Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Svaštara (4)


  • Please log in to reply
794 replies to this topic

#1 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,299 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 05.08.2011. - 07:51

Treći dio:
http://www.zeljeznic...491-svastara-3/
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#2 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,263 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.08.2011. - 12:40

ZET ima neku čudnu logiku oko solo tramvaja. Vani se svugdje solo tramvaji koriste na "normalnim" linijama dok si je ZET umislio da je linija 15 neka posebna linija jer je kao "brdska" što bi trebali reći onda ovi iz Linza, i zato na njoj voze solo kola.
90-tih je bilo drugačije, solo čeha se moglo vidjeti na 8 a na nekim fotkama sam vidio čak i na 6 i 7. :shock:
Ja mislim da bi sad na ljeto na 8-ci cijelo vrijeme mogli voziti solo česi a na 13-ci subotom i praznikom. Ali dobro da sad ne odemo u OT.
Samo da podsjetim, na liniji 33 su nedavno vozili i genšeri koji su još i duži od katice, da su ostali u prometu možda bi vozili na 15-ci. <_<

Kao što bi mogli česi voziti solo na 8 i 13, tako bi mogli voziti i bikovi (npr. na 1 ili 3, vikendom). Linija 15 je posebna, sama po sebi, ali se na njoj koriste savim "normalni" tramvaji. Logika kaže da motor koji je u stanju prevesti pun tramvaj ljudi radnim danom (npr. na 11) može isto tako voziti bez prikolice na slabo opterećenij liniji vikendom i/ili praznikom..
Ako bi bili genšeri s klimom na 15 onda bi ta linija bila još ugodnija za voziti se..

Edited by tramvajac 92, 16.08.2011. - 12:40.


#3 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 6,587 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich

Posted 21.08.2011. - 11:24

Zašto bi pobogu bik bio na 1 ili 3 vikendom, a ne radnim danom ?

aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#4 badrobie86

badrobie86
  • Članovi
  • 193 posts
  • Joined 31.03.2010.
  • LocationZagreb

Posted 22.08.2011. - 11:25

Znam da vama forumašima to i nije potrebno, ali naišao sam na jednu korisnu aplikaciju za sve koji dolaze u Zagreb. Napravljena je za Nokiju, i da se besplatno skinuti sa OVI store-a. Zove se Zgtram, i ima u sebi prikaz dnevnih i noćnih linija (s redom vožnje), prikaz pojedine linije i najkraću rutu.
- http://store.ovi.com/content/32130

#5 seabral

seabral
  • Administratori
  • 21,639 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.08.2011. - 18:42

Znam da vama forumašima to i nije potrebno, ali naišao sam na jednu korisnu aplikaciju za sve koji dolaze u Zagreb. Napravljena je za Nokiju, i da se besplatno skinuti sa OVI store-a. Zove se Zgtram, i ima u sebi prikaz dnevnih i noćnih linija (s redom vožnje), prikaz pojedine linije i najkraću rutu.
- http://store.ovi.com/content/32130

Slična aplikacija postoji i za Android telefone - zove se Trambus i može se skinuti s Android Marketa (link).
Već neko vrijeme ju imam instaliranu na svom HTC-u i opći dojam je da se radi o dosta upotrebljivom uratku. Može se planirati putovanje od točke A do točke B (po potrebi uz korištenje GPS pozicioniranja), dobiti precizna informacija o voznom redu tramvaja i autobusa, vidjeti pozicija i ruta na mapi i još par zgodnih detalja. Još kad bi se ZET držao svojih teoretskih vremena polazaka i prolazaka .... 8)

#6 Dean24zg

Dean24zg
  • Članovi
  • 1,145 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.08.2011. - 12:32

Slična aplikacija postoji i za Android telefone - zove se Trambus i može se skinuti s Android Marketa (link).
Već neko vrijeme ju imam instaliranu na svom HTC-u i opći dojam je da se radi o dosta upotrebljivom uratku. Može se planirati putovanje od točke A do točke B (po potrebi uz korištenje GPS pozicioniranja), dobiti precizna informacija o voznom redu tramvaja i autobusa, vidjeti pozicija i ruta na mapi i još par zgodnih detalja. Još kad bi se ZET držao svojih teoretskih vremena polazaka i prolazaka .... 8)

Da li dotična aplikacija sadržava podatke o polaznim vremenima s terminala za dnevne tramvajske linije?
Dean24zg

#7 seabral

seabral
  • Administratori
  • 21,639 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.08.2011. - 14:14

Da li dotična aplikacija sadržava podatke o polaznim vremenima s terminala za dnevne tramvajske linije?

Je, podržava ih.
Također, kod izračuna rute s prijelazom npr. Talovčeva - Ljubljanica, aplikacija izračunava točno prolazno vrijeme tramvaja na Talovčevoj + prolazna vremena na stajalištu koje će se koristiti za prijelaz u drugi tramvaj.

#8 mcm

mcm
  • Članovi
  • 806 posts
  • Joined 13.04.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.09.2011. - 11:30

RTL u prostorima ZET-a napravio spektakularni party

http://www.jutarnji.hr/rtl-u-prostorima-zet-a-napravio-spektakularni-party/974482/

optika

HAIL TMK 900

MERCEDES AMG PETRONAS F1 TEAM

#9 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,263 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 11.10.2011. - 16:39

Što bi bilo kad bi se tram na liniji 34 pokvario negdje prije Dubrave (smjer Dubec), da li bi u zamjenu izašao tram iz pogona u Dubravi i nastavio vožnju prema Dupcu/Ljubljanici ili bi se moralo čekati zamjeno vozila iz Trešnjevka? Isto i za ln. 33 prije skretanja u Tratinsku (Končarevu), ali sa obrnutim spremištima. Jasno mi je da bi se pokvrarenjak odvuklo u najbliže spremište na popravak, ali kako dalje..

#10 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 9,380 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 11.10.2011. - 21:07

Što bi bilo kad bi se tram na liniji 34 pokvario negdje prije Dubrave (smjer Dubec), da li bi u zamjenu izašao tram iz pogona u Dubravi i nastavio vožnju prema Dupcu/Ljubljanici ili bi se moralo čekati zamjeno vozila iz Trešnjevka? Isto i za ln. 33 prije skretanja u Tratinsku (Končarevu), ali sa obrnutim spremištima. Jasno mi je da bi se pokvrarenjak odvuklo u najbliže spremište na popravak, ali kako dalje..


Nebi se odvuklo u najbliže spremište. Isto se radi kao i na dnevnim linijama, npr. da 12-ca crkne netom prije skretanja u Mandlovu, nebi ju se odvuklo u TPD nego skoz nazad u TPT. Kraće napisano, svaki tramvaj se vraća u svoje matično spremište bez obzira na lokaciju gdje se pokvario. Tramvaji iz TPD-a koji trebaju veći popravak se naknadno šlepaju u TPT.
Jedina iznimka za koju ja znam bio je 160, nakon sudara u novogodišnjoj večeri 2006.? između Dubrave i Dupca. On je odmah odvučen skupa sa prikolicom (mislim da je bila 701) sa 11-ce u TPD gdje je i dočekao rashod dok je prikolica nekoliko dana kasnije sa drugim stojadina odvučena u TPT i danas normalno vozi.

Edited by tram4, 11.10.2011. - 21:08.


#11 mcm

mcm
  • Članovi
  • 806 posts
  • Joined 13.04.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.10.2011. - 07:11

u zanimljivom kontakstu spominje se linija 34

Link

Edited by mcm, 18.10.2011. - 07:11.

optika

HAIL TMK 900

MERCEDES AMG PETRONAS F1 TEAM

#12 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,299 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 20.10.2011. - 15:32

Civitas snima spot u niskopodnim tramvajima

Kamere jedne produkcijske kuće tijekom sljedećeg će tjedna u niskopodnim tramvajima, a za vrijeme redovitih vožnji, snimati reklamni spot u sklopu projekta Civitas Elanu u kojem intenzivno sudjeluje i ZET.

Bilten ZET-a
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#13 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 21.10.2011. - 08:18

Ma kakav j. civitas, što je to uopće? Kad ćemo prestat bacat novce na gluposti?

#14 veky

veky
  • Članovi
  • 149 posts
  • Joined 24.06.2009.
  • LocationZagreb

Posted 21.10.2011. - 09:21

Oni će uskoro prestati bacati novce na nas, koliko se čini. A bacili su već sasvim dovoljno.
~Veky

#15 celicana

celicana
  • Članovi
  • 578 posts
  • Joined 02.11.2011.
  • LocationRijeka-Škurinje Novo Naselje

Posted 30.11.2011. - 16:57

Posljednjih dana dosta vremena sam proveo sam na forumu u rubrici FAQ-ČPP (tramvaji)često postavljena pitanja o tramvajima u Zagrebu.Seabral ,NT 2200 i ostali koji su uređivali te stranice stvarno su profesionalno obavili posao.Zahvaljujući njima više sam naučio o voznom parku električnih tramvaja od 1910. Vidio sam mnogo tramvajskih upravljačnica i unutrašnjosti svih tipova ZET-ovih tramvaja kroz njegovu povijest i naučio čak sve njihove nadimke.
Nepoznanica su mi najviše ostali semafori za tramvajski promet. Služio sam se i Wikipedijom tema: Tramvajski promet u Zagrebu.Tamo piše veoma oskudno o semaforima za tramvajski promet.Stoga molim nekoga s foruma da me uputi o radu tih semafora ,tj. o položaju znakova na semaforu (tramvajskom).Pretpostavljam da je dopušten smjer ili više njih ako je više skretnica onaj koji prikazuje linija na svijetlu semafora.Da li je zabranjen prolaz u jednom ili više smjerova ako gori vodoravna linija,jer sam često puta vidio da tramvaj prolazi i kada je upaljen taj znak.
Unaprijed hvala!

Veliki pozdrav iz Rijeke!


#16 zagrepcanka1991

zagrepcanka1991
  • Članovi
  • 824 posts
  • Joined 18.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 30.11.2011. - 20:04

Posljednjih dana dosta vremena sam proveo sam na forumu u rubrici FAQ-ČPP (tramvaji)često postavljena pitanja o tramvajima u Zagrebu.Seabral ,NT 2200 i ostali koji su uređivali te stranice stvarno su profesionalno obavili posao.Zahvaljujući njima više sam naučio o voznom parku električnih tramvaja od 1910. Vidio sam mnogo tramvajskih upravljačnica i unutrašnjosti svih tipova ZET-ovih tramvaja kroz njegovu povijest i naučio čak sve njihove nadimke.
Nepoznanica su mi najviše ostali semafori za tramvajski promet. Služio sam se i Wikipedijom tema: Tramvajski promet u Zagrebu.Tamo piše veoma oskudno o semaforima za tramvajski promet.Stoga molim nekoga s foruma da me uputi o radu tih semafora ,tj. o položaju znakova na semaforu (tramvajskom).Pretpostavljam da je dopušten smjer ili više njih ako je više skretnica onaj koji prikazuje linija na svijetlu semafora.Da li je zabranjen prolaz u jednom ili više smjerova ako gori vodoravna linija,jer sam često puta vidio da tramvaj prolazi i kada je upaljen taj znak.
Unaprijed hvala!

Nešto si i sam zaključio. Znači, kretanje tramvaja je dopušteno u onome smjeru kuda pokazuje crta. Ako je okomita, onda je dopušteno ravno, a isto znači i dijagonalno. Vodoravna crta označava zabranu kretanja u bilokojem smjeru. To što si vidio da tramvaj prolazi dok je crta vodoravna, moguće je da si bio u stražnjem dijelu tramvaja. Tramvaj kad krene, njemu je zeleno (crta pokazuje u smjeru kretanja), ali dok cijeli tramvaj prođe kroz križanje, obično se već upali vodoravna crta. Najčešće se to događa na frekventnim semaforima, recimo Držićeva-Vukovarska. Evo još jedna zanimljivost vezana za to raskrižje - stani na stanicu prema Autobusnom kolodvoru i pogledaj semafor prema Novom Zagrebu. U jednom trenutku će se upaliti jedna međufaza koja služi da se poveća protočnost, a koja dopušta tramvaju da ide u bilokoji od tri smjera, dok svi ostali stoje. Meni je uvijek fora vidjeti kako tramvaj ide sam kroz raskrižje. :) Ne valja miješati semafor koji ima te crte sa onim koji visi na vodu i ima strelice. Taj semafor pokazuje smjer u kojem je okrenuta skretnica, a ako gori i X, to govori vozaču da se ne približava skretničkom kontaktu jer ovaj ispred nije još prošao u cijelosti i okrenuti će skretnicu ispod njega ako nastavi. Ako taj X gori i kad nema nikakvog tramvaja u blizini, najčešće je skretnica u kvaru jer je netko ju okrenuo prije nego je trebao i onda pomaže samo skretnički ključ. Nadam se da sam pomogla.
A i podržavam ideju da se ovo uvrsti u ČPP, jer i to je bitan dio tramvajske infrastrukture. :palac:

Edited by zagrepcanka1991, 30.11.2011. - 20:08.


#17 celicana

celicana
  • Članovi
  • 578 posts
  • Joined 02.11.2011.
  • LocationRijeka-Škurinje Novo Naselje

Posted 30.11.2011. - 21:11

:smile: Najljepša hvala zagrepčanka1991 jer to me jako interesiralo.Također se slažem s tobom da bi to trebalo uvrstiti u ČPP jer je to dio tramvajske infrastrukture ,a imam prijedlog da se tamo uvrste i prometni znakovi vezani isključivo za tramvajski promet.

Veliki pozdrav iz Rijeke!


#18 tramvajac

tramvajac
  • Članovi
  • 1,724 posts
  • Joined 23.06.2007.
  • Locationzapadno od Zagreba

Posted 01.12.2011. - 18:19

Tramvaji mogu imati svoj poseban tramvajski semafor koji vrijedi samo za njih, a ako njega nema tada se koriste običnim prometnim semaforima.
Posted Image
1. zabranjen prolaz
2. slobodan prolaz ravno
3. slobodan prolaz desno
4. slobodan prolaz lijevo

ovako se postavlja
Posted Image

A kao što i rekoh ako ga nema tada za tramvaj vrijede svijetla normalnog semafora. Što se promjene signala tiče nema nikakvog žutog svijetla ili upozorenja nego se znak samo promjeni i vozač daje gas. (upozorenje valjda nije potrebno jer nema mjenjanja brzina ili nešto tome slično Posted Image )

p9180107.jpgp7130020.jpgp7130041y.jpg


#19 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,807 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.12.2011. - 09:59

(upozorenje valjda nije potrebno jer nema mjenjanja brzina ili nešto tome slično Posted Image )

Upozorenja nema gotovo ni u jednoj državi osim zemalja bivše Jugoslavije i nisam siguran za Austriju. Svuda se zeleno pali odmah poslije crvenog, jer se očekuje da vozač prati situaciju i na vrijeme ubaci u prvu. Tko to nije napravio prije promjene svjetla, neće mu ni onih pol sekunde žutog biti dovoljno.

A tramvaju, pak, od trenutka davanja "gasa" pa dok se raskoči, krene i ubrza treba puno više nego prosječnom vozaču automobila da ubaci u brzinu i krene.

#20 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 9,380 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.12.2011. - 00:18

Postavlajm pitanje svima koji nešto znaju o sljedećem. Koje je godine izgrađen spoj ( skretanje) iz Mandlove u Maksimirku prema gradu dakle za izlaz tramvaja iz spremišta. Prije tog spoja su svi tramvaji iz spremišta morali ići najprije na okretište Dubrava. Zanima me dakle samo godina, a mala pomoć koja sužuje vremenski okvir, da je 1993. sigurno bilo to skretanje.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users