Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nove lokomotive by TŽV Gredelj (2064)


  • Please log in to reply
314 replies to this topic

#41 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.01.2011. - 15:40

Mozda tako nesto?

http://www.sichtunge..._230910_900.jpg


Meni je ova lok. OK, ali zabavno mi je kako ju je Legios prisvojio :kava:
Naime to je Voith Maxima, a ceski Lostr (od rujna 2010 preimenovan u Legios) kupio je licencu za proizvodnju ovih lokomotiva.

pozdrav
toma

#42 tehnika

tehnika
  • Članovi
  • 1,156 posts
  • Joined 05.03.2006.

Posted 24.01.2011. - 16:20

Vidim da nitko ne čita moje knjige objavljene na željeznice.net u dijelu literetura

Pa nije baš da nitko ne čita.
Ima nas koje tema zanima, ali se ne smatramo kompetentnim za upuštanje u stručne rasprave.

Ovaj post i lokomotive se komentiraju bez obzira što o njima još manje znate. U knjizi Zelena Hrvatska barem pišu neki podaci i što se i zašto može i treba napraviti.
Neki se pitaju zašto treba tako jaka lokomotiva (3000 kW), u knjizi je odgovor.
Ne treba raspravljati samo o boji, sireni i slično. Rasprave treba podići na viši nivo jer je to dokaz koliko volite željeznicu upravo načinom koliko je poznajete.

Pozdrav svima

#43 gripen

gripen
  • Članovi
  • 476 posts
  • Joined 01.12.2008.
  • Location...

Posted 24.01.2011. - 17:26

Meni je ova lok. OK, ali zabavno mi je kako ju je Legios prisvojio :wink:
Naime to je Voith Maxima, a ceski Lostr (od rujna 2010 preimenovan u Legios) kupio je licencu za proizvodnju ovih lokomotiva.

pozdrav
toma


Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

A
http://www.sichtunge..._230910_900.jpg

ili sa suzenim prostorom

B
http://loks.startbil...llers-95554.jpg


Hvala :D

#44 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 24.01.2011. - 18:48

Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :D

#45 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 24.01.2011. - 20:23

Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :D


Gdje tu? Koga pitaš?
Nemoj me ljutiti....

#46 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 24.01.2011. - 20:34

Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :roll:


Gdje tu? Koga pitaš?
Nemoj me ljutiti....


Pročitao sam nešto od navcoma, pa sam povezao, jer je navcom napravio i 3d model te zamišljene lokomotive, pa me zanima da se ne radi o tome. Lokomotiva bi trebala imat 4000 kW što je 4 MW

P.S. Renato nitko tebe ne ljuti, oprosti ima tu i drugih znalaca i ljudi koji bi mogli dat odgovor, nemoraš odma tako bruno reagirat

#47 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 24.01.2011. - 20:40

Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :roll:


Gdje tu? Koga pitaš?
Nemoj me ljutiti....


Pročitao sam nešto od navcoma, pa sam povezao, jer je navcom napravio i 3d model te zamišljene lokomotive, pa me zanima da se ne radi o tome. Lokomotiva bi trebala imat 4000 kW što je 4 MW

P.S. Renato nitko tebe ne ljuti, oprosti ima tu i drugih znalaca i ljudi koji bi mogli dat odgovor, nemoraš odma tako bruno reagirat


Cuj... jel ti bas moram crtati? Koristi quote da znamo koga si pitao.

#48 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 24.01.2011. - 20:42

Citiram ono što je Navcom napisao:

fiktivna dizelka koju su fiktivno proizveli Gredelj i Đuro Đaković u suradnji sa Končarom:http://img715.imageshack.us/img715/530/tel2864.jpg
http://img709.images...el2864front.jpg
http://img714.images...tel2864left.jpg
http://img714.images...el2864right.jpg
i komandni pult iste:
http://img689.images...el2864pult.jpg.
Kao što sam napisao ova loksa je fiktivna i nadam se da vam se sviđa.
Loksa je zamišljena kao turbinska lokomotiva što znači da ta loksa umjesto dizel motora za pokretanje generatora koristi turbinu (zato ima dva velika ispuha).Postolja sam malo kopirao izgled od Dash 9 samo sam ih ipak napravio malčice drukčije.Loksa ima 6 elektromotora (po 3 na svakom postolju) tj. Co-Co postolja.Zamišljena je kao moderna loksa snage oko 4000kW za vuču teretnih ili expresnih putničkih vlakova i max.
brzina bi joj bila 220km/h.Nadam se da će vam se svidjeti iako je fiktivna.



#49 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,563 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 24.01.2011. - 20:55

Citiram ono što je Navcom napisao:
...



Ružno do bola :roll:

#50 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,125 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 24.01.2011. - 21:25

Nije mi jasno zasto Gredelj forsira neki polu hood-polu boxcab dizajn. Ili neka cijelu naprave hood (kao 2061) ili boxcab (ko hercules ili slicni)
Down around the corner, half a mile from here

#51 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 24.01.2011. - 21:45

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

A
http://www.sichtunge..._230910_900.jpg

ili sa suzenim prostorom

B
http://loks.startbil...llers-95554.jpg


Hvala

Neusporedivo i nemjerljivo.

Dakle...za početak,ulaz u upravljačnicu - 1:0 za maximu
Vidno polje,naprijed i bočno - 1:0 za maximu
Položaj bočnih prozora,nagib,otvaranje - 1:0 za maximu
Promjena upravljačnice - 1:0 za maximu
Površina zahvata brisača čeonog stakla - 1:0 za maximu
Pristup utičnicama daljinske komande - 1:0 za maximu
Položaj stepenice i rukohvat naprijed bočno za manevristu - 1:0 za maximu

Unutrašnjost maxime (upravljačnice i motornog prostora) nisam vidio ali unutrašnjost gredeljevke jesam i tu sigurno ne treba trošiti riječi.Vjerujem da bi i mehaničari mogli reći ponešto o pristupu motoru i ostalim dijelovima.Uglavnom,razlika nebo i zemlja.

#52 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.01.2011. - 22:28

Unutrašnjost maxime (upravljačnice i motornog prostora) nisam vidio...


Na slovenskom forumu ima fotografija:
http://www.vlaki.inf....php?f=2&t=4319

pozdrav
toma

#53 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 24.01.2011. - 22:31

Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :roll:


Gdje tu? Koga pitaš?
Nemoj me ljutiti....


Pročitao sam nešto od navcoma, pa sam povezao, jer je navcom napravio i 3d model te zamišljene lokomotive, pa me zanima da se ne radi o tome. Lokomotiva bi trebala imat 4000 kW što je 4 MW

P.S. Renato nitko tebe ne ljuti, oprosti ima tu i drugih znalaca i ljudi koji bi mogli dat odgovor, nemoraš odma tako bruno reagirat


Cuj... jel ti bas moram crtati? Koristi quote da znamo koga si pitao.


Pitao sam sve koji možda nešto znaju o tome, nisam na nikoga posebno ciljao.....

#54 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 24.01.2011. - 23:35

Unutrašnjost maxime (upravljačnice i motornog prostora) nisam vidio...


Na slovenskom forumu ima fotografija:
http://www.vlaki.inf....php?f=2&t=4319

pozdrav
toma

Hvala ti na trudu,pomoglo je.Ali ipak,malo prošetati loksom,sjesti,pogledati neke sitnice..to je ono što treba napraviti za suvislu i objektivnu procjenu.

#55 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 25.01.2011. - 10:07

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?


Po meni je najbolje rjesenje da dizeli izgledaju ovako

http://www.vossloh-l.../de12_de18.html


Jedna kabina (manji trosak) u sredini (veca sigurnost kod naleta na nesto) sa dobrom preglednoscu bez obzira na smjer voznje.
Za razliku od obje ove dvokabinske iz ove se jako dobro vidi manevrista i njegovi signali.
Od starih 2061 bi se dalo ovako nesto napraviti bez greske ako se vec ide raditi "nova" lokomotiva od stare krame.
http://www.railfaneu.../T44/sj_t44.jpg

#56 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 25.01.2011. - 13:03

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?


Po meni je najbolje rjesenje da dizeli izgledaju ovako

http://www.vossloh-l.../de12_de18.html


Jedna kabina (manji trosak) u sredini (veca sigurnost kod naleta na nesto) sa dobrom preglednoscu bez obzira na smjer voznje.
Za razliku od obje ove dvokabinske iz ove se jako dobro vidi manevrista i njegovi signali.
Od starih 2061 bi se dalo ovako nesto napraviti bez greske ako se vec ide raditi "nova" lokomotiva od stare krame.
http://www.railfaneu.../T44/sj_t44.jpg

Renato,pogrešno citiraš.Na vrhu su gripenove riječi,ne moje.Na kraju krajeva ja stvarno nisam laik što se tiče lokomotiva.
I da te ispravim,jednokabinski dizel nema dobru preglednost pogotovo prema dužem kraju.
Za manevru OK,ali za prugu baš i nije.

#57 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 25.01.2011. - 13:34

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?


Po meni je najbolje rjesenje da dizeli izgledaju ovako

http://www.vossloh-l.../de12_de18.html


Jedna kabina (manji trosak) u sredini (veca sigurnost kod naleta na nesto) sa dobrom preglednoscu bez obzira na smjer voznje.
Za razliku od obje ove dvokabinske iz ove se jako dobro vidi manevrista i njegovi signali.
Od starih 2061 bi se dalo ovako nesto napraviti bez greske ako se vec ide raditi "nova" lokomotiva od stare krame.
http://www.railfaneu.../T44/sj_t44.jpg

Renato,pogrešno citiraš.Na vrhu su gripenove riječi,ne moje.Na kraju krajeva ja stvarno nisam laik što se tiče lokomotiva.
I da te ispravim,jednokabinski dizel nema dobru preglednost pogotovo prema dužem kraju.
Za manevru OK,ali za prugu baš i nije.


Ha cuj... ti si krenuo sa krivim citiranjem pa je ispalo da si laik :lol:
Meni je osobno lokomotiva tipa 2041 izvrsna za voziti... bilo duzim bilo kracim krajem. Puno bolje od od bilo kojeg EMD-a kaj HZ ima.

#58 gripen

gripen
  • Članovi
  • 476 posts
  • Joined 01.12.2008.
  • Location...

Posted 25.01.2011. - 14:23

Dash/Toma/Renato hvala na odgovoru :roll:

#59 712-206

712-206
  • Članovi
  • 28 posts
  • Joined 26.01.2011.
  • LocationSombor, Vojvodina

Posted 26.01.2011. - 15:59

Ja ne znam sta Vi mislite ali sumnjam u to da je ovo sa pocetka teme "4 MW ili 4000 kW" greska i da je neko mislio 4000 KS odnosno 3.2 MW koliko ima i EMD 16-710G (zato se Vossloh Euro4000 upravo tako i zove)sto mi deluje nesto realnije.
MACOSA baš je bona kad je voza majstor Bora!

#60 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 27.01.2011. - 09:58

Samo mali ispravak, EMD 16-710 ima 4300 KS odn. cca 4000 KS na osovinama, za vuču.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users