Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Rasprava o izgradnji i održavanju infrastrukture


  • Please log in to reply
940 replies to this topic

#41 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,830 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.02.2011. - 22:20

Pozdrav svima!
98.god. je neka Talijanska firma radila potez Vinkovci-Strizivojna. Sjećam se jer je kompozicija bila smještena neko vrijeme u Ivankovu.

Speno International nije Talijanska nego Švicarska firma.

#42 ih

ih
  • Članovi
  • 5 posts
  • Joined 14.05.2010.

Posted 15.02.2011. - 23:07

Ispričavam se,prometnik je rekao da su talijani!

#43 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 16.02.2011. - 11:27

Vidim da je raspisan natječaj za nabavu tračnica,i to 270 tona tipa 60E1 i 4000 tona tipa 49E1! Nije mi jasno zašto je naručeno tako malo tračnica tipa 60E1 budući sam mislio da se one ugrađuju isključivo u koridorske pruge na kojima je predviđen remont! Kuda će se onda ugradit tračnice tipa 49E1?

Edited by sale2, 16.02.2011. - 11:41.


#44 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 16.02.2011. - 12:13

Vidim da je raspisan natječaj za nabavu tračnica,i to 270 tona tipa 60E1 i 4000 tona tipa 49E1! Nije mi jasno zašto je naručeno tako malo tračnica tipa 60E1 budući sam mislio da se one ugrađuju isključivo u koridorske pruge na kojima je predviđen remont! Kuda će se onda ugradit tračnice tipa 49E1?



Navodno se UIC60 ugradjuje samo na "brdske" dionice dok na ravno ide S-49 sto je u principu i dovoljno za 22.5t/o. Daleko od toga da ne bi dulje trajala pruga sa UIC-60 tracnicama ali ocito to nasima nije bitno.

#45 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 16.02.2011. - 12:27

Navodno se UIC60 ugradjuje samo na "brdske" dionice dok na ravno ide S-49 sto je u principu i dovoljno za 22.5t/o. Daleko od toga da ne bi dulje trajala pruga sa UIC-60 tracnicama ali ocito to nasima nije bitno.

Po mojem izračunu to je dovoljno tračnica za cca 85 km kolosijeka! Dionica Kž-Kc je duga 29 km, Drivenik-Lokve je 16 km i dionica Novska-Okučani je 2x20 km,to sve skupa iznosi 85 km kolosijeka! Osobno bih volio da je dio tih šina namjenjen i za prugu Žabno-Gradec ali bojim se da to nije tako!

Edited by sale2, 16.02.2011. - 12:32.


#46 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 16.02.2011. - 12:58

Po mojem izračunu to je dovoljno tračnica za cca 85 km kolosijeka! Dionica Kž-Kc je duga 29 km, Drivenik-Lokve je 16 km i dionica Novska-Okučani je 2x20 km,to sve skupa iznosi 85 km kolosijeka! Osobno bih volio da je dio tih šina namjenjen i za prugu Žabno-Gradec ali bojim se da to nije tako!



Žabno-Gradec ce valjda raditi sa materijalom kojeg skinu sa glavnih pruga. Nije bas super ali je logicno.

#47 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 16.02.2011. - 13:18

Žabno-Gradec ce valjda raditi sa materijalom kojeg skinu sa glavnih pruga. Nije bas super ali je logicno.

Dali je uopće dozvoljeno koristit polovne pragove i šine u izgradnji potpuno nove pruge na kojoj je projektirana brzina 120 km/h?
Ako su mogli ugradit potpuno novi materijal u industrijski kolosijek u Našicama gdje vlakovi sigurno neće vozit 120 km/h onda bi bilo logično da ugrade i novi materijal u prugu gdje bi se trebalo vozit 120 km/h!

#48 DB

DB
  • Članovi
  • 11,633 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.02.2011. - 13:57

Po mojem izračunu to je dovoljno tračnica za cca 85 km kolosijeka! ...

??? Posted Image


270 t tipa 60 -> 270 000 / 60 / 2 = 2 250 m
4000 t tipa 49 -> 4 000 000 / 60 / 2 = 33 333 m
________________________________________
uk. kolosijeka: 35 583 m

#49 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.02.2011. - 14:00

Dali je uopće dozvoljeno koristit polovne pragove i šine u izgradnji potpuno nove pruge na kojoj je projektirana brzina 120 km/h?


Zašto nebi bilo dozvoljeno, al zato odmah brzina ide dolje barem za 40 km/h.. :ves:

#50 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,603 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 16.02.2011. - 14:08

Žabno-Gradec ce valjda raditi sa materijalom kojeg skinu sa glavnih pruga. Nije bas super ali je logicno.


Mislim da to sigurno neće biti tako jer to je ipak nova pruga i ne vjerujem da bi se ona gradila iz ostataka nekih remonata. Ove tračnice što su naručene pokrivaju točno ono što je napisano, iz razloga što je na spomenutim dionicama potrebno samo izvršiti remont, dok je kod pruge S.I.Žabno-Gradec sitoacija potpuno drugačija, tu se prvo treba napraviti sve zemljane radove, istrasirati trasa, napraviti pokoji most, nadvožnjak, podvožnjak i tek kad to sve bude gotovo onda se može govoriti o nekoj naruđbi šinja i ostalog materijala. A s obzirom da je projektirana brzina te pruge 120km/h, u što ja ne vjerujem jer bi za tu brzinu bilo potrebno stavljati odmah i apb, ali dobro da brzina bude za početak 100km/h, nikako u tu cijelu priču ne idu stari i istrošeni pragovi i tračnice,već sve potpuno novo!8)

#51 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 16.02.2011. - 14:18

??? Posted Image


270 t tipa 60 -> 270 000 / 60 / 2 = 2 250 m
4000 t tipa 49 -> 4 000 000 / 60 / 2 = 33 333 m
________________________________________
uk. kolosijeka: 35 583 m


Kak ti to racunas?
Kaj nije tip S49 49.43kg/m pa onda 40461m

#52 DB

DB
  • Članovi
  • 11,633 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.02.2011. - 14:41

Kak ti to racunas?
Kaj nije tip S49 49.43kg/m pa onda 40461m

Ma da, otišel sam na kavu i Posted Image - setil se da sam sve dijelil sa 60! Posted Image

Dakle:
4 000 t tipa 49 -> 4 000 000 / 49,43 / 2 = 40 461 m

Sveukupno dakle, za oko 43 km kolosijeka. Posted Image

Edited by DB, 16.02.2011. - 14:42.


#53 DB

DB
  • Članovi
  • 11,633 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.02.2011. - 14:48

Po mojem izračunu to je dovoljno tračnica za cca 85 km kolosijeka! Dionica Kž-Kc je duga 29 km, Drivenik-Lokve je 16 km i dionica Novska-Okučani je 2x20 km,to sve skupa iznosi 85 km kolosijeka! Osobno bih volio da je dio tih šina namjenjen i za prugu Žabno-Gradec ali bojim se da to nije tako!

... Ove tračnice što su naručene pokrivaju točno ono što je napisano ...


Jedino ak izvedu monorail-kolosijek. Posted Image

#54 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,603 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 16.02.2011. - 15:02

Jedino ak izvedu monorail-kolosijek. Posted Image


Ok nema dosta za sve, ali onda se svakako mora naručivati još toga pa tko zna šta će biti u sljedećoj naruđbi. Nego od kuda vam informacija o naruđbi tračnica, ima gdje kakav točan podatak o tome?

#55 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 16.02.2011. - 15:14

Ok nema dosta za sve, ali onda se svakako mora naručivati još toga pa tko zna šta će biti u sljedećoj naruđbi. Nego od kuda vam informacija o naruđbi tračnica, ima gdje kakav točan podatak o tome?


Pa sve je javno :ph34r:

Javna nabava

#56 Lika express

Lika express
  • Članovi
  • 786 posts
  • Joined 24.01.2011.
  • LocationZAGREB-BLATO

Posted 16.02.2011. - 17:45

Tračnice koje se ugrađuju u Hrvatskoj na brdskim dionicama i malim radijusima krivina UIC 49 jer tračnice UIC 60 su za veće brzine i ravnije nizinske pruge.Na glavnim prugama zadnje vrijeme se ugrađuju tračnice UIC 60 na skoro svim dionicama u Evropi , pogledaj remont južne pruge u BiH.Da podsjetim oznaka tračnice je jednaka kilaži kila gore dole. Nerazumjem zašto nisu naručene tračnice UIC 60 E2 koje se proizvode već 8 godina za razliku od BiH gdje se takve ugrađuju.Kod nas na remontima pruga se ovjek kasni sa novostima u opremi pruge barem 5 godina.Kad je u pitanju remont treba vidjeti projektanta dionica i može se vidjeti razlika u opremi itd da ne širim.
Mile

#57 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.02.2011. - 17:51

Mislim da to sigurno neće biti tako jer to je ipak nova pruga i ne vjerujem da bi se ona gradila iz ostataka nekih remonata. Ove tračnice što su naručene pokrivaju točno ono što je napisano, iz razloga što je na spomenutim dionicama potrebno samo izvršiti remont, dok je kod pruge S.I.Žabno-Gradec sitoacija potpuno drugačija, tu se prvo treba napraviti sve zemljane radove, istrasirati trasa, napraviti pokoji most, nadvožnjak, podvožnjak i tek kad to sve bude gotovo onda se može govoriti o nekoj naruđbi šinja i ostalog materijala. A s obzirom da je projektirana brzina te pruge 120km/h, u što ja ne vjerujem jer bi za tu brzinu bilo potrebno stavljati odmah i apb, ali dobro da brzina bude za početak 100km/h, nikako u tu cijelu priču ne idu stari i istrošeni pragovi i tračnice,već sve potpuno novo!8)


Prvo i najvažnije je da otkupe zemljište, ostalo će već ići svojim tokom..
Da se nebi dogodilo da imamo dvije nove pruge umjesto jedne: Gradec - Cugovec i Sveti Ivan Žabno - Haganj, pa da sredinu nemogu otkupiti i moraju radit kojekakve zaobilaznice.. :mrgreen:

#58 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 16.02.2011. - 21:27

Moja greška,računao sam sve ukupnu duljinu tračnica i nisam podijelio sa dva! :blink:
Inače duljina tračnica tipa 60 je; 270000/60.34/2= 2237 m. :rolleyes:

#59 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,830 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.02.2011. - 21:59

Ispričavam se,prometnik je rekao da su talijani!

Mislim da su iz talijanskog dijela Švicarske.

#60 DB

DB
  • Članovi
  • 11,633 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 16.02.2011. - 23:06

Moja greška,računao sam sve ukupnu duljinu tračnica i nisam podijelio sa dva! :blink:
...

Ne bi vjeroval kolko često se dogode greške toga tipa. :kul




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users