Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Oj Neretvo, ladna li si... 666-002


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 13.03.2006. - 17:24

Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045. (snimljeno 08. ožujka 2006. u Pogonu lokomotiva u Gredelju)
Posted Image Posted Image

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.


A da se kao zabunite i ofarbate ju plavo sa natpisom "DINARA"? :wink:

#22 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.03.2006. - 18:09

A da se kao zabunite i ofarbate ju plavo sa natpisom "DINARA"? :wink:


Da, prema sugestiji nekog starog majstora; hehehe

pozdrav
toma

#23 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 13.03.2006. - 23:48

A da se kao zabunite i ofarbate ju plavo sa natpisom "DINARA"? :wink:


Teško.... Titove lokomotive su farbane auto-lakom da bi imale viši sjaj, a i natpisi su bili posebni. Na tim se lokomotivama radilo u posebnom, ograđenom dijelu pogona gdje se kontrolirao svaki ulaz i izlaz radnika. Lokomotive je danonoćno čuvalo posebno osiguranje.... Ali i opet je bilo situacija da su lokomotive nastradale prije odlaska iz gredelja... Npr. nalete osovine ili vagoni s ugljenom... prođu 5-6 skretnica da ih nitko nije ni vidio i baš se zalete u lokomotivu koja drugi dan ide doma, a netko je ostavio otvorena vrata. Baš nezgodno....
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#24 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 13.03.2006. - 23:58

Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045.

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.


Trebore, mozes li molim te opisati prijenos snage kod ove lokomotive od hidrodinamickog pretvornika okretnog momenta do kotaca.

Jel ona ima mehanicki mjenjac ili...


MOram priznati da mjenjači nisu moja struka - da se mene pita svi dizeli bi imali generatore (onda bi ja to lakše polovio) ali mi ni tvoje pitanje baš nije jasno... Lokomotiva ima hidrodinamički mjenjač (popularno hidraulički) i to stoji, a zakaj pitaš dal ima mehanički?
Prijenos snage u tim mjenjačima se događa kad se ostvari punjenje pretvarača (sklop dvije turbine) čime ulje ostvari vezu između ulazne turbine i izlazne. Ulazna turbina je vezana za pogonski motor a izlazna na postolje.
Taj mjenjač je ogroman i ova lokomotiva ih ima dva (svaki ispod jedne upravljačnice) i užasno su bučni i ćudljivi. Mislim da se ovih dana neću stići baviti time ali kad stignem malo ću to proći pa mogu i malo bolje objasniti.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#25 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 14.03.2006. - 00:45

OK, jasno mi je sad. Nema mehanicki mjenjac sto je i normalno. Negdje sam izgleda krivo nacuo, a i bilo mi je cudno da V200 ima mehanicki mjenjac sa tolikom ugradjenom snagom. :shock:

Znaci lokomotiva ima Voithov hidrodinamicki mjenjac s hidraulickim spojkama i vise hidrodinamickih pretvornika okretnog momenta.

Jel bi te mogao zamoliti da poslikas malo lokomotivu dok je raskopana, pogotovo hidraulicki dio i veze osovina s mjenjacem? :)

Jel u njima ostaje Maybachov Dieselov motor i reparira se ili se ugradjuje novi Caterpillar?

Da li motori lokomotive ove snage moraju zadovoljavati emisijsku normu Stage II?

#26 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 14.03.2006. - 20:07

Jel bi te mogao zamoliti da poslikas malo lokomotivu dok je raskopana, pogotovo hidraulicki dio i veze osovina s mjenjacem? :)

Jel u njima ostaje Maybachov Dieselov motor i reparira se ili se ugradjuje novi Caterpillar?

Da li motori lokomotive ove snage moraju zadovoljavati emisijsku normu Stage II?


Mjenjač se reparira u Voithu pa ga ne mogu slikati dok ne dođe, a tada....

Umjesto originalnog motora ide CAT 3508 i koliko znam udovoljava ERRI STAGE 1, a dal zadovoljava STAGE 2. ne znam - ima sve preduvjete za to al je i pitanje softwarea u procesoru...
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#27 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 14.03.2006. - 20:18

Mjenjač se reparira u Voithu pa ga ne mogu slikati dok ne dođe, a tada....

Umjesto originalnog motora ide CAT 3508 i koliko znam udovoljava ERRI STAGE 1, a dal zadovoljava STAGE 2. ne znam - ima sve preduvjete za to al je i pitanje softwarea u procesoru...


Zahvaljujem na odgovoru. :)

#28 Rudolf T

Rudolf T
  • Članovi
  • 1,630 posts
  • Joined 29.03.2005.

Posted 14.03.2006. - 20:25

Titove lokomotive su farbane auto-lakom da bi imale viši sjaj


Znači li to da bi prilikom obnove one parne Titove lokomotive koja je u HŽM bilo dobro upotrijebiti auto-lakove?

#29 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 14.03.2006. - 22:05

E... to ne znam. Znam za ove DHL da su ih bojali auto-lakom ali dal su isto radili i za 666 i parne lokomotive.... Moram se raspitati.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#30 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.03.2006. - 23:59

11-ice na Plavom vlaku su se koristile od kasnih 40-ih do kasnih 50-ih i teško da se onda baš koristio auto-lak... :roll: D66 (761) su došle nove krajem 50-ih i ne vjerujem da ih je trebalo farbati prije sredine ili druge polovice 60-ih a tada je sa lakovima već bila druga situacija, kao i 70-ih.

P.S: Englezi su svoje parne lokomotive EMAJLIRALI... :shock:

#31 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,621 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 27.08.2013. - 06:05

Post malog.paje premješten je u ovu temu:


http://www.zeljeznic...vremena/page-16


Serija 05 je zakon!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users