Jump to content

VortaBlack

Članovi
  • Posts

    2201
  • Joined

1 Follower

About VortaBlack

  • Birthday 07.02.1990

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Zagreb
  • Interests
    EMD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VortaBlack's Achievements

92

Reputation

  1. Dečki su cijelu priču ispričali. Meni nisu ni javljali gdje su da se stignem pravilno pripremiti. Došli pred zgradu i nazvali. Dolazak u Josipdol je definitivno bila najbolja odluka koju smo mogli napraviti. Samo što smo stigli dolazio je prvi teretni vlak, a ostali su dolazili u razmacima od po 15-ak minuta. Skoro bi se sva 4 vlaka s turnerima dalo strpati u sat vremena. Skoro bih pomislio da nisam na Ličkoj pruzi. Video s turnerima sam već objavio u svojoj galeriji, no za ovaj post sam htio napraviti i drugi video koji prikazuje i ostatak dana. Nakon zadnjeg turnera uputili smo se ravno u Dugu Resu, ja na ručak, a dečki na položaje. No, do prvog sljedećeg vlaka stigao sam poručati i pozicionirati se u Dugoreški kolodvor gdje je nastala i prva snimka iz ovog videa: Nakon vlaka 520 išli smo put Zvečaja gdje su dečki htjeli fotkati prirodu, a mene je zanimao samo vlak 29501, mađar upućen iz Ogulina za Zagreb. Kad sam mađara snimio, a dečki se nafotografirali sniježne prirode krenuli smo put Zagreba. Usput smo stali u Mrzlom Polju dočekati vlak 523. Prilično neobična lokacija koja se bar meni za video pokazala jako dobrom, a i Josip je izvukao odličan kadar. Toliko od mene.
  2. Uf, ovo je super! Hvala na ovom putpisu!
  3. Tek sada sam došao u priliku popuniti svoj dio putopisa. U zadnji čas jer je sve počelo lagano blijedjeti iz pamćenja. No, Zagi, nisam pozabil kaj si rekal u depou "ovo mora čekati 2 tjedna", ali ti sigurno jesi. Dakle, ekipa je prvo išla u Moravice, koje su bile "zeljeznički mrtve" zbog radova na pruzi (iako je na hznet pisalo da neće biti radova još neka 3 dana, da je pisalo da su radovi, ekipu bih nagovorio da siđemo u Ogulinu zbog polaska 61303). Ovako smo se u Moravicama motali oko ugašenih žutki, dok se jedna manevera isto tako motala u kolodvoru i nekako Josi svako malo sjekla put. Kud on, tud i ona, a jadna ima neku beba-trubicu pa je nitko nije doživljavao ozbiljno. Napravio sam nešto snimaka tamo, ali ne stignem se baviti time još. U Ogulinu je bilo malo, mrvicu življe i možda bude koji video odatle s prepričavanjem događaja prije i poslije njega. Kako su dečki jako lijepo pokrili Moravice i Ogulin, preskačem na rasputnicu Krpel. Tamo smo stigli vlakom 705 koji pukom srećom staje u Oštarijama. Kad je 705 stao u Ogulinu, Joso i ja smo se dvoumili ići li pitati za vožnju u lokomotivi od Og-a do Oštarija ili samo sjesti u vagon. Na kraju sam se odlučio pitati jer tko ne pita dobio je ne za odgovor. Joža nije skužio da ako želi sa mnom unutra, da mora ići sa mnom i pitati. Tak su oni na kraju u vagone, a ja u lokomotivu. Premda je Joža u mađaru koji nas je vozio od Moravica do Ogulina pokazao veliku ljubav prema kuckanju Hasslera pripremio sam mu ovaj (utješni) video s vožnje Ogulin -> Oštarije: Jedino što sam zaista i fotkao na tom lovu na velike dizele je rasputnica Krpel, dok su dečki prošli kilometar dalje, u lov na dobre fotke. Jedan pogled na rasputnicu iz smjera Josipdola. Oštarije desno, Ogulin lijevo. Pogled iz, hmmm, objekta uz prugu: Zavoj prema Oštarijama: Ulaz u Oštarije Jedna gusjenica koju sam slikao dok sam čekao vlakove 1522 i 525: Ovdje je i video rasputnice u akciji:
  4. Joso, oš ga ti il ću ga ja? Što se mojeg "svjedočanstva" tiče, malo ću kasnije s tim, imam dosta videa za pregledati i obraditi, a i bavim se mapperom sad.
  5. Kasno odgovaram jer sam tek sad vidio pitanje. Tvrtci s kojom je HŽ potpisao ugovor o izgradnji stajališta HŽ još nije platio, te je ona stoga propala (ili je stečaju ili slično, vrlo komplicirana situacija koju baš i nisam dobro upamtio). Ne znam tko sad točno na tome radi ali taj odbija napraviti završne radove (postavljanje električnih instalacija, oznaka i sl.) dok im se ne plati te su zbog toga trenutno na sudu.
  6. Moj doprinos prenašanja doživljaja railfanovske roštiljade zainteresiranima je u obliku jednog kratkog videa: Enjoy. Ako nekoga nešto baš jako smeta u videu, neka mi javi pa ću to maknuti i uploadati novi video. Opa, uopće nisam imao osjećaj da me netko špijunira.
  7. Sjećam se kad si njene slike stavio ovdje: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/151-manevarke/page__view__findpost__p__1440 Vidio sam je prije mjesec-dva, manevrirala je vagone s pragovima na području tvornice.
  8. Izvrstan putopis. Iako sam na tom kolodvoru skoro svaki dan, super mi je bilo pročitati gledište nekoga tko je rijetko ovdje. Iako je prošlo pola godine otkad je napisan, drago mi je da sam otkrio ovaj post. Rado bih dopunio neke podatke iznesene u putopisu: 1. kolosijek je u upotrebi, ali rijetko. Služi za "parkiranje" infrasrukturnih vozila i za istovar vagona. Ponekad manevra iz Karlovca dovuče EAS vagon sa željezom ili nečim sličnim pa to istovaruju u kombi. 4. je zaobilazni, 3. kolosijek se koristi tek kada su 2. i 4. zauzeti, ili za putničke vlakove. Na mojim videima također možeš vidjeti koliko često je 4. kolosijek u upotrebi. Svaki nagibni i teretni prolazi tim kolosijekom, kada je 1. zauzet. Industrijski kolosijek zapravo ide za pamučnu industriju Duga Resa. Iako mi je to čudno, premda bi ljevaonica trebala teži teret nego pamučna, no taj kolosijek se koristio za dovoz pamuka za tkanje i ugljena za energanu. Mislim da je zadnji puta bio u upotrebi davne 1995.
×
×
  • Create New...