Jump to content

Mili

Članovi
  • Posts

    2485
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Nova Gradiška

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mili's Achievements

1

Reputation

  1. Ali zato je HŽ kupio ICN, i baš se usrećio. Pa vjerojatno nije smio doći vlastitim pogonom i da je postojala kontaktna mreža sve do velesajma, kada nije homolongiran za hrvatske pruge. Ili je?
  2. Sva sreća, nebi dugo bilo moguća zamijena, jer precjednik će uskoro završiti svoj težak, trnovit i čavlima posipan put, i ode u zasluženu mirovinu, pa će drugi preuzeti. A možda se ovaj kandidira za precjednika, pa budemo imali Mesića nakon Mesića
  3. Mili

    Karlsruhe - KVV

    STIB, svake pohvale, to je moja omiljena tema. Eto, to je ono što već prije nekoliko puta naglašavao, integracija onoga što ima, a ne maštati o nekom "Zagreb metrou" samo zato da se ima, a zapravo može i praktičnije rješenje. Ne treba sve postojeće tek tako uništiti, treba integrirati. Jedino što mi nikada nije pao na pamet koristiti argment "Karlsruhemodell" i "Tram-Train". Ovaj grad je tipičan primjer, koji se može nekima gurnuti pod nos kad spominju "laku gradsku željeznicu", a nemaju pojma što je to, ali je "fancy"... Nijemci su praktičari i marljivi stvaratelji, a ne podmetatelji protuargumenata... Oni to imaju ispravno korišteno. To bi i Zagreb mogao primjeniti za djelić novaca koji bi otišli u vjetar samo prestiža radi. Da se razumijemo, može metro, ali kombinirani, dakle baš takvi vlakovi, koji mogu na sve. No, za to treba koncenzus mnogih, a kod njih to ide. Treba se dogovoriti, jer tehnički može isti tip vozila ići i po gradu, i na željeznici i pod zemljom. Samo treba imati takva vozila i volju ... Tehnički može i tri (pa i više tračnica), može i napajanja nekoliko vrsti, i signalnih sustava, sve to može, ali tek da se pita struku, a politika samo treba reći da, a ne obrnuto. Treba napraviti "Verkehrsverbund", tj. zajednicu operatera koji dijele troškove i profit, a ne svatko za sebe, i da vidiš kako ide. Ovaj putopis to toliko zorno pokazuje, da ne može bolje. Iako, ovo je samo nastavak starog "ineturban railway" modela iz USA, ali je doveden do savršenstva... Svaka čast.
  4. I onda tražit da ti daju dozvolu za fotkanje po kolodvorima . Ne, nije to ocrnjivanje. To je, diplomatski izraženo: "iznošenje argumentiranih činjenica, koje izgledaju negativne, a zapravo služe konstruktivnom poboljšanju".
  5. Odličan putopis. Jedino me iznenadilo, kako je vlak prazan !? Slavonski nagibnjak je regularno dupkom pun, barem na relaciji Zgb-Str.V.-Os.
×
×
  • Create New...