Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tramvajem do aviona: Bandić će graditi tramvajsku prugu do aerodroma


  • Please log in to reply
742 replies to this topic

Poll: Anketa: tramvaj do aerodroma (124 member(s) have cast votes)

Da li ste za navedeni prijedlog?

  1. Da, posve (39 votes [31.45%])

    Percentage of vote: 31.45%

  2. Voted Da, ali NE u ovom obliku, već samo kao LGŽ ili metro (68 votes [54.84%])

    Percentage of vote: 54.84%

  3. Ne, apsolutno sam protiv (17 votes [13.71%])

    Percentage of vote: 13.71%

Vote Guests cannot vote

#21 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 14.05.2011. - 12:08

Na liniji za aerodrom, ako bi vozio tramvaj, u sastavu garniture morala bi biti i prtljažna kola. Pokušavam zamisliti mog bratića iz Vancouvera sa suprugom i njihovih nekoliko koferčina u NT2200, to bi bio spektakl. :mrgreen:


:sta: Ti to ozbiljno ili ?

aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#22 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 14.05.2011. - 12:28

ma zašto se ne napravi rekonstrukcija već postojeće pruge prema ranžirnom i sesvetama i da se napravi stanica s druge strane aerodroma i pothodnik sa stanice ispod aerodroma do terminala, mnogo manje posla, a mnogo bolja povezanost, samo da se završi "broken žitnjak bridge" kako ga google earth naziva i da se malo poveča brzina na toj pruzi bar na 120 i onda može novi prigradski 6112 vozit do gorice u 20 minutnom intervalu i onda iz gorice preko aerodroma čulinca maksimira opet na glavni ili obrnutno...


otprilike mislim na ovo
Posted Image

Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif


#23 Lika express

Lika express
  • Članovi
  • 786 posts
  • Joined 24.01.2011.
  • LocationZAGREB-BLATO

Posted 14.05.2011. - 14:16

Neće on ništa graditi dosta je krivih poteza za promet grada napravio-politolozi stručnjaci za sve probleme :hm
Mile

#24 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,623 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 14.05.2011. - 14:29

:sta: Ti to ozbiljno ili ?

Smrtno ozbiljno. Naravno, ne mislim da bi u tramvaj ušli samo oni već nekoliko desetaka putnika iz aviona s prtljagom.
Serija 05 je zakon!

#25 BMT

BMT
  • Članovi
  • 272 posts
  • Joined 21.01.2009.
  • LocationZagreb

Posted 14.05.2011. - 14:34

Najbolje bi bilo da se aerodrom vrati na Borongaj. :mrgreen:
"Tko uči zna, tko krade ima."
"Vorwärts immer, rückwärts nimmer."

#26 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 14.05.2011. - 14:45

A da se poveča tramvaj za koji modul da bude samo za prtljagu kao u putničkim vagonima i izbace koja sjedala iznad motora pa tu bude prtljaga .

#27 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,623 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 14.05.2011. - 14:58

Neće on ništa graditi dosta je krivih poteza za promet grada napravio-politolozi stručnjaci za sve probleme :hm

Molim? Jel' ja to čitam klevetu na račun moje fakultetske diplome? ;-)
Koliko znam Bandić nije završio studij politologije, već Fakultet za ONO i DSZ (za neupućene: općenarodna obrana i društvena samozaštita). Taj ''studij'' je svojedobno političkom odlukom uvaljen FPZ-u i nema nikakve veze s politologijom, osim što je koristio istu zgradu i dio naših profesora koji su tamo radili u fušu. Nisu rijetki slučajevi da se završeni ONODSZ-ovci lažno predstavljaju kao politolozi. Za nâs politologe to je bio i ostao ''šumski'' fakultet na razini jednog drugog FPZ nekoliko tramvajskih stanica dalje (molim bez uvrede, tu prvenstveno mislim na smjer za poštarčine).
Ako je Bandić zaista diplomirani politolog, a s onakvim znanjem stranih jezika teško da bi prošao ispit (ja sam morao prepričati i protumačiti dio ustava USA na engleskom), onda ću ja svoju diplomu staviti na tanjur. Prekriti ću je narezanim paradajzom i lukom, sve skupa zaliti octom i uljem te posoliti, pa ću diplomu pojesti.
Sorry za skretanje O.T.

Edited by Stanley, 14.05.2011. - 15:04.

Serija 05 je zakon!

#28 Lika express

Lika express
  • Članovi
  • 786 posts
  • Joined 24.01.2011.
  • LocationZAGREB-BLATO

Posted 14.05.2011. - 16:33

Molim? Jel' ja to čitam klevetu na račun moje fakultetske diplome? ;-)
Koliko znam Bandić nije završio studij politologije, već Fakultet za ONO i DSZ (za neupućene: općenarodna obrana i društvena samozaštita). Taj ''studij'' je svojedobno političkom odlukom uvaljen FPZ-u i nema nikakve veze s politologijom, osim što je koristio istu zgradu i dio naših profesora koji su tamo radili u fušu. Nisu rijetki slučajevi da se završeni ONODSZ-ovci lažno predstavljaju kao politolozi. Za nâs politologe to je bio i ostao ''šumski'' fakultet na razini jednog drugog FPZ nekoliko tramvajskih stanica dalje (molim bez uvrede, tu prvenstveno mislim na smjer za poštarčine).
Ako je Bandić zaista diplomirani politolog, a s onakvim znanjem stranih jezika teško da bi prošao ispit (ja sam morao prepričati i protumačiti dio ustava USA na engleskom), onda ću ja svoju diplomu staviti na tanjur. Prekriti ću je narezanim paradajzom i lukom, sve skupa zaliti octom i uljem te posoliti, pa ću diplomu pojesti.
Sorry za skretanje O.T.

Ne podcijenjujem ni jedno zanimanje ali struka je struka -ispićavam se ako sam nekog uvrijedio ali gsp.Bandić da je Dr.svemira govori bedastoće-kaj se tiče postojećih pruga norm.kol. da se poveže aerodrm to je OK. i brže izvedivo-zamislite da smo izgradili i zapadnu obilaznu prugu kao istočnu rešeno bi bilo puno toga.Samo nemogu shvatiti te naše poglavare non stop su po Europi pa kaj ne vide kak se to riješava. Stanley moja isprika . :pivo
Mile

#29 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 14.05.2011. - 16:40

vratimo se na temu na kojoj smo već bezbroj puta bili: ja sam svojevremeno i skicirao kako ja to zamišljam, ali da ne duljim - tračnice do aerodroma svakako - tramvaj nikako! i meni su tramvaji slatki ali su ipak predviđeni kao gradski prijevoz dok je aeroport ipak malo izvan grada - ukratko ja zamišljam prugu od Glavnog kolodvora pa iznad Radničke, po Domovinskom mostu do aerodroma .....

#30 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 14.05.2011. - 16:50

Ja sam dao jeftiniju soluciju za vlak jer veći dio pruge već postoji, a ako je itko od vas gledao novi zagrebački plan željeznice onda je sigurno shvatio da će se to dogoditi za 200-300 godina jer se nema para za takvo igranje...

http://www.hznet.hr/...prometnastudija - sve što je vezano za zagreb i novu regulaciju prometa

Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif


#31 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,623 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 14.05.2011. - 17:13

ispićavam se ako sam nekog uvrijedio... Stanley moja isprika

Ma kakvo vrijeđanje, kakvo ispričavanje... Valjda si primijetio smajlić u prvoj rečenici ;-) ?
Što ćeš, morao sam ustati u obranu vlastite struke od usporedbe s likovima tipa Bandića. Premda priznajem da se i među mojim kolegicama/kolegama nađe stanoviti broj idiota. To je jednostavno statistička vjerojatnost. Nomina sunt odiosa, pa neću spominjati nikoga od njih poimenično, ali ih ima i među ''uglednim novinarima''.
Da ne idemo previše Off Topic, ponavljam da je ova Bandićeva ideja čista opsjena.

Edited by Stanley, 14.05.2011. - 17:14.

Serija 05 je zakon!

#32 MarkoK

MarkoK
  • Članovi
  • 87 posts
  • Joined 10.08.2006.

Posted 14.05.2011. - 19:24

Da ne ulazim u Bandićeve ludorije, želio bih samo napisati par stvari vezanih uz sam problem tramvaja do aerodroma. Koliko ja znam (a mislim da znam :D), samo dva velika europska grada imaju tramvaje do aerodroma - Zuerich i Lyon. U Zuerichu do aerodroma ide i savršeno razvijeni S-Bahn, i velika većina putnika putuje do grada upravo njime. Tramvaj je zamišljen kao pomoćno prijevozno sredstvo kojim ljudi kojima je to zgodnije mogu doći do grada. Ne jedino, već pomoćno - to je VRLO bitno.
U Lyonu je situacije nešto drugačija - na aerodromu je TGV stanica, no TGV-ima se nemože doći do grada. Aerodromska se stanica naime nalazi na obilaznoj pruzi koja obilazi Lyon. Zbog toga je prije par godina sagrađena tramvajska linija za koju je Stadler isporučio vozila, koja su podvrsta danas popularno nazvana u Europi tram-trains. Rhonexpress ima veliku maksimalnu brzinu (mislim 100 km/h), i malo međustanica. Uz to, karta je poprilično skuplja no za gradske tramvajske linije.
Moje je mišljenje da bi najbolje bilo sagraditi željezničku prugu do aerodroma (recimo da se sa obilazne Sesvete-Velika Gorica pruge odvaja nakon danas oštećenog mosta i spaja na prugu Zagreb - Sisak iza V. Gorice sa stanicama Zračna luka i Velika Gorica Centar), naravno tunelom provedenu ispod samog kompleksa aerodroma. To je naravno ogroman zahvat, ali milijunski grad i aerodrom sa više od milijun putnika godišnje bi to trebali imati.

Usput - kolosiječna širina od 1000 mm nije nikakva prepreka brzini, na njoj se bez problema može voziti 100 km/h i više; nedavno je Stadlerova Allegra postigla brzinu od 145 km/h u Vereina tunelu u Švicarskoj!

#33 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 14.05.2011. - 20:15

Da ne ulazim u Bandićeve ludorije, želio bih samo napisati par stvari vezanih uz sam problem tramvaja do aerodroma. Koliko ja znam (a mislim da znam :D), samo dva velika europska grada imaju tramvaje do aerodroma - Zuerich i Lyon. U Zuerichu do aerodroma ide i savršeno razvijeni S-Bahn, i velika većina putnika putuje do grada upravo njime. Tramvaj je zamišljen kao pomoćno prijevozno sredstvo kojim ljudi kojima je to zgodnije mogu doći do grada. Ne jedino, već pomoćno - to je VRLO bitno.
U Lyonu je situacije nešto drugačija - na aerodromu je TGV stanica, no TGV-ima se nemože doći do grada. Aerodromska se stanica naime nalazi na obilaznoj pruzi koja obilazi Lyon. Zbog toga je prije par godina sagrađena tramvajska linija za koju je Stadler isporučio vozila, koja su podvrsta danas popularno nazvana u Europi tram-trains. Rhonexpress ima veliku maksimalnu brzinu (mislim 100 km/h), i malo međustanica. Uz to, karta je poprilično skuplja no za gradske tramvajske linije.
Moje je mišljenje da bi najbolje bilo sagraditi željezničku prugu do aerodroma (recimo da se sa obilazne Sesvete-Velika Gorica pruge odvaja nakon danas oštećenog mosta i spaja na prugu Zagreb - Sisak iza V. Gorice sa stanicama Zračna luka i Velika Gorica Centar), naravno tunelom provedenu ispod samog kompleksa aerodroma. To je naravno ogroman zahvat, ali milijunski grad i aerodrom sa više od milijun putnika godišnje bi to trebali imati.

Usput - kolosiječna širina od 1000 mm nije nikakva prepreka brzini, na njoj se bez problema može voziti 100 km/h i više; nedavno je Stadlerova Allegra postigla brzinu od 145 km/h u Vereina tunelu u Švicarskoj!


Sve ovo što si ti rekao sam ja već ovdje i skicirao, ali bez toga da pruga prolazi pod aerodromom i da ide kroz goricu centar nego da stanica bude sa druge strane od aerodroma i da onda bude pothodnik sa pokretnom stazom ispod aerodroma do terminala, kao što düsseldorf ima viseće tramvaje na aerodromu, a razmišljao sam i o tome da od stanice za vlak ipod aerodroma ide tramvaj koji staje ispod terminala i onda nastavlja vožnju dalje po gorici, a onda kad jednog dana bude bilo više para nek se tramvajska pruga spoji sa zagrebom... i dao sam link za buduće planove u kojima se planira kod maksimira razdvajanje pa da ide preko žitnjaka, domovinskog mosta po dijagonali do aerodroma sa stanicom aerodrom i gorica centar i da se spaja niže u gorici na prugu zagreb-sisak, a za tramvaje na aerodrom nebih još niti uopće razmišljao

Edited by MrOchse, 14.05.2011. - 20:17.

Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif


#34 DB

DB
  • Članovi
  • 11,550 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.05.2011. - 23:31

Eto, forumaši, to bi bio taj preneseni članak, pa me zanimaju vaša mišljenja o tome!
Pa da ja prvi odmah iznesem svoje načelno mišljenje: kao prvo bojim se da je to opet samo neka predizborna retorika, da od toga neće biti ništa. Dalje, pitanje što je zapravo u originalu on i rekao, jer novinari često nešto iskrive.
Sama ideja o KONAČNOM stavljaju u funkciju trase preko Heinzelove me jako VESELI, ali uz veeeliku ogradu, a to je da smatram da je LUDOST ovdje provoditi tramvaj i to ovakav uskotračni i relativno spori tramvaj! <_< I to pogotovo ako će služiti kao veza do aerodroma! Definitivno bi bilo primjereniji METRO, ili bar "LGŽ", ili čak obični vlak.
Dalje, izgleda da je ovo definitivan KRAJ bilo kakve ideje o zagrebačkom metrou ili bar LGŽ-u, jer ako se doista izgradi ova tramvajska pruga na toliku udaljenost, onda očito još goodinama nema ništa od razvoja nekog drugog tračničkog sustava većeg kapaciteta i brzine! Naime, baš je ovaj koridor mogao poslužiti kao "nukleus" za početak uvođenja i razvoja takvog LGŽ-a ili (još bolje) - metroa!
I još bih za zaključak dodao nešto: kakav god tračnički sustav išao do aerodroma, on bi se MORAO produžiti do Velike Gorice, tek bi u tom slučaju dobio puni smisao, a izgleda (na žalost) da Bandić o tome niti ne razmišlja... :rolleyes:
Molim dakle komentare, te glasajte na gornju anketu!

Smatram da Grad i Županija imaju trenutno puno važnijih infrastrukturnih problema nego rješavat kvadrature krugova, odnosno kak da putnici iz luksuznih, pređu u proleterska prijevozna sredstva (i obrnuto).
No da se razmemo, ne mislim da je to nevažno, samo da se tak nekaj nemre delat ko sljemenska FIS utrka (il nedajbog ko sljemenska žičara), nego o tome treba dobro promislit i onda odlučit - ali tek kao dio cjelovitog rješenja o gradskom i prigradskom prometu.

Bez obzira na sve, odlučno sam protiv uvođenja bilo kakve alternative, odnosno trećeg tračničkog sustava - zvao se on metro ili laka željeznica, jer:
  • postojeći sustavi ZET-a i HŽ-a su odavno i relativno dobro razvijeni, a dovoljno efikasni tamo gdje se to željelo i treba ih samo dograditi (rekonstruirati) da bi se riješili ključni problemi kapaciteta, efikasnosti, komfora i sl.
  • Zagreb s okolicom (koja mu gravitira u svakodnevnim migracijama) ima max. milion stanovnika - i to je brojka koja je manje-više konstantana dulje vrijeme, a ne vidi se ni u daljnjoj (recimo 50-godišnjoj) budućnosti ikakava tendencija da se taj broj bitno poveća (dapače, u Hrvatskoj je izražena dugogodišnja depopulacija, odnosno mortalitet je veći od nataliteta) - dakle, osnovni uvjet za metro - višemilionska poulacija - nije ispunjen. Pitanje je da li bu ikad ...?!


#35 DB

DB
  • Članovi
  • 11,550 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 14.05.2011. - 23:51

otprilike mislim na ovo
Posted Image

Ovde je upravo jako dobro vidljivo da su aerodromska pista, a osobito zgrade (a još više budući terminali) izrazito nepovoljno orijentirani prema obje obližnje pruge - nije moguće postaviti nijednu trasu priključenu na postojeće pruge, odnosno kolodvore koja bi išla usporedno s prilaznom cestom, dok bi poprečna trasa zahtijevala tunel ispod piste, oštro skretanje trase na sjever (da "dohvati" novi terminal, ali u tom slučaju ima jako nepovoljan nastavak jer opet jedva tangira Veliku Goricu sa sjevera i istoka), te upitan nastavak (spoj na prugu Zagreb - Sisak), koji bi vjerojatno išao do Turopolja ...

S druge strane, tramvajska pruga već ima osiguran koridor Domovinskim mostom i elegantno zaobilazi pistu oko njezinog kraja, ima dalje koridor usporedno s prilaznom cestom, s daljnjom mogućnošću dovođenja do goričkog kolodvora, a odvajanjem na aerodromu drugim krakom prema sjevernom i istočnom rubu Velike Gorice, odnosno i uvlačenjem pruge u dio grada gdje je za to povoljna situacija.
Bi li za te tramvajske linije trebala neka posebna vozila (većih max. brzina), nekakvi prtljažni vagoni i sl. - ne znam, samo sam siguran da je metarski kolosijek moguće održavati na kvalitativnoj razini za brzine do recimo 100 km/h, a kaj bi za te udaljenosti bilo više nego dovoljno.

Kad neko od Zagreba napravi drugi Šangaj, nek onda taj razmišlja i o maglevima u magli ...

#36 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 15.05.2011. - 13:04

Ovde je upravo jako dobro vidljivo da su aerodromska pista, a osobito zgrade (a još više budući terminali) izrazito nepovoljno orijentirani prema obje obližnje pruge - nije moguće postaviti nijednu trasu priključenu na postojeće pruge, odnosno kolodvore koja bi išla usporedno s prilaznom cestom, dok bi poprečna trasa zahtijevala tunel ispod piste, oštro skretanje trase na sjever (da "dohvati" novi terminal, ali u tom slučaju ima jako nepovoljan nastavak jer opet jedva tangira Veliku Goricu sa sjevera i istoka), te upitan nastavak (spoj na prugu Zagreb - Sisak), koji bi vjerojatno išao do Turopolja ...

S druge strane, tramvajska pruga već ima osiguran koridor Domovinskim mostom i elegantno zaobilazi pistu oko njezinog kraja, ima dalje koridor usporedno s prilaznom cestom, s daljnjom mogućnošću dovođenja do goričkog kolodvora, a odvajanjem na aerodromu drugim krakom prema sjevernom i istočnom rubu Velike Gorice, odnosno i uvlačenjem pruge u dio grada gdje je za to povoljna situacija.
Bi li za te tramvajske linije trebala neka posebna vozila (većih max. brzina), nekakvi prtljažni vagoni i sl. - ne znam, samo sam siguran da je metarski kolosijek moguće održavati na kvalitativnoj razini za brzine do recimo 100 km/h, a kaj bi za te udaljenosti bilo više nego dovoljno.

Kad neko od Zagreba napravi drugi Šangaj, nek onda taj razmišlja i o maglevima u magli ...


ZAto sam ja razmišljao o kolodvortu s druge strane piste, i pothodniku sa pokretnom trakom do starog i novog terminala... to je onak krak... a može se napraviti i slijepi podzemni kolodvor ispod terminala...

Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif


#37 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 15.05.2011. - 18:34

U Zuerichu do aerodroma ide i savršeno razvijeni S-Bahn, i velika većina putnika putuje do grada upravo njime. Tramvaj je zamišljen kao pomoćno prijevozno sredstvo kojim ljudi kojima je to zgodnije mogu doći do grada. Ne jedino, već pomoćno - to je VRLO bitno.


Ne. Ne znam kome bi bilo zgodnije od aerodroma do grada doći za 40 minuta umjesto 5 minuta, osim ljubiteljima tramvaja koji imaju vremena. Tramvaj je zato tamo da bi povezao obližnja prigradska naselja (Dübendorf, Glattbrugg, Rümlang, Kloten, Opfikon...) s aerodromom odnosno s gradom umjesto autobusa.

Edited by NT 2200, 15.05.2011. - 18:34.

aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#38 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.05.2011. - 18:44

ZAto sam ja razmišljao o kolodvortu s druge strane piste, i pothodniku sa pokretnom trakom do starog i novog terminala... to je onak krak... a može se napraviti i slijepi podzemni kolodvor ispod terminala...

Slažem se, vlak bi bio puno bolje rješenje. Sa dobrom infrastrukturom dobilo bi se rješenje i za brzo prevoženje velikog broja putnika prema V. Gorici, onda bi se autobusni terminal mogao smjestiti kod aerodroma itd., tramvaj bi bio u svakom slučaju slabije rješenje, ne bih volio da ide dalje od Petruševca i mislim da je prostor za željeznički promet na Domovinskom mostu bio suvišan.

Mislim da nije nužno premjestiti terminal da bi vlak tamo došao (iako bi možda bilo bolje da je bliže Zagrebu), pogledajte na karti koliki je prostor uz pistu između ceste i usporedite sa lukovima zavoja npr. kod ranžirnog, tu je prostor sasvim dovoljan za skretanje; no, ionako, može se bez puno problema napraviti novi cestovni nadvožnjak ili tunel na cesti zg-vg, tako da vlak ima više nego dovoljno prostora i bez ukopavanja.


Ako bi i vozio tramvaj, mislim da su ove ideje o podizanju brzine na 120 apsurdne, nema razloga naručiti tako brz tramvaj za zadnjih 4-5 kilometra od Petruševca do aerodroma koji se i sa 70 pređu za pet minuta.

#39 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.05.2011. - 22:33

Ako bi i vozio tramvaj, mislim da su ove ideje o podizanju brzine na 120 apsurdne, nema razloga naručiti tako brz tramvaj za zadnjih 4-5 kilometra od Petruševca do aerodroma koji se i sa 70 pređu za pet minuta.


Slažem se u potpunosti. Ja čak, kao što sam već i napisao, nisam na vlak nego isključivo za tramvaj.

#40 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 16.05.2011. - 15:48

Katastrofalno rješenje!
Jedan problem je što bi put trajao strašno dugo zbog svih stajanja i sporih tramvaja, a drugi problem je i kuda ide ta trasa, kroz ciganska naselja. Još neki predlažu prtljažna mjesta. Baš me zanima koliko bi toga preživjelo do Zagreba :megafon:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users