Jump to content


Photo

Vozni red 2011/2012


  • Please log in to reply
460 replies to this topic

#21 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,647 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 09.04.2011. - 22:05

Prije nekoliko godina vlak je išao za Veneciju preko Maribora i Graza. Mislim da je to bilo samo jednu ili dvije godine i vraćeno je na staro. Kakva je razlika između dnevne i noćne garniture vlakova 396/397 i 398/399? Isto vrijedi za PENDOLINO? Ja ovdje govorim o stvarima koje bi trebale stupiti prije ili za novi vozni red 2011/2012. Novinar PRUGE sumnjam da je toliko obaviješten što će biti za koju godinu unaprijed! Satanak u Ljubljani je bio nedugo i nitko nije spominjao ni "P" od Pendolina. Isto tako nije bilo govora o ukidanju vlakova 440/441. I od kud dezinformacije o ukidanju vlakova ili vožnje Pendolina?


Nije išao 240/241 preko Maribora - lepo piše na karti trasa kuda je išao.

Trenutno su 396/397 i 398/399 u istom sastavu (nekad je bio kušet na 398/399), no kada se Talgo bude uveo on će biti na vozu 398/399 (noćna garnitura), a na 396/397 neće biti Talgo (pretpostavljam da mu krajnja stanica mora biti Sarajevo, a 396/397 id do Ploča, tako da je to nemoguće). Za Pendolino rekoh da su razgovori u toku o eventualnom njegovom saobraćanju od 2012. za šta je potrebno ostvariti neke druge uslove (signalizacija itd.) i poslao sam i link u kome je sve napisano. Ne znam zašto moram jednu stvar više puta ponavljati. Link sam takođe stavio i za sve ostale informacije koje sam napisao, potrebno je samo kliknuti...

#22 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,647 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 09.04.2011. - 22:07

Nema šanse da Mimari "skinu" direktne vagone Zagreb-München!
Samo treba zbrojiti 2+2 pa onda pričati o takvim stvarima...


Informacija je sa DSO foruma...

#23 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 4,558 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 09.04.2011. - 22:44

Broj vlaka je irelevantan. I tako svako par godina promjene broj vlaka. Ja nisam napisao koja je godina bila, ne sjećam se. Ali vlak za i iz Venecije za Mađarsku je išao preko Maribora. Mene zanima ima li ikakve razlike između dnevne i noćne garniture Talgo? Nema! Ne mislim na garniture koje voze po zapadu. Sarajevske garniture su sve iste. Onda je svejedno da li voze noću ili danju. Samim time garniture se mogu izmjenjivati na relacijama.
Poslana slika mali.paja

#24 Peregrino

Peregrino
  • Članovi
  • 66 posts
  • Joined 14.05.2009.
  • LocationSantiago de Compostela, Spain

Posted 09.04.2011. - 22:58

Mene zanima ima li ikakve razlike između dnevne i noćne garniture Talgo? Nema! Ne mislim na garniture koje voze po zapadu. Sarajevske garniture su sve iste. Onda je svejedno da li voze noću ili danju. Samim time garniture se mogu izmjenjivati na relacijama.


Citiracu odgovor koji je napisao forumas Bo Bo na forumu www.vozovi.com

Dnevne kompozicije imaju 238 mijesta, a raspored je sljedeći:
1 krajnji vagon 1. razreda (14 mj.)
1 srednji vagon 1. razreda (22 mj. + 2 inv. kolica)
1 bife/bistro vagon
5 srednjih vagona 2. razreda (36 mj.)
1 krajnji vagon 2. razreda (20 mj.)

Noćne kompozicije imaju 186 mijesta u sljedećem sastavu:
1. krajnji vagon sa izuzetno podesivim sjedištima (1 kom 8 mj.)
2. vagon sa izuzetno podesivim sjedištima (2 kom. po 20 mj.)
3. vagon za spavanje (1 kom. 10 mj.)
4. bar (1 kom.)
5. vagon drugog razreda (3 kom. po 36 mj.)
6. krajnji vagon drugog razreda (1 kom. 20 mj.)


Kao sto se vidi iz prilozenog, postoje razlike izmedju dnevne i nocne garniture, koje su dosta manje nego kod spanskih garnitura. Dnevna ima 238, a nocna 156 mesta za sedenje. Ova cinjenica u slucaju obavezne rezervacije mesta za sedenje, kao i odsutstvo vagona za spavanje, bi bili glavni ogranicavajuci faktor za naizmenicnu upotrebu nocne i dnevne garniture.

#25 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,647 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 09.04.2011. - 23:32

Broj vlaka je irelevantan. I tako svako par godina promjene broj vlaka. Ja nisam napisao koja je godina bila, ne sjećam se. Ali vlak za i iz Venecije za Mađarsku je išao preko Maribora. Mene zanima ima li ikakve razlike između dnevne i noćne garniture Talgo? Nema! Ne mislim na garniture koje voze po zapadu. Sarajevske garniture su sve iste. Onda je svejedno da li voze noću ili danju. Samim time garniture se mogu izmjenjivati na relacijama.


Možda je u jednom trenutku i išao preko Maribora, ali to mi nema logiku nimalo, naročito kada pogledaš kartu, jer ako ide preko Hodoša ili Čakovca onda prolazi južno od Maribora tj. preko Pragerskog. A kada bi išao dalje severno preko Maribora i Graza to bi bilo kao kada bi voz Zagreb - Budimpešta išao preko Osijeka i Pečuja. Da li bi mogao da nađeš tačan podatak o tome?
O Talgu je odgovor dao Peregrino. Dakle, postoji razlika između ŽFBiH Talgo garnitura.

#26 Peregrino

Peregrino
  • Članovi
  • 66 posts
  • Joined 14.05.2009.
  • LocationSantiago de Compostela, Spain

Posted 09.04.2011. - 23:35

Satanak u Ljubljani je bio nedugo i nitko nije spominjao ni "P" od Pendolina. Isto tako nije bilo govora o ukidanju vlakova 440/441. I od kud dezinformacije o ukidanju vlakova ili vožnje Pendolina?


Cela ova prica oko voza 440/441 Budimpesta-Venecija je toliko obavijena velom tajanstvenosti da se vise nista ne zna sta je prava istina. Jos pre 3 meseca se na railserbia forumu pojavila informacija o tome da se pocev od 1.5.2011. obustavlja putnicki saobracaj izmedju stanica Trieste C. i Villa Opicina, te iz tog razloga voz br. 440/441 saobraca samo na relaciji Budimpesta-Villa Opicina. Pouzdan izvor te informacije nema, ali oba pretrazivaca bahn.de i ferroviedellostato.it pokazuju da od petog meseca 440/441 ne saobraca na relaciji od Opicine do Venecije. Nasuprot njima, pretrazivac mav-start.hu i dalje pokazuje da nema prekida u saobracaju. Potom se na mnogim forumima pojavljuju razne informacije o preusmeravanju voza preko Austrije ili Slovenije, posto isti nece vise voziti preko Zagreba. Plus informacije o uvodjenju Pendolina iz Italije za Beograd sto smatram novinarskom patkom u ovom trenutku.

U ovoj situaciji ja sam zbunjen, posto cu sledeceg meseca biti poslom u Padovi, te sam mislio da ZS kusetom u sastavu ove kompozicije odem do Beograda na vikend. Meni je u ovom trenutku izvor informacija pretrazivac ferroviedellostato.it kojim se sluzim vec nekoliko godina. A po njemu od 1.5. voz 440/441 vise ne saobraca.

I ko je sada u pravu?

#27 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 4,558 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 13.04.2011. - 23:06

Cela ova prica oko voza 440/441 Budimpesta-Venecija je toliko obavijena velom tajanstvenosti da se vise nista ne zna sta je prava istina. Jos pre 3 meseca se na railserbia forumu pojavila informacija o tome da se pocev od 1.5.2011. obustavlja putnicki saobracaj izmedju stanica Trieste C. i Villa Opicina, te iz tog razloga voz br. 440/441 saobraca samo na relaciji Budimpesta-Villa Opicina. Pouzdan izvor te informacije nema, ali oba pretrazivaca bahn.de i ferroviedellostato.it pokazuju da od petog meseca 440/441 ne saobraca na relaciji od Opicine do Venecije. Nasuprot njima, pretrazivac mav-start.hu i dalje pokazuje da nema prekida u saobracaju. Potom se na mnogim forumima pojavljuju razne informacije o preusmeravanju voza preko Austrije ili Slovenije, posto isti nece vise voziti preko Zagreba. Plus informacije o uvodjenju Pendolina iz Italije za Beograd sto smatram novinarskom patkom u ovom trenutku.

U ovoj situaciji ja sam zbunjen, posto cu sledeceg meseca biti poslom u Padovi, te sam mislio da ZS kusetom u sastavu ove kompozicije odem do Beograda na vikend. Meni je u ovom trenutku izvor informacija pretrazivac ferroviedellostato.it kojim se sluzim vec nekoliko godina. A po njemu od 1.5. voz 440/441 vise ne saobraca.

I ko je sada u pravu?

U pravu sam JA! Mislim da sam jako dobro informiran. Kako sad da razuvjerim za patku koja je napisana na forumu ili forumima? Vlak 440/441 se ne ukida i vozi i dalje uredno postojećom relacijom. Isto tako vlak 440/441 nije ni išao u Trst. To je već nekoliko godina tako. Koliko znam putnici se prevoze u Trst autobusima. Što se tiče ŽS kušeta dosta često se izbacuje van prometa. Radi toga što ŽS nema dovoljno svojih kušeta i njihovog lošeg stanja posuđuju iste od HŽ-a za sezonski vlak JADRAN iz Beograda za Split i natrag.
Poslana slika mali.paja

#28 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 4,558 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 13.04.2011. - 23:24

Možda je u jednom trenutku i išao preko Maribora, ali to mi nema logiku nimalo, naročito kada pogledaš kartu, jer ako ide preko Hodoša ili Čakovca onda prolazi južno od Maribora tj. preko Pragerskog. A kada bi išao dalje severno preko Maribora i Graza to bi bilo kao kada bi voz Zagreb - Budimpešta išao preko Osijeka i Pečuja. Da li bi mogao da nađeš tačan podatak o tome?
O Talgu je odgovor dao Peregrino. Dakle, postoji razlika između ŽFBiH Talgo garnitura.

Sad što se logike i željeznice tiče to su dva suprotna pojma. Netko je lijepo napisao ovdje na forumu u jednom postu misao: "Tamo gdje prestaje logika, počinje željeznica".
Koliko sam ja informiran sve TALGO garniture su iste u Sarajevu. Kome bi koristile i tko bi se vozio noćnim garniturama? Pa i kušet iz Zagreba je prestao voziti radi neisplativosti. Isti je slučaj i sa vagon restoranom.
Što se logike tiče, spavaći vagon Zagreb-Prag je išao okolo preko Wilacha i Salzburga. Noćni vlak iz Beča za Veneciju ide sa Westbahnhofa do Salzburga i dalje u sastavu vlaka LISINSKI do Wilacha gdje se razdvajao i dalje išao za Veneciju.
Poslana slika mali.paja

#29 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,077 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 14.04.2011. - 07:33

Kome bi koristile i tko bi se vozio noćnim garniturama? Pa i kušet iz Zagreba je prestao voziti radi neisplativosti. Isti je slučaj i sa vagon restoranom.

Ajme Paaaajoooo. Zato nam zeljeznica i tak izgleda... :hekla:

#30 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 4,558 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.04.2011. - 13:03

Kome bi koristile i tko bi se vozio noćnim garniturama? Pa i kušet iz Zagreba je prestao voziti radi neisplativosti. Isti je slučaj i sa vagon restoranom.

Ajme Paaaajoooo. Zato nam zeljeznica i tak izgleda... :hekla:

Pa možda si i u pravu. Neznam da li si se kad vozio vlakom prema Sarajevu? Nije nikakvo čudo naći prosjaka u vlaku. Ja sam to doživio. Sad ovo što pišem nije da ja te ljude omalovažavam ili gledam podcjenjivački. Sarajevo je bilo iznajmilo vagon restoran na vlaku 396/397. Plaćali su najam HŽ-u. Nisu mogli zaraditi ni satnicu jednog radnika u tom restoranu. A ako se ne varam bila su dvojica u restoranu. I da li bi ti nekome nešto plaćao (najam HŽ-u) a da barem troškove ne pokriješ?
Poslana slika mali.paja

#31 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,647 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 14.04.2011. - 14:25

@ Mali Paja
Moguće da si u pravu za 440/441, ja sam samo preneo informaciju člana railserbia foruma iz Slovenije, koji tvrdi da je to na slovenačkom forumu pročitao. No videćemo, ja se iskreno nadam da si ti u pravu.

Koliko sam ja informiran sve TALGO garniture su iste u Sarajevu.


U Sarajevu su trenutno 3 garniture za dnevni saobraćaj koje su iste. Stižu još dve takve iste, a naredne četiri garniture koje će stizati su garniture za noćni saobraćaj sa sve spavaćim kolima i naročito podesivim sedištima (reclining seats) i to je činjenica. To se čak vidi i po njihovoj nešto višoj ceni. A nekorišćenje kušet kola na noćnom vozu Zagreb - Sarajevo, dok ista voze na dnevnim vozovima za Koprivnicu je čist idiotluk...

Edited by rasha, 14.04.2011. - 14:26.


#32 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,077 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 15.04.2011. - 10:12

Slazem se, idiotluk sam takav. Onak, skolski primjer kak se ne treba raditi.

Pajo, usluga se formira, poboljsava da se putnici pridobiju a ne krese se jer ti, eto, vlak nakon kaj si 200 puta zakasnil 30 i vise minuta, slal zmazane neispravne vagone, neudobne i neadekvatne relaciji - prazan. Al da, nakon sto se izgubi nezadovoljan korisnik potrebno je uloziti puno truda da se vrati. Al, to nam se bas i neda, jelte? :raspa

#33 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,660 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 16.04.2011. - 16:25

Prije nekoliko godina vlak je išao za Veneciju preko Maribora i Graza. Mislim da je to bilo samo jednu ili dvije godine i vraćeno je na staro.

nije Graz bio u igri, nego samo Maribor. to je popularni vlak Casanova, Slovenci su godinu-dvije držali Pendolino na relaciji Maribor - Venecija, zatim je skljaštren samo od Ljubljane do Venecije, a na kraju ej išao valjda samo do granice.

Edited by x-type, 16.04.2011. - 16:29.


#34 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,647 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 16.04.2011. - 17:46

nije Graz bio u igri, nego samo Maribor. to je popularni vlak Casanova, Slovenci su godinu-dvije držali Pendolino na relaciji Maribor - Venecija, zatim je skljaštren samo od Ljubljane do Venecije, a na kraju ej išao valjda samo do granice.


EC "Casanova" i EN "Venezia" nemaju veze jedan sa drugim...EN Venezia je išla preko Graza, a EC Casanova od Maribora do Venezije. Ali ono što je sigurno je to da EN Venezia nije išla i preko Maribora i preko Graza u isto vreme, osim ako nije bilo neke privremene promene trase zbog radova ili kakve prirodne nepogode, ali i u tom slučaju teško, jer pre bi organizovali bus prevoz nego preusmerili voz preko treće države jer to više košta, a i u praksi je retko.

Edited by rasha, 16.04.2011. - 17:52.


#35 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,660 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 16.04.2011. - 23:04

nisam niti rekao da su to isti vlakovi, samo spomonjem Maribor u kontekstu vlakova za Veneciju.

#36 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Moderatori
  • 3,459 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 06.07.2011. - 10:37

Ima li kakvih detalja oko novog voznog reda, s obzirom da je u ponedjeljak izašao nacrt?


Posted Image

42


#37 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,694 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 14.07.2011. - 09:02

Vlak 200 dolazi u Zagreb 48 min ranije. Više u sastavu više nema vagone od vlaka 285. Na dionici Koprivnica - Križevci stoji na svim službenim mjestima.

Vlak 210/211 vozi na relaciji Beograd - Villach i obrnuto

Vlak 212/213 vozi do Villacha

Vlak 284 polazi 146 minuta ranije iz Zagreba

Vlak 414 zbog remonnta na OBB do 9.6. 2012 vozi kao vlak 1114

Vlak 415 kao vlak 1115

Vlak 498 kao vlak 1198

Vlak 499 kao vlak 1199 (voze pomoćnim prijevoznim putem)

Vlak 1472/1473 jednom tjedno vozi grupu vagona iz Budapest Keleti

Vlak 1204/1205 voze u sastavu 440/441 do Zagreba. Od Zagreba idu kao vlak 1820/1821. Jednom tjedno ide vagon Moskva-Split-Moskva. :)

Ukinuti svi pogranični vlakovi

Nema zahtjeva za prometoanjem svih autobusa koji voze umjesto vlakova

2z8q8zt.jpg


#38 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,694 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 14.07.2011. - 09:30

Interesantno je da novi kolosijek između Zagreba i Zdenčine je jako u lošem stanju, te mu brzina sa 130 pada na 11o kmh!

Vlak 520 prometuje preko Oštarija i ima vezu na vlak 704.

Vlak 521 u Oštarijama ima vezu na vlak 4057

Vlak 522/523 dobili kalendar prometovanja. Vlak 522 dolazi u Zagreb u 17.46, a 523 polazi iz Zg u 11h

Uvedeni vlakovi 524/525 za Split, voze preko Oštarija. Imaju vezu na vlakove za Rijeku i iz Rijeke

Uvedeni vlakovi 704/705 Zg-Rijeka-Zg. Vlak 704 polazi iz Zg u 11.35, a 705 iz Rijeke u 11.18

Vlak 824 se zaustavlja u Jaski

Vlak 825 polazi 90 minuta ranije u 21.26

Ukinuti vlakovi 900/901

Vlak 1823 polazi 120 min kasnije u 23.20

Vlakovi 4400/4403 ne mogu voziti od Kamanja do Bubnjarci jer se u to vrijeme nalaze u istom prostonom razmaku slovenski vlakovi koji voze do Rosalnica.

Ukinuti vlakovi 4414/4417 Karlovac-Ozalj-Karlovac

Vlakovi 5720/5721 Zadar-Benkovac-Zadar ukinuti, uvedeni Knin-Kistanje-Knin

Uveden sezonac 25704 kao veza na vlak 1822

Vlakovi se više ne zaustavljaju u Očestovo.

Vlak 791 polazi iz Čakovca

Vlak 995 polazi 30 min ranije

Vlak 2313 prometuje do Bjelovara i vlak 2302 prometuje od Bjelovara

Vlakovi 702/703 stoje u Virju

Edited by Brunoh, 14.07.2011. - 09:31.

2z8q8zt.jpg


#39 Dinko-KA

Dinko-KA
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 22.11.2009.
  • LocationZagreb

Posted 14.07.2011. - 09:54

Interesantno je da novi kolosijek između Zagreba i Zdenčine je jako u lošem stanju, te mu brzina sa 130 pada na 11o kmh!

J.ba im pas mater. Kolosijek je u izvrsnom stanju prema onome na dionici Draganići - Jastrebarsko gdje se vozi 120 km/h. Btw, Zdenčina - Delta je sada 140 km/h osim jedan dio između Horvata i Hrvatskog Leskovca gdje je 130 km/h. Stvarno idiotsko smanjevanje brzina bez ikakvog razloga, pred ovaj vozni red su spustili taj dio između Horvata i Leskovca na 130 sad su cijelu dionicu na 110, a remont za 160 km/h je napravljen 2005. Znači za 4 godine ćemo se tuda voziti 80 km/h pa će opet biti potreban remont. Stvarno su kreteni. :ljut3 :boks: :po guzi:

Uvedeni vlakovi 524/525 za Split, voze preko Oštarija. Imaju vezu na vlakove za Rijeku i iz Rijeke
Uvedeni vlakovi 704/705 Zg-Rijeka-Zg. Vlak 704 polazi iz Zg u 11.35, a 705 iz Rijeke u 11.18

E to je izvrstan potez. :palac:

Vlak 824 se zaustavlja u Jaski
Vlak 825 polazi 90 minuta ranije u 21.26
Ukinuti vlakovi 900/901
Vlak 1823 polazi 120 min kasnije u 23.20


I te promjene su u redu. :jup

Stari Bl-ovci su zakon!!!


#40 ICE-3M

ICE-3M
  • Članovi
  • 1,544 posts
  • Joined 11.01.2011.
  • LocationZagreb

Posted 14.07.2011. - 09:59

Vlak 210/211 vozi na relaciji Beograd - Villach i obrnuto

Vlak 212/213 vozi do Villacha

To znači da nema više direktnih dnevnih vlakova Zargeb - Munchen?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users