Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Oj Neretvo, ladna li si... 666-002


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 06.03.2006. - 21:36

:lol:

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image

#2 Ante

Ante
  • Članovi
  • 456 posts
  • Joined 06.04.2005.

Posted 06.03.2006. - 22:52

uH je i ova u gadnom stanju.....

#3 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 06.03.2006. - 23:18

Jel to fotkano u Nisu?

#4 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 06.03.2006. - 23:27

Jel to fotkano u Nisu?


ne, u Beogradu

#5 Bjosip

Bjosip
  • Članovi
  • 242 posts
  • Joined 13.01.2006.

Posted 06.03.2006. - 23:40

Kako vidim slike su iz Makiša samo ne znam kad su fotkane,jer lokomotiva 666-002 je uglavnom ispravna i radi na tzv.KRUŽNOJ u BGDu,a ostale 3 lok 666 su uposlene u Rumi,Zaječaru i u Kikindi,ali uz dosta veliki postotak imobilizacije.

#6 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 07.03.2006. - 19:06

Evo i ostalih dok su bile prosle godine na remontu u MIN-u.

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#7 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 07.03.2006. - 19:22

Kako vidim slike su iz Makiša samo ne znam kad su fotkane,jer lokomotiva 666-002 je uglavnom ispravna i radi na tzv.KRUŽNOJ u BGDu,a ostale 3 lok 666 su uposlene u Rumi,Zaječaru i u Kikindi,ali uz dosta veliki postotak imobilizacije.

jel to znači da su još 4 u voznom stanju? koliko ih je ukupno bilo?

#8 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.03.2006. - 20:49

jel to znači da su još 4 u voznom stanju? koliko ih je ukupno bilo?


4.
666 001 - 004

toma

#9 R.Bradic

R.Bradic
  • Članovi
  • 35 posts
  • Joined 23.02.2006.

Posted 07.03.2006. - 23:20

666-004 je trenutno u Lapovu, umesto 644-002 koja je defektna i upucena u MIN na opravku. Razlog defekta je kvar na pom. generatoru. Sve lok. 666 su ispravne, koliko mi je poznato.

#10 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 09.03.2006. - 01:23

Pozdrav svima :lol:
Koliko se sjećam ove 4 lokomotive (da li su bile samo 4 :?, a evvo Toma kaže da su baš 4) su imale nazive: Neretva, Dinara, Sutjeska, i četvrta :arrow: :?: :!: da li Kozara :roll:
Da li sve još vuku vezano za ove dvije donekle kontradiktorne informacije.
Bjosip:

.....lokomotiva 666-002 je uglavnom ispravna i radi na tzv.KRUŽNOJ u BGDu, a ostale 3 lok 666 su uposlene u Rumi,Zaječaru i u Kikindi, ali uz dosta veliki postotak imobilizacije.

i
R.Bradic:

Sve lok. 666 su ispravne, koliko mi je poznato.

. Pošto su sve vukle Plavi voz-vlak, je li sad one imaju ikakve veze sa novouspostavljenim Turističkim plavim vozom, koji kako čujem već vozi ili će voziti po određenim prugama u Srbiji i na relaciji Ljubljana - Beograd :?: btw čuo sam da su Slovenci posebno zagrijani za ovu ideju :lol:
pozdrav od igoraila ! :wink:

#11 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 09.03.2006. - 02:42

Pozdrav svima :lol:
Koliko se sjećam ove 4 lokomotive (da li su bile samo 4 :?, a evvo Toma kaže da su baš 4) su imale nazive: Neretva, Dinara, Sutjeska, i četvrta :arrow: :?: :!: da li Kozara :roll:


Dinara, Kozara i Sutjeska su bile tri Diesel - hidraulicne lokomotive Kraus - Maffei serije D66 (JZ 761) i sada stoje na slijepom kolosjeku u stanici Topcider.

Posted Image

Ove sve cetiri lokomotive serije 666 vuku jer su ovu jesen sve isle ne probe iz MIN-a. Mogao sam ici na te probe ali nisam imao vremena.

#12 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 09.03.2006. - 04:59

Pozdrav svima :lol:
Koliko se sjećam ove 4 lokomotive (da li su bile samo 4 :?, a evvo Toma kaže da su baš 4) su imale nazive: Neretva, Dinara, Sutjeska, i četvrta :arrow: :?: :!: da li Kozara :roll:


Dinara, Kozara i Sutjeska su bile tri Diesel - hidraulicne lokomotive Kraus - Maffei serije D66 (JZ 761) i sada stoje na slijepom kolosjeku u stanici Topcider.

Posted Image

Ove sve cetiri lokomotive serije 666 vuku jer su ovu jesen sve isle ne probe iz MIN-a. Mogao sam ici na te probe ali nisam imao vremena.

Hvala Scharnhorst na podacima. A koja je onda bila sa nazivom Neretva, da li samo jedna od 666-ica, sve četiri ili niti jedna :? :?
igorail ! :D

#13 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 09.03.2006. - 14:13

Ovo za ove Kraus - Maffei sam siguran za imena jer je to profesor spomenuo na predavanju, a i nasao sam u jednoj knjizi.

Moze biti da su se i ove cetiri 666 isto tako zvale s tim da je dodana jos i Neretva posto ih je bilo cetiri.

Moze biti jer je od 1947. do 1957. godine Plavi vlak vukla parna lokomotiva MAVAG 1C1-4hv (JZ serija 11), nakon toga od 1957. do 1978. Kraus Maffei D66, da bi na kraju 1978. dosle 666.

Evo linka:
http://www.yurail.co...i voz/vucna.htm

Mislim da bi ove detalje najbolje mogao znati Toma.

#14 ghpacer

ghpacer
  • Članovi
  • 859 posts
  • Joined 04.02.2006.
  • LocationKoper, SLO

Posted 09.03.2006. - 20:40

Ovo za ove Kraus - Maffei sam siguran za imena jer je to profesor spomenuo na predavanju, a i nasao sam u jednoj knjizi.

Moze biti da su se i ove cetiri 666 isto tako zvale s tim da je dodana jos i Neretva posto ih je bilo cetiri.

Moze biti jer je od 1947. do 1957. godine Plavi vlak vukla parna lokomotiva MAVAG 1C1-4hv (JZ serija 11), nakon toga od 1957. do 1978. Kraus Maffei D66, da bi na kraju 1978. dosle 666.


JŽ 11 su bile 2D-2h

#15 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 09.03.2006. - 23:39

Ovo za ove Kraus - Maffei sam siguran za imena jer je to profesor spomenuo na predavanju, a i nasao sam u jednoj knjizi.

Moze biti da su se i ove cetiri 666 isto tako zvale s tim da je dodana jos i Neretva posto ih je bilo cetiri.


Da, 761 je bilo 3 komada; a 666 4; pa je dodana Neretva. Usput, 761 su zanimljive jer je rijec o 6 osovinskoj verziji lok. V200...

toma

#16 Bjosip

Bjosip
  • Članovi
  • 242 posts
  • Joined 13.01.2006.

Posted 09.03.2006. - 23:47

Puno pozdrava iz Subotice!
Plavi voz sa dizel vučom su radile 3 lokomotive serije 761 do 1978 koje su bile dizel hidraulične lokomotive sa 2 dizel motora i proizvedene su u Njemačkom poduzeću Krauss-Maffei po narudžbi kao V200 serija.Po nabavci lok 666 lokomotive 761 su bile u Subotici i radile su na rel Sub-Vinkovci pa Sub-Kelebija(MAV) i na kraju je ostala 761-003 koju sam i ja vozio dok je korištena.Pre 2 godine su iz Subotice odvučene za Topčider gde se i dan danas nalaze,a planirana je njihova obnova za Plavi voz i železnički muzej.
Što se tiče lok 666 ima 4 kom i to 666-001,002,003 i 004 i po prestanku vuče Plavog voza iste se koriste gde god ima potrebe sa dizel vučom jake snage(2200KS) a malog osovinskog pritiska(16T).Trenutno se ne koriste za vuču Plavog voza u turističke svrhe,nego voze teretnjake u Lapovu Rumi Beogradu i Banatu.
Ako nekoga interesiraju podaci o lok 666 slobodno neka mi piše rado ću odgovoriti.
JOSIP

#17 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 23:03

Slike iz davnina; Dinara:
Posted Image

...i opet ona u društvu Sutjeske i JŽ salona:
Posted Image

...druga slika je iz Njemačke a za prvu neznam.

To su lokomotive Krauss Maffei ML2200 bazirane na DB V200 a napravljene su četiri 1957. godine; Dinara, Kozara, Sutjeska i još jedna plava koja je ostala u tvornici i kasnije pregrađena u ML3000 (sa jačim motorima) i prebojana u crveno-bijelo. I u plavom i u crvenom izdanju je vozila na demo-vožnjama širom Europe ne bi li našla kupca (za nastavak proizvodnje) ali nije uspjelo. Završila je na DB-u kao V300 (prefarbana u crveno-sivo, kao V200) da bi 1975. prestala voziti i 1980. bila kasirana.

Jedina slika plave KM ML2200 koju imam je ova (LIMA model, nažalost u biti, što se detalja tiče, ML3000):
Posted Image

...ovo je crveno-bijela KM ML3000 godine 1960. (na probi u Mađarskoj):
Posted Image

...ML3000 u boji (opet LIMA model ali ovaj put korektan):
Posted Image

...a ovo DB 230 001-0 (nekadašnja DB V300 001) dok je vozila ranih 70-ih:
Posted Image

...i zadnji dani (1979.):
Posted Image

#18 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 13.03.2006. - 00:18

Krauss Maffei je kasnije (od 1961.) radio i ML 4000 ali je ona "malo" drugačija:
Posted Image

8)

#19 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 13.03.2006. - 16:38

Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045. (snimljeno 08. ožujka 2006. u Pogonu lokomotiva u Gredelju)
Posted Image Posted Image

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#20 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 13.03.2006. - 17:20

Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045.

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.


Trebore, mozes li molim te opisati prijenos snage kod ove lokomotive od hidrodinamickog pretvornika okretnog momenta do kotaca.

Jel ona ima mehanicki mjenjac ili...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users