Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nove lokomotive by TV Gredelj (2064)


  • Please log in to reply
314 replies to this topic

#301 darko06

darko06
  • lanovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 11.10.2014. - 12:25

Dakle, to je konačno Goodbye EMD!

 

:sad:

 

Zašto bi Caterpillar, koji je inače većinski vlasnik EMD, dozvolio razvoj EMD motora i time ugrozio svoj vlastiti? To je analogno situaciji u avioindustriji: Boeing je 1995. godine kupio McDonnell (ranije McDonnell Douglas) i time preuzeo proizvodnju modela MD95 (to je direktni slijednik DC-9, koji je jako dobro poznat u ovim krajevima) koji je preimenovan u Boeing 717 (da, DC-9 je postao Boeing-717 :zubob).  Kada je Boeing vidio da isti model ugrožava njegovu "Cash Cow", odnosno B-737, prestali su ga razvijati, a čini mi se pred nekoliko godina i proizvoditi.  :mrgreen:


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#302 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.10.2014. - 14:26

Dakle, to je konačno Goodbye EMD!

 

...a čini mi se pred nekoliko godina i proizvoditi.  :mrgreen:

 

Sto se EMD-a tice, mogao bi nazalost biti u pravu...

 

B717 se prestao proizvoditi u sijecnju 2005.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#303 gordana357

gordana357
  • lanovi
  • 713 posts
  • Joined 01.10.2011.
  • LocationOrlando,florida

Posted 11.10.2014. - 16:06

Kakva sad filozofija o avionima.



#304 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.10.2014. - 16:11

Kakva sad filozofija o avionima.

 

Darko je naveo primjer iz avionske industrije kao analogiju, a ja nadopisao vrijeme prestanka proizvodnje B717...

'Analogija' -> https://hr.wikipedia.../wiki/Analogija

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#305 darko06

darko06
  • lanovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 11.10.2014. - 19:22

Ja čak ovdje vidim priliku za velik biznis Caterpillaru:

Nekada davno, u pedesetima i šezdesetima EMD je na vrhuncu slave prerađivao lokomotive svojih tada slabih konkurenata, Alco i GE. Dakle, EMD je pod račun uzimao relativno nove BoBo i CoCo od Alcoa ili GE, ostavljao samo postolja ili postolja i frem i stavljao GP/SD frem i/ili haubu, te 16-567 odnosno kasnije 16-645 motore (ima o tome u knjizi Briana Solomona: "EMD Locomotives").

Sada Caterpillar može, za SAD i EU (UK, Irsku, Španjolsku i/ili Hrvatsku, odnosno privatnike koji sa EMDicama već voze po Njemačkoj) napraviti program zamjene motora EMD Caterpillarovim, prilagoditi električni dio lokomotive svojim diesel motorima (prime mover) i bez problema preštancati na stotine takvih lokomotiva u relativno kratko vrijeme. Stare EMD diesel motore prodati će NRECu, koji će onda negdje u Africi ili Aziji pokrenuti program proizvodnje novih lokomotiva sa recikliranim postoljima i repariranim (refurbished) diesel motorima. Baš kao Marokanke iz Gredelja, samo je radna snaga Gredelja postala preskupa u odnosu na azijske ili afričke konkurente. Možda je čak moguće da ti EMD motori završe u Iranu?

U zemljama Zapadnog Balkana konverzija sa EMD motorima nije moguća, jer su sve one u procesu pristupanja EU i vrlo vjerojatno da će sve njihove diesel lokomotive morati prilikom ulaska u EU (između 2020. i 2030. godine) zadovoljavati važeće norme. Jedino da se u postojeće EMDice u zemljama Zapadnog Balkana počnu ugrađivati Caterpillar motori, ali tko zna koliko bi to koštalo?

Edy alias jz441 je o tome puno pisao na Railserbia, a i ovdje čini mi se nešto.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#306 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 11.10.2014. - 20:21

Ja čak ovdje vidim priliku za velik biznis Caterpillaru:

Nekada davno, u pedesetima i šezdesetima EMD je na vrhuncu slave prerađivao lokomotive svojih tada slabih konkurenata, Alco i GE. Dakle, EMD je pod račun uzimao relativno nove BoBo i CoCo od Alcoa ili GE, ostavljao samo postolja ili postolja i frem i stavljao GP/SD frem i/ili haubu, te 16-567 odnosno kasnije 16-645 motore (ima o tome u knjizi Briana Solomona: "EMD Locomotives").

Sada Caterpillar može, za SAD i EU (UK, Irsku, Španjolsku i/ili Hrvatsku, odnosno privatnike koji sa EMDicama već voze po Njemačkoj) napraviti program zamjene motora EMD Caterpillarovim, prilagoditi električni dio lokomotive svojim diesel motorima (prime mover) i bez problema preštancati na stotine takvih lokomotiva u relativno kratko vrijeme. Stare EMD diesel motore prodati će NRECu, koji će onda negdje u Africi ili Aziji pokrenuti program proizvodnje novih lokomotiva sa recikliranim postoljima i repariranim (refurbished) diesel motorima. Baš kao Marokanke iz Gredelja, samo je radna snaga Gredelja postala preskupa u odnosu na azijske ili afričke konkurente. Možda je čak moguće da ti EMD motori završe u Iranu?

U zemljama Zapadnog Balkana konverzija sa EMD motorima nije moguća, jer su sve one u procesu pristupanja EU i vrlo vjerojatno da će sve njihove diesel lokomotive morati prilikom ulaska u EU (između 2020. i 2030. godine) zadovoljavati važeće norme. Jedino da se u postojeće EMDice u zemljama Zapadnog Balkana počnu ugrađivati Caterpillar motori, ali tko zna koliko bi to koštalo?

Edy alias jz441 je o tome puno pisao na Railserbia, a i ovdje čini mi se nešto.

 

 

Nova lokomotiva mora zadovoljavati tu normu a staru mozes ganjati dok je god mozes popravljati. 



#307 darko06

darko06
  • lanovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 11.10.2014. - 20:28

Što točno spada pod pojam popravljati?

:?:

 

Ja bih rekao da ugradnja drugog (makar i repariranog) diesel motora nije popravak, ali opet ne znam točno. Sad dobro, Turnerice su dobile vlastiti motor natrag (hajde, možda su motori samo kružili s lokomotive na lokomotivu, ali to je isto).


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#308 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 12.10.2014. - 06:52

I kompletan remont je samo popravak. Novo je samo iz trgovine.

#309 darko06

darko06
  • lanovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 12.10.2014. - 11:07

Hvala.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#310 drstoka

drstoka
  • lanovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 24.10.2014. - 18:55

Dakle, to je konačno Goodbye EMD!

 

:sad:

 

Zašto bi Caterpillar, koji je inače većinski vlasnik EMD, dozvolio razvoj EMD motora i time ugrozio svoj vlastiti?

 

Pa ako je on vlasnik i ako razvije onda je to njegov motor (iako se on zove EMD) sa kojim onda on ubire lovicu. Tu se sigurno ne radi o relacijama naš - njihov već o tome što može donijeti više novaca uz manje troškove. Ima milijon situacija gdje velika firma kupi manju baš jer želi zarađivati na proizvodu te manje firme a gdje kupnja firme košta manje ili tu negdje kao i razvoj vlastitog proizvoda.

 

EMD je imao i problema i prije sa podilaženjem standardima, vjerujem da će se izvući i sa Tier 4 a što se tiče 710 motora. BTW oni i imaju noviji i puno moderniji "H type" četverotaktni motor ali ga nitko ne želi. Ista bi situacija bila i sa Caterpillar motorima tako da ne vjerujem da je vrijeme dvotaktih diesela već skroz prošlo. :mrgreen:


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#311 Marioo

Marioo
  • Iskljueni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 24.10.2014. - 19:48


BTW oni i imaju noviji i puno moderniji "H type" četverotaktni motor ali ga nitko ne želi.


Koji je razlog da ga nitko ne želi?

#312 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 24.10.2014. - 19:51

Navodno je strašno nepouzdan.

#313 Marioo

Marioo
  • Iskljueni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 24.10.2014. - 20:23

OK to sam i mislio ali koji su to veliki razlozi nepouzdanosti i Jel ima ugradenih tih motora u neke lokomotive?

#314 josip

josip
  • lanovi
  • 5,723 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 24.10.2014. - 20:24

Ima u SD90, UP je kupio dosta tih lokomotiva ali malo ih vozi. Ocit
o EMD ne zna napraviti dobar 4-taktni motor.

#315 drstoka

drstoka
  • lanovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 24.10.2014. - 21:00

Navodno je strašno nepouzdan.

 

Ne bih rekao da je samo to, bio je nepouzdan i 20-645 pa su ga nakon dječjih bolesti učinili pouzdanim. Vjerojatno ima veze i sa održavanjem jer ako je sve već uhodano za održavanje 645 i 710 motora onda uvođenje sasvim novih motora generira nove troškove koji se vjerojatno ne mogu opravdati. Vjerojatno je jeftinije kroz nabavku rezervnih dijelova i novih lokomotiva na veliku količinu EMDu plaćati poboljšanje postojećih motora negoli da se mora cijeli sustav mijenjati zbog promjene motora.


#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users