Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

H 2063 (J 663) Karavela


  • Please log in to reply
1219 replies to this topic

#1 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,563 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 11.08.2011. - 09:57

Link na staru temu:
http://www.zeljeznic...arave</span>la/


Stara JŽ shema bojanja:

5RBZetb.jpg
Photo by: Facebook

HŽ shema bojanja:

9eqjzr4.jpg

Photo by : Ante Klećina

 

Najnovija shema bojanja, nakon podjele HŽ Vuče vlakova

 

Tgefa5v.jpg

Photo by : Siniša Sinkec Abramović

 

Diesel-električne lokomotive serije 2063 proizvela je 1972.g tvrtka "General Motors".Izvorna graditeljeva oznaka je G 26 CW.Ove lokomotive imaju šest osovina, pojedinačni osovinski pogon i osovinski raspored C'oC'o.Namijenjene su za vuču pretežito teretnih vlakova, no pošto je u njih ugrađen alternator za električno grijanje snage 375 kW ( proizveden u tvornici "Uljanik" u Puli ), također se rabe za vuču brih vlakova.Građene su za najveću voznu brzinu od 124 km/h.Opremljene su dvotaktnim dieselskim motorom V izvedbe sa šesnaest cilindara i turbokompresorom.Prijenosnik snage je električni, a sastoji se od istosmjernog glavnog generatora i pomoćnog generatora i šest istosmjernih elektrovučnih motora, od kojih po tri u svakome osovinskom postolju.

Osovinski raspored : C'oC'o
Instalirana snaga :3348 KS (2357 kW)
Snaga lokomotive za vuču : 3044 KS (2143 kW) ( bez grijanja vlaka ) / 2533 KS (1783 kW) ( sa grijanjem vlaka )
Maksimalna brzina : 124 km/h
Duljina preko odbojnika : 20700 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 2819 mm
Najveća visina od GRT : 4106 mm
Ukupna masa lokomotive : 120,1 t
Najveće osovinsko opterećenje : 20,6 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 5,8 t/m

U inventarskom parku Hrvatskih željeznica svojevremeno nalazilo se 14 ovakvih lokomotiva.Lošim održavanjem došlo je do toga da je dio lokomotiva postao neaktivan, te su počele trunit po raznoraznim sporednim kolosjecima. Tada je uprava donijela odluku da se dio lokomotiva ove serije proda ( to su lokomotive 2063 002,2063 004,2063 005 i 2062 013). Navedene lokomotive su prodane u NREC program, te ih je TŽV Gredelj obnovio i one dan danas voze prugama u Saudijskoj Arabiji za privatnog operatera TSO. Danas HŽ Vuča vlakova d.o.o. raspolaže sa 10 lokomotiva ove serije, od čega ih je 6 aktivno (2063 001,2063 003,2063 006,2063 007,2063 008 i 2063 014) i 4 neaktivne,čija je daljna sudbina najvjerovatnije otpis i prodaja u NREC program. To su lokomotive 2063 009,2063 010,2063 011 i 2063 012. Sve 4 se nalaze u depou Knin.

 

Update:

Lokomotive 2063 009,010,011 i 012 su u međuvremenu također prodane NREC-u, te su nakon popravka u TŽV Gredelju završile u Izraelu.

Trenutno u HŽ Cargu su aktivne samo 2063 003 i 2063 014. Ostale su na Ranžirnom kolodvoru i čekaju daljnu sudbinu.

Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznic...-2063-karavela/



#2 mladi kondukter

mladi kondukter
  • Iskljueni korisnici
  • 167 posts
  • Joined 02.09.2010.

Posted 14.08.2011. - 17:30

karavela 003 je bila danas na 703...bilo ju je milina sluati kako veselo prede kroz gorski kotar

#3 knor

knor
  • lanovi
  • 377 posts
  • Joined 10.03.2008.

Posted 19.08.2011. - 11:19

karavela 003 je bila danas na 703...bilo ju je milina sluati kako veselo prede kroz gorski kotar


ono to je tebi milina sluat i predenje za nju su tuni vapaji u pomo... :rolleyes:

#4 VortaBlack

VortaBlack
  • lanovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 19.08.2011. - 13:30

Jučer je 007 bila na 701. Ne dimi uopće, lijepo radi. Da bi riječ rekao. :smile:

Edited by VortaBlack, 19.08.2011. - 13:34.


#5 Jim

Jim
  • lanovi
  • 1,581 posts
  • Joined 08.01.2006.

Posted 19.08.2011. - 16:44

karavela 003 je bila danas na 703...bilo ju je milina sluati kako veselo prede kroz gorski kotar


Predio bi ti frende da se nae u kabini punoj dima i uljnih mirisa, vibracija, trenji i ostalih "fenomenalnih" egzotinosti...Zato je karavela dobra samo za SF (isto kao i utka), bar tu dobro mata ide...

#6 radeZ

radeZ
  • lanovi
  • 535 posts
  • Joined 29.10.2006.
  • Locationnegdje uz prugu

Posted 19.08.2011. - 18:32

Predio bi ti frende da se nae u kabini punoj dima i uljnih mirisa, vibracija, trenji i ostalih "fenomenalnih" egzotinosti...Zato je karavela dobra samo za SF (isto kao i utka), bar tu dobro mata ide...



:pivo :mrgreen:
Posted Image

#7 Jim

Jim
  • lanovi
  • 1,581 posts
  • Joined 08.01.2006.

Posted 19.08.2011. - 20:25

Iako nije tema, samo kratki off top., naime da je rije o novim TRAXX-DE AC3 del lokomotivama, stvar bi bila drugaija, optimalna potronja derivata, nia emisija buke, savrenu uvjeti rada, relativno pristojna vuna sila za BoBoraspored osovina isl. No, naa Karavela je stvar prolosti, nema svrhe govoriti i hvaliti utopistine materije, ovo zasluuje samo odlazak u muzej...dala je svoje i te kako...

#8 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • lanovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 19.08.2011. - 21:04

karavela 003 je bila danas na 703...bilo ju je milina sluati kako veselo prede kroz gorski kotar


ista baca vie dima i ae u motorni prostor nego na ispuh....
Posted Image

#9 josip

josip
  • lanovi
  • 5,724 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 20.08.2011. - 07:53

ista baca više dima i čađe u motorni prostor nego na ispuh....


U Čem je problem? Da se nije negdje ispuh odvojio ili možda progorio?

Edited by josip, 20.08.2011. - 07:54.


#10 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 20.08.2011. - 09:43

problem je, kao i uvijek, u odrzavanju koje ne postoji. ispravne lokomotive jednake starosti voze diljem svijeta, samo su u hrvatskoj unistene do neprepoznatljivosti.
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#11 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,987 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 20.08.2011. - 10:06

problem je, kao i uvijek, u odrzavanju koje ne postoji. ispravne lokomotive jednake starosti voze diljem svijeta, samo su u hrvatskoj unistene do neprepoznatljivosti.

Tako je u pravu si problem je samo odravanje!!!

#12 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • lanovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 20.08.2011. - 10:50

Te sve stare rage od dizela.
Ionako ovdje pod icom nikakve koristi od njih...

Htjeli vi ili ne ovo je budunost, bar emo imat ljudske radne uvijete.
http://www.youtube.c...h?v=sjK3XhFfav4

Edited by Vice, 20.08.2011. - 12:06.
Provokativni dio posta obrisan !

Posted Image

#13 HijenA

HijenA
  • lanovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 20.08.2011. - 11:32

Prosvjetlio si me...


pa pitao si, ja sam ti iskreno odgovorio. mislim, pitanje je kada je uopce auspuh zadnji put zamijenjen (mislim na ispusnu granu iz motora) i u kojem su stanju bile te cijevi kad su progorile. a to je samo i iskljucivo stvar odrzavanja.

@ivancrnkoci: slazem se da su te lokomotive stare, ali ih nazivati ragama je uvreda jer su u ovim uvjetima koji vladaju na ovim prostorima opstale 30-40 godina. niti jedna ova moderna lokomotiva nece opstati niti trecinu tog vremena. pogledaj nam nagibne. nama treba robustna lokomotiva koja se kvari nakon 100og problema. a ne ona koja ce crknut na najmanji nedostatak odrzavanja.
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!

#14 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,987 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 20.08.2011. - 11:51

Te sve stare rage od dizela.
Ionako ovdje pod žicom nikakve koristi od njih...

Htjeli vi ili ne ovo je budućnost, bar ćemo imat ljudske radne uvijete.

Da nema tih starih raga od dizela željeznica nebi u nedostatku elektri danas imala čime voziti vlakove, pogledajte samo Koprivnicu u ložioni niti jedan dan nema niti jedne elektre tako da navečer iz Kc. idu do dva teretna vlaka za Zg. koje vuku dizeli zato nemojte trabunjati gluposti da su dizeli rage ja te lokse znam od svojeg djetinjstva i odrastao sam faktički sa njima a to što ih netko ne održava kako treba to treba vidjeti zašto, inaće vijek tih lokomotiva je 60 god.

Edited by Vice, 20.08.2011. - 12:08.


#15 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,563 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 20.08.2011. - 12:04

Joj opet mi se ini da e poet prepucavanja dizel vs struja, blaenje dizela, velianje elektri, provokacije dizelaa i strujaa !
Unaprid da vas upozorim, da pripazite, jer neu tolerirat svae i prepucavanja, a provokacije jo manje !!!


#16 poklopac

poklopac
  • lanovi
  • 186 posts
  • Joined 06.08.2011.
  • LocationST

Posted 20.08.2011. - 23:19

Te sve stare rage od dizela.
Ionako ovdje pod icom nikakve koristi od njih...

Htjeli vi ili ne ovo je budunost, bar emo imat ljudske radne uvijete.
http://www.youtube.c...h?v=sjK3XhFfav4

Ne, to je sadanjost iako ne na Hu, a za budunost ipak treba pitati strojovoe metroa u Copenhagenu. S/M

#17 knor

knor
  • lanovi
  • 377 posts
  • Joined 10.03.2008.

Posted 21.08.2011. - 22:59

dizel je zakon...za njega nema laganih vonji na pruzi...

#18 Zeljezni

Zeljezni
  • lanovi
  • 1,374 posts
  • Joined 22.10.2008.
  • LocationRijeka

Posted 27.08.2011. - 14:14

dizel je zakon...za njega nema laganih vonji na pruzi...

Ja sam ipak za dizel na struju ...


Posted Image
Mora znati neto o vlakovima. Nije vano kamo idu. Vano je odluiti da se na njih ukrcamo.

#19 VortaBlack

VortaBlack
  • lanovi
  • 2,188 posts
  • Joined 26.12.2010.
  • LocationZagreb / Duga Resa

Posted 05.09.2011. - 10:01

Jel se to meni ini ili je 2063 008 u hali u Karlovcu?

#20 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • lanovi
  • 4,183 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKlotar Podravski

Posted 05.09.2011. - 10:21

Nije u Karlovcu, nego na Zagreb Ranirnom.
Lijepo se po arhivi lokse vidi da je juer ila na probu od Zagreb Ranirnog do Karlovca i nazad.

Metro über (unter) alles! :kul3





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users