-
Posts
18526 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
63
DB last won the day on March 15
DB had the most liked content!
About DB
- Birthday 23.04.1959
About Me
-
Sex
Male
-
Location
Sveta Nedelja
Recent Profile Visitors
26510 profile views
DB's Achievements
8,7k
Reputation
-
-
Za zaštitne signale odvojne skretnice kamenolomskih kolosjeka. Mislim da ŽCP nije bil osiguran u davnija vremena (a za skorašnja, do izgradnje nadvožnjaka, se ne sjećam).
-
"... UVIJETIMA ..." A oni koji su uspjeli u školi, dali su (si) ovjekovječiti nepismenost! 🤪
-
Ploču postavio načelnik sebi. 🤪
-
DB started following Putopisi u pripremi and Carpe Diem: Kukača i Tounj, 14. travnja 2024.
-
Nije nikako ponavljač predsignala (čini mi se čak, da se oni ne ponavljaju). To može biti jedino ponavljač izlaznog signala prema Generalskom Stolu. Možda je zbunjujuće da se ponavljač ne nalazi iza signala kojeg navješta, nego uvijek ispred njega? KL - kraj luka R - radijus luka [m] D - duljina luka [m] h- nadvišenje (vanjske šinje u odnosu na unutarnju [mm] Uspon 6,4 o/oo duljine 189 m.
-
Tu nema nikakvog perona, samo servisna cesta uz 7. kolosjek. Ak si mislil na redni broj perona (2.) ni tu nisi u pravu - brojka 2 na piktogramu označava kolosjek (jedini za prijem i otpremu vlakova za prijevoz putnika). Za taj "PK" sam se i ja pital (izvjesno je da je "K" za kolodvor, no i font i crna boja da je natpis od znatno ranije na prijemnoj zgradi, pa zapravo ima značenje za neko ranije razdoblje).
-
I ja sam misli donedavno da je pomoćna bolnica (koja se je predala 19. studenog 1991.) bila u toj zgradi, međutim, bila je malo dalje sa suprotne strane pruge:
-
Moguće da je prije rata to bilo stajalište za kombinat Borovo. Ipak je kojih pol kilometra bliže od kolodvora Borovo naselje.
-
Hrastovac, Majur, Kostajnica, Volinja, Dobrljin i Ravnice su imali likovne ulazne signale i predsignale. Izlazne signale nisu imali. Vide se na par slika šahtovi žicovoda / temelji stupova.
-
ŽCP "Majur"
-
"Hrvatska Kostajnica"
-
"Čukur".
-
To kaj ti znaš nije dovoljno za razumijevanje, a niti za tumačenje Voznoga reda. Brzina sa 140 na 50 se lomi u Jaski 🙄- pri čemu je ograničenje kroz Jasku 45 km/h: gu - gornji ustroj ns - način signaliziranja Ni'đe 80.
-
Ne postoji ograničenje zbog ŽCP-a, niti ograničenje na 80 km/h na tom dijelu pruge.