na UKTrainSim ali ne znam odgovor... Pitanje glasi ovako: "If I'm right, this loc was built by Yugoslavia. Why has it "left handed" driverstand? You drive on the right track, don't you?
greetings
john"


Ne bih tono znao, vjerovatno je sve samo stvar propisa pojedine eljeznike uprave i standarda koji su u upotrebi.

#17 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Iskljueni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 11.11.2011. - 11:21

1141-110 otisla na probu do Ogulina.

#18 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Iskljueni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 14.11.2011. - 17:07

2 danas dole u Gredelj na popravak .

#19 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,156 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG itnjak

Posted 14.11.2011. - 17:23

109 i 378.

#20 MALI

MALI
  • lanovi
  • 573 posts
  • Joined 13.12.2008.

Posted 14.11.2011. - 20:35

208 ili 209, 378 nije sigurno.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users