Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tramvajem do aviona: Bandić će graditi tramvajsku prugu do aerodroma


  • Please log in to reply
742 replies to this topic

Poll: Anketa: tramvaj do aerodroma (124 member(s) have cast votes)

Da li ste za navedeni prijedlog?

  1. Da, posve (39 votes [31.45%])

    Percentage of vote: 31.45%

  2. Voted Da, ali NE u ovom obliku, već samo kao LGŽ ili metro (68 votes [54.84%])

    Percentage of vote: 54.84%

  3. Ne, apsolutno sam protiv (17 votes [13.71%])

    Percentage of vote: 13.71%

Vote Guests cannot vote

#41 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.05.2011. - 17:10

Tramvaj do aerodroma može ići samo kao alternativa, ali vlak treba biti primarno prijevozno sredstvo, jer s njim možeš stići do centra grada za desetak minuta.
I zaboravite kopanja ispod same piste, jer aerodrom nema drugu pistu, a ovu nemreš samo tak zatvorit..
Moje mišljenje je prugu potegnuti kroz Heinzelovu prek "the mosta" i zavoj prema aerodromu, pa terminal i spoj na prugu Zagreb - Sisak kod "Zubaka".
Ja nebi uvlačio prugu u samu Goricu, već organizirao gradski bus koji će voziti do željezničkih kolodvora/stajališta, te će se tu vršiti prekrcaj putnika.
Zatim može se imati 2 linije Glavni - Pleso u smjeru kazaljke na satu i suprotnom od njega.
Time su se riješili problemi brze povezanosti Gorice, Plesa i jugoistoka Zagreba sa centrom Zagrebom.

#42 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,025 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.05.2011. - 17:36

Katastrofalno rješenje!
Jedan problem je što bi put trajao strašno dugo zbog svih stajanja i sporih tramvaja, a drugi problem je i kuda ide ta trasa, kroz ciganska naselja. Još neki predlažu prtljažna mjesta. Baš me zanima koliko bi toga preživjelo do Zagreba :megafon:


Ukoliko bi tramvaj bio na odvojenom tijelu, a semafori dobro podešeni nema razloga da putovanje traje straašno dugo. Kao što sam već i napisao, meni je glupo da se danas uporno teži nekakvoj super brzini u svemu i svačemu a u isto vrijeme se ljudi bune kako je život ubrzan i da se nema vremena za ništa. Pa normalno, kada se život prisilno ubrzava, tako je i sa ovim.

Što se tiče problematičnih naselja kuda prolazi trasa, tvoj stav je bolje liječiti nego spriječiti, a zašto? Pa postoji policija i snage reda i sigurnosti, neka se napokon potrude održavati javni red i mir na zadovoljavajućem nivou i sve će biti u redu.
U drugu ruku, pa nisu Petruševac, Struge i ta naselja Bronx da bi toliki problem bila ekipa koja se tamo mota, veći je problem Novi Zagreb i moja "voljena" Dubrava, kroz koju već 10 godina uredno vozi tramaj, o N.Z.-u da ne govorim. :wink:

#43 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.05.2011. - 17:39

Time su se riješili problemi brze povezanosti Gorice, Plesa i jugoistoka Zagreba sa centrom Zagrebom.

I istovremeno su time osigurali popunjenost, pardon prepunjenost tih novih tramvaja ;-)

#44 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.05.2011. - 18:06

I istovremeno su time osigurali popunjenost, pardon prepunjenost tih novih tramvaja ;-)


Naravno, isplativost projekta s time ne dolazi u pitanje.


@tram4, čuj pogledaj samo s ove strane, recimo živiš u Gorici, 6 je sati, možeš spavati pola sata duže ujutro i voziti se 15 minuta do centra Zagreba ili se dići u 6 i koturati se 45 minuta busom/tramvajem. Kolko ljudi bi u tom slučaju odabralo sporije prometalo..

#45 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 16.05.2011. - 18:23

Ukoliko bi tramvaj bio na odvojenom tijelu, a semafori dobro podešeni nema razloga da putovanje traje straašno dugo. Kao što sam već i napisao, meni je glupo da se danas uporno teži nekakvoj super brzini u svemu i svačemu a u isto vrijeme se ljudi bune kako je život ubrzan i da se nema vremena za ništa. Pa normalno, kada se život prisilno ubrzava, tako je i sa ovim.

Što se tiče problematičnih naselja kuda prolazi trasa, tvoj stav je bolje liječiti nego spriječiti, a zašto? Pa postoji policija i snage reda i sigurnosti, neka se napokon potrude održavati javni red i mir na zadovoljavajućem nivou i sve će biti u redu.
U drugu ruku, pa nisu Petruševac, Struge i ta naselja Bronx da bi toliki problem bila ekipa koja se tamo mota, veći je problem Novi Zagreb i moja "voljena" Dubrava, kroz koju već 10 godina uredno vozi tramaj, o N.Z.-u da ne govorim. :wink:


Odvojeno tijelo ne bi pomoglo pri tome jer su stanice i dalje "svako malo" (računam da bi bile kao autobusne). Nije to nužno sporo, ali nije ni nešto brže od tretunačnog prijevoza - autobusa.

Što se tiče problematičnosti naselja, ne bi to komentirao, ali jeza me prolazi kad moram u te krajeve. Kroz Dubravu i NZG (još uvijek i nikad nisu) ne prolaze turisti s aerodroma s hrpom (vrijedne) prtljage tako da zapravo ne možemo znati što očekivati, ali zašto uopće riskirati?

Čak i da se ništa ne događa, nije neka pozitivna slika voziti turiste u posjetu Zagrebu kroz te krajeve. Treba se sjetiti da im je to ipak prvi i zadnji dojam pri posjetu. Ovaj trenutni put (preko Velikogoričke) je baš OK, polja, zgrade, Sava, centar :).

Ja bi ipak neku vrstu gradske željeznice. Šteta što se nije mislilo (ili možda je, ali opet netko po svome?!), pa da se planirana pruga prema Samoboru isto uvrsti u tu neku gradsku mrežu 1435mm kolosječnih elektro vlakova, koja bi se povukla prema Samoboru i s druge strane prema Aerodromu koristeći postojeća stajališta u Zagrebu. Ne treba zaboraviti da bi se LGŽ kolodvor u VG mogao napraviti i na drugoj strani, kod nove obilaznice.

Edited by Fitz, 16.05.2011. - 18:26.


#46 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,025 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.05.2011. - 19:12

Naravno, isplativost projekta s time ne dolazi u pitanje.


@tram4, čuj pogledaj samo s ove strane, recimo živiš u Gorici, 6 je sati, možeš spavati pola sata duže ujutro i voziti se 15 minuta do centra Zagreba ili se dići u 6 i koturati se 45 minuta busom/tramvajem. Kolko ljudi bi u tom slučaju odabralo sporije prometalo..


Nitko, ali kad nebi bilo izbora, svatko.
Npr. kad bi se u isto vrijeme koristio tramvaj i LGŽ/željeznica onda bi to bilo OK, ali na žalost, poznavajući naše prilike tramvaj bi u tom slučaju bio neisplativ.

Što se tiče Fitzovog komentara na dojam koji bi ta naselja kao i stanovnici istih ostavili na turiste se slažem, ali u drugu ruku kad malo pogledaš, sa dovođenjem tramvaja grad se širi i urbanizira. Najbolji primjer je Dubrava - Dubec, koliko je samo živnuo taj dio grada s dolaskom tramvaja, da ne pričam o izgradnji okolnih zgrada.
Dali bi se taj dio urbanizirao sa željeznicom, sumnnjam. Dapače, još bi više zarastao i pretvorio se u još goru ciganiju nego što je sada.

Jedina iznimka je potez prema Savišću, ni 20 godina od dolaska tramvaja taj dio grada i dalje izgleda kao selendra ali opet to ne možeš uspoređivati sa ostalim naseljima jer je to još uvijek industrijska zona.

Edited by tram4, 16.05.2011. - 19:14.


#47 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 16.05.2011. - 19:49

Molim Fitza i tram4 da budu malo odmjereniji u izrazima kojima opisuju neke od stanovnika Zagreba! :prof
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#48 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.05.2011. - 20:34

Katastrofalno rješenje!
Jedan problem je što bi put trajao strašno dugo zbog svih stajanja i sporih tramvaja, a drugi problem je i kuda ide ta trasa, kroz ciganska naselja. Još neki predlažu prtljažna mjesta. Baš me zanima koliko bi toga preživjelo do Zagreba :megafon:

Ovo zvuči ko da bi tramvaj bil konjski, s otvorenim vagonima, s kojih bi Cigajneri u vožnji skidali prtljagu i dobacivali ih pajdašima uz prugu. Fali samo još Bekim Fehmiu i Olivera Katarina ... Posted Image

#49 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.05.2011. - 20:36

Tramvaj do aerodroma može ići samo kao alternativa, ali vlak treba biti primarno prijevozno sredstvo, jer s njim možeš stići do centra grada za desetak minuta.
I zaboravite kopanja ispod same piste, jer aerodrom nema drugu pistu, a ovu nemreš samo tak zatvorit..
Moje mišljenje je prugu potegnuti kroz Heinzelovu prek "the mosta" i zavoj prema aerodromu, pa terminal i spoj na prugu Zagreb - Sisak kod "Zubaka".
Ja nebi uvlačio prugu u samu Goricu, već organizirao gradski bus koji će voziti do željezničkih kolodvora/stajališta, te će se tu vršiti prekrcaj putnika.
Zatim može se imati 2 linije Glavni - Pleso u smjeru kazaljke na satu i suprotnom od njega.
Time su se riješili problemi brze povezanosti Gorice, Plesa i jugoistoka Zagreba sa centrom Zagrebom.

A zakaj ne i trajvan i vlak? Posted Image

#50 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.05.2011. - 20:38

I istovremeno su time osigurali popunjenost, pardon prepunjenost tih novih tramvaja ;-)

Stanovnici Gorice i okolice, naravno, uopće ne lete, samo celi život putuju u Zagreb ... Posted Image

#51 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.05.2011. - 21:07



I istovremeno su time osigurali popunjenost, pardon prepunjenost tih novih tramvaja ;-)



Stanovnici Gorice i okolice, naravno, uopće ne lete, samo celi život putuju u Zagreb ... Posted Image


Ne kužim ovaj komentar. :ne zna:
Nigdje nisam napisao da Turopoljci lete, nego sam citirao i komentirao ovaj post gdje piše da bi i oni mogli koristiti taj novi aerodromski tramvaj.

Tramvaj do aerodroma može ići samo kao alternativa, ali vlak treba biti primarno prijevozno sredstvo, jer s njim možeš stići do centra grada za desetak minuta.
I zaboravite kopanja ispod same piste, jer aerodrom nema drugu pistu, a ovu nemreš samo tak zatvorit..
Moje mišljenje je prugu potegnuti kroz Heinzelovu prek "the mosta" i zavoj prema aerodromu, pa terminal i spoj na prugu Zagreb - Sisak kod "Zubaka".
Ja nebi uvlačio prugu u samu Goricu, već organizirao gradski bus koji će voziti do željezničkih kolodvora/stajališta, te će se tu vršiti prekrcaj putnika.
Zatim može se imati 2 linije Glavni - Pleso u smjeru kazaljke na satu i suprotnom od njega.
Time su se riješili problemi brze povezanosti Gorice, Plesa i jugoistoka Zagreba sa centrom Zagrebom.



#52 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.05.2011. - 21:18

Ne kužim ovaj komentar. :ne zna:
Nigdje nisam napisao da Turopoljci lete, nego sam citirao i komentirao ovaj post gdje piše da bi i oni mogli koristiti taj novi aerodromski tramvaj.

Pa možda bi i Turopoljcima ponekad zatrebala veza baš do aerodroma - a ne samo do Zagreba, kaj misliš? Posted Image
No, to je naravno tek minorni problem (čijim ironiziranjem sam bezuspješno pokušal naglasit bitni) - glavni problem u prometnom povezivanju upravo je Zagreb - Velika Gorica, a ne Zagreb - Pleso.
Nemreš rješavat vezu aerodroma sa Zagrebom, a pogoršat ili ne poboljšat vezu Zagreba i Gorice!

#53 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,025 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.05.2011. - 21:27

Molim Fitza i tram4 da budu malo odmjereniji u izrazima kojima opisuju neke od stanovnika Zagreba! :prof


U principu taj izraz je samo opis tog kvarta, ali dobro, umjesto te riječi na c, mogao bih napisati da bi željeznica samo još više poružnila taj kvart koji je i onako neuredan dok bi tramvaj po mom mišljenju upravo napravio suprotno.

U tom je i bit, što se ne razmatraju prednosti tramvaja nego samo eventualne mane. Osim što bi bilo duže vrijeme vožnje u odnosu na vlak, nikakvih bitnijih nedostataka nema tramvaj. Osim što je lakše i jeftinije provesti tramvaj tamo nego vlak a pogotovo neki novi sustav, tramvaj bi i oplemenio tu sredinu a i bio bi praktičniji jer bi mogao imati više stajališta, naravno odgovarajuće raspoređena kako vrijeme vožnje nebi bilo predugo.

#54 BMT

BMT
  • Članovi
  • 272 posts
  • Joined 21.01.2009.
  • LocationZagreb

Posted 16.05.2011. - 21:40

Ovo zvuči ko da bi tramvaj bil konjski, s otvorenim vagonima, s kojih bi Cigajneri u vožnji skidali prtljagu i dobacivali ih pajdašima uz prugu. Fali samo još Bekim Fehmiu i Olivera Katarina ... Posted Image


Bekima nećemo vidjeti jer se ubio, a Oliveru možda...
"Tko uči zna, tko krade ima."
"Vorwärts immer, rückwärts nimmer."

#55 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 16.05.2011. - 22:37

Čak i da se ništa ne događa, nije neka pozitivna slika voziti turiste u posjetu Zagrebu kroz te krajeve. Treba se sjetiti da im je to ipak prvi i zadnji dojam pri posjetu. Ovaj trenutni put (preko Velikogoričke) je baš OK, polja, zgrade, Sava, centar :).


Pa čim izađu iz aviona dobe dojam da su u nekoj zabiti a ne glavnom gradu europske države... Zagrebačka zračna luka je više nego reprezentativna.
A ovi dodatni vagoni za prtljagu ?! Mislim stvarno, bespotrebno komplicirate...

Edited by NT 2200, 16.05.2011. - 22:38.

aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#56 lok62serija

lok62serija
  • Članovi
  • 94 posts
  • Joined 28.06.2009.

Posted 17.05.2011. - 01:29

Ne znam čemu silne komplikacije, kad se po uzoru na truli zapad jednostavno može uvesti nekakav "peoplemover" koji će povezivati dva terminala, parking, šire središte V. Gorice i željeznički kolodvor na pruzi ka Sisku. Nešto poput Düsseldorf SkyTraina ili AirRail Linka u Birminghamu.

#57 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2011. - 04:50

Pa možda bi i Turopoljcima ponekad zatrebala veza baš do aerodroma - a ne samo do Zagreba, kaj misliš? Posted Image
No, to je naravno tek minorni problem (čijim ironiziranjem sam bezuspješno pokušal naglasit bitni) - glavni problem u prometnom povezivanju upravo je Zagreb - Velika Gorica, a ne Zagreb - Pleso.
Nemreš rješavat vezu aerodroma sa Zagrebom, a pogoršat ili ne poboljšat vezu Zagreba i Gorice!

S tim se slažem. Pogotovo zbog toga jer sam jedan mračniji i srećom kraći dio svog života živio u Velikoj Gorici. I među ostalim na vlastitoj koži osjetio sve čari prometne (ne)povezanosti Turopolja sa Zagrebom.
Upravo zato sam i napisao svoj komentar o prepunjenosti tramvaja. Trpajući putnike iz Velike Gorice i s aerodroma u isti tramvaj bi stavili aerodromske putnike u neravnopravan položaj. OK ak se naprave dvije neovisne linije po istim tračnicama - jedna za aerodrom, a druga produžena do Gorice ili tako nešto slično. Ali kombinacija obje linije u jednom te istom vozilu bi hendikepirala one zbog kojih bi se nominalno zapravo gradio ovaj tramvaj: putnike sa zagrebačkog aerodroma.

#58 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 17.05.2011. - 09:01

S tim se slažem. Pogotovo zbog toga jer sam jedan mračniji i srećom kraći dio svog života živio u Velikoj Gorici. I među ostalim na vlastitoj koži osjetio sve čari prometne (ne)povezanosti Turopolja sa Zagrebom.
Upravo zato sam i napisao svoj komentar o prepunjenosti tramvaja. Trpajući putnike iz Velike Gorice i s aerodroma u isti tramvaj bi stavili aerodromske putnike u neravnopravan položaj. OK ak se naprave dvije neovisne linije po istim tračnicama - jedna za aerodrom, a druga produžena do Gorice ili tako nešto slično. Ali kombinacija obje linije u jednom te istom vozilu bi hendikepirala one zbog kojih bi se nominalno zapravo gradio ovaj tramvaj: putnike sa zagrebačkog aerodroma.

Uvijek je moguće uvest posebne linije, samo za aerodrom. No sve je to pitanje kapaciteta ...

#59 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,625 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2011. - 09:36

Uvijek je moguće uvest posebne linije, samo za aerodrom

U vrijeme kad sam radio u poštanskom uredu 41150 Zagreb-Aeroport (travanj 1976.-ožujak 1977.) postojala je autobusna linija broj 174 Glavni kolodvor - Aerodrom Pleso. Tu sam liniju često koristio za večernji povratak u Zagreb, jer mi se nije dalo čekati autobus JAT-a.
Ta linija nije bila bogzna kako korištena, pa se ponekad znalo dogoditi da ostanem jedini putnik u zadnjoj vožnji busa. Tada bi me vozač pitao je li baš moram do Glavnog, ili mi paše da me iskrca negdje usput prema garaži. I tako bi me fino iskipao kod kina Triglav (Okićka), na pet minuta hoda do kuće. :mrgreen:
Bus je bio marke TAM, ne znam oznaku tipa, a imao je dvoja vrata: manja sprijeda kod vozača i veća u sredini vozila.
P.S. Sorry za iskorak Off Topic.

Edited by Stanley, 17.05.2011. - 09:40.

Serija 05 je zakon!

#60 DB

DB
  • Članovi
  • 11,551 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 17.05.2011. - 09:43

... I tako bi me fino iskipao kod kina Triglav (Okićka), na pet minuta hoda do kuće. :mrgreen:

Hm, do prije 3 godine i ja sam tu stanoval ...

P.S. i O.T. Bus je bio marke TAM, ne znam oznaku tipa, a imao je dvoja vrata: manja sprijeda kod vozača i veća u sredini vozila.

Sad si me setil kak nas je jedamput na povratku iz škole, šofer s takvim busom prepeljal kroz desni prolaz ispod podvožnjaka u Miramarskoj (dok je još ZET-ov terminal bil iza Espalanade), brzinom otprilike 80 km/h ... Posted Image


P.S.
Evo, to su bili 'vaki, suženi modeli:
Posted Image

Edited by DB, 17.05.2011. - 09:56.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users